Daar is geen persbericht over geweest, toch?
Wat moeten we daar dan van maken?
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Over dit soort dingen worden nooit persberichten verstuurd, bij de eerste verlenging een jaar geleden ook niet.SuperFrysk schreef: ↑09-04-2025 20:57 Daar is geen persbericht over geweest, toch?
Wat moeten we daar dan van maken?
Weet je of dit meteen in februari is geweest en of Hansma hierin ook een stem heeft gehad? Anders zou ik het behoorlijk eigengereid vinden van Ferry om, wetende dat er een nieuwe TD in aantocht is dit al vast 'even' te regelen terwijl de scouting de laatste tijd nou echt positief besproken is geweest. Hansma is 1 maart begonnen en het contract van Zandvliet liep tot halverwege februari. Da's 2 weken...
Redelijkerwijs moet je zo'n een maand voor het einde van iemands contract (6 februari bij Zandvliet) aangeven of je wilt gaan stoppen. In het geval van Zandvliet was dat begin januari geweest, dus ik ga er maar even vanuit dat Ferry en Zandvliet hierover nog voor de kerstvakantie met elkaar hebben gesproken.Mackan68 schreef: ↑10-04-2025 15:44 Weet je of dit meteen in februari is geweest en of Hansma hierin ook een stem heeft gehad? Anders zou ik het behoorlijk eigengereid vinden van Ferry om, wetende dat er een nieuwe TD in aantocht is dit al vast 'even' te regelen terwijl de scouting de laatste tijd nou echt positief besproken is geweest. Hansma is 1 maart begonnen en het contract van Zandvliet liep tot halverwege februari. Da's 2 weken...![]()
Inderdaad verlengt dus. In de rest van het artikel gaat het om de weinig karakters in de groep. Dat zie je wel terug, ik was blij met een Brouwers die een paar flinke beuken uitdeelde gister maar hij is wel echt de enige.De verantwoordelijken voor de samenstelling van de selectie? Ferry de Haan, de algemeen directeur die de voorbije jaren ook de voetbaltechnische portefeuille voor zijn rekening nam. De laatste twee jaren werkt hij nauw samen met Kenneth Zandvliet. De hoofd scouting van Heerenveen lag vorig seizoen intern al onder vuur vanwege zijn gebrekkige kennis van de spelersmarkt en ongestructureerde werkwijze.
Het is in dat licht dan ook bevreemdend dat het aflopende contract van Zandvliet, vlak vóór de komst van de nieuwe technisch manager Johan Hansma, door De Haan is verlengd.
Ihattaren op de tribune vandaag. Misschien hij in een Odegaard rol?Komt er een nieuwe keeper?
"Ja."
Twee nieuwe linksbacks?
"Ja. Of één hele goede linksbenige verdediger."
Twee nieuwe spitsen?
"Ja."
Een vleugelaanvaller?
"Of misschien twee. Waarvan eentje wat meer achter de spits ook kan spelen. Ik noem het het type Ödegaard-aanvaller."
In eerste instantie zou ik zeggen: Nee, dat gaat Ferry niet doen. Aan de andere kant past hij wel in het profiel van een Ødegaard, die ook op de flanken kan spelen. En kwaliteit heeft Ihattaren zeker, al kleeft er altijd wel iets aan hem. Laatste tijd oogde hij ook weer minder fit dan begin van het jaar. Ik weet niet of we ons daaraan moeten gaan branden, maar het triggert zeker...
KKD clubs willen wel huren maar kunnen het salaris grotendeels niet overnemen. Dan moeten wij een nieuwe speler halen en salaris betalen, wat financieel niet haalbaar is.
Waarom? Hij heeft bewezen veel te scoren in de Eredivisie en hoeft ondanks dat waarschijnlijk niet voor de hoofdprijs te vertrekken.SuperFrysk schreef: ↑13-06-2025 20:21 Vente is meevoetballend wel echt goed, maar dat ze na al dat intensief scouten bij hem uit komen vind ik wel problematisch.
Gürbüz zit heel dicht tegen een basisplek aan, waarom zou je hem verhuren? En wie weet wordt Klaverboer wel tweede keeper bij ons, als je hem verhuurt kan hij ook zomaar op de bank belanden bij pak hem beet Top Oss na 1 of 2 matige potjes.
Relatief oud (26) en gewoon een voor de hand liggende optie. Liever een jonge, vrij onbekende naam met directe toevoeging zoals Sahraoui en Sarr. Daar zijn we groot mee geworden.
Gurbuz naar rechts, als back-up voor Trenskow