Jouw punt.Superfries1994 schreef: ↑29-08-2024 23:35 Van Amersfoort kwam gewoon tekort, hebben we seizoenen hier kunnen zien. Punt.
Transferbeleid (algemeen)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Mackan68
- Forumicoon
Re: Transferbeleid (algemeen)
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
- Mackan68
- Forumicoon
Nee, maar het aantrekken van Karlsbakk alleen op basis van alle voorwaarden die er zouden zijn, behalve goals of Nicolaescu met z'n topseizoen maar die nooit live is bekeken ook niet.Superfries1994 schreef: ↑30-08-2024 23:43 Jij vindt Van Amersfoort van het niveau dat we bij Heerenveen nastreven?
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Wereldspeler
Nu ga ik mezelf weer niet populair maken bij sommigen hier op het forum, maar als Sebouai (die overigens te vaak zelfzuchtig is) en Brouwers de bal hadden afgelegd op Karlsbakk ipv zelf te schieten had Karlsbakk vandaag twee keer gescoord

-
- Nieuw talent
Eens, maar ik zie Karlsbakk niet het doelpunt maken die Nico gisteren maakte.
-
- Nieuw talent
En ik bekijk nu dat doelpunt van Brouwers toevallig. Daar maait Karlsbakk echt volledig over de bal heen, terwijl dat júist de balletjes voor een spits moeten zijn…Driemaal is scheepsrecht schreef: ↑01-09-2024 08:38 Eens, maar ik zie Karlsbakk niet het doelpunt maken die Nico gisteren maakte.
-
- Bankzitter
Was gisteren weer een pijnlijk gezicht. Beste jongen heeft geen balcontrole. Springt consant van de voet, rare pases die niet aankomen. Nee hij heeft in mijn ogen zijn kansen wel gehad en niet benut. Nico eerste spits maken. Karlsbakk verhuren en een andere spits aantrekken.Driemaal is scheepsrecht schreef: ↑01-09-2024 08:55 En ik bekijk nu dat doelpunt van Brouwers toevallig. Daar maait Karlsbakk echt volledig over de bal heen, terwijl dat júist de balletjes voor een spits moeten zijn…
- zweed1
- Wereldspeler
Het lijkt mij het beste om Karlsbakk te verhuren richting KKD of Noorwegen. Die heeft ons niveau niet. Dan de spits van Telstar halen of Rijkhoff huren van Ajax met een Botman constructie. Nico is blessuregevoelig, ik vind zelfs Riallus beter dan Karlsbakk. Jammer maar verkeerde keuze geweest.
-
- Selectiespeler
Er wordt veel gezegd over alle voorwaardes die Karlsbakk zou hebben, maar hij heeft gewoon een hele matige basistechniek. Dat is een hele belangrijke voorwaarde die hij niet heeft.
- Hakansson
- Invaller
Aldus Roelof de vries
Na afloop vertelde Van Persie dat ie naast een nieuwe centrale verdediger misschien nog nieuwe speler mag verwelkomen.
Voor welke linie wilde hij echter niet zeggen.
Ben benieuwd
Na afloop vertelde Van Persie dat ie naast een nieuwe centrale verdediger misschien nog nieuwe speler mag verwelkomen.
Voor welke linie wilde hij echter niet zeggen.
Ben benieuwd
-
- Bankzitter
CV zou dan Hopland zijn?
Misschien dat ze dan toch Linday hebben kunnen losweken? Gaan het zien.
-
- Wereldspeler
Hij heeft extreem harde voeten, zoals ze dat wel eens zeggen. Ik vond hem gister niet slecht spelen, hij maakt veel loopacties maar word niet begrepen. Hij moet veel meer in de diepte komen en eigenlijk minder in de bal, daar heeft die veel te harde voeten voor.
Ik blijf ervan overtuigd dat het wat kan worden, maar ik vind Nico de betere spits. Als de bal gister afgelegd word, dan scoort Karlsbakk twee keer.
Het gene waarbij ik me bij Karlsbakk wel zorgen over maak, is dat hij het geluk niet bepaald aan zijn kont heeft hangen. Dat is wel zorgelijk.
-
Verified
- Forumicoon
Het is niet zaligmakend natuurlijk.. en er mag meer van hem worden verwacht. Maar bij de 1-0 trekt hij wel het gat.
Spijt heb je morgen maar!
- zweed1
- Wereldspeler
Ik begrijp niet dat iedereen zo graag Linday wil. Is een defensieve middenvelder die nog nooit heeft gescoord en op die positie hebben wij Conde al. Lijkt mij nu overbodig want die positie is goed bezet met daarachter van Ee en Ismael. Mijn voorkeur is een extra spits en verhuur van Karlsbakk.
-
- Wereldspeler
Omdat er grote clubs achteraan zitten, dus blijkbaar zal die wel wat kunnen. Ik denk ook dat we als supporters een beetje trauma hebben overgehouden aan spelers als Patrick Berg en nog zo'n speler van Bodo die uiteindelijk de stap naar SC Heerenveen oversloegenzweed1 schreef: ↑02-09-2024 09:37 Ik begrijp niet dat iedereen zo graag Linday wil. Is een defensieve middenvelder die nog nooit heeft gescoord en op die positie hebben wij Conde al. Lijkt mij nu overbodig want die positie is goed bezet met daarachter van Ee en Ismael. Mijn voorkeur is een extra spits en verhuur van Karlsbakk.
-
- Bankzitter

Wat SuperFrysk al meld. Voetbal is ook gewoon handel. Ik snap dat je liever een spits wilt. Maar je moet ook naar het grotere plaatje krijgen, er moet geld verdiend worden.zweed1 schreef: ↑02-09-2024 09:37 Ik begrijp niet dat iedereen zo graag Linday wil. Is een defensieve middenvelder die nog nooit heeft gescoord en op die positie hebben wij Conde al. Lijkt mij nu overbodig want die positie is goed bezet met daarachter van Ee en Ismael. Mijn voorkeur is een extra spits en verhuur van Karlsbakk.
-
Verified
- Forumicoon
De Vi-watcher geeft ook aan dat er naast Hopland waarschijnlijk nog iemand komt vandaag!
Spijt heb je morgen maar!
- zweed1
- Wereldspeler
Welke grote clubs zitten achter hem aan dan? In de Zweedse media zie ik daar niets van. Ik vind het niet echt een uitblinker in de Allsvenskan.SuperFrysk schreef: ↑02-09-2024 10:25 Omdat er grote clubs achteraan zitten, dus blijkbaar zal die wel wat kunnen. Ik denk ook dat we als supporters een beetje trauma hebben overgehouden aan spelers als Patrick Berg en nog zo'n speler van Bodo die uiteindelijk de stap naar SC Heerenveen oversloegen
-
Verified
- Superster
Ismael is een spits. Ik denk dat je Isaiah Ahmed bedoeld die zaterdag inviel. Dat is dus eigenlijk geen defensieve middenvelder en datzelfde geldt eigenlijk voor van Ee.
Die zijn beide eigenlijk veel meer een 8 dan een 6.
Daar mee zeg ik verder niks over een eventuele transfer van Linday want ik heb hem nog nooit zien spelen. Over hem kan jij waarschijnlijk veel beter oordelen dan ik.
-
- Wereldspeler
Feyenoord en Club Brugge (?) begreep ik. Overigens ken ik de speler niet, en voeg ik me bij Otsje P. Jij kunt het beste daar over oordelen.
Maar ik heb liever dat ze wat voorsorteren door deze speler alvast te halen, voor dat in de winter Olsson weg is en je nog een vervanger moet zoeken.
Overigens denk ik niet dat dit Olsson zijn opvolger gaat worden, maar je snapt mijn punt denk ik.
- zweed1
- Wereldspeler
In zijn leeftijdsgroep vind ik Rosengren en Aslund veel beter. Collander is ook prima. Maar wij gaan het zien wellicht zien onze scouts het wat beter.
-
- Bankzitter
- Satyr
- Superster
- zweed1
- Wereldspeler
Ook financieel een aantrekkelijke transfer periode. Met Saouri, van Beek en van Amersfoort 8 miljoen aan inkomsten.
Uitgeven met Trenskow, Conté, Smans en die andere Irakees 3 miljoen. Dus per saldo + 5 miljoen. Nog exclusief de bonus en de solidariteitsbijdragdn schat ik in op 1,1 miljoen extra.
Ik weet wel niet direct op rekening maar dat geldt tegenwoordig voor alle transfers inkomend en uitgaand. Verder aantal grootverdieners minder dus de penningmeester vast happy.
Uitgeven met Trenskow, Conté, Smans en die andere Irakees 3 miljoen. Dus per saldo + 5 miljoen. Nog exclusief de bonus en de solidariteitsbijdragdn schat ik in op 1,1 miljoen extra.
Ik weet wel niet direct op rekening maar dat geldt tegenwoordig voor alle transfers inkomend en uitgaand. Verder aantal grootverdieners minder dus de penningmeester vast happy.
-
- Selectiespeler
En helemaal nu het operationeel tekort richting de 3 miljoen gaat. Voorheen moest je zo'n transferperiode draaien om break even te draaien. Nu kun je de helft op termijn weer herinvesteren (zodra je liquiditeit weer op orde is).
-
- Wereldspeler
Stel je voor dat die Ejuke miljoenen op korte termijn komen. Dan kun je echt een keer door investeren.
-
- Beheerder
zweed1 schreef: ↑03-09-2024 10:01 Ook financieel een aantrekkelijke transfer periode. Met Saouri, van Beek en van Amersfoort 8 miljoen aan inkomsten.
Brouwers ook nog als uitgave.
-
- Selectiespeler
-
- Wereldspeler
Ik ben bang dat we dan niet ineens 3 miljoen extra te besteden hebben. In de jaarcijfers is er vanuit gegaan dat de 3 miljoen (ooit) ontvangen wordt. Daar heeft de accountant akkoord voor gegeven. Blijft buiten kijf dat de 3 miljoen uiterst welkom zijn.SuperFrysk schreef: ↑03-09-2024 11:10 Stel je voor dat die Ejuke miljoenen op korte termijn komen. Dan kun je echt een keer door investeren.