16-01-2025: Quick Boys - sc Heerenveen (3-2, KNVB Beker)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Forumicoon
Re: 16-01-2025: Quick Boys - sc Heerenveen (21:00, KNVB Beker)
Vanaf 0.53 seconden
- Trevorp
- Invaller
Strafschoppen hadden we sowieso trouwens ook niet gewonnen.
-
- Wereldspeler
Ik had het niet beter kunnen omschrijven, die scheids die ook lachend de penalty op Linday wegwuift. Wat een zwakbegaafde joh.Trevorp schreef: ↑16-01-2025 23:56 Genaaid aan alle kanten + onbegrijpelijke fout van een onervaren trainer + rampzalige invalbeurt van Noppert. Allemaal ingrediënten voor een afgang in de beker.
Ik kreeg ook de indruk dat de arbitrage maar wat graag een belangrijk onderdeel wilde zijn van deze bekerstunt van Quick Boys. Op een of andere manier hing dit al in de lucht.
Krijgen wij ook een excuses brief van de KNVB?
-
- Selectiespeler
Het klinkt wellicht als een zielige verliezer maar dat idee kreeg ik ook. Bos “geilde” iets teveel op de Quick Boys entourage. Opzichte overtredingen zoals in de laatste 10 minuten in de rug van Hopland bij de cornervlag werd niet voor gefloten, soortgelijke acties andersom wel.Trevorp schreef: ↑16-01-2025 23:56 Genaaid aan alle kanten + onbegrijpelijke fout van een onervaren trainer + rampzalige invalbeurt van Noppert. Allemaal ingrediënten voor een afgang in de beker.
Ik kreeg ook de indruk dat de arbitrage maar wat graag een belangrijk onderdeel wilde zijn van deze bekerstunt van Quick Boys. Op een of andere manier hing dit al in de lucht.
Maar goed: alsnog moet je je natuurlijk kapot schamen. Maar Robin zet ons wel in de spotlights. Nu weer lekker vechten voor plek 11 met twee totaal onzekere keepers!
-
- Superster
Je kunt er alles van zeggen idd, maar uiteindelijk ligt het gewoon aan onszelf!
Na de 9-1 hoopte ik ook op een reactie, nu twijfel ik of die reactie er dit weekend wel komt
Na de 9-1 hoopte ik ook op een reactie, nu twijfel ik of die reactie er dit weekend wel komt
Het is maar een spelletje
-
- Wereldspeler
Ik ben vooral boos dat onze mooi club blijkbaar als een soort proefballonnetje wordt gebruikt. Er was echt iets mogelijk in de beker dit jaar, maar één domme wissel en je bent gezien.
-
- Bankzitter
Salaris inhouden, terug laten lopen en terugsturen naar de amateurs. Verwende profs.
Verloren van semi-profs. Het ergste was nog dat ze de verlenging niet meer konden/,wilden. Ach ja, de club is al jaren ziek van jjeugdopleiding tot bovenin, dan kan dit er ook nog wel bij. Dit past prima bij de club Heerenveen op dit moment.
Verloren van semi-profs. Het ergste was nog dat ze de verlenging niet meer konden/,wilden. Ach ja, de club is al jaren ziek van jjeugdopleiding tot bovenin, dan kan dit er ook nog wel bij. Dit past prima bij de club Heerenveen op dit moment.
- Trevorp
- Invaller
Er werd ook niet eens naar gekeken door de VAR. Ik blijf het vreemd vinden.SuperFrysk schreef: ↑17-01-2025 00:01 Ik had het niet beter kunnen omschrijven, die scheids die ook lachend de penalty op Linday wegwuift. Wat een zwakbegaafde joh.
Krijgen wij ook een excuses brief van de KNVB?
-
xander Verified
- Superster
Wat is dit kut ontwaken en klote het weekend ingaan zeg! Stel prutsers.
Alle ballen op Henkie!
- Satyr
- Superster
Ajax thuis kan (bijna.......) alleen maar meevallen nu.
-
- Selectiespeler
Na een nachtje slapen de boel nog eens rustig overdacht. Ik vond deze wedstrijd eigenlijk minder frustrerend dan bijvoorbeeld AZ uit, Heracles en Fortuna. Maar:
- De wissel van Noppert was gewoon heel slecht en het optreden van Noppert idem. Logisch dat hij geen basisplek heeft. Ik vond het ookjammer dat van Persie na afloop niet toegaf dat hij een onjuiste inschatting heeft gemaakt en daarvan gaat leren. Dat had hem meer gesierd.
- Het spel was natuurlijk echt heel erg matig. Vooral aanvallend was het heel slecht, van alle voorhoedespelers, Rallis, Sebaoui, Nunnely, Smans. Linday kon me nog wel bekoren, ik vond hem alleraardigst spelen. Ook defensief was het niet heel stabiel. En ontiegelijk veel foute passes.
- De scheidsrechter faalde echt wel in deze wedstrijd. De actie van Nopport was gewoon heel onhandig, maar het geven van de penalty idem. Daarna vergeet hij een duidelijkere penalty te geven voor de actie op Linday (de verdediger zette zijn been naar achteren volgens mij).
- We doen allemaal alsof Quick Boys er geen zak van kan, maar als je Almere City, Fortuna Sittard en Heerenveen uitschakelt, is dat geen toeval meer. Dan kun je gewoon goed ballen.
- Op één of andere manier (en misschien is dat ook door de spelopvatting van QB) lijkt het veld echt heel klein in dit soort wedstrijden. Dus daar zit een probleem.
Ik ben niet heel chagrijnig, dit kan een keer gebeuren, maar het verschil tussen NAC vorige week en deze wedstrijd is wel heel groot.
- De wissel van Noppert was gewoon heel slecht en het optreden van Noppert idem. Logisch dat hij geen basisplek heeft. Ik vond het ookjammer dat van Persie na afloop niet toegaf dat hij een onjuiste inschatting heeft gemaakt en daarvan gaat leren. Dat had hem meer gesierd.
- Het spel was natuurlijk echt heel erg matig. Vooral aanvallend was het heel slecht, van alle voorhoedespelers, Rallis, Sebaoui, Nunnely, Smans. Linday kon me nog wel bekoren, ik vond hem alleraardigst spelen. Ook defensief was het niet heel stabiel. En ontiegelijk veel foute passes.
- De scheidsrechter faalde echt wel in deze wedstrijd. De actie van Nopport was gewoon heel onhandig, maar het geven van de penalty idem. Daarna vergeet hij een duidelijkere penalty te geven voor de actie op Linday (de verdediger zette zijn been naar achteren volgens mij).
- We doen allemaal alsof Quick Boys er geen zak van kan, maar als je Almere City, Fortuna Sittard en Heerenveen uitschakelt, is dat geen toeval meer. Dan kun je gewoon goed ballen.
- Op één of andere manier (en misschien is dat ook door de spelopvatting van QB) lijkt het veld echt heel klein in dit soort wedstrijden. Dus daar zit een probleem.
Ik ben niet heel chagrijnig, dit kan een keer gebeuren, maar het verschil tussen NAC vorige week en deze wedstrijd is wel heel groot.
-
- Bankzitter
Terug in de bus zit je toch op een excuus van de trainer te wachten. Dat komt er vervolgens niet. En dat voelt toch gewoon kut. Je betaald als supporter 40 euro om daar te zijn, in die stink bus. En je mag ook zo weer lekker naar huis, geen excuses niks. Bedankt voor je komst en geld, de groeten.
- Trevorp
- Invaller
Quick Boys is een prima semi-prof club, zeker geen amateurs in welke betekenis dan ook. Maar ik vind dat je hier niet verliest van Quick Boys, maar van jezelf. Een falen van de technische staf, met RvP als verantwoordelijke rookie trainer.
Ik denk niet dat ik alleen ben als ik zeg dat je dit toch voelde aankomen. Als er iets consequent is dit seizoen, dan is het de wisselvalligheid van het team, dus na de prestatie tegen NAC zat dit er ook wel in.
Na een nachtje slapen ben ik wel nog steeds pis-chagrijnig; had echt gehoopt op een mooie thuiswedstrijd in het ALS voor de kwartfinale in de beker. Ik realiseer me dat er steeds meer supporters zijn die de bekerfinale en -winst in 2009 niet hebben meegemaakt, maar geloof me, ik krijg nog kippenvel als ik er aan terugdenk.
Ik denk niet dat ik alleen ben als ik zeg dat je dit toch voelde aankomen. Als er iets consequent is dit seizoen, dan is het de wisselvalligheid van het team, dus na de prestatie tegen NAC zat dit er ook wel in.
Na een nachtje slapen ben ik wel nog steeds pis-chagrijnig; had echt gehoopt op een mooie thuiswedstrijd in het ALS voor de kwartfinale in de beker. Ik realiseer me dat er steeds meer supporters zijn die de bekerfinale en -winst in 2009 niet hebben meegemaakt, maar geloof me, ik krijg nog kippenvel als ik er aan terugdenk.
- Trevorp
- Invaller
Helemaal mee eens en respect voor de meegereisde supporters!Ralt schreef: ↑17-01-2025 12:39 Terug in de bus zit je toch op een excuus van de trainer te wachten. Dat komt er vervolgens niet. En dat voelt toch gewoon kut. Je betaald als supporter 40 euro om daar te zijn, in die stink bus. En je mag ook zo weer lekker naar huis, geen excuses niks. Bedankt voor je komst en geld, de groeten.
-
- Nieuw talent
Hoek - sc Heerenveen, eerste ronde in 2022: 2-4 na verlenging. 2-0 achter na 20 minuten. 2-2 na 90 minuten.
Rood: Halilovic en 3x El Hajj.
-
- Selectiespeler
Ja en nee. Vooraf, in de eerste helft en in de tweede verlenging had ik dat gevoel ook. Maar in de tweede helft tot aan die kutwissel had ik dat gevoel totaal niet. Dat het comfortabel voelde is iets teveel gezegd, maar het lukte QB niet meer echt om aan te vallen en we hadden het onder controle. Ik had echt het gevoel dat het wel goed zou komen. Tot aan.. nou ja, dat is nu wel duidelijk.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Die wissel was gewoon een dwaze actie, onnodig en fataal.
-
- Wereldspeler
Klopt dat gevoel had ik ook. Het was gewoon klaar, tot aan die wissel.jorro schreef: ↑17-01-2025 12:55 Ja en nee. Vooraf, in de eerste helft en in de tweede verlenging had ik dat gevoel ook. Maar in de tweede helft tot aan die kutwissel had ik dat gevoel totaal niet. Dat het comfortabel voelde is iets teveel gezegd, maar het lukte QB niet meer echt om aan te vallen en we hadden het onder controle. Ik had echt het gevoel dat het wel goed zou komen. Tot aan.. nou ja, dat is nu wel duidelijk.
Die wissel heeft het verneukt
-
xander Verified
- Superster
Hele generaties die glorietijden niet meegemaakt hebben. Hopelijk komen ze snel terug wat zal het dan genieten zijn in ons stadion anno nu

Alle ballen op Henkie!
- Trevorp
- Invaller
-
- Wereldspeler
Wat mis ik die tijden zeg.
-
Verified
- Forumicoon
Re: 16-01-2025: Quick Boys - sc Heerenveen (3-2, KNVB Beker)
Nou dat niet zo zeer.. Het stadion was toen gedeeltelijk gevuld met mensen die voor voetbal kwamen. Ik heb nu het idee dat de 23 a 24 duizend echt voor Heerenveen komen. Dat vind ik een dikke plus....
Spijt heb je morgen maar!
-
- Wereldspeler
Moet je nagaan als we nou ook nog eens goed voetbal en Europese tripjes krijgen.
-
- Superster
- Contacteer:
Nou, loting gewest, scheellt weer een uitwedstrijd...
Wéér uit!!!!