Dimitris Rallis
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Satyr
- Superster
Dimitris Rallis
Eigen jeugd, viel wel aardig in tegen Ajax
-
- Invaller
Re: Dimitris Rallis
onze nieuwe spits?
-
- Wereldspeler
Deze jongen beviel mij wel in de voorbereiding in en in de wedstrijd tegen Ajax. Hij is stevig voor zijn net 19 jaar en speelt met lef. Hij is ook redelijk rap en vaardig. Hij kan kan op alle posities voorin en op 10. Hij zit in zijn laatste contractjaar volgens mij (optie gelicht?). Dan maar met deze jongen om de tafel, speelt al vanaf zeker zijn 11e bij SCH.
-
- Basisspeler
Hopelijk stijgt hij dit seizoen boven Nunnely in de pikorde en kan hij zodoende veel minuten meepikken en zich ontwikkelen, ik zie er zeker wel potentie in.
-
Verified
- Beheerder
Rallis speelt als spits, Nunnely als vleugelspeler.tha boelie schreef: ↑16-08-2024 12:08 Hopelijk stijgt hij dit seizoen boven Nunnely in de pikorde en kan hij zodoende veel minuten meepikken en zich ontwikkelen, ik zie er zeker wel potentie in.
Heerenveen fan in Leiden
-
- Forumicoon
Rallis heeft alleen nog maar als buitenspeler gespeeld. Niet als spits...
-
- Invaller
Hij geeft zelf aan dat de spits positie ook een optie is.
- Mackan68
- Forumicoon
Al onze gedoodverfde aanvallers zullen moeten gaan leveren en dan is het mooi dat zo'n jongen nadrukkelijk op de deur klopt. Wat mij betreft mag hij het ook gaan proberen als spits. Dat is uiteindelijk zijn positie ook. Ik verwacht niet dat Karlsbakk en Nicolaescu de goals aaneen gaan rijgen. Voorbereiding was deze keer eindelijk eens hoopgevend, maar ik acht het absoluut niet uitgesloten dat het vervolg, nu de druk er vol op komt, teleurstellend zal zijn. Karlsbakk werkt had, maar lijkt qua techniek niet gelukkig en Nicolaescu is gewoon een luilak, wachtend op kansen die vooral anderen voor hem moeten creëren.
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Wereldspeler
Rustig brengen, hij viel in ieder geval heel aardig in tegen Ajax. Vond ik trouwens ook van Smans. De spitspositie wordt daarmee wel erg interessant om te volgen dit seizoen, wie gaat die positie pakken? Rallis heeft in ieder geval een goede positie uitgekozen om op de deur te kloppen.
Daarbij zal Rallis ook zomaar een Nunnely voorbij kunnen komen dit jaar, dan heb je helemaal veel kans op speeltijd achter Trenskow.
Daarbij zal Rallis ook zomaar een Nunnely voorbij kunnen komen dit jaar, dan heb je helemaal veel kans op speeltijd achter Trenskow.
-
- Bankzitter
Staat vandaag in de basis tegen Heracles aldus Sander de Vries. Ben benieuwd!
-
- Jeugdspeler
-
- Bankzitter
- Trevorp
- Invaller
Je zal em zo binnenknallen bij je basis debuut. Heeerlijk
-
- Wereldspeler
En ook als je daarvoor een uur niets klaarspeelt haha. Extra lekker. Fijn voor 'm!
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Lekker goaltje hoor
- Ferry Nijs
- Nieuw talent
Karlsbakk kan per direct weg. Met Rallis hebben we al een betere optie achter de hand. Van Persie mag hem wat mij betreft niet alleen op 9 proberen, maar hem ook die vaste basisplaats geven.
-
- Selectiespeler
Eén zondagsschot en Nicolaescu is zijn basisplaats kwijt. Dat lijkt me nogal overdreven. Hij viel voor die goal niet op en het doelpunt zelf was volgens mij ook een wanhoopsschot. Dat hij beter is dan Karlsbakk ben ik wel met je eens.
- Ferry Nijs
- Nieuw talent
Het is duidelijk dat Nicolaescu niet voor veel geld zal vertrekken. Zelfs al schiet hij er dit seizoen 15 in, dan mogen we blij zijn met een paar miljoen volgende zomer. Die zou ik meteen aannemen dan. Rallis heeft potentie en een jonge spits die 12-15 doelpunten per seizoen kan scoren, kunnen we over een paar jaar voor minimaal 5 verkopen. Dit seizoen zal hij ongetwijfeld geen basisplaats veroveren, maar als Van Persie hem veel speeltijd geeft en hij door zijn spel zelf zorgt dat hij volgend jaar wel in de basis staat, mogen we ons gelukkig prijzen.
-
- Superster
Wel veel paniek voor mijn gevoel, dit is voor mij pas de eerste keer dat we punten verspelen die we onder van Wonderen mogelijk wel binnen hadden gehaald.
We spelen een systeem wat in niks lijkt op wat we vorig jaar speelden, houd er rekening mee dat dit de komende maanden nog wel een paar keer kan gebeuren.
Na de nederlagen tegen Twente en AZ werd het spel een beetje beter, hopelijk wordt hier ook lering uit getrokken en staan we er wel tegen PEC. Zelfs met dit voetbal zijn we tot nu toe te goed om te degraderen
We spelen een systeem wat in niks lijkt op wat we vorig jaar speelden, houd er rekening mee dat dit de komende maanden nog wel een paar keer kan gebeuren.
Na de nederlagen tegen Twente en AZ werd het spel een beetje beter, hopelijk wordt hier ook lering uit getrokken en staan we er wel tegen PEC. Zelfs met dit voetbal zijn we tot nu toe te goed om te degraderen
Het is maar een spelletje
-
- Forumicoon
Ik vermoed dat deze mentaliteit ook in de spelersgroep heerst. Volgende keer beter jongens....
Daarom is de intensiteit er vaak niet. En verschuilen achter een nieuw systeem. Dat staat los van intensiteit en een goede passing. Dat was er vrijdag njet.
Wat Verbeek zei, vertel elkaar eens de waarheid ipv dat slappe gedoe. Met deze instelling haal je geen punten. En dan kun je je niet blijven verschuilem achter een systeem.

Wat Verbeek zei, vertel elkaar eens de waarheid ipv dat slappe gedoe. Met deze instelling haal je geen punten. En dan kun je je niet blijven verschuilem achter een systeem.
-
- Wereldspeler
Hij speelde los van zijn goal wel heel erg matig hoor. Net als de rest overigens, maar laat die goal niet alles verbloemen.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Tuurlijk, voordeel is wel dat hij scoort bij het matig spelen ipv spitsen die niet scoren en matig spelen.
-
- Wereldspeler
- Mackan68
- Forumicoon
Misschien is er bij hem ook een lichtje gaan branden dat je best wat vaker schoten op doel mag afvuren. Kort voor de goal had Pinas tegen hem gezegd dat hij doelpogingen moest ondernemen.
-
- Wereldspeler
Lof voor zijn mooie goal hoor, maar het was gewoon een lucky shot natuurlijk. Ik geloof ook niet dat Pinas bedoeld zal hebben om van dit soort afstanden te gaan schieten. Als hij hem niet erin had geschoten maar net naast, waren we niet echt te spreken geweest over zijn debuut in de basis.
Vond hem in zijn invalbeurten overigens wel een aardige indruk achter laten, ben benieuwd hoe hij zich zal gaan ontwikkelen.
Vond hem in zijn invalbeurten overigens wel een aardige indruk achter laten, ben benieuwd hoe hij zich zal gaan ontwikkelen.
-
Verified
- Forumicoon
Dan doe je hem te kort.. Ik heb hem in de eerste helft een actie zien maken ter hoogte van de dug-out. Waar bij de aanname, het wegdraaien en snelheid maken een prima indruk maakte. Aan de hand van deze actie en het doelpunt geloof ik echt wel dat deze jongen talent heeft. Maar dan moet hij wel tijd krijgen om te ontwikkelen.
Spijt heb je morgen maar!
-
- Wereldspeler
Laten we eerlijk zijn, als het Karlsbakk was geweest dan had iedereen ook gezegd dat die los van de goal niet zoveel goed heeft gedaan. Natuurlijk heeft hij talent, maar het is een jongen die net bij het eerste elftal zit. Natuurlijk is het een talent die zich verder moet ontwikkelen, maar laten we nou niet net doen alsof die een behoorlijke wedstrijd heeft gespeeld.Ebiede schreef: ↑02-10-2024 08:14 Dan doe je hem te kort.. Ik heb hem in de eerste helft een actie zien maken ter hoogte van de dug-out. Waar bij de aanname, het wegdraaien en snelheid maken een prima indruk maakte. Aan de hand van deze actie en het doelpunt geloof ik echt wel dat deze jongen talent heeft. Maar dan moet hij wel tijd krijgen om te ontwikkelen.
- Trevorp
- Invaller
Laten we eerlijk zijn, als Rallis twee goede aannames heeft in één wedstrijd, dan doet hij het al beter dan Karlsbakk. Dat die jongen zo scoort in zijn basisdebuut moet je gewoon koesteren. Hij speelde niet geweldig, maar dat is ook totaal niet vreemd; er zal flink wat spanning op hebben gezeten.
Het is duidelijk dat hij niet zozeer mocht starten om zijn kwaliteiten, maar vanwege het gebrek van kwaliteit bij anderen.
Het is duidelijk dat hij niet zozeer mocht starten om zijn kwaliteiten, maar vanwege het gebrek van kwaliteit bij anderen.
- Mackan68
- Forumicoon
Ik heb nog nergens gelezen dat hij een behoorlijke wedstrijd speelde, maar hij scoorde in ieder geval wel. Toch wel redelijk belangrijk voor een aanvaller in onze ongewisse situatie. Laat het een behoorlijke mazzelgoal zijn, die tellen ook. Net als de laatste frommelgoal van Nicolaescu, of intikkers die Karlsbakk in de voorbereiding maakte.SuperFrysk schreef: ↑03-10-2024 14:00 Natuurlijk is het een talent die zich verder moet ontwikkelen, maar laten we nou niet net doen alsof die een behoorlijke wedstrijd heeft gespeeld.
-
- Wereldspeler
Zoals ik reeds aangegeven had, dat is inderdaad wel het verschil. Of de goal valt of niet, maar ik vind het wel opvallend dat veel mensen hier schrijven dat Rallis volgend jaar basisspeler moet zijn. Rustig aan, geef die jongen wat tijd.Mackan68 schreef: ↑04-10-2024 07:47 Ik heb nog nergens gelezen dat hij een behoorlijke wedstrijd speelde, maar hij scoorde in ieder geval wel. Toch wel redelijk belangrijk voor een aanvaller in onze ongewisse situatie. Laat het een behoorlijke mazzelgoal zijn, die tellen ook. Net als de laatste frommelgoal van Nicolaescu, of intikkers die Karlsbakk in de voorbereiding maakte.