De rem ging er te hard op? We hebben jarenlang gewerkt met een tekort van meer dan 6 miljoen. Dat was eigenlijk al onverantwoord.fuotbalgek schreef: ↑22-05-2025 01:44 Indirect het gevolg van de jaren daarvoor dat de sky the limit was. De rem ging er op, en ging er te hard op. Eeuwig zonde.
Dimitris Rallis
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Re: Dimitris Rallis
-
- Wereldspeler
Is Rallis nu gratis op te pikken of moet er een som worden betaald omdat hij zolang bij de club is opgeleid.? Volgens mij hoorde ik in de Omrop Abe podcast zoiets gezegd worden over Klaverboer, een verglijkbare situatie.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Volgens mij is het niet helemaal gratis, maar in vergelijking tot een transfersom is het peanuts wat er betaald moet worden. Hangt van diverse factoren af en ook naar welke club Rallis hierna gaat spelen en in welk land dit is.
-
- Superster
En dat tekort is ontstaan omdat we qua inkomsten enorm zijn gekelderd. Doordat de rem er op ging daalden de inkomsten maar de kosten werden niet evenredig mee gesneden. We hebben nu ondanks tientallen procenten inflatie nog niet de inkomsten van destijds, dan kun je wel in de kosten blijven snijden.
We hadden een beloftenteam in de kkd toen makkelijk kunnen dragen, het geld had alleen in duurzame groei gemoeten en niet naar koop wat je kunt om de top 3 aan te vallen.
- jeewee
- Basisspeler
Kondigde vandaag zijn eigen vertrek aan op instagram, is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe omgeving.
Harde werker, of hij ooit onomstreden eerste spits zou worden zullen we helaas nooit weten (of toch ooit terug).
Harde werker, of hij ooit onomstreden eerste spits zou worden zullen we helaas nooit weten (of toch ooit terug).
.-
-
- Superster
Vanuit een Heerenveen bril zonde van de opleiding, vanuit een Rallis bril volkomen logisch. Heeft speeltijd nodig en is nu al derde spits en dan komen er nog 2 bij.
Het is maar een spelletje
-
Verified
- Beheerder
Ik snap dat hij wil spelen, maar wat kan je nog meer doen als club dan dit? Heeft dit seizoen zijn minuten gepakt, als ik de club was zou ik hem komend seizoen in de KKD laten spelen. Gaat dat te langzaam?
Ben benieuwd bij welke buitenlandse club hij terrecht komt en waar zijn carriere over 5 jaar is.
Ben benieuwd bij welke buitenlandse club hij terrecht komt en waar zijn carriere over 5 jaar is.
Heerenveen fan in Leiden
-
- Invaller
Had het niveau toch ook (nog) niet? Of zie ik dat verkeerd?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
-
- Superster
Op die leeftijd moet je elke week 90 minuten maken op een niveau waar jij beter van wordt.
Mijn mening is dat hij op het niveau van het eerste niet mee kan komen en ik gok dat het niveau van jong Heerenveen niet hoog genoeg is.
Dan moet je verder kijken, snap ik
Mijn mening is dat hij op het niveau van het eerste niet mee kan komen en ik gok dat het niveau van jong Heerenveen niet hoog genoeg is.
Dan moet je verder kijken, snap ik
Het is maar een spelletje
-
Verified
- Wereldspeler
Zoals ik op Feanonline ook al had aangegeven had Dimitris Rallis van mij niet hoeven vertrekken, maar het is nu ook niet zo dat we niet zonder hem kunnen. Kwam vooralsnog als spits kwaliteit te kort en moest nog veel leren. En omdat hij gevoelsmatig zelf ook wel doorhad dat hij weer tweede of derde (spits)keus zou zijn, heeft hij in mijn optiek de keuze gemaakt zich ergens anders verder te willen ontwikkelen. Dan heb je die keuze als sc Heerenveen zijnde te respecteren, maar persoonlijk beschouw ik het ook niet als een ramp.
Er komt op deze manier weer (financiële) ruimte vrij om verder te kijken. Bovendien komt er ook een mogeijkheid iemand binnen te halen die verder is in zijn ontwikkeling dan Rallis. Als je Nicolaescu nog kunt verkopen voor een mooie prijs, kun je als club voor het salaris van de drie spitsen Nicolaescu, Lucovic en Rallis wellicht twee echt goede/betere spitsen aantrekken dan we hadden en wellicht ook beter passen in de speelstijl die Veldman voor ogen heeft.
Vanaf deze plaats bedank ik Dimitris Rallis voor zijn inzet en wens ik hem veel succes in zijn verdere carrière.
Er komt op deze manier weer (financiële) ruimte vrij om verder te kijken. Bovendien komt er ook een mogeijkheid iemand binnen te halen die verder is in zijn ontwikkeling dan Rallis. Als je Nicolaescu nog kunt verkopen voor een mooie prijs, kun je als club voor het salaris van de drie spitsen Nicolaescu, Lucovic en Rallis wellicht twee echt goede/betere spitsen aantrekken dan we hadden en wellicht ook beter passen in de speelstijl die Veldman voor ogen heeft.
Vanaf deze plaats bedank ik Dimitris Rallis voor zijn inzet en wens ik hem veel succes in zijn verdere carrière.
-
- Wereldspeler
Leuk talent maar werd oa hier flink gehyped na een wondergoal en een aantal basisplaatsen. Uiteindelijk kwam die er niet meer aan te pas, dus waarschijnlijk zijn Rallis zijn verwachtingen ook te groot geworden.
-
Verified
- Superster
Het probleem is natuurlijk dat hij pas "doorbreekt" in zijn laatste contractjaar. Hij had in de winter aan Cambuur verhuurt moeten worden. Had iedereen wat aan gehad maar dan had wel eerst zijn contract verlengd moeten worden.
We moeten zulke jongens eigenlijk verhuren maar dat komt er bij ons nooit van. Van Amersfoort en Uth zijn de laatste jongens die succesvol verhuurd zijn volgens mij.
Klaverboer moet volgend jaar ergens keepen maar wie huurt er een 1e keeper?? Niemand wil dat.
We moeten zulke jongens eigenlijk verhuren maar dat komt er bij ons nooit van. Van Amersfoort en Uth zijn de laatste jongens die succesvol verhuurd zijn volgens mij.
Klaverboer moet volgend jaar ergens keepen maar wie huurt er een 1e keeper?? Niemand wil dat.
-
- Wereldspeler
Je vraagt je af waarom er niet eerder is verlengd? Hetzelfde met Klaverboer? Want blijkbaar zagen ze wel talent in beide, dus waarom dan niet in de voorbereiding alvast verlengen?Otsje P schreef: ↑27-05-2025 12:42 Het probleem is natuurlijk dat hij pas "doorbreekt" in zijn laatste contractjaar. Hij had in de winter aan Cambuur verhuurt moeten worden. Had iedereen wat aan gehad maar dan had wel eerst zijn contract verlengd moeten worden.
-
- Selectiespeler
Omdat ie voor dit seizoen nog heel ver van de eerste selectie af zat.SuperFrysk schreef: ↑27-05-2025 12:53 Je vraagt je af waarom er niet eerder is verlengd? Hetzelfde met Klaverboer? Want blijkbaar zagen ze wel talent in beide, dus waarom dan niet in de voorbereiding alvast verlengen?
-
- Jeugdspeler
En bij ASWH solliciteerde hij naar een rode kaart, en 1 maand later herhaalt hij dat truckje in een oefenwedstrijd op precies dezelfde manier..
Weinig vetrouwen van hem op basis van 10 goede minuten tegen AZ.
-
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
Hij deed het later ook bij een invalbeurt, ruzie zoeken met een verdediger. Kan me niet meer herinneren welke wedstrijd het was.
-
- Selectiespeler
Door Van Wonderen bedoel je dan? Je kan moeilijk elke O21-speler een langdurig contract geven en voor dit seizoen was hij simpelweg niet in beeld bij het eerste elftal. Pas in de voorbereiding deed hij, net als een aantal andere O21-spelers, af en toe mee en in de competitie speelde hij ook maar 14 minuten in de eerste 5 wedstrijden.
-
- Nieuw talent
Hier de teaser, en op Instagram inmiddels officieel bevestigd. Rallis maakt de overstap naar de huidige nr. 3 van de Poolse competitie Jagiellonia Bialystok. Hij tekent een driejarig contract tot de zomer van 2028. Op de officiële clubwebsite wordt het als volgt vermeld:
Dimi is een jonge en zeer veelbelovende spits, die nu al waardevolle ervaring heeft opgedaan op Eredivisie-niveau. In het afgelopen seizoen speelde hij meer dan twintig wedstrijden in de hoogste Nederlandse competitie, wat op zijn leeftijd een prestatie is die het vermelden waard is, zei sportief directeur van Jagiellonia, Łukasz Masłowski, na het ondertekenen van het contract met de Griek.
– Het is een speler met uitstekende fysieke eigenschappen, technisch zeer goed onderlegd en gevormd in het veeleisende Nederlandse opleidingssysteem. Zijn profiel past perfect in onze strategie om een team op te bouwen gebaseerd op jeugd, talent en ontwikkelingspotentieel. We geloven dat hij een hele goede tijd tegemoet gaat bij onze club en dat hij snel een belangrijk onderdeel van onze aanval zal worden. We hebben hoge verwachtingen van hem en zijn ervan overtuigd dat zijn komst een investering in de toekomst is, voegde hij eraan toe
Dimi is een jonge en zeer veelbelovende spits, die nu al waardevolle ervaring heeft opgedaan op Eredivisie-niveau. In het afgelopen seizoen speelde hij meer dan twintig wedstrijden in de hoogste Nederlandse competitie, wat op zijn leeftijd een prestatie is die het vermelden waard is, zei sportief directeur van Jagiellonia, Łukasz Masłowski, na het ondertekenen van het contract met de Griek.
– Het is een speler met uitstekende fysieke eigenschappen, technisch zeer goed onderlegd en gevormd in het veeleisende Nederlandse opleidingssysteem. Zijn profiel past perfect in onze strategie om een team op te bouwen gebaseerd op jeugd, talent en ontwikkelingspotentieel. We geloven dat hij een hele goede tijd tegemoet gaat bij onze club en dat hij snel een belangrijk onderdeel van onze aanval zal worden. We hebben hoge verwachtingen van hem en zijn ervan overtuigd dat zijn komst een investering in de toekomst is, voegde hij eraan toe
- zweed1
- Wereldspeler
Lijkt mij niet zo’n goede keuze. Geheel andere cultuur en speelstijl en toch een behoorlijk niveau. Wellicht slechte zaakwaarnemer ?
-
- Selectiespeler
https://www.transfermarkt.nl/fabryka-fu ... erater/969
Dit is het kantoor van z'n zaakwaarnemer. Wat dat betreft niet zo verrassend dat hij in Polen terecht is gekomen.
Dit is het kantoor van z'n zaakwaarnemer. Wat dat betreft niet zo verrassend dat hij in Polen terecht is gekomen.
-
- Wereldspeler
Mwah, dat behoorlijke niveau valt wel mee. Ik denk dat die daar wel eerder de kans krijgt dan bij ons. Hij moet fysiek nog wel flink stappen maken om daar aan te haken.