Robin van Persie
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Re: Robin van Persie
Net of ga je dit allemaal laten publiceren over je collega waar je nog het hele jaar mee moet werken. En als ik het zo lees is er vaak genoeg intern aangekaart, dus prima.
Vaak kritiek op Sander de Vries, maar het is net of we er bij waren, zo gedetailleerd.
Vaak kritiek op Sander de Vries, maar het is net of we er bij waren, zo gedetailleerd.
-
Verified
- Superster
Sander is gewoon uitstekend ingevoerd bij de club. Mensen verwijten hem vaak dat hij negatief is, en daar zit uiteraard een kern van waarheid in. De aard van dit beestje is nu eenmaal niet te bestempelen als "ras optimistisch". Maarrrr, Sander heeft wel het beste met de club voor. Dit zal namelijk niet allemaal nieuwe informatie voor hem zijn geweest. Hij kiest er echter in zulke situaties voor om mensen niet in problemen te brengen en ook om de club niet in problemen te brengen. Nu van Persie vertrekt is hij er dus vol gas ingedoken om oude en nieuwe info samen te brengen en een dus best wel schokkend stuk te presenteren.SuperFrysk schreef: ↑22-02-2025 08:39 Net of ga je dit allemaal laten publiceren over je collega waar je nog het hele jaar mee moet werken. En als ik het zo lees is er vaak genoeg intern aangekaart, dus prima.
Ik had liever gezien dat van Persie eerst definitief gepresenteerd was maar dat zal waarschijnlijk nog slechts een formaliteit zijn.
Wat ik echter wel zorgwekkend vind is dat er dus maar liefst 16 mensen zijn die de vuile was uithangen nadat het "onderwerp" het schip verlaat. Je kunt ook opstaan en voor je principes opkomen tijdens dit proces. Kuperus moest wieberen dus dat kan het gevolg zijn, niet iedereen is in de positie om voor zichzelf op te komen maar 16 man vind ik wel een hoop.
-
- Forumicoon
Lekker schijnheilig achteraf. Houd ik niet van. Had hem er mee geconfronteerd toen hij hier nog trainde. Maar dat durfde Sander vast niet.
-
- Jeugdspeler
Ik denk niet dat van Persie luistert, zie Kuperus.Heerenveen rules schreef: ↑22-02-2025 10:11 Lekker schijnheilig achteraf. Houd ik niet van. Had hem er mee geconfronteerd toen hij hier nog trainde. Maar dat durfde Sander vast niet.
-
- Selectiespeler
Nou nergens om, maar de handtekeningen moeten mog altijd worden gezet. Waarom is het nog niet voor elkaar? Je moet er toch niet aan denken dat er een kink in de kabel komt, het feest niet doorgaat en hij maandag weer het ALS instapt. Na alles wat er de afgelopen dagen naar buiten is gekomen zou er meteen sprake zijn van een onwerkbare situatie.
-
- Jeugdspeler
Kuperus is toch echt een andere situatie. Over zijn aanstelling waren al best wat vraagtekens bij ingewijden rond de club. Ook bij de amateurclubs waar hij heeft gewerkt was er gedoe en is hij vaak voortijdig vertrokken.
Ik zie zijn aanstelling meer als een laatste poging om onze dure keeper aan de praat te krijgen, helaas is dat niet gelukt.
Ik zie zijn aanstelling meer als een laatste poging om onze dure keeper aan de praat te krijgen, helaas is dat niet gelukt.
-
- Selectiespeler
Hoe weet je dat de handtekeningen nog niet gezet zijn? Is waarschijnlijk al gebeurd. Men wacht meestal even tot de nieuwe club hem presenteert, dat zal maandag zijn.jorro schreef: ↑22-02-2025 11:05 Nou nergens om, maar de handtekeningen moeten mog altijd worden gezet. Waarom is het nog niet voor elkaar? Je moet er toch niet aan denken dat er een kink in de kabel komt, het feest niet doorgaat en hij maandag weer het ALS instapt. Na alles wat er de afgelopen dagen naar buiten is gekomen zou er meteen sprake zijn van een onwerkbare situatie.
- Mackan68
- Forumicoon
Ken je Sander? Heb je hem wel eens gesproken? Dat kan, bij trainingen of oefenwedstrijden. Of zijn de critici en toetsenbordhelden daar dan te schijterig voor? Mensen beoordelen op basis van vooroordelen, het is zo makkelijk. Sander is clubwatcher. Dat houdt in dat hij begaan is met de club en dat hij goede contacten heeft binnen de club. Het is zo bekrompen om te denken dat hij alleen maar negatief is omdat hij werkt voor de krant uit Leeuwarden, wat overigens gewoon een krant voor heel Friesland is. Voor journalisten geldt 'don't shoot the messenger'. Het is jammer genoeg niet mogelijk om alleen maar prachtsnieuws te melden. Dat is namelijk niet zoals het is en werkt in het doorsnee leven.Heerenveen rules schreef: ↑22-02-2025 10:11 Lekker schijnheilig achteraf. Houd ik niet van. Had hem er mee geconfronteerd toen hij hier nog trainde. Maar dat durfde Sander vast niet.
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Wereldspeler
Wij blijven met de overblijfselen van Van Persie zitten, de coach van de coaches. Ik ken de beste meneer niet, maar puur op basis van uiterlijk straalt hij ook niets uit waar onze club voor staat.En Nico Romeijn. Voor de coach van de coaches, vorige zomer meegekomen met Van Persie, was geen plek in Rotterdam. Over loyaliteit gesproken.
-
- Forumicoon
Ik hoef niet iemand te spreken voordat ik kan oordelen. Als je begaan bent met de club dan kun je er ook voor kiezen zo'n artikel te plaatsen als iemand nog werkzaam is bij de club. En niet als hij weg is. Dan valt er niks meer te repareren. Vind ik slappe hap.Mackan68 schreef: ↑22-02-2025 13:12 Ken je Sander? Heb je hem wel eens gesproken? Dat kan, bij trainingen of oefenwedstrijden. Of zijn de critici en toetsenbordhelden daar dan te schijterig voor? Mensen beoordelen op basis van vooroordelen, het is zo makkelijk. Sander is clubwatcher. Dat houdt in dat hij begaan is met de club en dat hij goede contacten heeft binnen de club. Het is zo bekrompen om te denken dat hij alleen maar negatief is omdat hij werkt voor de krant uit Leeuwarden, wat overigens gewoon een krant voor heel Friesland is. Voor journalisten geldt 'don't shoot the messenger'. Het is jammer genoeg niet mogelijk om alleen maar prachtsnieuws te melden. Dat is namelijk niet zoals het is en werkt in het doorsnee leven.
Net als de spelers die lopen te janken dat van Persie soms zo hard was. Dat is precies de reden dat onze club al jaren zo presteert. Er is geen topsportcultuur. Als een trainer wat hard is dan is dat heel erg blijkbaar. Kom op man, wordt wat harder. De Scandinavische spelers waren hem kwijt. Softies. Het is topsport. Dan hoor je elkaar de waarheid te zeggen. Heel goed van van Persie. Daar kan onze damesselectie niet tegen blijkbaar. Wat erg, als een trainer soms wat emotioneel wordt en met deuren smijt. Dat krijg je als je zo presteert.
- Mackan68
- Forumicoon
Je schrijft vooroordelen verkeerd. Stel, als hij dit artikel eerder had geschreven had hij ook de strontkar over zich heen gekregen, want negatief over Heerenveen. Ach, je snapt het wel. Of ,misschien meer voor de hand liggend, ook niet. Linksom of rechtsom, journalisten schijnen alleen maar goed te zijn als ze louter met hallelujaverhalen over onze club in de krant staan. Welkom en sterkte in de harde wereld van de realiteit.
-
- Forumicoon
Snap je mijn punt nu echt niet? Blijkbaar niet. Lees het nog een keer zou ik zeggen.
-
- Superster
Duurt wel lang voordat de clubs naar buiten treden ... er is zowel Feyenoord als Heerenveen op dit moment wel veel aan gelegen om rust in de tent te krijgen gok ik.
Het is maar een spelletje
-
- Wereldspeler
-
- Selectiespeler
Volgens Hans Kraaij is het rond. Opvallend is dat Pinas een rol in de jeugd krijgt.
- Freezeman
- Superster
Daar komt van Persie over half jaartje ook weer, kunnen ze weer samen werken.
Anti anti. 

- Mackan68
- Forumicoon
Ik begrijp wel wat je probeert uit te leggen, maar je moet jezelf maar eens afvragen of je verhaal wel klopt.Heerenveen rules schreef: ↑22-02-2025 19:56 Snap je mijn punt nu echt niet? Blijkbaar niet. Lees het nog een keer zou ik zeggen.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
-
- Forumicoon
Jij gelooft denk ik iets teveel in jezelf Mackan.....
Nu maar weer over van Persie. Opgedonderd met die Rotterdamse kliek, Judassen!!!!
Nu maar weer over van Persie. Opgedonderd met die Rotterdamse kliek, Judassen!!!!
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Mooi, hele kliek gaat mee, behalve de coach van coaches (Nico Romeijn). Frans Hoek ook alweer weg.Assistent-trainer Brian Pinas en videoanalist Yöri Bosschaart maken eveneens de overstap naar Feyenoord, en ook keeperstrainer Frans Hoek legt zijn werkzaamheden in Fryslân neer. sc Heerenveen ontvangt een transfervergoeding voor de overgang van de stafleden naar Rotterdam.
Henk Brugge had niet de juiste papieren toch? Dus dan moet er toch wel op korte termijn een (tijdelijke) opvolger gevonden worden.Onder 21-trainers Jouad Boufarra en Joey van den Berg schuiven tijdelijk door naar de eerste selectie om interim-trainer Henk Brugge te assisteren. De technische staf wordt verder gevormd door Nico Romeijn en Jan Bekkema, die de keeperstrainingen op zich neemt. Dit geeft ons de tijd om de juiste keuzes te maken voor de toekomst.
- Freezeman
- Superster
-
- Wereldspeler
Het is achteraf geklets, maar het was ook geen gezicht die Brian Pinas. Hetzelfde geldt voor Romein, wat doen zulke mensen überhaupt bij onze club?
-
- Nieuw talent
Nu ook weer een prima timing voor 'Goedemorgen Eredivisie' van ESPN op de zondagochtend, een dag na Feyenoord-Almere City.SuperFrysk schreef: ↑22-02-2025 20:56 Volgens mij worden zulke zaken eigenlijk nooit in het weekend gepresenteerd
-
- Wereldspeler
- Trevorp
- Invaller
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige wasSuperFrysk schreef: ↑23-02-2025 11:04 Het is achteraf geklets, maar het was ook geen gezicht die Brian Pinas. Hetzelfde geldt voor Romein, wat doen zulke mensen überhaupt bij onze club?
- Frisian Viking
- Superster
Iemand het stuk van VI over Van Persie?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
Verified
- Beheerder
Hoeveel krijgen we voor het uitkopen van het halve management? Lees dat de club niet erg enthousiast is dat RVP weggaat.
Heerenveen fan in Leiden
- Freezeman
- Superster
Ze kunnen ook moeilijk eerlijk zijn en toegeven dat ze heel blij zijn met zijn vertrek.
Staat niet goed in de pers.
Anti anti. 

-
FeanfanPieter Verified
- Invaller
Volgens Valentijn Driessen ontvangt sc Heerenveen 'bijna een miljoen' uit Rotterdam-Zuid.
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
- Mackan68
- Forumicoon
Spiegeltje spiegeltje aan de wand... Over die 010 kliek zijn we het i.i.g wél eens. Wat mij betreft gaat Ferry er achteraan!Heerenveen rules schreef: ↑23-02-2025 10:51 Jij gelooft denk ik iets teveel in jezelf Mackan.....