Schaduwelftal (namedropping/suggesties)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)
Bij mijn weten een speler zonder een bijsmaak, Patrick van Aanholt.
Transfervrij, ervaring op hoog niveau en kan waarschijnlijk de verdediging en het middenveld organiseren.
Nadeel, zal duur zijn en je verdient er geen cent meer aan.
Transfervrij, ervaring op hoog niveau en kan waarschijnlijk de verdediging en het middenveld organiseren.
Nadeel, zal duur zijn en je verdient er geen cent meer aan.
Het is maar een spelletje
-
- Selectiespeler
-
- Jeugdspeler
Niet aan beginnen,voegt niets toe als meerwaarde voor het team, zie hem niet als versterking naar wat er nu rondloopt dan kun je beter geld in de zak houden
-
- Selectiespeler
Even een obscure naam droppen: Ergis Arifi.
Afgelopen zondagavond was ik toevallig bij de Albanese Eredivisiewedstrijd Teuta-Bylis. Daar was één speler die er met een kop en schouders bovenuit stak en dat was Ergis Arifi.
Arifi is een 17-jarige aanvallende middenvelder die ook op de linksbuiten uitkomt. Al vrij fysiek voor z’n leeftijd met een goede passeeractie en dito schot. Maar met name z’n capaciteiten om anderen in stelling te brengen is interessant. Na de wedstrijd heb ik even verder op X (Twitter) gekeken en zag ik dat die al op meerdere lijstjes van internet scouts stond.
Nu zitten wij al goed in de middenvelders/buitenspelers maar voor de toekomst is dit er wel één om wellicht in de gaten te houden. Ik weet natuurlijk ook dat het niveau van de Albanese eredivisie in niks te vergelijken valt met de Eredivisie maar een 17-jarige die al zoveel indruk maakt kan zeker interessant zijn.
Afgelopen zondagavond was ik toevallig bij de Albanese Eredivisiewedstrijd Teuta-Bylis. Daar was één speler die er met een kop en schouders bovenuit stak en dat was Ergis Arifi.
Arifi is een 17-jarige aanvallende middenvelder die ook op de linksbuiten uitkomt. Al vrij fysiek voor z’n leeftijd met een goede passeeractie en dito schot. Maar met name z’n capaciteiten om anderen in stelling te brengen is interessant. Na de wedstrijd heb ik even verder op X (Twitter) gekeken en zag ik dat die al op meerdere lijstjes van internet scouts stond.
Nu zitten wij al goed in de middenvelders/buitenspelers maar voor de toekomst is dit er wel één om wellicht in de gaten te houden. Ik weet natuurlijk ook dat het niveau van de Albanese eredivisie in niks te vergelijken valt met de Eredivisie maar een 17-jarige die al zoveel indruk maakt kan zeker interessant zijn.
- Frisian Viking
- Superster
De club een mail gestuurd?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
AMDJ Verified
- Beheerder
Albanese spelers zijn sowieso interessant om in de gaten te houden, het niveau is daar erg snel aan het stijgen. Een andere interessante jonge speler met Albanees-Kosovaarse roots is Elvir Gashijan (18), heeft ook al ervaring met Europese wedstrijden.
https://www.transfermarkt.nl/elvir-gash ... er/1068835
https://www.transfermarkt.nl/elvir-gash ... er/1068835
-
- Superster
Heb je bijzondere vakantiebestemmingen of een bijzondere baan?
Mailtje aan de club kan nooit kwaad idd.
-
- Wereldspeler
Zou Mbuyamba van Volendam voor ons haalbaar zijn?
-
- Superster
Interessante speler maar is eerder uit de belangstelling van veel clubs verdwenen door medische problemen. Hartritmestoornissen, heeft een inwendige defibrillator gekregen, is daarna weer gaan spelen. Denk dat dit de voornaamste reden is dat hij nog bij Volendam zit.
-
- Wereldspeler
Dus een risico maar wel echt een goede speler. Al denk ik niet dat wij het ons kunnen veroorloven om een flinke transfersom voor een dergelijke speler neer te leggen.fuotbalgek schreef: ↑23-08-2024 22:42 Interessante speler maar is eerder uit de belangstelling van veel clubs verdwenen door medische problemen. Hartritmestoornissen, heeft een inwendige defibrillator gekregen, is daarna weer gaan spelen. Denk dat dit de voornaamste reden is dat hij nog bij Volendam zit.
-
- Basisspeler
Riechedly Bazoer zou misschien een optie kunnen zijn als centrale verdediger. Volgens mij mag hij eventueel vertrekken bij AZ. Heeft nog een contract voor 1 jaar. Zal misschien wel een redelijk hoog salaris hebben. Is wel een speler die er direct kan staan.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
-
- Wereldspeler
Zou wel passen in het spel dat Van Persie wil spelen. Tegelijkertijd moet je die jongen wel in het gareel zien te houden. Ik vrees ook dat hij te duur is.
-
- Selectiespeler
Aangezien er geen geld is om spelers te kopen er nog een spits bij moet komen kunnen Noah Ohio en Ole Romeny misschien huuropties zijn. Inmiddels de nummer 3 en 4 spitsen bij FC Utrecht.
- Mackan68
- Forumicoon
Het lijkt er op dat na de covid prik- en boosterrondes iedere sporter een vergroot risico loopt op hartklachten. Juist met de defibrillator kunnen ongemakken voorkomen worden. Komende zomer is hij transfervrij. Maar het is wel een rechtspoot.SuperFrysk schreef: ↑26-08-2024 14:51 Dus een risico maar wel echt een goede speler. Al denk ik niet dat wij het ons kunnen veroorloven om een flinke transfersom voor een dergelijke speler neer te leggen.
RvP, het waren 10 .... maanden
-
- Selectiespeler
Ik verwacht dat Volendam in de winter nog wel even wil 'cashen' met Xavier Tshimanga Kamaluba Ntite Mukendi Mpoyi Mbuyamba. Voor zijn hartklachten was hij waarschijnlijk wel enkele miljoenen waard. Nu hij weer speelt, maar wel een aflopend contract heeft zal Volendam alsnog wel meer dan 5 ton verlangen.
Ik denk ook wel dat er veel grotere clubs achter hem aan zitten, dus dan moet het voor ons allemaal net op zijn plaats vallen.
Ik denk ook wel dat er veel grotere clubs achter hem aan zitten, dus dan moet het voor ons allemaal net op zijn plaats vallen.
-
- Selectiespeler
Jamel Amofa (Go Ahead) wordt ook weer genoemd als centrale verdediger, maar die heeft nog wel een contract tot medio 2027. Ze zullen hem wel willen laten gaan, maar wellicht liever niet naar een concurrent als ons.
-
Verified
- Beheerder
Ik lees dat hij vanwege disiplinaire redenen momenteel niet speelt.
Heerenveen fan in Leiden
-
- Superster
Noem even wat doms, kunnen we Lequincio Zeefuik ook huren van AZ? Die was toen vorig jaar tegen ons echt niet te stoppen. Fysiek sterk, actie, geen idee trouwens hoe hij het nu in de KKD doet
-
- Invaller
Op het AD is nu te lezen waarom, hij heeft net een taakstraf opgelegd gekregen omdat hij zijn partner na een bruiloft uit een rijdende auto heeft gedrukt. Lijkt mij nu niet het moment om hem aan te halen.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
-
- Bankzitter
Gerard Nijkamp (TD van Sparta) heeft bij RTV Rijnmond laten weten dat ze zullen meewerken aan de vertrekwensen van Brym, Verschueren en Van der Kust.
Van der Kust was vorig seizoen een vaste waarde maar is inmiddels bankzitter. Is 23 jaar, linksback en had vorig seizoen 6 assists. De marktwaarde ligt volgens verschillende sites rond de 1 miljoen.
Een goede opvolger voor Köhlert?
Van der Kust was vorig seizoen een vaste waarde maar is inmiddels bankzitter. Is 23 jaar, linksback en had vorig seizoen 6 assists. De marktwaarde ligt volgens verschillende sites rond de 1 miljoen.
Een goede opvolger voor Köhlert?
-
- Selectiespeler
Van der Kust mag weg omdat hij heel slecht presteerde en nu op een zijspoor zit. Die zou hoogstens als stand in gebruikt kunnen worden.
Wellicht is Brym als spits dan nog interressanter. Verschueren zal een flinke stap hoger willen zetten en is onhaalbaar.
Wellicht is Brym als spits dan nog interressanter. Verschueren zal een flinke stap hoger willen zetten en is onhaalbaar.
-
- Wereldspeler
Die van der Kust was de minste speler bij hun toen ze tegen ons speelden.
-
- Wereldspeler
We moeten ook af van namen als Van der Kust, Van der Hart, Kersten, etc. Te veel van zulk soort spelers gaan ons nekken, ik heb liever directe versterkingen of iemand met veel potentie. We hebben het al niet breed, dus moet je je geld verstandig uitgeven
- Mackan68
- Forumicoon
Doe maar liever bewezen kwaliteiten over meerdere seizoenen, goals in het bijzonder. We hebben een behoorlijk lijstje met veel potentie die toch door de mand vallen of gevallen zijn en miljoenen gekost hebben.SuperFrysk schreef: ↑11-12-2024 21:48 We moeten ook af van namen als Van der Kust, Van der Hart, Kersten, etc. Te veel van zulk soort spelers gaan ons nekken, ik heb liever directe versterkingen of iemand met veel potentie. We hebben het al niet breed, dus moet je je geld verstandig uitgeven
-
- Wereldspeler
Die hadden blijkbaar niet de potentie, ik denk dat je op Karlsbakk doelt? Wat dat betreft heb ik na 25 jaar SC Heerenveen wel wat geleerd; als de versterking er niet direct staat dan komt het er waarschijnlijk ook nooit meer van. Enige uitzondering is Assaidi ooit geloof ik.
-
davp Verified
- Wereldspeler
Je vergeet ook zeker Mark Uth!
-
- Basisspeler
We zijn volgens RTV OOST nog steeds in de race voor Jonathans van Vitesse. Vooral concurrentie van Twente maar ook Utrecht.
-
- Wereldspeler
-
- Selectiespeler
Voor Vitesse zou het logisch zijn om hem zo snel mogelijk te verkopen omdat hun seizoen toch al ten einde is en ze het geld hard nodig hebben. De vraag is even voor welke positie Jonathans dan zou komen. Hij speelt nu als spits in een twee-spitsensysteem, maar hij is van origine een rechtsbuiten.tha boelie schreef: ↑12-12-2024 12:38 We zijn volgens RTV OOST nog steeds in de race voor Jonathans van Vitesse. Vooral concurrentie van Twente maar ook Utrecht.
Wij hebben twee goede rechtsbuitens en vooralsnog staat Nunnely ook nog onder contract. Utrecht heeft maar één rechtsbuiten (Rodriguez) en die komt nog niet helemaal uit de verf. Twente heeft een niet scorende/assistende Van Bergen en een uit vorm zijnde Rots. Tel daar bij op dat Twente en Utrecht veel meer te besteden hebben, dan zou het onlogisch zijn als Jonathans naar ons zou komen.
Als hij als spits gezien wordt dan liggen de kaarten anders. Twente heeft Lammers en Van Wolfswinkel en Utrecht heeft Descotte, Min, Ohio en Romeny, alhoewel die ook allemaal wisselvallig presteren.
- Mackan68
- Forumicoon
Karlsbakk, Nicolaescu, Sebaoui. Laatste 2 lijken op basis van 1 succesvol seizoen gehaald.SuperFrysk schreef: ↑12-12-2024 09:29 Die hadden blijkbaar niet de potentie, ik denk dat je op Karlsbakk doelt? Wat dat betreft heb ik na 25 jaar SC Heerenveen wel wat geleerd; als de versterking er niet direct staat dan komt het er waarschijnlijk ook nooit meer van. Enige uitzondering is Assaidi ooit geloof ik.