21-12-2024 Almere City - sc Heerenveen (3-0)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Forumicoon
21-12-2024 Almere City - sc Heerenveen (3-0)
De laatste wedstrijd voor de winterstop.
Heerenveen kan hele goede zaken doen door te winnen. Concurrenten GA Eagles en NAC spelen tegen elkaar en Fortuna moet tegen Utrecht. Als die uitslagen gunstig zijn en Heerenveen wint gaat het als 7e de winterstop.
Mocht Heerenveen niet winnen en Willem II wint van NEC gaat Heerenveen als 11e de winterstop in
Almere City heeft na 16 wedstrijden maar 6 schamele puntjes verzameld en maar 7 keer gescoord. Is Heerenveen dan weer een wonderdokter ?
Het verleden telt maar 1 wedstrijd in Almere en dat was vorig jaar die in 1-1 eindigde. Almere City heeft deze week trainer Maduro ontslagen, dus nu mag Foeke Booy het laten zien
Scheidsrechter is Martijn Vos
Heerenveen kan hele goede zaken doen door te winnen. Concurrenten GA Eagles en NAC spelen tegen elkaar en Fortuna moet tegen Utrecht. Als die uitslagen gunstig zijn en Heerenveen wint gaat het als 7e de winterstop.
Mocht Heerenveen niet winnen en Willem II wint van NEC gaat Heerenveen als 11e de winterstop in
Almere City heeft na 16 wedstrijden maar 6 schamele puntjes verzameld en maar 7 keer gescoord. Is Heerenveen dan weer een wonderdokter ?
Het verleden telt maar 1 wedstrijd in Almere en dat was vorig jaar die in 1-1 eindigde. Almere City heeft deze week trainer Maduro ontslagen, dus nu mag Foeke Booy het laten zien
Scheidsrechter is Martijn Vos
-
- Bankzitter
Re: 21-12-2024 Almere City - sc Heerenveen, 18:45
Erop en erover. Zou Sebaoui weer mogen starten? Ben benieuwd..
- jeewee
- Basisspeler
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Never change a winning team toch?
-
- Bankzitter
-
- Jeugdspeler
Waarom krijgt brouwers alsnog geel?! Hij speelt vol de bal, het is niet eens een overtreding joh…
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Voor 't ego van de scheids denk ik.
-
- Jeugdspeler
Dat zal het wel zijn idd, wel echt belachelijk
- Frisian Viking
- Superster
Het mag wel wat beter...
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Ondertussen geen beste wedstrijd trouwens, aan beide kanten niet. Maar Almere heeft nog de beste kansen.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Pffffft, de puntendokter is weer bezig hoor.
-
- Bankzitter
Tuurlijk verliezen wij weer van Almere...
-
- Wereldspeler
Meer dan een uur gespeeld en nog niets bij elkaar gevoetbald. Waardeloze prestatie.
-
- Selectiespeler
Belachelijk hoe Ion die bal “probeert” weg te koppen voorafgaand de 2-0. Symptomatisch voor de gehele wedstrijd.
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Dit is echt niet om aan te zien
-
- Nieuw talent
Dit voel je - helaas - weer aan alles aankomen na zo’n wereldpot tegen PSV…
-
- Superster
- Contacteer:
Wat is er GVD aan de hand!!! Winnen van de nummer één, verliezen van de nummer 18!!?? Zo fucking typisch sc Heerenveen!!
Ik heb medelijden met de supporters die dit ter plekke aan moeten kijken. WANVERTONING!!
Ik heb medelijden met de supporters die dit ter plekke aan moeten kijken. WANVERTONING!!
Wéér uit!!!!
-
- Selectiespeler
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Gelukkig is het winterstop, misschien kunnen ze nog iets bedenken voor de 2e seizoenshelft.
-
- Selectiespeler
Re: 21-12-2024 Almere City - sc Heerenveen (3-0)
Iedereen een zware onvoldoende. Een werkelijk beschamend optreden na vorige week. Met name de invalbeurt van Ion: verantwoordelijk voor 2 goals…
En eigenlijk was iedereen hier al bang voor…
En eigenlijk was iedereen hier al bang voor…
-
- Bankzitter
Om je kapot te schamen! Brouwers had het vorige week over instelling. Dat konden deze verwende lamzakken vandaag niet opbrengen. Hoe ze staan te verdedigen.....Geen enkele wil.
Nu deze bezem door deze groep. Afscheid nemen van heel veel spelers.
Nu deze bezem door deze groep. Afscheid nemen van heel veel spelers.
-
- Bankzitter
Inderdaad, keihard optreden. Maar goed. V Persie kennende hebben ze allemaal toch goed hun best gedaan vandaag.
-
- Superster
- Contacteer:
Mickey weet dus dondersgoed hoe je een weekend vergalt voor de fans....
Wéér uit!!!!
-
- Wereldspeler
Je moet zo'n wedstrijd vanaf het eerste moment uitstralen dat er niets te halen valt voor Almere. Maar dat gebeurd niet, het wordt plichtmatig walking voetbal zonder enige creativiteit. Vd Hart houdt je de eerste helft in de wedstrijd maar ze zijn niet gewaarschuwd na de pauze. In de winterstop in iedergeval een goede linksback halen en als het kan een goed meevoetballende spits.
-
- Superster
Je kunt veel zeggen, het publiek in Almere is wel vermaakt.
Bij van Persie wordt het thuispubliek bijna altijd vermaakt
Bij van Persie wordt het thuispubliek bijna altijd vermaakt
Het is maar een spelletje
-
- Forumicoon
Beschamende prestatie weer, maar totaal niet verrassend. Uit kunnen ze zich niet opladen blijkbaar, het zegt alles over het gebrek aan mentaliteit in deze groep. Tegen PSV kunnen ze het wel, niet tegen de numner laatst. We mogen blij zijn dat we met deze spelers 9 punten boven de streep staan. Het enige wat telt dit seizoen. Erin blijven. Tenzij er in de winter een goede spits (wij hebben er 3 hele matige) , 2 goede backs en een linkerspits bij komen.
-
- Superster
Is het nou typisch iets voor ons dat we tegen clubs onder ons punten verliezen en tegen de clubs boven ons pakken we dan weer punten?
Dat ligt trouwens niet aan van Persie, dat is al jaren zo
Dat ligt trouwens niet aan van Persie, dat is al jaren zo
Het is maar een spelletje
-
- Bankzitter
Ja zeg het maar. Het lijkt mij een motivatie dingetje. Ik zag gisteren Brouwers wel weer strijden maar een Nico loopt er wat nonchalant bij. Je kunt mij niet vertellen dat de spelers onderling dat ook niet zien bij elkaar. Dat helpt natuurlijk ook niet.
Daarnaast is het misschien ook wel een beetje dat we reëel moeten zijn en dat dit het is. Dit is de kwaliteit van het team en dan staan we gewoon nu op de plek waar we horen te staan. Het is dan aan de trainer om er wat meer van te maken of niet. Maar het lijkt me ook als trainer frustrerend dat je een team blijkbaar niet kunt motiveren om elke week alles te geven.
Qua kwaliteit is het ook gewoon eerlijk gezegd niet top. Hall en Sebaoui die te licht zijn bevonden maar toch elke week opgesteld worden, wie moet je anders opstellen? Spitsen probleem. Dit team kan best leuk voetballend maar dan moet er gestreden worden. Vol aan de bak, gas derop. Maar dat lukt ze blijkbaar niet.
Mijn hoop voor de winter is dat op een of andere manier de mind set bij de spelers dusdanig veranderd word en ze voor elke punt willen strijden. En dat er 1 of 2 nieuwe spelers gehaald worden die strijd brengen en er afscheid genomen word van een aantal die het niveau gewoon niet kunnen aantikken.
-
Verified
- Wereldspeler
Een nachtje geslapen maar nog altijd merk ik het chagrijn in mijn lijf na de wanprestatie tegen Almere City.
Al vijftien jaar lang is het een repeterend verhaal dat ons team niet over de juiste instelling en mentaliteit beschikt om elke wedstrijd optimaal te presteren. En ik merk dat ik daar steeds meer moeite mee begin te krijgen. Van nature ben ik een optimistisch mens en moet je spelers en trainers ook tijd geven/gunnen. Maar ik merk dat ik daar het 'geduld' niet meer voor lijk te hebben.
Ik ben eigenlijk wel klaar met het feit dat er bij onze club qua niveau teveel spelers rondlopen die nooit een contract hadden mogen hebben. Daarmee doel ik onder andere op Karlsbakk, Nunnely, Hall, Al-Saed, Ali. Hoe is het toch mogelijk dat er een akkoord is gegeven door scouting en beleidsbepalers om zulke spelers überhaupt aan te trekken. Dan is er toch fundamenteel iets mis met het aanwezige voetbalverstand in de club?
Ik ben ook wel klaar met spelers die het blijkbaar niet op kunnen brengen om elke werk zich het snot voor de ogen te willen werken voor een zo goed mogelijk resultaat. Ik ben er ook wel klaar mee dat we, op wat uitzonderingen na, eigenlijk al vijftien jaar lang naar 'niks' zitten te kijken.
Ik ben ook klaar met de trainer die wekelijks roept hoe goed deze selectie wel niet is, terwijl ik elke week ons team in een wandeltempo zie spelen en amper in staat is een bal bij een medespeler te krijgen.
Er moet voetbalverstand in de club komen om deze negatieve trend eens om te buigen. Er moet eens een serieuze voetbalvisie worden ontwikkeld bij de club. Daar lijkt het al jaren aan te ontbreken bij sc Heerenveen.
Ben wel benieuwd of ik de enige ben die na gisteravond dit gevoel heeft. Of zijn er meer supporters die er zo over denken? Of zou bovenstaand gevoel bij mij na een paar dagen zijn verdwenen?
Vooralsnog merk ik dat ik toch wel langer dan normaal een gevoel heb er even helemaal klaar mee te zijn en wat mij betreft het hele elftal inclusief trainers en huidige technisch directeur (Ferry de Haan) wel mogen vertrekken.
Helemaal omdat ik oprecht vind dat ons trouwe publiek beter verdiend. Al vijftien jaar lang zitten we naar 'niks' te kijken en desondanks komen er steeds meer mensen naar de wedstrijden kijken en is het toeschouwersgemiddelde in jaren niet zo hoog geweest als dit seizoen. En dan zijn er nog spelers die kritiek durven te leveren op het publiek en zeggen dat het publiek niet voldoende steun zou geven. Dit publiek verdiend zoveel beter.
Nu roepen we weer om versterkingen en zou er gekeken worden naar 'versterkingen' in de achterhoede en voor de spitspositie. Maar wie zegt mij dat de mensen die Karlsbakk hebben gescout en aangetrokken nu wel met de juiste spits aan komen zetten? Wie garandeert mij dat de mensen die Hall hebben gehaald nu wel opeens een goede verdediger kunnen scouten en aantrekken? Ik ben daar helemaal niet zo zeker van.
Nu ben ik ook maar een mens met emoties (al probeer ik wel altijd netjes en respectvol te blijven), en wellicht denk ik er over een tijdje anders over, maar ik ben echt even klaar met deze selectie, deze trainers en degenen die dit elftal bij elkaar hebben gebracht.
Al vijftien jaar lang is het een repeterend verhaal dat ons team niet over de juiste instelling en mentaliteit beschikt om elke wedstrijd optimaal te presteren. En ik merk dat ik daar steeds meer moeite mee begin te krijgen. Van nature ben ik een optimistisch mens en moet je spelers en trainers ook tijd geven/gunnen. Maar ik merk dat ik daar het 'geduld' niet meer voor lijk te hebben.
Ik ben eigenlijk wel klaar met het feit dat er bij onze club qua niveau teveel spelers rondlopen die nooit een contract hadden mogen hebben. Daarmee doel ik onder andere op Karlsbakk, Nunnely, Hall, Al-Saed, Ali. Hoe is het toch mogelijk dat er een akkoord is gegeven door scouting en beleidsbepalers om zulke spelers überhaupt aan te trekken. Dan is er toch fundamenteel iets mis met het aanwezige voetbalverstand in de club?
Ik ben ook wel klaar met spelers die het blijkbaar niet op kunnen brengen om elke werk zich het snot voor de ogen te willen werken voor een zo goed mogelijk resultaat. Ik ben er ook wel klaar mee dat we, op wat uitzonderingen na, eigenlijk al vijftien jaar lang naar 'niks' zitten te kijken.
Ik ben ook klaar met de trainer die wekelijks roept hoe goed deze selectie wel niet is, terwijl ik elke week ons team in een wandeltempo zie spelen en amper in staat is een bal bij een medespeler te krijgen.
Er moet voetbalverstand in de club komen om deze negatieve trend eens om te buigen. Er moet eens een serieuze voetbalvisie worden ontwikkeld bij de club. Daar lijkt het al jaren aan te ontbreken bij sc Heerenveen.
Ben wel benieuwd of ik de enige ben die na gisteravond dit gevoel heeft. Of zijn er meer supporters die er zo over denken? Of zou bovenstaand gevoel bij mij na een paar dagen zijn verdwenen?
Vooralsnog merk ik dat ik toch wel langer dan normaal een gevoel heb er even helemaal klaar mee te zijn en wat mij betreft het hele elftal inclusief trainers en huidige technisch directeur (Ferry de Haan) wel mogen vertrekken.
Helemaal omdat ik oprecht vind dat ons trouwe publiek beter verdiend. Al vijftien jaar lang zitten we naar 'niks' te kijken en desondanks komen er steeds meer mensen naar de wedstrijden kijken en is het toeschouwersgemiddelde in jaren niet zo hoog geweest als dit seizoen. En dan zijn er nog spelers die kritiek durven te leveren op het publiek en zeggen dat het publiek niet voldoende steun zou geven. Dit publiek verdiend zoveel beter.
Nu roepen we weer om versterkingen en zou er gekeken worden naar 'versterkingen' in de achterhoede en voor de spitspositie. Maar wie zegt mij dat de mensen die Karlsbakk hebben gescout en aangetrokken nu wel met de juiste spits aan komen zetten? Wie garandeert mij dat de mensen die Hall hebben gehaald nu wel opeens een goede verdediger kunnen scouten en aantrekken? Ik ben daar helemaal niet zo zeker van.
Nu ben ik ook maar een mens met emoties (al probeer ik wel altijd netjes en respectvol te blijven), en wellicht denk ik er over een tijdje anders over, maar ik ben echt even klaar met deze selectie, deze trainers en degenen die dit elftal bij elkaar hebben gebracht.
-
- Bankzitter
Ben het wel met je eens. Er is een verschil tussen verliezen met strijd en verliezen zoals Heerenveen keer op keer laat zien. Zonder inzet en strijd. Als je als publiek ook ziet dat iedereen zijn uiterste best doet en je dan verliest het nog enigzins acceptabel is, dat is hoe ik het zie in ieder geval.badfrisianboy schreef: ↑22-12-2024 12:08 Een nachtje geslapen maar nog altijd merk ik het chagrijn in mijn lijf na de wanprestatie tegen Almere City.