Helden van Heerenveen: Foppe vs Verbeek (zaterdag 22 maart, 20:00 uur)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Re: Helden van Heerenveen: Foppe vs Verbeek (zaterdag 22 maart, 20:00 uur)
Topavond gehad. Wat goed georganiseerd vanuit de club. Had zelf voor deze keer m'n familie meegenomen en m'n moeder had de tranen in haar ogen bij Belinda Kinnaer. Echt goed gedaan. Complimenten!
-
Verified
- Forumicoon
Pikefel!! en niks oars.....
Spijt heb je morgen maar!
-
Verified
- Superster
Ook ik heb genoten van deze prachtige avond. Prachtig om te zien hoe de spelers alles in zich opnamen en genoten van de avond.
Ook mooi om te zien hoe de spelers feitelijk niet veranderen. Svec die geen muisje doorlaat en alles dichtloopt maar de middenlijn in aanvallend opzicht bijna niet over gaat. Hansson die nog steeds een onverzettelijke muur is. Ook heb ik in de 1e 25 minuten genoten van Korneev. 58 jaar en behoorlijk te zwaar maar zichzelf steeds perfect vrij positionerend tussen de linies en elke aanname naar voren openend.
Dat laatste was viel me erg op met in het achterhoofd de stem van Foppe die bij omroep Abe aangaf dat Smans en van Ee steeds recht in de bal oplopen en daardoor altijd de man in de rug hebben. Ik snap dat het tempo zaterdag op zijn elfendertigst was, maar Igor liep steeds schuin op naar de verdedigers en middenvelders achter hem, waardoor hij in zijn aanname meteen open kon draaien en naar voren kon dribbelen of passen.
Al met al een trots en een beetje emotioneel gevoel in het stadion. Wat gaat de tijd toch rap en komen die mooie tijden ooit terug?
Ook mooi om te zien hoe de spelers feitelijk niet veranderen. Svec die geen muisje doorlaat en alles dichtloopt maar de middenlijn in aanvallend opzicht bijna niet over gaat. Hansson die nog steeds een onverzettelijke muur is. Ook heb ik in de 1e 25 minuten genoten van Korneev. 58 jaar en behoorlijk te zwaar maar zichzelf steeds perfect vrij positionerend tussen de linies en elke aanname naar voren openend.
Dat laatste was viel me erg op met in het achterhoofd de stem van Foppe die bij omroep Abe aangaf dat Smans en van Ee steeds recht in de bal oplopen en daardoor altijd de man in de rug hebben. Ik snap dat het tempo zaterdag op zijn elfendertigst was, maar Igor liep steeds schuin op naar de verdedigers en middenvelders achter hem, waardoor hij in zijn aanname meteen open kon draaien en naar voren kon dribbelen of passen.
Al met al een trots en een beetje emotioneel gevoel in het stadion. Wat gaat de tijd toch rap en komen die mooie tijden ooit terug?
-
- Invaller
Nog steeds nagenietend en alles in mij opnemend wat er allemaal geschreven wordt overal, heerlijk.
Wat ik mij eigenlijk afvroeg, ben benieuwd of er ook spelers gekeken hebben/zijn geweest v/d huidige selectie en zo ja, hoe zij het ervaren hebben. Daarover ben ik nog niets tegengekomen.....zou het een gemis vinden als die niet zijn geweest.
Daarnaast mezelf tekort gedaan door niet even een Helden gadget te kopen, ikdacht, ik bestel zondag nog wel even een sjaal, nu te druk.....maar letterlijk alles is uitverkocht haha.
Wel jammer overigens dat er nu al Heldenshirts (die speciale box) op Marktplaats etc aangeboden worden voor dubbele v/d aankoopprijs.....ik had er ook graag 1 gehad maar was te laat en om nu dubbel te betalen, nehhh, gaat me te ver
Anyway, nogmaals, iedereen (organisatie / spelers / fans / club / vrijwliigers), Tige Tige Tank
En voor de mensen die om welke reden dan ook niet geweest zijn en ook nog niets gezien hebben, kijk het gebeuren nog maar even terug bij de Omrop, het is echt, echt de moeite waard
Wat ik mij eigenlijk afvroeg, ben benieuwd of er ook spelers gekeken hebben/zijn geweest v/d huidige selectie en zo ja, hoe zij het ervaren hebben. Daarover ben ik nog niets tegengekomen.....zou het een gemis vinden als die niet zijn geweest.
Daarnaast mezelf tekort gedaan door niet even een Helden gadget te kopen, ikdacht, ik bestel zondag nog wel even een sjaal, nu te druk.....maar letterlijk alles is uitverkocht haha.
Wel jammer overigens dat er nu al Heldenshirts (die speciale box) op Marktplaats etc aangeboden worden voor dubbele v/d aankoopprijs.....ik had er ook graag 1 gehad maar was te laat en om nu dubbel te betalen, nehhh, gaat me te ver

Anyway, nogmaals, iedereen (organisatie / spelers / fans / club / vrijwliigers), Tige Tige Tank

En voor de mensen die om welke reden dan ook niet geweest zijn en ook nog niets gezien hebben, kijk het gebeuren nog maar even terug bij de Omrop, het is echt, echt de moeite waard

Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
- Nieuw talent
Ik volg ontzettend veel huidige spelers op social media en was daar net als jij enorm benieuwd naar. Conclussie: iedereen was of met het nationale team mee, of was op vakantie, of was elders. Ik verwacht dus eigenlijk niet dat er spelers aanwezig waren en dat is natuurlijk een gemiste kans. Ik denk dat het namelijk ook voor hen een enorme boost had kunnen zijn. Helaas.Poke schreef: ↑24-03-2025 18:00 Nog steeds nagenietend en alles in mij opnemend wat er allemaal geschreven wordt overal, heerlijk.
-
- Wereldspeler
Hopelijk heeft deze wedstrijd ook potentiële seizoenkaarthouders over de streep getrokken en kopen deze zomer ook een seizoenkaart
- Trevorp
- Invaller
Spelers met echte clubliefde zouden dit toch hebben willen meemaken zou je zeggen. En dan zie ik een Vlap het volkslied meezingen en genieten van deze happening. Een gemiste kans voor sommigen idd. *) Interlandwedstrijden kun je natuurlijk niets aan doen.Driemaal is scheepsrecht schreef: ↑24-03-2025 19:43 Ik volg ontzettend veel huidige spelers op social media en was daar net als jij enorm benieuwd naar. Conclussie: iedereen was of met het nationale team mee, of was op vakantie, of was elders. Ik verwacht dus eigenlijk niet dat er spelers aanwezig waren en dat is natuurlijk een gemiste kans. Ik denk dat het namelijk ook voor hen een enorme boost had kunnen zijn. Helaas.
-
Verified
- Wereldspeler
Echt waar, wat zijn dat voor “mensen”? Ze kapen een shirt weg voor de neus van iemand die het waardeert, puur om te speculeren op schaarste en prijsstijgingen???
-
- Selectiespeler
-
- Jeugdspeler
Niet echt een eerste team speler maar ik zag Isaiah Achmed wel lopen. Die heeft dus zeker gekeken in ieder geval!Poke schreef: ↑24-03-2025 18:00 Nog steeds nagenietend en alles in mij opnemend wat er allemaal geschreven wordt overal, heerlijk.
Wel jammer overigens dat er nu al Heldenshirts (die speciale box) op Marktplaats etc aangeboden worden voor dubbele v/d aankoopprijs.....ik had er ook graag 1 gehad maar was te laat en om nu dubbel te betalen, nehhh, gaat me te ver![]()
Anyway, nogmaals, iedereen (organisatie / spelers / fans / club / vrijwliigers), Tige Tige Tank![]()
En voor de mensen die om welke reden dan ook niet geweest zijn en ook nog niets gezien hebben, kijk het gebeuren nog maar even terug bij de Omrop, het is echt, echt de moeite waard![]()
-
- Invaller
Ja, helaas wel....meerdere. Je weet dat dat soort dingen kunnen gebeyren maar je hoopt toch dat het niet gebeurt met zo'n special edition van ons maar helaas.
-
- Invaller
Ja, verplichten kan je het niet en de spelers die een interland hadden, die hebben uiteraard een goed excuses gehad maar de rest. Eigenlijk verbaast het mij enorm want als je een beetje feeling hebt met je club dan zou je het enkel en alleen al vanuit interesse mee willen maken lijkt me. Zie het als een open dag van je werkgever, daar komt ook niet iedereen maar bij de meeste bedrijven komen dan toch best nog wel veel werknemers opdagen, vanuit interesse, vanuit trots, vanuit nieuwsgierigheid.......hopelijk worden ze dan nog in een kamer bij elkaar gezet waarbij ze verplicht de beelden moeten bekijkenDriemaal is scheepsrecht schreef: ↑24-03-2025 19:43 Ik volg ontzettend veel huidige spelers op social media en was daar net als jij enorm benieuwd naar. Conclussie: iedereen was of met het nationale team mee, of was op vakantie, of was elders. Ik verwacht dus eigenlijk niet dat er spelers aanwezig waren en dat is natuurlijk een gemiste kans. Ik denk dat het namelijk ook voor hen een enorme boost had kunnen zijn. Helaas.

-
Verified
- Forumicoon
Zijn ook heel veel spelers die er even tussenuit gaan. Blij dat de winter afgelopen is en dan is de Interlandperiode ideaal om even een paar dagen naar Spanje, Dubai of een andere zonnige bestemming te gaan
-
- Nieuw talent
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Voor iedereen die nog even wil nagenieten
Ik was in het stadion dus ik heb al die interviews gemist, leuk om terug te zien.
Ik was in het stadion dus ik heb al die interviews gemist, leuk om terug te zien.
-
Verified
- Forumicoon
Deze is niet van afgelopen zaterdag, maar wel een prachtige uitvoering
-
xander Verified
- Superster
Kippevel!
Alle ballen op Henkie!
-
- Selectiespeler
De shirts worden geveild, nog 6 uren te gaan:
https://www.matchwornshirt.com/nl/event ... heerenveen
https://www.matchwornshirt.com/nl/event ... heerenveen
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Door de fantastische aankleding van de avond zou je bijna vergeten dat er nog een tweede (en derde) doel was van de avond; namelijk de opbrengsten die naar de sc Heerenveen Foundation en de sc Heerenveen Akademy zijn gegaan:
Over twintig jaar maar weer doen als de club 125 jaar bestaat!
Over twintig jaar maar weer doen als de club 125 jaar bestaat!

-
Verified
- Beheerder
Kijk, met die 50.000 euro kunnen we weer een aantal heipalen kopen voor het vernieuwde SKW
Heerenveen fan in Leiden