Het liedje is niet voor niets, er is maar 1 club in Friesland!

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Die is helaas geblesseerd, en Nordfeldt moest mee met Zweden geloof ik.
Erwin Mulder had er met bijna 140 duels voor ons ook nog wel bij gepast. Maar die zat in laatste seizoen bij Go Ahead Eagles ook met blessures? Is in elk geval clubloos sinds afgelopen zomer maar zal reden voor zijn dat hij er niet is en bijv. een Steppe wel.SuperFrysk schreef: ↑18-03-2025 17:41 Die is helaas geblesseerd, en Nordfeldt moest mee met Zweden geloof ik.
Ik niet
Waarom moet je andere mensen de maat nemen?BWA23 schreef: ↑19-03-2025 06:59 Zuid is helaas weer spelbreker als het gaat om verkochte kaarten. Die is nagenoeg leeg. Tijdens competitie kijken en zwijgen, nu wegblijven.....
Ben benieuwd of de club nog kaarten gaat weggeven. Want met deze hoge prijzen lok je mensen ook niet. Niet slim. Echte zonde om zo voor een halfvol stadion te spelen. Best triest.
Hmm, op Zuid zitten sowieso niet zoveel seizoenkaarthouders volgens mij en is die tribune afhankelijk van losse kaartverkoop dus aleen daarom al minder toeschouwers daar vermoed ik. Zegt wat mij betreft dus niet zoveel over de mensen die daar normaal zitten?BWA23 schreef: ↑19-03-2025 06:59 Zuid is helaas weer spelbreker als het gaat om verkochte kaarten. Die is nagenoeg leeg. Tijdens competitie kijken en zwijgen, nu wegblijven.....
Ben benieuwd of de club nog kaarten gaat weggeven. Want met deze hoge prijzen lok je mensen ook niet. Niet slim. Echte zonde om zo voor een halfvol stadion te spelen. Best triest.
BWA23 schreef: ↑19-03-2025 06:59 Zuid is helaas weer spelbreker als het gaat om verkochte kaarten. Die is nagenoeg leeg. Tijdens competitie kijken en zwijgen, nu wegblijven.....
Te omslachtig voor een gemiddelde SCH supporter.
Alves is na Abe de beste speler ooit in ons shirt. Die wil je toch nog een keer zien? Zelfs al heb je die periode niet bewust meegemaaktOtsje P schreef: ↑19-03-2025 14:20 Ik denk dat veel mensen voorbij gaan aan het feit dat er de laatste jaren gewoon een nieuwe generatie supporters is aangeboord.
We stonden vroeger bekend om ons relatief oude publiek. Tegenwoordig is er veel meer jeugd in het stadion te vinden. Jeugdigen die Alves en Pranjic en Sibon nooit hebben zien spelen. Laat staan Alback en Edman.
Er zijn gewoon een hele hoop mensen uit die tijd die te oud of te dood zijn om nog te komen. Mijn collega is 10 jaar jonger dan ik maar heeft gewoon 70% van de spelers die mee doen nooit zien spelen. Hij is een echte fan en is van de partij maar ik kan me goed voorstellen dat er een hoop jongeren zijn die bij dit potje weinig voelen.
Ja, je hoeft mij niet te overtuigen. Ik geef alleen aan wat ik denk dat de reden is dat het niet vol zit.SuperFrysk schreef: ↑19-03-2025 21:56 Alves is na Abe de beste speler ooit in ons shirt. Die wil je toch nog een keer zien? Zelfs al heb je die periode niet bewust meegemaakt