06-10-2024: sc Heerenveen - PEC Zwolle (1-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
- Contacteer:
06-10-2024: sc Heerenveen - PEC Zwolle (1-1)
Ja, op zondag. Misschien ten overvloede maar de wedstrijd is verplaatst naar zondag.
De kaartverkoop gaat uitstekend. Veel vakken zijn uitverkocht en een andere vakken staan vlak voor dezelfde drempel. Uitzonderingen zijn vak 23, die toch helemaal in de verkoop schijnt te wezen, en vak 424. Wordt dus weer vrijwel een uitverkocht huis!
De kaartverkoop gaat uitstekend. Veel vakken zijn uitverkocht en een andere vakken staan vlak voor dezelfde drempel. Uitzonderingen zijn vak 23, die toch helemaal in de verkoop schijnt te wezen, en vak 424. Wordt dus weer vrijwel een uitverkocht huis!
Wéér uit!!!!
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
Re: 06-10-2024: sc Heerenveen - PEC Zwolle (14:30 uur)
Hoe staat het met de verkoop? Hebben we weer een vol stadion?
Ik heb er wel weer vertrouwen in.
Tegen NAC, Utrecht en Groningen was het (bij fasen) erg goed.
Tegen AZ, Twente en Ajax was het (bij fasen) slecht
Tegen Heracles hadden onze dragende spelers en voornamelijk het middenveld het niet
Ik heb er wel weer vertrouwen in.
Tegen NAC, Utrecht en Groningen was het (bij fasen) erg goed.
Tegen AZ, Twente en Ajax was het (bij fasen) slecht
Tegen Heracles hadden onze dragende spelers en voornamelijk het middenveld het niet
-
- Superster
Ik ben zo bang dat elke coach inmiddels wel een beetje doorheeft hoe ze ons spel kunnen ontregelen ... je hebt er maar 1 of 2 goede spelers voor nodig om ons echt helemaal van het padje te brengen. Ik ben er nog niet uit of dat komt omdat we deze manier van spelen nog niet beheersen of omdat we gewoonweg de kwaliteit missen om voetballend onder de druk uit te komen.
Feit is dat wanneer je 2 van onze middenvelders vast zet wij eigenlijk niet meer bij machte zijn om het spel te maken en dus veroordeeld zijn om na de middellijn de bal te verliezen.
Mocht het liggen aan de kwaliteit van onze spelers hoop ik wel dat er een plan B komt waarmee we het over een andere boeg kunnen gooien, want wij gaan van eigen kracht uit en worden daardoor ook wel erg voorspelbaar.
Feit is dat wanneer je 2 van onze middenvelders vast zet wij eigenlijk niet meer bij machte zijn om het spel te maken en dus veroordeeld zijn om na de middellijn de bal te verliezen.
Mocht het liggen aan de kwaliteit van onze spelers hoop ik wel dat er een plan B komt waarmee we het over een andere boeg kunnen gooien, want wij gaan van eigen kracht uit en worden daardoor ook wel erg voorspelbaar.
Het is maar een spelletje
-
- Wereldspeler
Ik denk dat een probleem tegen Zwolle is dat Nicolaescu waarschijnlijk weer niet kan spelen. Rallis is nog een groentje. Wellicht moet je het anders oplossen maar van Persie is geen fan van schuiven met spelers zei hij voor Heracles.
- Mackan68
- Forumicoon
Ik ben van mening dat onze gemiddelde kwaliteit gewoon te laag ligt om het de meeste ploegen echt lastig te maken. Als het elftal veel inzet toont dan zijn er een paar die heel aardig kunnen ballen. Maar als je daar dan van verwacht dat ze het team op sleeptouw nemen als het lastig wordt dan vallen ze met de rest enorm door de mand. Dit is niet alleen van nu, maar is al jaren aan de gang. Wanneer je spelers hebt die regelmatig hun goal meepakken valt dat niet zo op maar wanneer je verdediging en keeper nogal 'lekken' en het voorin een hele klus is om kansten te creëren én ze af te maken dan zit je meteen in een lastig parket. Een tegenstander moet heel erg slecht zijn en wij enorm goed wil je een ruime winst behalen. In hoeveel wedstrijden dat het geval is? Ik schat in dat dat er minder dan 5 zijn over het hele seizoen. En de rest is dus ouderwets billenknijpen. Het aanvallende voetbal maakt het in ieder geval leuker om er naar te kijken, maar teleurstellende resultaten blijven uiteindelijk net zo klote.vlqrt schreef: ↑01-10-2024 18:58 Ik ben zo bang dat elke coach inmiddels wel een beetje doorheeft hoe ze ons spel kunnen ontregelen ... je hebt er maar 1 of 2 goede spelers voor nodig om ons echt helemaal van het padje te brengen. Ik ben er nog niet uit of dat komt omdat we deze manier van spelen nog niet beheersen of omdat we gewoonweg de kwaliteit missen om voetballend onder de druk uit te komen.
RvP, positiviteit, nieuwe ronde nieuwe kansen
-
- Nieuw talent
Het begint er al weeeeer op te lijken dat we een selectie hebben die het gelaten ondergaat. Dat hebben we vorig jaar een heel seizoen gezien. Weinig beleving. Ze laten zich zo afslachten in Alkmaar en in Almelo was het ook weer heel weinig power.
Dat viel van Persie vrijdag ook op. En ik ben bang dat dat zich voortzet. Het zit in het karakter van deze spelers. Niet strijdend tot het gaatje gaan maar het ondergaan.
Wij verdienen beter als supporters.
Dat viel van Persie vrijdag ook op. En ik ben bang dat dat zich voortzet. Het zit in het karakter van deze spelers. Niet strijdend tot het gaatje gaan maar het ondergaan.
-
- Jeugdspeler
Helemaal mee eens, echter gaat het hier dan wel om de uitwedstrijden. De thuiswedstrijden maak ik me toch iets minder druk om gezien het thuisvoordeel wat echt wel een positief effect meebrengt.BWA23 schreef: ↑02-10-2024 23:18 Het begint er al weeeeer op te lijken dat we een selectie hebben die het gelaten ondergaat. Dat hebben we vorig jaar een heel seizoen gezien. Weinig beleving. Ze laten zich zo afslachten in Alkmaar en in Almelo was het ook weer heel weinig power.
Tot een volgende keer.
- Mackan68
- Forumicoon
Er is naar mijn idee maar één manier om dat aan te pakken. Als je weet dat er niet verzaakt kan en mag worden dan pak je de zwakste spelers er uit en begin je een volgende wedstrijd zonder hen. Iedere week gewoon weer terugvallen op dat soort spelers gaat absoluut niet zorgen voor verandering. Hoog tijd voor topsportmentaliteit. Ik vraag me af of er tegenwoordig nog wel sprake is van winstpremie, want het lijkt ze allemaal helemaal niets uit te maken of ze winnen, gelijk spelen of verliezen. Voetballen voor onze club lijkt veel op easy money verdienen.BWA23 schreef: ↑02-10-2024 23:18 Het begint er al weeeeer op te lijken dat we een selectie hebben die het gelaten ondergaat. Dat hebben we vorig jaar een heel seizoen gezien. Weinig beleving. Ze laten zich zo afslachten in Alkmaar en in Almelo was het ook weer heel weinig power.
-
Verified
- Forumicoon
Wij hebben gewoon een heel matig elftal en de tactiek van Van Persie is duidelijk. Dus als je daar een goede tactiek tegenover zet, dan gaan er nog vele potjes verloren
-
- Beheerder
Mensen doe eens even rustig.
We hebben dit seizoen 1 duel verloren dat we niet hadden hoeven te verliezen.
Komend weekend winnen met de steun van het publiek en dan gaan we richting linkerrijtje. Komende 5/6 duels moeten er punten gepakt worden en dat gaat ook echt wel gebeuren.
Komend weekend winnen met de steun van het publiek en dan gaan we richting linkerrijtje. Komende 5/6 duels moeten er punten gepakt worden en dat gaat ook echt wel gebeuren.
- Satyr
- Superster
-
- Selectiespeler
Ik snap de ophef ook niet helemaal hoor. Je verliest uit bij AZ, Twente en Ajax.
Daarna bij Heracles wanneer je beste spelers (Olsson/Brouwers/Trenskow) gewoon een kutdag hebben.
En zelfs daar blijf je lang in de wedstrijd en had je op één fout na gewoon gelijkgespeeld.
Daarna bij Heracles wanneer je beste spelers (Olsson/Brouwers/Trenskow) gewoon een kutdag hebben.
En zelfs daar blijf je lang in de wedstrijd en had je op één fout na gewoon gelijkgespeeld.
-
- Selectiespeler
Hoe zit het met de uitverkochte vakken? Zijn er veel lege plekken?
-
- Invaller
23.000 kaarten verkocht inmiddels.
-
- Selectiespeler
Lekker hoor, zin in!
-
- Nieuw talent
Het gaat om de wil in de groep, of beter gezegd het gebrek aan wil. Daar liep van Wonderen tegenaan en nu van Persie ook al. Inderdaad, winnen of verliezen (9-1, dan staat Brouwers nog te lachen voor de camera), het lijkt ze niet veel te deren. Kohlert is een strijder, Braude ook wel en dan houdt het wel op. Nunnely verzaakt ook nooit. Maar die speelt nooit meer. Zet hem maar op links. Sebaoui vakt zwaar tegen.pes5 schreef: ↑03-10-2024 12:46 Mensen doe eens even rustig.
Dan wordt er gezegd, we hebben maar 1 verloren die we njet mochten verliezen. Vorig jaar hebben we heel veel verloren wat niet mocht. Door een gebrek aan winnaars. Dus niet keihard werken, maar banken.
-
- Selectiespeler
We waren eindelijk verlost van Nunnely en nu moet die weer terug in de basis?
- Mackan68
- Forumicoon
Nunnely die ook amper bij goals betrokken is? Als Sebaoui hierin ook tegenvalt (mijns inziens gevalletje van het als de goal valt dan is hij los) dan lijkt het me toch realistischer om Al Saed eens een poos grondig te testen op zijn favoriete positie. En verder nooit meer Hall. Die is werkelijk altijd betrokken bij situaties waarin tegendoelpunten vallen. Tenzij hij op de bank zit.SuperFrysk schreef: ↑03-10-2024 23:15 We waren eindelijk verlost van Nunnely en nu moet die weer terug in de basis?
-
Marça Verified
- Wereldspeler
- Contacteer:
Een bijna uitverkocht stadion lijkt gewoon weer de norm te worden... Lekker hoor! Paar jaar terug echt niet gedacht dat dit weer mogelijk zou zijn op relatief korte termijn.
Wat betreft de wedstrijd heb ik vertrouwen in de spelers die er staan en stonden. Voor hetzelfde geld had je inderdaad gewoon prima 1-1 gespeeld tegen Heracles, zonder zelf goed te spelen en/of veel kansen te creëren. Laten we het spektakel en het goede spel maar bewaren voor de thuisduels, daar komen we tenslotte voor naar het stadion.
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Is Nico fit voor zondag?
-
- Jeugdspeler
Tot een volgende keer.
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Inmiddels dus bekend dat Nicolaescu ook zondag niet mee kan doen, net als Al Saed.
-
- Nieuw talent
SuperFrysk schreef: ↑03-10-2024 23:15 We waren eindelijk verlost van Nunnely en nu moet die weer terug in de basis?
Sebaoui is beter? Waarin dan?
-
- Selectiespeler
-
- Nieuw talent
Kun je wat speciafieker zijn?. Goals, assiss acties, snelheid, fysiek, intensiteit? Ik zie het niet. Jij wel blijkbaar.. Sebaoui heeft het in 1 helft laten zien. Beetje weinig.
-
- Selectiespeler
-
- Nieuw talent
Ik had het niet verwacht, maar ik zou voor Nunnely kiezen ja op links. Je zegt goals?? Hij staat op nul, assists volgens mij ook. Sebaoui is voor mij een grote tegenvaller. Plus het feit dat we hem huren, we leiden hem voor Feyenoord op. Er zit bij Sebaoui ook weinig power/inzet in. Dat heeft Nunnely altijd wel.
-
- Selectiespeler
Seboaui valt nog tegen maar tegen Utrecht, AZ, NAC en Groningen was hij best aardig. Hangt tegen een goal of assist aan.BWA23 schreef: ↑04-10-2024 22:23 Ik had het niet verwacht, maar ik zou voor Nunnely kiezen ja op links. Je zegt goals?? Hij staat op nul, assists volgens mij ook. Sebaoui is voor mij een grote tegenvaller. Plus het feit dat we hem huren, we leiden hem voor Feyenoord op. Er zit bij Sebaoui ook weinig power/inzet in. Dat heeft Nunnely altijd wel.
Nunnely daarintegen is al anderhalf jaar drama. Ik kan me echt niet voorstellen dat je met Nunnely wil gaan starten.
-
- Superster
Nunnely was op rechts niet sterk, op links (die paar keer dat Sarhaoui niet speelde) was het wel beter.
Daarnaast als een gehuurde speler niet presteert dan zou ik ook voor een eigen speler kiezen. Denk trouwens dat van Persie dat laatste argument kul vindt, volgens mij maakt hij geen onderscheid in gehuurd of eigen spelers
Daarnaast als een gehuurde speler niet presteert dan zou ik ook voor een eigen speler kiezen. Denk trouwens dat van Persie dat laatste argument kul vindt, volgens mij maakt hij geen onderscheid in gehuurd of eigen spelers
Het is maar een spelletje