Robin van Persie

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
SuperFrysk
Wereldspeler

Re: Robin van Persie

Bericht door SuperFrysk »

BIj Van Persie worden spelers bij iedere fout keihard afgestraft, maar hij mag zelf de fouten blijkbaar wel maken.
Ik zal deze wissel nooit meer vergeten.
CJunior
Nieuw talent

Bericht door CJunior »

Feanfan 1 schreef: 17-01-2025 00:12 Heerenveen is een opleidingsclub, al stelt onze jeugopleiding ook niks meer voor
Maar Heerenveen is nu de club waar we de trainer Van Persie opleiden en die mag alle fouten en keuzes maken waar hij zin in heeft
Wordt tijd dat het Rotterdamse kliekje eens heel goed in de spiegel gaat kijken
Vond het zelf erg bijzonder dat we aanvallend zo'n kleine bank hadden. Waarom geen jeugdspelers meenemen, maar wel 3 keepers en 16 verdedigers.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Ja, bijzonder inderdaad. We hadden de pech dat Brouwers, Olsson en Lukovic niet mee konden doen. Toen waren er nog drie aanvallers op de bank over, maar Trenskow dan ook nog last minute uitvalt dan blijven er maar twee over.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Graag de uitwedstrijden een andere trainer
SuperFrysk
Wereldspeler

Hij begint in ieder geval meer en meer op Kees van Wonderen te lijken. Niks veranderen en uiteindelijk hopen dat het alsnog gaat lopen, om vervolgens in de 85ste minuut als het kalf al verdronken is nog wat een stormram in te brengen.
Ralt
Bankzitter

Bericht door Ralt »

Hier moet wel iets aan gedaan worden, zo kun je als club niet aan blijven modderen. Stevig ingrijpen.
SuperFrysk
Wereldspeler

Als je zijn interview bekijkt, proef je in zijn woorden dat hij eigenlijk wil zeggen dat Groningen er niet zoveel van kan en dat je hier makkelijk met een punt weg had kunnen komen.
En hij heeft natuurlijk gelijk, maar waar is die Van Persie die zei dat hij bij een gelijke stand een extra spits zou inzetten?
Van die bravoure is niets meer over. Ik twijfel eigenlijk al een tijdje of hij het allemaal nog wel zo leuk vindt.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

SuperFrysk schreef: 25-01-2025 23:47 En hij heeft natuurlijk gelijk, maar waar is die Van Persie die zei dat hij bij een gelijke stand een extra spits zou inzetten?
Die was er niet meer na de wissel van Lukovic
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

SuperFrysk schreef: 25-01-2025 23:39 Hij begint in ieder geval meer en meer op Kees van Wonderen te lijken. Niks veranderen en uiteindelijk hopen dat het alsnog gaat lopen, om vervolgens in de 85ste minuut als het kalf al verdronken is nog wat een stormram in te brengen.
Dat het nu weer op van Wonderen lijkt is wel apart, misschien dat het dan toch aan iets anders ligt dan de coach? De aankopen, of zoals van Wonderen ook vaak aankaartte, de topsportmentaliteit.
SuperFrysk
Wereldspeler

Feanfan 1 schreef: 25-01-2025 23:58 Die was er niet meer na de wissel van Lukovic
Je mist het punt.
Het gaat erom dat je wil spelen om te winnen, en dat ontbrak er vandaag volledig aan.
Ook bij de technische staf, want ze wisselden niet om te winnen en zo speelden ze ook niet.
En als je nu Van Persie achteraf hoort, dan zegt die eigenlijk dat ze voor het punt moesten gaan.
Ralt
Bankzitter

Bericht door Ralt »

Vrieskist schreef: 26-01-2025 00:00 Dat het nu weer op van Wonderen lijkt is wel apart, misschien dat het dan toch aan iets anders ligt dan de coach? De aankopen, of zoals van Wonderen ook vaak aankaartte, de topsportmentaliteit.
Dat zeg ik, er is geen echte topsportmentaliteit bij de club. Hoe kan het dat er zo iemand als Nunnely hier nog rondloopt en betaald krijgt?
SuperFrysk
Wereldspeler

Vrieskist schreef: 26-01-2025 00:00 Dat het nu weer op van Wonderen lijkt is wel apart, misschien dat het dan toch aan iets anders ligt dan de coach? De aankopen, of zoals van Wonderen ook vaak aankaartte, de topsportmentaliteit.
Nou, tegen PSV konden ze het wel opbrengen om continu druk te zetten. Dus ze kunnen het wel.
Maar laten we eerlijk zijn, bij Groningen in aanloop, tijdens en na de wedstrijd zag je wel dat het belang voor hun veel groter was dan voor ons.
En dat is best wel een pijnlijke constatering.

Hoe ze na de tegengoal gespeeld hebben, dat heeft gewoon niets meer met voetbal te maken.
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

SuperFrysk schreef: 25-01-2025 23:47 Als je zijn interview bekijkt, proef je in zijn woorden dat hij eigenlijk wil zeggen dat Groningen er niet zoveel van kan en dat je hier makkelijk met een punt weg had kunnen komen.
En hij heeft natuurlijk gelijk, maar waar is die Van Persie die zei dat hij bij een gelijke stand een extra spits zou inzetten?
Van die bravoure is niets meer over. Ik twijfel eigenlijk al een tijdje of hij het allemaal nog wel zo leuk vindt.
Hij zette vrij vroeg Hopland en daarna Jordi de Wijs naar voren hoor. Dus wat dat betreft houdt Van Persie gewoon woord.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler

Bericht door Wolliepoly »

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -hake.html

Als we een afkoopsom krijgen niet verkeerd, maar wie is een geschikte opvolger? Priske? Past dat bij ons dna?
Voel je niet te klein om groot te denken!!
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

Los van de soms terechte kritiek op RvP ligt hier een heel groot risico, mocht hij vertrekken. Zoveel wedstrijden hebben we niet meer. Een nieuwe trainer/staf (die je nog maar moet zien te vinden op heel korte termijn) heeft logischerwijs tijd nodig en je haalt de continuïteit en structuur weg, ook uit de ploeg. Dit is een voedingsbodem voor slechte resultaten en bijbehorende onrust.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Priske heeft is kampioen geworden in Tsjechië en heeft overwinterd in de Champions League met Feyenoord. Die wacht echt wel op een betere club.

Wat betreft Van Persie: Voor Priske betaalde Feyenoord 1,7 miljoen, dan hoop ik wel dat Ferry de Haan zich hard opstelt en iets in die richting eist. Je loopt namelijk wel het risico dat je hele staf uit elkaar valt (Pinas, Bosschaart en consorten zullen wel met hem meegaan), vind daarvoor maar eens op korte termijn opvolgers, terwijl je nog lang niet zeker van lijfsbehoud.

Laten we verdere suggesties voor eventuele opvolgers op deze pagina droppen: viewtopic.php?t=5553&start=5430

Edit: Sander de Vries twittert al dat hij vertrekt.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Er kan natuurlijk ook een clausule in zijn contract zitten waardoor hij transfervrij naar Feyenoord mag vertrekken.
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Abenello schreef: 19-02-2025 15:42 Er kan natuurlijk ook een clausule in zijn contract zitten waardoor hij transfervrij naar Feyenoord mag vertrekken.
Dat zou me heel erg tegenvallen van de club
AMDJ
Verified
Beheerder

Bericht door AMDJ »

Zou voor hem wel heel vroeg zijn, de fouten die hij bij ons mag maken (en ook heeft gemaakt), wordt hij in Rotterdam natuurlijk eerder op afgerekend. Aan de andere kant voor hem een droombaan en kan me voorstellen dat je die niet zomaar afwijst.

Volgens mij zijn Dick Schreuder en Alex Pastoor beschikbaar, dus lijkt me weinig reden tot paniek voor nu.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

AMDJ schreef: 19-02-2025 16:05 Zou voor hem wel heel vroeg zijn, de fouten die hij bij ons mag maken (en ook heeft gemaakt), wordt hij in Rotterdam natuurlijk eerder op afgerekend. Aan de andere kant voor hem een droombaan en kan me voorstellen dat je die niet zomaar afwijst.

Volgens mij zijn Dick Schreuder en Alex Pastoor beschikbaar, dus lijkt me weinig reden tot paniek voor nu.
Alex Pastoor heeft net getekend in Indonesië en Dick Schreuder staat er bij heel veel clubs goed op, maar een belletje naar beide heren kan geen kwaad. Alsjeblieft geen hork Verbeek en brombeer De Jonge.
SuperFrysk
Wereldspeler

jorro schreef: 19-02-2025 15:40 Los van de soms terechte kritiek op RvP ligt hier een heel groot risico, mocht hij vertrekken. Zoveel wedstrijden hebben we niet meer. Een nieuwe trainer/staf (die je nog maar moet zien te vinden op heel korte termijn) heeft logischerwijs tijd nodig en je haalt de continuïteit en structuur weg, ook uit de ploeg. Dit is een voedingsbodem voor slechte resultaten en bijbehorende onrust.
Helemaal eens, we kunnen de onrust eigenlijk nu niet gebruiken. Aan de andere kant; als die echt wil dan hou je hem niet tegen.

Ik ben wel benieuwd hoe Van Persie er zelf in staat.
SuperFrysk
Wereldspeler

VI maakt nu ook melding dat Feyenoord voor Van Persie gaat. Ik denk eerlijk gezegd dat als het klopt, hij niet te houden is. En dan zullen al die assistenten en videoscouts ook wel weer vertrekken
Baas
Wereldspeler

Bericht door Baas »

SuperFrysk schreef: 19-02-2025 16:36 VI maakt nu ook melding dat Feyenoord voor Van Persie gaat. Ik denk eerlijk gezegd dat als het klopt, hij niet te houden is. En dan zullen al die assistenten en videoscouts ook wel weer vertrekken
Als hij vertrekt, en daar lijkt het op, dan zou het fijn zijn als we daar een fikse vergoeding voor krijgen.
Wat mij betreft vertrekken de assistenten dan ook en zetten we er een clubman neer als hoofdtrainer die zijn eigen mensen naast zich krijgt.
Zeg maar niks!
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Mooi, kan Andries weer lekker keepen
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

Trevorp schreef: 19-02-2025 17:22 Mooi, kan Andries weer lekker keepen
Ja, want wat keept die al twee jaar de pannen van het dak. Van zijn blunders kunnen we onderhand een avondvullende dvd maken...
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Eerst zien dan geloven, van Persie moet ook willen en hij heeft dit seizoen denk ik wel gemerkt dat hij nog veel moet leren.

Zit nu te denken dat ik het zelfs wel jammer zou vinden. Straks heeft hij hier zijn leergeld betaald en krijgt Feyenoord de vruchten. Wij krijgen mogelijk een paar ton vergoeding.
Het is maar een spelletje
BWA23
Bankzitter

Bericht door BWA23 »

Zou mooi klote zijn als hij vertrekt wat mij betreft. Hij is een perfect uithangbord. Wie je er ook voorzet, we zijn een plek 8 tm 12 club. Als er dan iemand met zo'n verleden voor de groep en camera staat, is dat alleen maar mooi.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Als pr-stunt en uithangbord zeer jammer. Maar betreffende het vertoonde spel vond ik het maar zozo. Als trainer ben ik nog niet dol-enthousiast over hem.

Ik ben er wel voor om Jansen terug te laten keren. Echte clubman en heeft nu ook een periode buiten de deur gekeken. Zeg maar de Verbeek route.
Spijt heb je morgen maar!
SuperFrysk
Wereldspeler

En dus was er een Feyenoord-clausule en kan die dus weg. En is die dus weg. Dit is binnen enkele dagen rond.

Het waren mooie praatjes, maar een voortijdig vertrek dus. Terwijl die hier de kans kreeg, de staf kreeg en ook deels de spelers (en spelers weggewerkt). Om dan het schip na een half jaar te verlaten..
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

SuperFrysk schreef: 19-02-2025 18:40 En dus was er een Feyenoord-clausule en kan die dus weg. En is die dus weg. Dit is binnen enkele dagen rond.
Bron?
Plaats reactie