Supportersgedrag & supportersbeleid

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Zwart Schoeisel
Bankzitter

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Bericht door Zwart Schoeisel »

Komende week schuift Arthur Beugelink (Supporters- en vrijwilligerscoördinator) aan bij Radio Camataru om het over het supportersbeleid te hebben, ook naar aanleiding van het in de kou laten staan van de uitsupporters tegen Feyenoord. Zijn er hier op het forum nog vragen voor hem?
Rokkenjager
Nieuw talent

Bericht door Rokkenjager »

Zwart Schoeisel schreef: 03-12-2024 10:31 Komende week schuift Arthur Beugelink (Supporters- en vrijwilligerscoördinator) aan bij Radio Camataru om het over het supportersbeleid te hebben, ook naar aanleiding van het in de kou laten staan van de uitsupporters tegen Feyenoord. Zijn er hier op het forum nog vragen voor hem?
Ik stoor mij af en toe aan de stoere jongens van nieuw noord, zij menen het recht te hebben op bepaalde plekken in een uitvak en sturen mensen weg. Ook is er een keer een telefoon weggeslagen door iemand van NN, geen namen aan de schandpaal.

Wat nu eigenlijk de vraag is; word er nog wat gedaan aan supporters coaching, ik meende dat dit in 2017 a 2018 opgesteld was maar merk er weinig van terug gezien het gedrag.

Vraag mag best genuanceerd gesteld worden in de podcast.

Mijn dank.
Tot een volgende keer.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Wat zijn dat voor kutjochies die steeds zin hebben om de confrontatie op te zoeken. Eerst al tegen Ajax, nu ook tegen Fortuna stonden ze bij vak 23 het uitvak uit te dagen en zichzelf volledig belachelijk te maken. Stel kneuzen
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Ik stond dus in het uitvak en het is bijzonder sneu.

Mocht je een plexiglasbeuker zijn en dit lezen: Je bent sneu
hhage
Basisspeler

Bericht door hhage »

Ga je naar een wedstrijd van Heerenveen, en maak je je drukker om de Fortuna supporters dan om de wedstrijd, hoe triest is dat
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

AZ mag geen fans meenemen naar Heerenveen.

Dat ze ook even de vrije (?) verkoop in de gaten houden, want dat gedoe tegen Ajax was ook klote.
Driemaal is scheepsrecht
Nieuw talent

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Satyr schreef: 06-02-2025 18:07 AZ mag geen fans meenemen naar Heerenveen.

Dat ze ook even de vrije (?) verkoop in de gaten houden, want dat gedoe tegen Ajax was ook klote.
Alleen szk houders kunnen 2 kaarten kopen!
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Driemaal is scheepsrecht schreef: 06-02-2025 18:40 Alleen szk houders kunnen 2 kaarten kopen!
Verstandig. Mochten er alsnog hoolies in het stadion komen, dan weet je welke szk doorgeknipt kan worden :wink:
Plaats reactie