Dat klopt, maar dan is je liquiditeit weer op orde en kun je de transferwinst van dit window uit gaan geven. In de aanloop naar de zaak Diarra staan we er dan ook relatief goed voor. Dan is er een buffertje voor het geval de transferinkomsten (deels) wegvallen.
Transferbeleid (algemeen)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Invaller
Re: Transferbeleid (algemeen)
-
- Beheerder
-
- Invaller
-
Verified
- Nieuw talent
https://www.expressen.se/sport/fotboll/ ... eerenveen/
Voor zo'n 2,1 miljoen per januari.
Aldus Expressen.
Voor zo'n 2,1 miljoen per januari.
Aldus Expressen.
-
Verified
- Forumicoon
Prima gehandeld. Denk dat ze hebben geprobeerd om hem voor 2 september nog binnen te halen. Veel geld, daar spreekt vertrouwen vanuit. Zijn er Sahraoui gelden binnen gekomen of zijn de Ejuke miljoenen in aantocht?
Spijt heb je morgen maar!
-
Verified
- Wereldspeler
Of de verwachting dat Olsson in de winterstop voor veel geld vertrekt
-
- Invaller
Vasteras vroeg meer geld voor een zomers vertrek van Linday (3/4 miljoen?).
-
davp Verified
- Wereldspeler
-
Verified
- Beheerder
De heer de Vries roept dat er nog geen akkoord is. 2,2 miljoen lijkt mij ook veel te veel
Heerenveen fan in Leiden
- Mackan68
- Forumicoon
Het is bekend dat de speler zelf graag naar Heerenveen wil, dat Västeräs op een degradatieplaats staat en dat er in januari nog maar sprake is van een contractduur van 1 jaar. Dan lijkt het mij ook enigszins vreemd dat je nu al een deal maakt voor 2,2 miljoen euro.
RvP, positiviteit, nieuwe ronde nieuwe kansen
-
Marça Verified
- Wereldspeler
- Contacteer:
Twee belangrijke toevoegingen/nuances: Linday zit pas sinds februari (!) van dit jaar bij Västeräs, dus ze hebben een goede reden om hem langer te willen behouden. En twee, zijn contract is recent opengebroken waardoor hij nu tot 2028 vastligt: https://www.vskfotboll.nu/klart-marcus- ... sk-fotbollMackan68 schreef: ↑05-09-2024 13:32 Het is bekend dat de speler zelf graag naar Heerenveen wil, dat Västeräs op een degradatieplaats staat en dat er in januari nog maar sprake is van een contractduur van 1 jaar. Dan lijkt het mij ook enigszins vreemd dat je nu al een deal maakt voor 2,2 miljoen euro.
-
- Invaller
De zaak Diarra komt dit najaar ook nog tussendoor, wat een deal nu ook extra risicovol maakt. Wel apart, want bij andere transfers zat deze journalist wel steeds goed.Mackan68 schreef: ↑05-09-2024 13:32 Het is bekend dat de speler zelf graag naar Heerenveen wil, dat Västeräs op een degradatieplaats staat en dat er in januari nog maar sprake is van een contractduur van 1 jaar. Dan lijkt het mij ook enigszins vreemd dat je nu al een deal maakt voor 2,2 miljoen euro.
Wellicht is er ook een gelimiteerde transfersom afgesproken in dat nieuwe contract en bij degradatie van Vasteras ligt het sowieso het meestal wat makkelijker om hem te halen.Marça schreef: ↑05-09-2024 14:31 Twee belangrijke toevoegingen/nuances: Linday zit pas sinds februari (!) van dit jaar bij Västeräs, dus ze hebben een goede reden om hem langer te willen behouden. En twee, zijn contract is recent opengebroken waardoor hij nu tot 2028 vastligt: https://www.vskfotboll.nu/klart-marcus- ... sk-fotboll
- Mackan68
- Forumicoon
Dat laatste wist ik niet en maakt de prijs inderdaad een stuk logischer. Bijzonder dat er ondanks de penibele stand van Västeräs er geen degradatieclausule in dat verlengde contract opgenomen lijkt te zijn. Hebben ze bij de club slim gedaan.Marça schreef: ↑05-09-2024 14:31 Twee belangrijke toevoegingen/nuances: Linday zit pas sinds februari (!) van dit jaar bij Västeräs, dus ze hebben een goede reden om hem langer te willen behouden. En twee, zijn contract is recent opengebroken waardoor hij nu tot 2028 vastligt: https://www.vskfotboll.nu/klart-marcus- ... sk-fotboll
-
- Selectiespeler
Met nu Linday, maar ook Trenskow, Nico, Braude, Olsson, Hopland en Smans lijkt er in ieder geval wel kapitaal op het veld te komen/staan. Vooral Nico (als die zo doorgaat) en Olsson kunnen op korte termijn nog wel eens voor een miljoenenbedrag vertrekken. Het is nog vroeg, maar ik vind het een knappe transferzomer. Ook omdat er nu vooraf geïnvesteerd is in Al Saed en Linday als opvolger voor Sahraoui en Olsson, maar vooral omdat we eigenlijk met één grote uitgaande transfer we ons op meerdere posities hebben versterkt.
-
- Superster
Ik denk persoonlijk dat Mats Köhlert en Luuk Brouwers komende winter wel eens in de kijker kunnen staan.
Het is maar een spelletje
- Fladian
- Invaller
Brouwers zou mij ook weinig verbazen, maar bij Köhlert denk ik het van niet. Tenminste, niet voor een leuk bedrag. Zijn contract loop al af en aangezien er afgelopen zomer ook niet echt interesse in hem was, denk ik niet dat er komende winter veel clubs staan te wachten om hem nog voor een transfersom over te nemen.
Goed voor ons, want Köhlert is wel een hele waardevolle speler en ik heb ergens een stiekeme hoop dat ie zijn contract wil verlengen.
Goed voor ons, want Köhlert is wel een hele waardevolle speler en ik heb ergens een stiekeme hoop dat ie zijn contract wil verlengen.
-
Verified
- Superster
Prioriteit nr.1 wat mij betreft. Een hele belangrijke speler voor ons. Zijn houding, inzet en zijn kwaliteit zijn allen heel belangrijk voor ons. Hij lijkt een ieders favoriete teamgenoot en is ook een publiekslieveling. Wat in ons voordeel zou kunnen spreken is dat hij in de Bundesliga niet als back aan de bak zal komen. Misschien dat er een club is die het aandurft met hem als wingback maar gezien de fysieke natuur van de Bundesliga durf ik ook dat te betwijfelen.
Hij is hier onomstreden en zal in de salarisschaal wellicht een mooie plek kunnen opschuiven. Ik weet dat Heerenveen graag wil maar of Mats ook bereid is, waag ik te betwijfelen.
- Mackan68
- Forumicoon
Ik hoop ook van harte dat hij een langer verblijf ziet zitten. Wat we nu weten is dat er deze zomer in ieder geval weinig tot geen interesse is geweest. Dat heeft natuurlijk ook alles te maken dat hij nog een doorlopend contract heeft. Alles verandert als hij transfervrij is. Het is in ons voordeel dat hij verdedigend voor een hoger aangeschreven club geen topprioriteit zal zijn. Bij ons kan hij zich nog wel een misser permiteren en zal niemand hem daar op afrekenen. Ik ben benieuwd hoe belangrijk een basisplaats bij ons voor hem is. Veel zal denk ik afhangen van hoe we dit seizoen gaan afsluiten. Gaat het er gedurende het seizoen op lijken dat we met deze speelstijl aan kunnen haken bij de eerste 6 dan zal dat een positieve invloed hebben op de onderhandelingen. Ik vind Mats wel een speler die bij onze club past en wat mij betreft hoeven zijn zaakwaarnemers niet te veel met hem te leuren.