Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Re: Verdedigers (geruchten in de media)
Zagaritis staat inderdaad al een tijdje op het lijstje van Heerenveen, maar het zou me verbazen als ze daadwerkelijk concreet voor hem gaan worden. Heeft er ook mee te maken dat hij nog tot 2027 vastligt bij Almere, tenzij er een clausule in zijn contract staat waardoor hij interessant wordt.
Van wat ik gehoord heb willen ze erg graag een speler van over de landsgrens halen, maar is de concurrentie voor betreffende speler direct ook een stuk groter dan bij Zagaritis.
-
- Selectiespeler
Dit komt nu voorbij op Feanonline:
couts van SC Heerenveen hebben onlangs een bezoek aan Zweden gebracht om Harun Ibrahim te bekijken. Dat meldt het Zweedse Expressen.
De scouts bekeken de 22-jarige linkervleugelverdediger in de wedstrijd tussen GAIS en Degefors (2-0). Ibrahim speelt al sinds de winter van 2021 bij GAIS Göteburg en werd de afgelopen seizoenen verhuurd aan Molde en Sirius. Dit seizoen lijkt de Zweed met Ethiopische roots voor zijn kans bij GAIS te mogen gaan. De eerste acht wedstrijden van het seizoen stond hij zes keer in de basis.
Mocht SC Heerenveen doorpakken kan het wel op de nodige concurrentie rekenen. Ook Orlando City, Hannover 96 en FC Kopenhagen worden genoemd als geïnteresseerde clubs. De club uit Amerika zou Ibrahim zelfs al meer dan een jaar volgen. Hij heeft nog een contract tot medio 2029.
Ibrahim zou bij SC Heerenveen de opvolger van Mats Köhlert kunnen worden. De Duitse linksback heeft een aflopend contract en gaat die naar alle waarschijnlijk niet verlengen. Robin Veldman heeft op die positie ook nog de beschikking over winteraanwinst Hristiyan Petrov.
https://www.feanonline.nl/sc-heerenveen ... in-zweden/
-
- Basisspeler
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Is rechtsbenig en speelt dit jaar vooral op het middenveld.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Zal op de scoutingslijstjes staan maar heeft net contract getekend tot 2029, dus daar hoeven we voorlopig niet aan te denken.
-
Verified
- Forumicoon
Gaan natuurlijk nooit 3,5 miljoen betalen voor een rechtsback. En als die speler CL kan spelen met Union lijkt me die keus ook niet zo moeilijkSC Heerenveen hoopt zich deze zomer te versterken met Hugo Siquet, de 22-jarige rechtervleugelverdediger van Club Brugge. Dat weet de Belgische krant Het Laatste Nieuws te melden. In de strijd om de handtekening van de verdediger krijgen de Friezen concurrentie van Union Saint-Gilloise.
In de zoektocht naar een nieuwe versterking is Heerenveen uitgekomen bij Siquet. De Belgische voetballer komt sinds 2024 uit voor Club Brugge en speelde daarvoor bij Standard Luik, SC Freiburg en Cercle Brugge. De 22-jarige back heeft bij Club Brugge nog een contract tot de zomer van 2028. De Belg speelde dit 28 wedstrijden, waarvan veertien duels in de Belgische competitie. De verdediger maakte drie doelpunten en twee assists.
Volgens de Belgische krant is een overstap naar Nederland nog geen uitgemaakte zaak. Naast interesse van Union, wil Club Brugge de speler liever niet kwijt na dit seizoen. Mocht SC Heerenveen een poging doen om de Belg in te lijven, dan zal de club waarschijnlijk in de buidel moeten tasten. De transferwaarde van de vleugelverdediger wordt geschat op een bedrag van 3,5 miljoen euro
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Die journalist is al een tijdje niet bij Heerenveen geweest blijkbaar, want 3,5 miljoen kunnen we al lang niet meer ophoesten. Al helemaal niet voor een vleugelverdediger.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Een journalist zal ook nooit een 'transferwaarde' van Transfermarkt opnemen in zijn bericht omdat hij weet dat dit niet relevant is. Wat veel belangrijker is, is dat zijn contract bij Club nog tot 2028 doorloopt. Dan zou het wellicht om huur kunnen gaan, maar is kopen zeker geen optie.
-
- Basisspeler
Volgens de Gelderlander hebben we een grote kans om Maas Willemsen transfervrij over te nemen van De Graafschap.
Linksbenige centrale verdediger, lengte 1.90 en Nederlands. Een interessant profiel, zeker als je hem gratis kan halen.
Er is/was ook interesse van Go Ahead en Feyenoord, zou mooi zijn als je dat soort clubs een keer weet af te troeven.
Milovanovic zal wel vertrekken en Bochniewicz is maar de vraag wanneer hij weer fit is.
Zou het een slimme transfer vinden van Hansma en co.
Linksbenige centrale verdediger, lengte 1.90 en Nederlands. Een interessant profiel, zeker als je hem gratis kan halen.
Er is/was ook interesse van Go Ahead en Feyenoord, zou mooi zijn als je dat soort clubs een keer weet af te troeven.
Milovanovic zal wel vertrekken en Bochniewicz is maar de vraag wanneer hij weer fit is.
Zou het een slimme transfer vinden van Hansma en co.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Via Omroep Gelderland nog wat meer achtergrondinfo:
Maas Willemsen vertrekt bij De Graafschap, Heerenveen en Sparta in de race
De Graafschap wordt verder uitgehold. Maas Willemsen, een basisspeler die de Doetinchemse club dolgraag had willen houden, vertrekt. Het nieuws is nog niet officieel bevestigd. SC Heerenveen heeft de beste papieren. Sparta is ook nadrukkelijk in de race. (...)
Eerst naar het vertrek van Willemsen, een speler uit de eigen opleiding. De centrumverdediger kwam na de winterstop in het elftal toen Marinus Dijkhuizen net trainer was. De 22-jarige Achterhoeker ontpopte zich vooral in de coaching als een steunpilaar en groeide ook in zijn spel aan de bal. Willemsen, opgegroeid in Harfsen, is een linksbenige centrale verdediger. Die zijn schaars.
SC Heerenveen beste papieren
Dat is ook de bekerwinnaar uit Deventer niet ontgaan. Go Ahead is één van de clubs die in beeld was, maar lijkt nu te zijn afgehaakt. Willemsen staat er echter goed op, want het zijn nu vooral SC Heerenveen en Sparta Rotterdam die de student filosofie willen aantrekken.
-
- Selectiespeler
Doorpakken maar! Vermoedelijk hebben we even gewacht op de uitschakeling in de p/d duels, zodat hij makkelijker is op te pikken. Hoe sneller de boel achterin op orde is hoe beter.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
We worden in bovenstaand artikel gelinkt aan verdediger Pavle Vagic (25) van Hammarby. Zal ongetwijfeld een leuke speler zijn maar we zitten zeker met de komst van Willemsen ruim in de verdedigers. Maar wellicht dat het later nog een keer relevant wordt?
-
- Basisspeler
Werden we vorig jaar ook mee in verband gebracht nadat Lagerbielke voor Twente had gekozen. Even later haalden we Nikolai Hopland. Zou het niet erg vinden als we afscheid nemen van Kersten en een betere speler ophalen. Kersten doet het best aardig maar dit is wel zijn plafond.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Het gaat de goede kant op met Zagaritis. Hij viel mij amper op afgelopen seizoen maar hoor wel goede verhalen over hem. Speelde in het verleden bij Panathinaikos (20 duels daar in het eerste) en Parma, maar kwam daar door blessures niet tot wasdom. Pakte zijn kans bij Almere City (gehaald door Hansma) en kan nu mooie stap hogerop maken in een competitie die Grieken vaak goed ligt.
-
- Wereldspeler
Zagaritis lijkt me een goede optie alleen heeft hij nog wel een contract voor een jaar plus een optie voor een jaar. Hij zal niet voor een appel en ei te koop zijn.
-
Verified
- Superster
Geen appel en een ei wellicht maar Almere is wel gedegradeerd. Meestal doet zo'n ploeg wel een jasje uit op financieel vlak. Ze zullen hem niet weggeven bij een pot mayo maar hij zal toch ook geen hofdprijs hoeven kosten.
Althans, dat mag ik hopen. Anders moet je ze in hun sop gaar laten koken want Almere gaat een heel zwaar seizoen tegemoet. Nu kunnen ze er nog wat voor vangen, nog even wachten en ze lopen gratis de deur uit.
-
- Selectiespeler
Als hij nog een jaar contract heeft plus een optie van een jaar, dan loopt hij in principe volgend jaar niet gratis de deur uit.Otsje P schreef: ↑08-06-2025 01:31 Geen appel en een ei wellicht maar Almere is wel gedegradeerd. Meestal doet zo'n ploeg wel een jasje uit op financieel vlak. Ze zullen hem niet weggeven bij een pot mayo maar hij zal toch ook geen hofdprijs hoeven kosten.
Althans, dat mag ik hopen. Anders moet je ze in hun sop gaar laten koken want Almere gaat een heel zwaar seizoen tegemoet. Nu kunnen ze er nog wat voor vangen, nog even wachten en ze lopen gratis de deur uit.
- Trevorp
- Invaller
Fijne van deze gast is dat hij ook een goeie pass en voorzet heeft met rechts. Nu zou dat niet bijzonder moeten zijn in het profvoetbal, maar dat is het feitelijk wel. Lijkt me idd een goeie optie.
-
- Superster
Hansma shopt er rustig op los bij Almere, voelt wel wat dubbel. Al deed van Wonderen niet anders bij Go Ahead en Feyenoord plundert nu onze jeugdopleiding waarschijnlijk op aanwijzen van RvP
Het is maar een spelletje
-
- Selectiespeler
Inderdaad! Hij heeft al 0 spelers van Almere City gehaald, veel te veel als je het mij vraagt.
-
Verified
- Wereldspeler
Hansma heeft wel het voordeel dat hij de ins en iuts van de contracten bij Almere kent.
-
- Superster
Wacht maar af, eerst de keeperstrainer, straks die verdediger en of het daar ophoud moet je maar afwachten
Het is maar een spelletje
-
Verified
- Beheerder
Waarom voelt dit dubbel? Alsof de meeste spelers van Almere in de KKD willen spelen...
Ik zie het juist als het kans, Hansma weet vast wel iets meer dan de meeste van onze scouts, sowieso dat hij dichter op het vuur zit.
Heerenveen fan in Leiden
-
- Wereldspeler
Volgens mij is die Griekse linksback een prima vervanger van Köhlert en waarschijnlijk was Hansma zeer tevreden over Etemadi.
Ik zou me pas zorgen maken als die straks met die spits van Almere aan komt zetten.
Ik zou me pas zorgen maken als die straks met die spits van Almere aan komt zetten.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
- zweed1
- Wereldspeler
Volgens abe 1920 gaat Heerenveen 500.000 betalen. Contract voor 3 jaarOtsje P schreef: ↑08-06-2025 01:31 Geen appel en een ei wellicht maar Almere is wel gedegradeerd. Meestal doet zo'n ploeg wel een jasje uit op financieel vlak. Ze zullen hem niet weggeven bij een pot mayo maar hij zal toch ook geen hofdprijs hoeven kosten.
-
- Wereldspeler
Op LC.nl staat een bedrag (gelimiteerde transfersom) van enkele tonnen , dan zou ik max 3 ton denken. Dat zou een koopje zijn, Hansma weet natuurlijk wat er in zijn contract staat.
-
- Selectiespeler
Apart dat in dat stuk staat dat we qua doelmannen klaar zijn. We hebben alleen Noppert nog onder contract…
-
- Jeugdspeler
-
- Wereldspeler
Vond ik ook opvallend, en dat ze eerst de voorbereiding aan willen kijken met Noppert en Klaverboer. Maar dan moet Klaverboer wel eerst verlengen want anders zou het vreemd zijn dat die de voorbereiding mee gaat draaien.
Wat mij betreft maken ze Klaverboer tweede keeper, hij moet toch een keer de kans krijgen.
-
- Nieuw talent
Wat staat er in het artikel over Klaverboer en Groningen?SuperFrysk schreef: ↑11-06-2025 20:28 Vond ik ook opvallend, en dat ze eerst de voorbereiding aan willen kijken met Noppert en Klaverboer. Maar dan moet Klaverboer wel eerst verlengen want anders zou het vreemd zijn dat die de voorbereiding mee gaat draaien.
Wat mij betreft maken ze Klaverboer tweede keeper, hij moet toch een keer de kans krijgen.