Ché Nunnely
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Forumicoon
-
- Bankzitter
-
- Superster
Re: Ché Nunnely
Die speelt vandaag tegen quick boys echt dramatisch!
Slecht aanspeelbaar, komt geen man voorbij en geen creativiteit.
Lijkt me na vandaag wel lastig worden om een andere club voor Che te vinden
Slecht aanspeelbaar, komt geen man voorbij en geen creativiteit.
Lijkt me na vandaag wel lastig worden om een andere club voor Che te vinden
Het is maar een spelletje
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
-
- Nieuw talent
Ongelofelijk dat deze speler nog zoveel wedstrijden/minuten op zijn naam heeft staan bij ons. Maar daar zit het probleem nou juist ook; 2(?) jaar geleden heeft van Wonderen hem dusdanig veel minuten laten maken, waardoor die clausule in werking is gezet voor een contractverlenging. Daar zit je nu mee...
-
- Wereldspeler
Het is sowieso vreemd dat je na een proefperiode hem vastlegt, dan heb je dus ook nog de tijd gehad om hem te kunnen bekijken.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Is op voorspraak van Van Wonderen gekomen neem ik aan. Een automatische optie van een jaar was dan nog logisch geweest maar dit is duidelijk een jaar teveel geweest. Je hebt echt nul komma nul aan hem in aanvallend opzicht. Levert wel veel arbeid, maar daar is ook alles mee gezegd.
Komt kwalitatief tekort en kan me daarom ook niet voorstellen dat een club als Lorient (koploper in Ligue 2) hem serieus op de korrel heeft.
Komt kwalitatief tekort en kan me daarom ook niet voorstellen dat een club als Lorient (koploper in Ligue 2) hem serieus op de korrel heeft.
-
- Jeugdspeler
Ik wil er wel even bij vermelden dat hij een assist gaf voor de 3 punten bij Willem 2. Zie ik de anderen niet zo snel doen, voor de rest helemaal met je eensMarça schreef: ↑17-01-2025 13:14 Is op voorspraak van Van Wonderen gekomen neem ik aan. Een automatische optie van een jaar was dan nog logisch geweest maar dit is duidelijk een jaar teveel geweest. Je hebt echt nul komma nul aan hem in aanvallend opzicht. Levert wel veel arbeid, maar daar is ook alles mee gezegd.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
- Mackan68
- Forumicoon
Ik deed net een behoorlijk schokkende ontdekking op sowieso 2 internetsites over spelerssalarissen. Te weten https://www.capology.com/club/heerenveen/salaries/ en https://www.capology.com/club/heerenveen/salaries/
Ik mag toch hopen dat dit een grap is.
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Invaller
dat is inderdaad nogal wat in verhouding met de rest, en op basis van wat!
- Mackan68
- Forumicoon
2x Dezelfde link. Hier de 2e https://club.betcity.nl/sport/eredivisie/salarissenMackan68 schreef: ↑01-03-2025 21:41 Ik deed net een behoorlijk schokkende ontdekking op sowieso 2 internetsites over spelerssalarissen. Te weten https://www.capology.com/club/heerenveen/salaries/ en https://www.capology.com/club/heerenveen/salaries/
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Selectiespeler
Dit soort sites gokken ook maar wat, die hebben natuurlijk geen kennis van de contracten. In dit geval heeft Betcity het bedrag overgenomen van Capology om wat content te creëren. Nunnely zat in een heel beroerde situatie toen hij bij ons kwam (transfervrij na lange blessure) dus ik denk dat hij eerder de helft verdiend.
-
- Wereldspeler
Luuk Brouwers bijna onderaan. Geloof er bijzonder weinig van. Hoe ze überhaupt aan de info komen, staat ook niet gegeven.Mackan68 schreef: ↑01-03-2025 21:41 Ik deed net een behoorlijk schokkende ontdekking op sowieso 2 internetsites over spelerssalarissen. Te weten https://www.capology.com/club/heerenveen/salaries/ en https://www.capology.com/club/heerenveen/salaries/
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Grote onzin wat er op die websites staan.
Het verbaasde me trouwens dat Ché gisteren weer mocht invallen, had daar eerder Gurbuz verwacht. Die kon ook niet veel later invallen vanwege een blessure bij Alireza (valt mee hopelijk). Nunnely had volgens mij 1-2 aardige acties en daarnaast vooral veel onnodige overtredingen gemaakt. Al was de scheidsrechter daar ook wel erg makkelijk in om ervoor te fluiten.
Het verbaasde me trouwens dat Ché gisteren weer mocht invallen, had daar eerder Gurbuz verwacht. Die kon ook niet veel later invallen vanwege een blessure bij Alireza (valt mee hopelijk). Nunnely had volgens mij 1-2 aardige acties en daarnaast vooral veel onnodige overtredingen gemaakt. Al was de scheidsrechter daar ook wel erg makkelijk in om ervoor te fluiten.
- jeewee
- Basisspeler
Contract formeel opgezegd per einde seizoen. Wist niet eens dat we al eerder met hem verlengd hadden?
.-
-
- Selectiespeler
- jeewee
- Basisspeler
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Opnieuw de vraag waarom Nunnely mocht invallen ipv een Gurbuz? Ja die had gespeeld bij O21 maar is ook dan nog beter dan Nunnely. Wederom een waardeloze invalbeurt en niet voor het eerst.
Ben echt heel benieuwd welke club met hem verder wil. Het is volgens mij een gouden gozer en aan z’n inzet ligt het niet maar wordt met de week minder. Verliest alle duels en als hij al niet in duel hoeft te komen, levert hij de bal weer in bij de tegenstander.
Zeker met zo’n slotfase als gisteren had je beter een Lukovic kunnen inbrengen voor wat meer body en strijd.
Ben echt heel benieuwd welke club met hem verder wil. Het is volgens mij een gouden gozer en aan z’n inzet ligt het niet maar wordt met de week minder. Verliest alle duels en als hij al niet in duel hoeft te komen, levert hij de bal weer in bij de tegenstander.
Zeker met zo’n slotfase als gisteren had je beter een Lukovic kunnen inbrengen voor wat meer body en strijd.
- zweed1
- Wereldspeler
Marça schreef: ↑20-04-2025 09:57 Opnieuw de vraag waarom Nunnely mocht invallen ipv een Gurbuz? Ja die had gespeeld bij O21 maar is ook dan nog beter dan Nunnely. Wederom een waardeloze invalbeurt en niet voor het eerst.
Klopt voegde niets toe. Zelfs niet iedereen voor de voeten lopen want hij was nog superfit. Vreemd dat die ooit in het betaalde voetbal is terechtgekomen.
-
- Wereldspeler
Ik denk om in de omschakeling gevaarlijk te zijn met zijn snelheid. Daar valt wel wat voor te zeggen, maar het is wel echt een hele matige voetballer.
-
- Nieuw talent
Het wordt per wedstrijd minder en steeds zieliger om naar te kijken. Staat daarnaast nu eigen spelers waar we mee door moeten ‘in de weg’ qua speeltijd.
-
- Invaller
ik denk ook dat dat de bedoeling was, ze probeerden op het laatst de bal achter de verdediging te leggen en dan als een gek er achter aan.SuperFrysk schreef: ↑20-04-2025 10:14 Ik denk om in de omschakeling gevaarlijk te zijn met zijn snelheid. Daar valt wel wat voor te zeggen, maar het is wel echt een hele matige voetballer.
-
Verified
- Wereldspeler
Met een man minder op het veld en gezien het feit dat we onder druk stonden snap ik dat Robin Veldman gokt op de snelheid van Che Nunnely in de counter. Die beslissing is verstandelijk echt wel te begrijpen en uit te leggen. Alleen is het resultaat elke keer weer teleurstellend als hij daadwerkelijk in het veld komt. Gisteravond was wat dat betreft echt wel het dieptepunt. Heeft werkelijk helemaal niks goed gedaan. En dat is eigenlijk elke keer als hij in het veld komt. Voor zijn blessure hield het al niet over bij clubs als Willem II , maar na zijn blessure en de kans die hij daarna kreeg bij onze club is het met zijn kwaliteiten helemaal gedaan. Sympathieke gozer maar kwalitatief bij lange na niet (meer) goed genoeg voor de Eredivisie.
-
Verified
- Forumicoon
Als zo'n jongen het veld in komt, dan krijgt hij al een soort gevoel van dat hij geen steun krijgt vanuit het publiek. Daar wordt het ook niet makkelijker op
Maar dat hij niet goed genoeg is lijkt me duidelijk
Maar dat hij niet goed genoeg is lijkt me duidelijk
-
- Selectiespeler
Ik had liever gehad dat Sebaoui was blijven staan, die doet het verdedigend altijd wel prima. Nunnely dekte regelmatig lucht, waardoor Almere onnodig veel extra ruimte kreeg.
-
Verified
- Superster
Ik vind het bijzonder hoe vaak ik nog lees dat Nunnely met zijn snelheid nog iets kan brengen. Hij was extreem snel bij Willem 2 maar na zijn kruisband blessure is het extreem rappe er wel af. Zie hem nooit meer iemand er flink uitlopen.
Sowieso snap ik niet wat hij moet doen bij zo'n invalbeurt. Breng dan Rallis zijn duelkracht. Die kan net zo hard lopen en kan misschien nog een bal bij zich houden.
Helaas gewoon niet meer Eredivisie waardig.
Sowieso snap ik niet wat hij moet doen bij zo'n invalbeurt. Breng dan Rallis zijn duelkracht. Die kan net zo hard lopen en kan misschien nog een bal bij zich houden.
Helaas gewoon niet meer Eredivisie waardig.
-
- Nieuw talent
Dat vind ik bij hem juist opvallend meevallen, heb nog nooit een massale wandklank gehoord vanuit het publiek, tijdens een wedstrijd (en gelukkig ook maar, dat verdiend hij ook zeker niet gezien zijn inzet en persoonlijkheid). Gisteren wel gemor toen hij die bal diep had moeten spelen, maar dat had iedere speler gehad.
-
- Wereldspeler
Klopt, het is een sympathieke gozer en iedereen weet wel dat die gewoon niet beter kan.Driemaal is scheepsrecht schreef: ↑20-04-2025 21:01 Dat vind ik bij hem juist opvallend meevallen, heb nog nooit een massale wandklank gehoord vanuit het publiek, tijdens een wedstrijd (en gelukkig ook maar, dat verdiend hij ook zeker niet gezien zijn inzet en persoonlijkheid). Gisteren wel gemor toen hij die bal diep had moeten spelen, maar dat had iedere speler gehad.