Vind het een twijfelgeval of je dat geld zou moeten pakken. Ben er niet kapot van hoe hij zich heeft ontwikkeld de afgelopen 2/3 seizoenen.Abenello schreef: ↑16-05-2024 10:22 Volgens de LC schijnt hij in de belangstelling te staan van Bochum. Die hebben de afgelopen 10 jaar nooit meer dan 1 miljoen betaald voor een speler, dus dan krijgen we er denk ik maximaal 7 á 8 ton voor. Tenzij hij nog op wonderbaarlijke wijze mee gaat naar het EK, maar dat zie ik zelfs met selecties van 26 spelers niet meer gebeuren.
Paweł Bochniewicz
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Re: Paweł Bochniewicz
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
-
- Superster
Laten we hopen dat Pawel speelt tegen Nederland.
Doet hij het goed is het goed voor Heerenveen
Doet hij het niet goed is het goed voor Oranje
Doet hij het goed is het goed voor Heerenveen
Doet hij het niet goed is het goed voor Oranje
Het is maar een spelletje
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
Dan hoop ik dat hij goed speelt en Oranje toch wint met een sneaky 1-0.
-
- Selectiespeler
De kans dat Bochum Pawel gaat kopen is vanavond een stuk kleiner geworden, ze staan 0-3 achter in de degradatie play off tegen Düsseldorf.
-
Muurligger Verified
- Jeugdspeler
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Zou voor Pawel toch ook wel mooi zijn om nog een stap te maken?
-
- Selectiespeler
Als dit klopt heeft Pawel best een goede kans om mee te gaan.
Polen speelt met drie centrale verdedigers, in de voorlopige selectie zitten zes spelers die centraal achterin kunnen spelen. Daar zou nog één van af kunnen vallen, maar dat hoeft niet persé. Twee van deze zes zijn linksbenig, waarvan Pawel er één is. Daarnaast zit de centrale verdediger Wieteska al een maand op de bank bij laagvlieger Cagliari en speelde hij dit jaar nog geen minuut in het Poolse elftal.
Polen speelt met drie centrale verdedigers, in de voorlopige selectie zitten zes spelers die centraal achterin kunnen spelen. Daar zou nog één van af kunnen vallen, maar dat hoeft niet persé. Twee van deze zes zijn linksbenig, waarvan Pawel er één is. Daarnaast zit de centrale verdediger Wieteska al een maand op de bank bij laagvlieger Cagliari en speelde hij dit jaar nog geen minuut in het Poolse elftal.
-
- Selectiespeler
Knotsgek! Zou een mooie stap zijn voor Pawel, maar hopelijk kan een EK-selectie nog wat rijkere clubs verleiden.Muurligger schreef: ↑28-05-2024 09:08 Die kans is dus weer wat groter na de 0-3 overwinning van Bochum en de daaropvolgende winnende penaltyserie![]()
-
Verified
- Beheerder
Is er überhaupt ooit interesse geweest in Bochniewicz? Inderdaad het moment om te verkopen, vond hem dit jaar erg wisselvallig.
Heerenveen fan in Leiden
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Volgens de LC zou Bochum interesse hebben, voor de rest is er niks bekend van belangstelling oid. Een transfer zou voor ons en Pawel denk ik wel het mooiste zijn, maar dan houdt het bij 1-3 miljoen euro ook wel op met nog een contract tot 2026.
-
- Wereldspeler
Voor 1+ miljoen moet je hem weg doen denk ik, hij is zo kwetsbaar voor behendige spelers. Ik meende overigens dat die een tijd terug een basisplaats had bij Polen in de kwalificatie. Of heb ik het mis? Ik denk overigens niet dat een paar minuten EK hem zodanig in de picture zet dat clubs hem nemen, maar zou natuurlijk wel mooi zijn
-
- Selectiespeler
Ja, toen waren Dawidowicz en Walukiewicz geblesseerd, de laatste interland zat Pawel op de tribune. De voorlopige selectie die die Poolse krant eerder meldde klopte niet helemaal, mede door de blessure van Cash. Er zitten nu 7 spelers in de 29-koppige selectie die centraal achterin kunnen spelen, dus grote kans dat daar nog wel iemand van afvalt. Pawel heeft het geluk dat hij en Kiwior (Arsenal) de enige linksbenigen zijn.SuperFrysk schreef: ↑30-05-2024 09:44 Voor 1+ miljoen moet je hem weg doen denk ik, hij is zo kwetsbaar voor behendige spelers. Ik meende overigens dat die een tijd terug een basisplaats had bij Polen in de kwalificatie. Of heb ik het mis? Ik denk overigens niet dat een paar minuten EK hem zodanig in de picture zet dat clubs hem nemen, maar zou natuurlijk wel mooi zijn
Een eventuele EK-deelname zou ons trouwens minimaal 2 ton opleveren, altijd mooi meegenomen.
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
-
- Selectiespeler
Polen speelt momenteel tegen Oekraïne met een grotendeelse B-keus. Bochniewicz zit echter op de bank, terwijl zijn (tweede keus) concurenten wel spelen, dat belooft niet al te veel goeds.
Milik lijkt wel uitgevallen te zijn met een zware blessure, maar dat is natuurlijk een hele andere positie.
Milik lijkt wel uitgevallen te zijn met een zware blessure, maar dat is natuurlijk een hele andere positie.
- jeewee
- Basisspeler
Helaas voor hem, geen Bochniewicz tegen het Nederlandse elftal. Had ons nog een paar leuke centen kunnen opleveren…
.-
-
- Selectiespeler
Er is nog een kleine kans dat Pawel alsnog wordt opgeroepen. De Poolse selectie kampt met 7(!) blessures, waarvan drie centrale verdedigers. De Poolse bondscoach kan tot volgende week zondag nog een vervanger oproepen voor een geblesseerde speler.
-
- Beheerder
Dat zou mooi zijn. Niet dat ie gaat spelen, maar zou toch minimaal 2 ton opleveren voor Heerenveen.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
En wellicht een transfer omdat het een international is 

-
- Selectiespeler
-
- Selectiespeler
De complete Poolse ziekenboeg is op korte termijn weer inzetbaar, dus Pawel mag zijn zwembroek inpakken. -Dat heeft hij vast al gedaan-
-
- Wereldspeler
Voetballend was het uitstekend vandaag, maar wat is die kwetsbaar in de omschakeling. Had vandaag weer rood kunnen krijgen.
- Freezeman
- Superster
Niet alleen in de omschakeling.
Hij was de hele wedstrijd aan het temporiseren, zo traag als dikke u weet wel.
Bal aannemen, kijken, 2 stappen lopen, weer kijken en dan bal breed of terug.
In mijn ogen de slechtste man op het veld vandaag.
Hij was de hele wedstrijd aan het temporiseren, zo traag als dikke u weet wel.
Bal aannemen, kijken, 2 stappen lopen, weer kijken en dan bal breed of terug.
In mijn ogen de slechtste man op het veld vandaag.
Anti anti. 

-
- Wereldspeler
Tweede helft vond ik dat niet, eerste helft klopt. Toen kwam Kersten bijna niet aan de bal. Ik vond het voetballend heel behoorlijk ban onze Pawel gister. Draaide zelfs een keer onder de druk weg.
-
- Jeugdspeler
Draaide mooi onder de druk weg, maar als ik me niet vergis speelde hij daarna zo de bal in de voeten bij de verkeerde kleur.SuperFrysk schreef: ↑18-08-2024 10:22 Tweede helft vond ik dat niet, eerste helft klopt. Toen kwam Kersten bijna niet aan de bal. Ik vond het voetballend heel behoorlijk ban onze Pawel gister. Draaide zelfs een keer onder de druk weg.
-
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
Wordt nog een lange herfst en winter tot de winterstop om een fatsoenlijke backup voor deze matige verdediger te halen.
-
Verified
- Forumicoon
Ik vind Kersten deze wedstrijd vele malen slechter. En heft, net als bij Zwolle, geregeld buitenspel op