Alireza Jahanbakhsh
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Kaz_SCHVerified
- Wereldspeler
Re: Alireza Jahanbakhsh
Jahanbaksh uitgerangeerd noemen om je punt kracht bij te zetten vind ik niet echt sterk. De balans schoot bij ons wel heel erg naar de jonge kant, zijn ervaring was in mijn ogen daarom ontzettend welkom. Trenskow is daarnaast ook behoorlijk vaak geblesseerd. Ik weet niet hoe je het als technische man hier goed kan doen. Als posities niet dubbel bezet zijn is het niet goed, als posities wel dubbel bezet zijn is het ineens wanbeleid.
-
SuperFrysk
- Wereldspeler
We hadden inderdaad een jonge selectie, dat zal ik ook niet ontkennen. Maar Jahanbakhsh is op zijn retour; daar ga je niks meer aan verdienen. Om dan met je cashcow te gaan schuiven om Jahanbakhsh een plekje in het elftal te geven, dat is op zijn zachtst gezegd niet verstandig.Kaz_SCH schreef: ↑06-03-2025 10:31 Jahanbaksh uitgerangeerd noemen om je punt kracht bij te zetten vind ik niet echt sterk. De balans schoot bij ons wel heel erg naar de jonge kant, zijn ervaring was in mijn ogen daarom ontzettend welkom. Trenskow is daarnaast ook behoorlijk vaak geblesseerd. Ik weet niet hoe je het als technische man hier goed kan doen. Als posities niet dubbel bezet zijn is het niet goed, als posities wel dubbel bezet zijn is het ineens wanbeleid.
Jij geeft overigens aan dat Trenskow behoorlijk vaak geblesseerd is, maar eigenlijk heeft hij alleen dit seizoen twee blessures gehad. Zover ik kan zien, is hij in vorige seizoenen bij andere clubs altijd fit geweest, waarvan één blessure optrad na het aantrekken van Jahanbakhsh.
Dubbele bezetting was er al op rechts, namelijk met Nunnely en Trenskow. Op links overigens ook, want daar waren toen nog Al Saed en Sebaoui. Maar het lijkt me logisch dat als je Al Saed verhuurt, je dan een linksbuiten haalt als directe versterking. We hebben zelfs met Rallis en Smans op linksbuiten gespeeld – als dat niet alles zegt over falend technisch beleid, dan weet ik het ook niet.
- Mackan68
- Forumicoon
Het aantrekken van Alireza was perfect geweest als hij een contract voor minimaal 2 seizoenen had getekend. Schuiven met Trenskow die daarvoor onze topscorer was om maar plaats te maken vind ik ook niet heel erg slim. Het pakt nu min of meer goed uit omdat Trenskow geblesseerd raakte, maar dat is natuurlijk een vreemde beslissing goedpraten. Hoe vaak heeft Jahanbakshs het team op sleeptouw genomen met goals en assists? Dat verwacht ik van een speler met zijn leeftijd, ervaring en statuur. Ik denk dat het een duur halfjaar is geweest qua salaris...
RvP, het waren 10 .... maanden
-
SuperFrysk
- Wereldspeler
Laten we eerlijk zijn, Jahanbaksh is toch geen directe kwaliteitsimpuls? Ik vond hem gister weer ontzettend matig, steeds de verkeerde keuzes.
- Trevorp
- Invaller
Lijkt me wel een persoon die belangrijk kan zijn voor een team, maar nee, hij steekt er ook niet ver bovenuit.
-
SuperFrysk
- Wereldspeler
Kan bij de bal op de paal gewoon makkelijk de bal wegkoppen. Wat een invalbeurt. Dat Van Persie hem op rechtsvoor plaatste en Trenskow op links. Wanbeleid.
-
vlqrt
- Superster
Wat ik wel positief vindt is dat Jahanbaks voor de wedstrijd de bal op het grote Heerenveen logo had getrapt en die bal moest er af. Hij verlegt het logo, zorgt dat hij de bal pakt zonder op het logo te komen en legt het logo weer goed.
Zo omgaan met de spullen van een ander zie je niet iedereen doen.
Zo omgaan met de spullen van een ander zie je niet iedereen doen.
Het is maar een spelletje
-
Feanfan 1Verified
- Forumicoon
Aan de bal was Jahanbaksh gister niet zo goed, maar hij brengt met zijn ervaring wel wat slimmigheden mee. Vrije trappen uitlokken. Extra vertragen bij ingooien. Daar hebben we veel te weinig van in de selectie
- Freezeman
- Superster
We hebben er 1 bij die eerst met een handdoek de bal gaat poetsen voor hij de bal 4 meter ver naar een tegenstander gooit.
Vertraging genoeg?
Anti anti. 
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Jammer dat het zo eindigt! Wel een speler die in korte tijd meerwaarde voor ons heeft gehad met zijn ervaring en leiderschap. Zijn meningen wellicht over verdeeld, maar wat mij betreft staat dat als een paal boven water.
-
BaukeP22
- Nieuw talent
https://www.nu.nl/voetbal/6374730/jahan ... uiter.html
Dat had ik toch niet verwacht, qua spelinzicht wel echt een prima speler
Dat had ik toch niet verwacht, qua spelinzicht wel echt een prima speler
This message is best viewed using something with a screen
-
SuperFrysk
- Wereldspeler
Had hier nog wel een half jaar een rol kunnen vervullen. Aan de andere kant werd Trenskow uit de basis verdreven door Jahanbaksh. Nog altijd de grootste flater vorig jaar (oké, misschien was de keeperswissel nog wel wat erger).
-
Abenello
- Basisspeler
Dit was zeker niet waar hij op hoopte, hij nam bij Heerenveen genoegen met een veel lager salaris dan wat hij bij andere clubs had kunnen krijgen. Hij zal nu eieren voor zijn geld hebben gekozen omdat hij komende zomer aan het WK wil deelnemen. Wellicht zijn er wat opties afgevallen na de spanningen in zijn geboorteland. Volgens mij kom je als Iraniër de VS niet zomaar meer in.