21-12-2024 Almere City - sc Heerenveen (3-0)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Forumicoon
Re: 21-12-2024 Almere City - sc Heerenveen (3-0)
Iedereen zag dit toch wel aankomen. Dit seizoen is het verschil zo groot tussen thuis en uit. En als je uit verliest zijn het ook nog altijd dikke cijfers
Doelsaldo thuis: 13-4
Doelsaldo uit: 4-27
Ajax: 1-0
Feyenoord: 3-0
AZ: 9-1
Twente: 2-0
NEC: 3-0
Fortuna Sittard: 3-0
Almere City: 3-0
Heracles Almelo: 2-1
Willem II: 1-2
Doelsaldo thuis: 13-4
Doelsaldo uit: 4-27
Ajax: 1-0
Feyenoord: 3-0
AZ: 9-1
Twente: 2-0
NEC: 3-0
Fortuna Sittard: 3-0
Almere City: 3-0
Heracles Almelo: 2-1
Willem II: 1-2
-
- Invaller
Dit is helemaal niet typisch meer, dit is juist al jaren het omgekeerde. We pakken al jaren lang de punten tegen de ploegen uit het rechter rijtje. De afgelopen 9 seizoenen winnen we gemiddeld maar zo'n 2 wedstrijden per seizoen van een club die in het linker rijtje eindigt. Dus van die 18 wedstrijden(of 16 wanneer wij zelf bij de eerste 9 eindigen) winnen we er dus al jaren lang gemiddeld 2 wedstrijden.
In de voorgaande 9 seizoenen hebben we 154 wedstrijden gespeeld tegen een ploeg die uiteindelijk in het linker rijtje is geëindigd. Hier hebben wij er maar 21 van weten te winnen.
We blijven dus al jaren uit de problemen door juist tegen de mindere clubs de punten te pakken.
-
- Invaller
Ik heb meermaals tot 10 geteld maar het lukt niet om te relativeren en/of het chagrijn van mij af te schudden. Ik heb zo onvoorstelbaar de pest in en begin er onderhand ook wel klaar mee te zijn ook. Ongeacht wie de trainer is, de lamlendigheid blijft overheersen bij de selecties wat maar 1 ding kan betekenen, de problemen liggen dieper in de club. Verkeerd aanname beleid en daarnaast wordt er te weinig v/d spelers geïst en spelers eisen te weining van zichzelf. Van Wonderen sprak zijn verbazing daar al over uit, zijn ervaring bij de Eagles was dat spelers veel van zichzelf eisten en ook zodanig trainden i.p.v. direct na de training al in de auto naar huis te zitten dus het is ook niet voor niets dat bv een Eagles ons voorbij aan het lopen is. De club ziet dit duidelijk niet in want het is al jaren het geval waardoor ik mijzelf onderhand begin af te vragen of ik er dan nog wel zoveel zin in blijf houden om telkens weer op te dagen.....vooropgesteld, het is en blijft mijn club, de vraag is alleen of ik dat nog wel heel actief wil blijven doen want ik heb gewoon het gevoel dat je keer op keer voor lul wordt gezet en dat ieder negatief geluid "not done" is en je bij de spaarzame succesjes moet jubelen. Het doet mij gewoon pijn om de club zo te zien aankloten. Een Verbeek of dergelijke type zou voor de club denk ik een zege zijn, iemand die om de club geeft en niet schuwt om de lamlendigheid de club uit te werken. Het moge duidelijk zijn, het lukt mij nog altijd niet om het chagrijn van gisteren een plaats te geven
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
- Bankzitter
Denk dat ze juist om die reden niet iemand als Verbeek bij de club willen, zijn bang voor hun eigen plek.Poke schreef: ↑22-12-2024 14:58 Ik heb meermaals tot 10 geteld maar het lukt niet om te relativeren en/of het chagrijn van mij af te schudden. Ik heb zo onvoorstelbaar de pest in en begin er onderhand ook wel klaar mee te zijn ook. Ongeacht wie de trainer is, de lamlendigheid blijft overheersen bij de selecties wat maar 1 ding kan betekenen, de problemen liggen dieper in de club. Verkeerd aanname beleid en daarnaast wordt er te weinig v/d spelers geïst en spelers eisen te weining van zichzelf. Van Wonderen sprak zijn verbazing daar al over uit, zijn ervaring bij de Eagles was dat spelers veel van zichzelf eisten en ook zodanig trainden i.p.v. direct na de training al in de auto naar huis te zitten dus het is ook niet voor niets dat bv een Eagles ons voorbij aan het lopen is. De club ziet dit duidelijk niet in want het is al jaren het geval waardoor ik mijzelf onderhand begin af te vragen of ik er dan nog wel zoveel zin in blijf houden om telkens weer op te dagen.....vooropgesteld, het is en blijft mijn club, de vraag is alleen of ik dat nog wel heel actief wil blijven doen want ik heb gewoon het gevoel dat je keer op keer voor lul wordt gezet en dat ieder negatief geluid "not done" is en je bij de spaarzame succesjes moet jubelen. Het doet mij gewoon pijn om de club zo te zien aankloten. Een Verbeek of dergelijke type zou voor de club denk ik een zege zijn, iemand die om de club geeft en niet schuwt om de lamlendigheid de club uit te werken. Het moge duidelijk zijn, het lukt mij nog altijd niet om het chagrijn van gisteren een plaats te geven
-
- Forumicoon
Er is gewoon geen topsportcultuur bij de club. We zijn al jaren een grijze middenmoter. En het wordt alsmaar slechter. De jeugdopleiding is heel matig (er schijnt wel verbetering te zijn onder de nieuwe HJO, hopelijk gaat de bezem erdoor), de scouting is slecht (4 miljoen voor 2 van onze spitsen), Ferry de Haan is niet goed in het samenstellen van selecties. Het enige wat goed voor elkaar is, is de stadionbezetting en de prestaties en sfeer thuis.
-
- Wereldspeler
Ik denk niet dat het alleen aan de instelling ligt. We spelen dit seizoen gewoon dramatisch in uitwedstrijden. Niets aanvallend voetbal of spelen om te winnen. We hebben in 9 uitwedstrijden 4 doelpunten gemaakt. Er zit geen idee achter, trage opbouw, geen patronen, amper uitgespeelde kansen. En we krijgen veel te makkelijk doelpunten tegen. Het is historisch slecht dit seizoen. Dat moet beter wil je niet onderin het rechterrijtje terecht komen.
-
- Superster
Het rare is dus dat wanneer we onze punten weten te pakken tegen het linkerrijtje je zou zeggen dat je voetballend goed genoeg bent tegen het rechterrijtje. Wanneer ik dan verder nadenk dan is in die 9 jaar zo’n beetje de hele organisatie wel gewijzigd, scouting, TD, trainers, besturen ze komen en gaan … maar deze tendens blijft.gwgwgw schreef: ↑22-12-2024 13:33 Dit is helemaal niet typisch meer, dit is juist al jaren het omgekeerde. We pakken al jaren lang de punten tegen de ploegen uit het rechter rijtje. De afgelopen 9 seizoenen winnen we gemiddeld maar zo'n 2 wedstrijden per seizoen van een club die in het linker rijtje eindigt. Dus van die 18 wedstrijden(of 16 wanneer wij zelf bij de eerste 9 eindigen) winnen we er dus al jaren lang gemiddeld 2 wedstrijden.
In de voorgaande 9 seizoenen hebben we 154 wedstrijden gespeeld tegen een ploeg die uiteindelijk in het linker rijtje is geëindigd. Hier hebben wij er maar 21 van weten te winnen.
We blijven dus al jaren uit de problemen door juist tegen de mindere clubs de punten te pakken.
Het is maar een spelletje
-
- Selectiespeler
Tegen de nummers 2 t/m 6 hebben we maar 1 puntje gehaald, dus die vlieger gaat dit seizoen niet op. Het verschil tussen uit en thuis is veel opvallender.vlqrt schreef: ↑22-12-2024 22:06 Het rare is dus dat wanneer we onze punten weten te pakken tegen het linkerrijtje je zou zeggen dat je voetballend goed genoeg bent tegen het rechterrijtje. Wanneer ik dan verder nadenk dan is in die 9 jaar zo’n beetje de hele organisatie wel gewijzigd, scouting, TD, trainers, besturen ze komen en gaan … maar deze tendens blijft.
-
- Wereldspeler
Als we dit soort potjes ook nog eens zouden winnen dan eindig je 7de. En daar heeft dit team ook gewoon te weinig kwaliteit voor.
-
- Superster
De logica daarvan ontgaat me dus, wanneer je tegen objectief gezien betere tegenstanders kunt winnen is consistentie meer je probleem dan kwaliteit.SuperFrysk schreef: ↑22-12-2024 23:37 Als we dit soort potjes ook nog eens zouden winnen dan eindig je 7de. En daar heeft dit team ook gewoon te weinig kwaliteit voor.
Al is het leveren van een topprestatie over langere tijd ook een kwaliteit.
-
- Wereldspeler
Het is ook een ander spel dat gespeeld wordt tegen Almere dan tegen PSV. Tegen PSV hoeven we het spel niet te maken, tegen Almere wel. Dan heb je ook andere spelers nodig dan nuttige "in de weg lopers" zoals Van Ee.
-
- Superster
Re: 21-12-2024 Almere City - sc Heerenveen (3
Je hoeft het spel in Almere toch niet te maken? Je kunt ook gewoon zelf anti-voetbal spelen?
Peer die bal opportunistisch de 16 in en kijk of je een spits kunt vinden die er wat mee doet.
We zijn geen Ajax, PSV of Feyenoord … we zijn niet eens een Go Ahead, Utrecht of Fortuna op dit moment,
Peer die bal opportunistisch de 16 in en kijk of je een spits kunt vinden die er wat mee doet.
We zijn geen Ajax, PSV of Feyenoord … we zijn niet eens een Go Ahead, Utrecht of Fortuna op dit moment,
-
- Invaller
[/quote]
Pijnlijk maar terechte constatering dus ja, waarom überhaupt proberen te voetballen uit want het is allang bewezen dat ons dat niet lukt dus waarom blijven proberen. Ga idd maar anti-voetbal spelen als de tegenstander daarom vraagt, uit zeker want wij hoeven daar niets te bewijzen en ieder punt mee naar huis is eigenlijk al winst.
[/quote]
Pijnlijk maar terechte constatering dus ja, waarom überhaupt proberen te voetballen uit want het is allang bewezen dat ons dat niet lukt dus waarom blijven proberen. Ga idd maar anti-voetbal spelen als de tegenstander daarom vraagt, uit zeker want wij hoeven daar niets te bewijzen en ieder punt mee naar huis is eigenlijk al winst.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
- Mackan68
- Forumicoon
Omdat van Persie maanden heeft geöreerd over hoe goed onze selectie is. En dat spelers dit zelf ook zijn beginnen te geloven en zelfs uitspreken. Na Almere uit zijn bij Robin gelukkig de ogen ook open gegaan en heeft hij de conclusie getrokken dat als er géén 100% inzet is 'we maar een matig ploegje zijn'. Hopelijk weet hij dat er nu in anderhalve week in te praten, slaan of te schoppen. Dan is er misschien van dit seizoen nog wat te redden. En dan met name in de uitwedstrijden. Die spelers zien toch ook elke keer de honderden meegereisde supporters? Als het nou om de week 10-20 man waren geweest, maar iedere keer een goed gevuld uitvak, dan moet je toch eens een keer de ogen uit je kop gaan schamen? En voor van Persie geldt dat hij nu definitief stopt met die eeuwige Sebaoui. Je kunt hem blijven verdedigen, maar in een half seizoen heeft hij helemaal niets gebracht. Nu maar spelers de kans geven die hier volgend seizoen ook nog onder contract staan en dus waarde vertegenwoordigen.Poke schreef: ↑24-12-2024 13:38 Pijnlijk maar terechte constatering dus ja, waarom überhaupt proberen te voetballen uit want het is allang bewezen dat ons dat niet lukt dus waarom blijven proberen. Ga idd maar anti-voetbal spelen als de tegenstander daarom vraagt, uit zeker want wij hoeven daar niets te bewijzen en ieder punt mee naar huis is eigenlijk al winst.
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Superster
De laatste weken spelen Nunnely en al Saed nog minder klaar dan Sebaoui.
Wat dat betreft is de eenogige koning in het land der blinden.
Op dit moment heb ik mijn voorkeur voor een Jahanbaks en Trenskow op de vleugels. Al is Trenskow wel een beetje een man van glas.
Wat dat betreft is de eenogige koning in het land der blinden.
Op dit moment heb ik mijn voorkeur voor een Jahanbaks en Trenskow op de vleugels. Al is Trenskow wel een beetje een man van glas.
-
- Wereldspeler
Nunnely had toch een assist in Tilburg?
-
- Superster