Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Abenello
Selectiespeler

Re: Ergernissen in het Abe Lenstra Stadion

Bericht door Abenello »

Wij zegt dat Heerenveen supporters deze kaarten gekocht hebben? Iemand uit Amsterdam kan ook een clubkaart aanvragen en als de club daar moeilijk over doet dan vul je een willekeurig adres in Heerenveen in, de kaarten krijg je immers toch via de mail.

De enige logische volgende stap is naar hetzelfde regime als bij Feyenoord-thuis: Alleen seizoenkaarthouders mogen nog 1 of 2 kaartjes voor een thuiswedstrijd voor Ajax-thuis. Gelijk een mooie bonus voor de seizoenkaarthouders dat je alleen als seizoenkaarthouder kaartjes voor Ajax en Feyenoord mag kopen.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Abenello schreef: 20-01-2025 15:20 Wij zegt dat Heerenveen supporters deze kaarten gekocht hebben? Iemand uit Amsterdam kan ook een clubkaart aanvragen en als de club daar moeilijk over doet dan vul je een willekeurig adres in Heerenveen in, de kaarten krijg je immers toch via de mail.

De enige logische volgende stap is naar hetzelfde regime als bij Feyenoord-thuis: Alleen seizoenkaarthouders mogen nog 1 of 2 kaartjes voor een thuiswedstrijd voor Ajax-thuis. Gelijk een mooie bonus voor de seizoenkaarthouders dat je alleen als seizoenkaarthouder kaartjes voor Ajax en Feyenoord mag kopen.
Dit lijkt me ook de beste optie.
Douwe
Verified
Nieuw talent

Bericht door Douwe »

Bij het bestellen van kaartjes voor AZ-Heerenveen (😳) in thuisvak vond een externe adresgegevens controle plaats via bankgegevens. Past Heerenveen dit niet toe?
Demster
Selectiespeler

Bericht door Demster »

Sterker nog; toen ik in Sittard (!) was werd mij eerst de toegang ontzegd tot het thuisvak omdat m’n achternaam te Fries klonk. Nu woon ik in de provincie Groningen en kwam ik met de smoes “Ik kom voor Danny Buijs en ben normaal voor Groningen en vandaag neutraal” uiteindelijk alsnog binnen + woonde ver genoeg van Heerenveen volgens de hoofd beveiliging. Maar goed, die hebben wel extra controle dus.

Was ook een mooi zuur ritje terug geweest…
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Ik zou eerst oproepen aan supporters met een seizoenkaart in vakken 23, 25, en 424 te verhuizen.
Bij de risicowedstrijden die vakken standaard leeg houden en on mijn part nog een extra wand er tussen als dat mogelijk is
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Ik zou de ME alvast in het vak klaarzetten 😅
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

We staan altijd vooraan om te klagen wat er bij de club allemaal misgaat, en het is in de afgelopen jaren nogal eens mis gegaan. Maar zover ik weet waren er gister geen incidenten, nu hielp de uitslag wellicht mee en speelde Feyenoord nergens meer voor. Maar naar mijn idee is alles perfect verlopen qua supporters.
Muertos
Nieuw talent

Bericht door Muertos »

Ik heb deze wedstrijd ook geen juichende Feyenoorders in de thuisvakken gezien. :D
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Muertos schreef: 19-05-2025 14:53 Ik heb deze wedstrijd ook geen juichende Feyenoorders in de thuisvakken gezien. :D
hahaha :lol: ik ook niet, heel raar!
Plaats reactie