Ondertussen bij de andere profclubs....

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Abenello
Invaller

Re: Ondertussen bij de andere profclubs....

Bericht door Abenello »

Vreemd handelen bij Sparta. Sta je er zo beroerd voor en dan verkoop je sterkhouders als Verschueren en Neghli en spelers als Metinho, Baas en Brym die dicht tegen de basis aan zaten. En dan huur je vier spelers daarvoor terug die zichzelf een paar maanden in de kijker willen spelen. Op zich heb ik nog wel vertrouwen in Eiting en Hlynsson, maar als ze in Van Bergen een basisspeler zien komen ze van een koude kermis thuis.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Aan het begin van het seizoen leek Sparta hun zaakjes wel op orde te hebben, maar valt toch tegen eigenlijk.
SuperFrysk
Basisspeler

Bericht door SuperFrysk »

Als Neghli 3,5 miljoen waard is, hoeveel is Trenskow dan waard?
Dat zal dan ook wel richting de 4/5 miljoen gaan neem ik aan?
SuperFrysk
Basisspeler

Ik kijk met jaloezie naar Go Ahead Eagles. Ze verkopen Edvardsen aan Ajax, halen twee Scandinaviërs met degelijke statistieken en hebben daarnaast nog Breum en Antman, die ook prima cijfers kunnen overleggen.

Eigenlijk streven ze ons keihard voorbij met "ons eigen" Scandinavische transferbeleid.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

En ik kan me ook niet voorstellen dat Go Ahead hogere salarissen geeft dan ons.
Abenello
Invaller

Bericht door Abenello »

Wij hebben het afgelopen halfjaar voor meer dan 10 miljoen aan Scandinaviërs verdiend (inkoopprijs 5 miljoen) en hebben dat onder andere geïnvesteerd in Hopland, Trenskow en Linday, terwijl we Braude ook nog rond hebben lopen. Die twee nieuwe Scandinaviërs van GAE moeten zich eerst nog maar eens bewijzen. Valt allemaal wel mee dus.
SuperFrysk
Basisspeler

Abenello schreef: 05-02-2025 10:23 Wij hebben het afgelopen halfjaar voor meer dan 10 miljoen aan Scandinaviërs verdiend (inkoopprijs 5 miljoen) en hebben dat onder andere geïnvesteerd in Hopland, Trenskow en Linday, terwijl we Braude ook nog rond hebben lopen. Die twee nieuwe Scandinaviërs van GAE moeten zich eerst nog maar eens bewijzen. Valt allemaal wel mee dus.
Ja, we doen het nog steeds goed op de Scandinavische markt. Maar wanneer hadden we voor het laatst twee Scandinavische buitenspelers?
Het probleem ligt bij ons bij de goals en assists. Als je dan kijkt naar hoeveel goals hun buitenspelers betrokken zijn, dan kijk je daar met jaloezie naar.
Die spelers hadden bij ons moeten spelen, in plaats van een Jahanbakhsh, Seboaui en Nunnely. Ik heb ook het idee dat buitenspelers veel sneller verkocht worden met winst, waardoor je door kunt investeren. Bij ons heeft alleen Trenskow echte restwaarde.

En wat je zegt, die buitenspelers moeten het eerst nog maar eens laten zien. Zo had ik ook direct een goed gevoel bij Al Saed maar is dat er ook niet uitgekomen. Maar ik denk dat je wel kunt stellen dat ze bij Go Ahead Eagles echt goed beleid voeren.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

SuperFrysk schreef: 05-02-2025 12:30 Ja, we doen het nog steeds goed op de Scandinavische markt. Maar wanneer hadden we voor het laatst twee Scandinavische buitenspelers?
Wålmark en Sahraoui?
Het is dat Jahanbaks toevallig Nederlander is, maar Trenskow is weer een Scandinaviër.
Het is maar een spelletje
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Go Ahead Eagles doet het fantastisch de laatste twee seizoenen. Nu al bijna twee seizoenen top 8 en ook nog eens de halve finale van de beker. Op Milan Smit na :wink: ook een een zeer succesvolle scouting.
SuperFrysk
Basisspeler

vlqrt schreef: 05-02-2025 19:33 Wålmark en Sahraoui?
Het is dat Jahanbaks toevallig Nederlander is, maar Trenskow is weer een Scandinaviër.
Ah, tuurlijk, Walemark was ik even vergeten. Je hebt gelijk.
Toch spelen wij met Nunnely, Jahanbakhsh, Sebaoui en Trenskow. Trenskow is de enige die restwaarde vertegenwoordigt.
Daarnaast zijn Nederlandse spelers, als je de verhalen moet geloven, duur in salaris. Daar komt nog bij dat Nunnely, Sebaoui en, ik denk, ook Jahanbakhsh amper bij goals betrokken zijn.

Ik vind het dan behoorlijk wrang dat Go Ahead wel degelijke Scandinavische buitenspelers met rendement haalt en ze met winst doorverkoopt. Die spelers hadden gewoon bij ons moeten spelen. En nu begrijp ik ook wel dat Al Saed blijkbaar een mispeer is en dat Nunnely nergens te slijten is. Maar blijkbaar doen ze daar bij GAE wel iets goed.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Dat is wel een momentopname. Sarr en Sahraoui waren voor ons toch schoten in de roos? Met dIe nieuwe spelers van Go Ahead Eagles is het maar afwachten of ze gaan presteren. We hebben altijd al concurrentie van Groningen en met name AZ in Scandinavië. AZ heeft ons al talenten afgesnoept als Karlsson en Lahdo.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

https://www.ad.nl/voetbal/doek-valt-als ... ~a2c86cbc/

Bosschaart tijdelijk aan het roer bij Feyenoord, dat had hij vast niet zien aankomen
Het is maar een spelletje
Zwart Schoeisel
Bankzitter

Bericht door Zwart Schoeisel »

Ik vind het toch nog wel vrij apart en kort door de bocht op Priske op straat te zetten. Sinds 2018/19 presteert hij na Arne Slot als de beste coach van Feyenoord op basis van data. Arne Slot wat natuurlijk een supercoach en kan je haast niet mee vergelijken. Slot had wellicht ook nog wel een iets betere selectie. Dus dan zou ik Priske echt nog wel wat tijd geven, Feyenoord presteert na PSV het beste op basis van expected goals, vaak komt dat na verloop van tijd wel bovendrijven (dat ziet Utrecht nu wellicht ook wel, maar dan de andere kant op)
Screenshot 2025-02-11 140901.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
CJunior
Nieuw talent

Bericht door CJunior »

https://www.vi.nl/pro/overig/winst-fort ... -drijfzand Wederom een erg bijzondere houding van de KNVB, ditmaal van de licentiecommissie. Het is wachten tot Fortuna in acute degradatiezorgen komt, of zelfs degradeert en dan zullen zij ook weer ver terugzakken. In dit licht is het ook niet fair om Heerenveen te vergelijken met (de bedrijfsvoering van) bijvoorbeeld Fortuna Sittard. Dan kunnen ze ongetwijfeld een betere spits hebben (één van de aspecten waarop Sander de Vries graag clubs vergelijkt), maar heel duurzaam is hun beleid niet.
Plaats reactie