Ik heb er ook zin in! Daarnaast vind mezelf als supporter ook een held van Heerenveen, al in het oude stadion een seizoenskaart en nu al 30 jaar dezelfde plek in het stadion.
Als ik het correct heb vernomen, refereert Breuer in Radio Camataru meermaals naar gesprekken met Geert-Arend Roorda over deze wedstrijd. Wellicht wordt ook Roorda nog aan het lijstje toegevoegd.
Kan Van Basten ook niet aan de staf worden toegevoegd als assistent? Niet specifiek een Heerenveen held maar wel een voetbalheld met toch een beetje Heeerenveen DNA. Een Friese voorouder en die Heerenveen sjaal die hij droeg als trainer stond hem goed
Tussenstand verkoop is dat we inmiddels over de 11.000 kaarten heen zijn. Daar zullen wellicht nog een paar duizend bij gaan komen, inclusief verkoop op de dag zelf?
Ik merk zelf in mijn omgeving dat de meeste mensen afhaken omdat ze al wat anders gepland hadden staan. Grootste deel vriendengroep gaat weekend weg - wellicht juist ook omdat het interlandvoetbal is. Normaal gesproken was ik zelf ook van vrijdag t/m zondag op pad geweest maar maak graag een uitzondering om bij deze bijzondere avond aanwezig te zijn.
Marça schreef: ↑17-03-2025 11:20
Tussenstand verkoop is dat we inmiddels over de 11.000 kaarten heen zijn. Daar zullen wellicht nog een paar duizend bij gaan komen, inclusief verkoop op de dag zelf?
Ik merk zelf in mijn omgeving dat de meeste mensen afhaken omdat ze al wat anders gepland hadden staan. Grootste deel vriendengroep gaat weekend weg - wellicht juist ook omdat het interlandvoetbal is. Normaal gesproken was ik zelf ook van vrijdag t/m zondag op pad geweest maar maak graag een uitzondering om bij deze bijzondere avond aanwezig te zijn.
Er zullen inderdaad de nodige mensen wat gepland hebben maar los van die groep.....poeh, 11.000 kaarten.......ik verbaas mij er enorm over, het valt mij zwaar tegen! Klaarblijkelijk zit de achterban er niet op te wachten terwijl ik het juist een fantastisch evenement vind.
Poke schreef: ↑17-03-2025 11:54
Er zullen inderdaad de nodige mensen wat gepland hebben maar los van die groep.....poeh, 11.000 kaarten.......ik verbaas mij er enorm over, het valt mij zwaar tegen! Klaarblijkelijk zit de achterban er niet op te wachten terwijl ik het juist een fantastisch evenement vind.
Ik denk het tarief wat geheven wordt (ondanks het voor het goede doel is) voor de gemiddelde Fries wat te hoog is als ik het wat zo om mij heen hoor. Maar mij verbaasd het ook en is erg jammer het nog niet halfvol zit, dit verdiend een vol stadion.
Poeh wat een negativiteit hier.. bijna het sentiment waar de club aan te onder is gegaan.. pak op en maak er een mooie avond van met de mensen die er wel zijn..
Ebiede schreef: ↑17-03-2025 14:24
Poeh wat een negativiteit hier.. bijna het sentiment waar de club aan te onder is gegaan.. pak op en maak er een mooie avond van met de mensen die er wel zijn..
Ik vind teleurstelling en negativiteit wel 2 verschillende dingen? Dit initiatief en deze spelers verdienen wel wat meer belangstelling maar ok, dat is mijn persoonlijke mening en gevoel erbij. En ja, dat vind ik oprecht jammer maar dat ventileren lijkt mij niet negatief.
Anyway, ik ben er zelf wel bij en ga zeker genieten van dit evenement!
Ebiede schreef: ↑17-03-2025 14:24
Mwa, negatief... Denk dat het eerder het contrast in beleving is dat bij velen zo tegenstaat. Bij velen op het forum merk ik dat het toch wel voelt als hét evenement van het jaar. Reken daar nog bij dat op een forum meestal het meest fanatieke publiek actief is, dan is het best wel schrikken hoe "de rest" erin staat. Helemaal omdat onze helden speciaal voor deze avond uit Brazilië, Griekenland, Servië, Zweden enz. komen om deze avond met ons te beleven.
Maar dit geeft wellicht ook wel aan wat de aantallen gaan zijn mochten we er onverhoopt wel eens uitvliegen. Is geen schande maar wellicht wel realistisch.
Wel vreemd. Toen ik mijn kaart kocht, ben ik even gaan zoeken op de Riemer tribune. Er waren al diverse vakken niet meer beschikbaar en ook in vak 7, waar ik uiteindelijk een kaart voor kocht, waren de kaarten nog naar op twee handen te tellen. En als je andere vakken nu bekijkt, zijn er in sommige vakken nog naar een paar kaarten beschikbaar. Is het allemaal niet zo slecht met de verkoop??
Wat hebben we ook een prachtige club. De afgelopen weken horen we in diverse podcasts Verbeek, Foppe en Riemer. Stuk voor stuk iconen.
En dan de spelers die komen; Djuricic, Alves, Samaras, Hansson, Sulejmani. Ga maar door. Stuk voor stuk ironische spelers.
En dan nog bekerwinnaars met Sibon, Svec, Popov en Breuer.
En ook nog de "eigen jongens" met Joey vd Berg, Roorda, Klompe, De Jong, Vlap en Van Aken.
We staan er soms denk ik niet helemaal bij stil dat we een grote club zijn met een hele rijke historie. Met weemoed denk ik regelmatig terug aan de tijden van vroeger en hoop ik stiekem dat we ooit weer daar gaan komen.
Maar goed, hier moet als supporter toch gewoon bij zijn. Dit is onze DNA.
Beetle schreef: ↑17-03-2025 19:04
Wel vreemd. Toen ik mijn kaart kocht, ben ik even gaan zoeken op de Riemer tribune. Er waren al diverse vakken niet meer beschikbaar en ook in vak 7, waar ik uiteindelijk een kaart voor kocht, waren de kaarten nog naar op twee handen te tellen. En als je andere vakken nu bekijkt, zijn er in sommige vakken nog naar een paar kaarten beschikbaar. Is het allemaal niet zo slecht met de verkoop??
Die tussenstanden zijn ook steeds zonder genodigden en sponsoren.
Verder roep ik iedereen op die nu nog eens meldt dat er weinig kaarten verkocht zijn, per direct 2 extra kaarten aan te schaffen.
Wedstrijd wordt live uitgezonden door Omrop Fryslan. Dit gaat natuurlijk niet helpen om de laatste twijfelaars over de streep te trekken. Had dit als club dan ook niet aan de Omrop verkocht.
Demster schreef: ↑17-03-2025 16:07
Maar dit geeft wellicht ook wel aan wat de aantallen gaan zijn mochten we er onverhoopt wel eens uitvliegen. Is geen schande maar wellicht wel realistisch.
Wij gaan in ieder geval volop genieten!
Ik denk dat het verval bij een degradatie wel mee zal vallen. FC Groningen had een rampseizoen met allerlei incidenten op de tribune maar verkocht in de KKD zo'n beetje evenveel sezioenskaarten en had zo'n beetje evenveel toeschouwers als in de eredivisie. Je ziet het ook vaak bij bekerwedstrijden en zelfs Europese bekerwedstrijden dat stadions minder gevuld zijn dan bij competitiewedstrijden. Ik had het stadion voor de Helden wedstrijd ook graag uitverkocht gezien, maar als er 15.000 plus sponsoren / genodigden komen dan is het altijd nog meer dan dat er bij een gemiddelde eredivisieclub komt.
Abenello schreef: ↑18-03-2025 08:51
Verkocht? Zou een publieke regionale omroep, dat elk dubbeltje moet omdraaien, hier geld voor betalen?
Voor mij wel een mooie gelegenheid om het te kijken.
En voor Heerenveen mooie manier om er beelden van te hebben zonder dat je het zelf hoeft te organiseren. Denk dat t logisch is om dit nu te communiceren en niet al eerder.
Dit is toch geen wedstrijd die je thuis op de bank gaat kijken? Dit is juist iets waar je bij moet zijn, ik verwacht namelijk geen flitsend voetbal maar wel een leuke avond
Hopelijk komt er nog een mooi promo filmpje met oproep van Foppie ofzo die we kunnen delen met zijn allen.
Er moet een eindsprint ingezet gaan worden, maar dat gebeurt nu niet heb ik het idee.
HUNTELAAR schreef: ↑18-03-2025 10:54
Hopelijk komt er nog een mooi promo filmpje met oproep van Foppie ofzo die we kunnen delen met zijn allen.
Er moet een eindsprint ingezet gaan worden, maar dat gebeurt nu niet heb ik het idee.