Maas Willemsen
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Jeugdspeler
Re: Maas Willemsen
Persoonlijk erg blij met deze transfer. Intelligente, Nederlandse jongen die er bij de meeste de Graafschap-supporters volgens mij wel goed op stond. Als je de berichten mag geloven durft hij achterin ook wel te coachen en leiding te nemen, wat mijns inziens nog wel ontbreekt bij de huidige spelers.
-
- Selectiespeler
Welkom!
Verfrissend interview ook; intelligente jongen. Met Hopland, Kersten, Bochniewicz, Petrov en nu dus Willemsen heb je in ieder geval centraal alles dubbel bezet. Ben benieuwd.
Verfrissend interview ook; intelligente jongen. Met Hopland, Kersten, Bochniewicz, Petrov en nu dus Willemsen heb je in ieder geval centraal alles dubbel bezet. Ben benieuwd.
-
Verified
- Wereldspeler
Met Maas Willemsen is de eerste aankoop binnen.
Welkom bij onze prachtige club en veel plezier en succes gewenst bij sc Heerenveen.
Persoonlijk heb ik hem te weinig aan het werk gezien om een goed oordeel te kunnen geven over zijn voetballende en verdedigende kwaliteiten. Wat mij wel bevalt is het feit dat hij met zijn 1.90 meter een mooie lengte heeft voor een verdediger.
Het feit dat clubs als Sparta en Go Ahead Eagles ook interesse hadden in deze speler geeft mij wel een geruststellend gevoel. Beide clubs hebben over het algemeen wel een goede scouting met oog voor talent.
Op de site van sc Heerenveen is een filmpje met daarin een interview met onze nieuwe aankoop. Het mooie aan het filmpje vond ik het feit dat deze minder standaard was dan gebruikelijk bij dit soort interviews. In plaats van de vaak standaard antwoorden, nu iemand die een verhaal heeft. Iemand die intelligent op mij over komt en serieus in het leven lijkt te staan. Iemand die gevoelsmatig ook bewust over zijn carrière nadenkt en de keuze voor sc Heerenveen waarschijnlijk zeer bewust heeft gemaakt.
Voor de liefhebber een link naar het filmpje:
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/202 ... htige-club
Welkom bij onze prachtige club en veel plezier en succes gewenst bij sc Heerenveen.
Persoonlijk heb ik hem te weinig aan het werk gezien om een goed oordeel te kunnen geven over zijn voetballende en verdedigende kwaliteiten. Wat mij wel bevalt is het feit dat hij met zijn 1.90 meter een mooie lengte heeft voor een verdediger.
Het feit dat clubs als Sparta en Go Ahead Eagles ook interesse hadden in deze speler geeft mij wel een geruststellend gevoel. Beide clubs hebben over het algemeen wel een goede scouting met oog voor talent.
Op de site van sc Heerenveen is een filmpje met daarin een interview met onze nieuwe aankoop. Het mooie aan het filmpje vond ik het feit dat deze minder standaard was dan gebruikelijk bij dit soort interviews. In plaats van de vaak standaard antwoorden, nu iemand die een verhaal heeft. Iemand die intelligent op mij over komt en serieus in het leven lijkt te staan. Iemand die gevoelsmatig ook bewust over zijn carrière nadenkt en de keuze voor sc Heerenveen waarschijnlijk zeer bewust heeft gemaakt.
Voor de liefhebber een link naar het filmpje:
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/202 ... htige-club
-
- Basisspeler
Slimme transfer zeg.
Transfervrij, Nederlands, linksbenig, 1,90m en lees van Graafschap-volgers dat hij leiderscapaciteiten bezit.
Financieel loop je geen risico en hij kan zich hier in alle rust en zonder druk door ontwikkelen. Ook goed dat ze hem meteen voor 4 jaar hebben vastgelegd.
Transfervrij, Nederlands, linksbenig, 1,90m en lees van Graafschap-volgers dat hij leiderscapaciteiten bezit.
Financieel loop je geen risico en hij kan zich hier in alle rust en zonder druk door ontwikkelen. Ook goed dat ze hem meteen voor 4 jaar hebben vastgelegd.
-
- Forumicoon
De berichten over hem zijn postief. Een van de grootste talnten van ee KKD en Feyenoord wilde hem ook. Ik ken hen niet, maar ben heel benieuwd wat voor speler het is. Niet hopelijk weer een ideale schoonzoon verdediger zoals Kersten en Hopland. Maar 1 die voorop gaat in de strijd. Dat soort spelers hebben wij nodig. Spelers die met een schoon broekje van het veld stappen hebben we genoeg.
-
Verified
- Forumicoon
De reactie zijn gemengd bij De Graafschap.. de een is heel positief.. maar er zijn ook die hem medeverantwoordelijk houden voor het het hoge aantal tegengoals.. Waar ik niet blij van werd is de bijnaam Chef-terugspeelbal.. Daar hebben we onder Van Wonderen genoeg van gezien.
Spijt heb je morgen maar!
- Trevorp
- Invaller
Scoorde bij zijn basisdebuut met een kopbal tegen Roda, dat was een jaar geleden . Verder ben ik nog niet heel erg onder de indruk. Ik hoop echt dat ze wat klootzakken gaan halen, die hebben we nodig.
-
- Wereldspeler
De club zal potentie en de voorwaarden zien in deze jongen. Dit is een speler die gehaald is in het teken van talentontwikkeling. Lastig te zeggen als je een speler nooit hebt zien spelen maar hij heeft het profiel van Hopland. Een goede lengte voor een verdediger en goed aan de bal en hij moet belangrijk worden in de coaching van achteruit.
-
- Forumicoon
Als we weer een type Hopland halen dan heb ik weinig vertrouwen in Hansma. We hebben inderdaad eens klootzakken nodig. Niet weeeeeer een brave CV. Van Kersten, Hopland en Bochniewicz wordt niemand bang.
-
- Wereldspeler
Nou, dit is geen klootzak. Dat kun je wel uit het interview opmaken, maar Jordy de Weijs was dat wel, maar die heeft geen indruk gemaakt (mede door zijn blessure). Wel lijkt het mij een voetballende speler, iets meer dan Petrov. Dat is toch het punt waar Bochniewicz en Petrov niet in uitblinken, dus wellicht dat wat dat betreft er iets meer voetbal vanuit achteruit kan komen.
-
- Nieuw talent
Jordy de Wijs konden we ook vrijwel niks mee, beetje gevalletje Bruma. Lijkt een klootzak, is het niet !SuperFrysk schreef: ↑30-05-2025 13:08 Nou, dit is geen klootzak. Dat kun je wel uit het interview opmaken, maar Jordy de Weijs was dat wel, maar die heeft geen indruk gemaakt (mede door zijn blessure). Wel lijkt het mij een voetballende speler, iets meer dan Petrov. Dat is toch het punt waar Bochniewicz en Petrov niet in uitblinken, dus wellicht dat wat dat betreft er iets meer voetbal vanuit achteruit kan komen.
- hm.dr88_2023
- Bankzitter
Ik haat klootzakken. Hopelijk zakken we niet door een morele ondergrens.
Wat mij betreft ook in ons voetbal.
Als klootzakken de wereld moeten redden, berg je dan voor het resultaat.
Maar wat mij betreft zijn er al klootzakken genoeg. Blijf uit mijn buurt.
Ik begrijp natuurlijk wel wat hiermee bedoeld wordt, maar klootzak zijn
mag wat mij betreft niet te norm zijn.
Wat mij betreft ook in ons voetbal.
Als klootzakken de wereld moeten redden, berg je dan voor het resultaat.
Maar wat mij betreft zijn er al klootzakken genoeg. Blijf uit mijn buurt.
Ik begrijp natuurlijk wel wat hiermee bedoeld wordt, maar klootzak zijn
mag wat mij betreft niet te norm zijn.
- Trevorp
- Invaller
Ik hou juist van klootzakken. Mensen met winnaarsmentaliteit, die koste wat het kost willen winnen. Spelers die de grens opzoeken en tot daar die speelruimte pakken om te winnen. We spelen niet om de wereld te redden, we spelen voor 3 punten.
-
- Superster
De meeste klootzakken zijn helaas wel vaak domme voetballers. Leuk hoor zo'n beugelsdijk of de wijs, maar ze kunnen niet al te best voetballen of positie kiezen. Baseren hun carrière op 'hard zijn'. Maar daarmee kom je niet veel verder dan de onderkant van de eredivisie.
Deze jongen heeft fysieke voorwaarden, zal wellicht nog wat moet rijpen qua kracht, maar heeft daarnaast ook kwaliteiten tactisch / coachend. Veldman slijpt de inspeelpass voorin er wel in. Daar heb je veel meer aan dan ik wil klootzakken.
- Trevorp
- Invaller
Ik heb het over spelers met een winnaarsmentaliteit, niet over domme voetballers.
Verder kun je nog zoveel tactische en/of technische spelers in je team hebben, zonder de juiste mentaliteit kun je het vergeten.
Verder kun je nog zoveel tactische en/of technische spelers in je team hebben, zonder de juiste mentaliteit kun je het vergeten.
-
Verified
- Wereldspeler
Laten we vooral spelers niet afbranden voordat ze een minuut in ons shirt gespeeld hebben (of het moet over Michiel “kroket” Kramer gaan)…
-
- Bankzitter
Man, man....Niet iedereen begrijpt de term blijkbaar. Wij hebben voornamelijk ideale schoonzonen in het veld staan en dan is het inderdaad eens tijd dat er spelers worden gehaald die keihard zijn en er alles aan doen om te winnen. Als je ons centrale duo kijkt....Alsof winnaarstypen/klootzakken alleen maar dom zijn. Dat is pas een domme uitspraak.
-
- Wereldspeler
Ik vind Brouwers, en in het verleden Joey van den Berg wel types die beide wel beheersen. Je merkte direct een verschil toen Brouwers terug was van zijn blessure, want die schoffelde er nog een aantal onderuit op het middenveld. Zou mooi zijn als we nog zo'n type speler kunnen halen, maar ik denk dat we centraal achterin en op het middenveld wel een beetje klaar zijn.
- Trevorp
- Invaller
SuperFrysk schreef: ↑03-06-2025 11:01 Ik vind Brouwers, en in het verleden Joey van den Berg wel types die beide wel beheersen. Je merkte direct een verschil toen Brouwers terug was van zijn blessure, want die schoffelde er nog een aantal onderuit op het middenveld. Zou mooi zijn als we nog zo'n type speler kunnen halen, maar ik denk dat we centraal achterin en op het middenveld wel een beetje klaar zijn.
Petter Hansson