sc Heerenveen huurt Jordy de Wijs van Fortuna Düsseldorf
sc Heerenveen neemt Jordy de Wijs tijdelijk over van Fortuna Düsseldorf. De 29-jarige centrale verdediger wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van de club uit de 2. Bundesliga. De Wijs sluit in Spanje tijdens het trainingskamp per direct aan bij de selectie van Robin van Persie.
Algemeen directeur Ferry de Haan is tevreden met de komst van de ervaren verdediger naar Fryslân. "Na de blessure van Pawel (Bochniewicz red.) waren we op zoek naar een linksbenige centrale verdediger. Jordy is een ervaren en fysiek sterke verdediger. We zijn dan ook blij dat we voor de rest van het seizoen over hem kunnen beschikken."
Jordy de Wijs
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Jeugdspeler
Re: Jordy de Wijs
Je was me voor! Zou het net uploaden.
Ik ken Jordy de Wijs niet als speler, ben benieuwd of hij een versterking is voor ons.
Ik ken Jordy de Wijs niet als speler, ben benieuwd of hij een versterking is voor ons.
-
Verified
- Beheerder
Heeft de afgelopen 2 jaar amper gespeeld, maar was in de Eredivisie een prima speler
Heerenveen fan in Leiden
-
- Beheerder
Vorig jaar alles gespeeld in Duitsland.
Alleen dit seizoen op een zijspoor beland. Pas 4 duels gespeeld.
Alleen dit seizoen op een zijspoor beland. Pas 4 duels gespeeld.
- Trevorp
- Invaller
Sterke gast, goed voor de balans lijkt me. Geen idee hoe hij zich heeft ontwikkeld de afgelopen 5 jaar en ik hoop dat hij gelijk wedstrijd fit is. Ergens wel mooi dat dit nergens eerder is opgepakt door het geruchtencircuit.
-
- Jeugdspeler
Vindt het helemaal niks. Hij doet me een beetje denken aan Bruma. Matige voetballer en probeert met z'n voorkomen een hoop te verbloemen.