Transferbeleid (algemeen)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Re: Transferbeleid (algemeen)
Daar moet je wel een goede rechtsbuiten van kunnen halen, een nieuwe groeibriljant. Dan heb je een aanval die potentieel volgende zomer nog wat miljoenen kunnen opleveren.
-
- Jeugdspeler
Zou mooi zijn als Karlsbakk nu wel zijn waarde gaat tonen in het elftal, dat hij ieder geval voor jaar gaat verlengen.SuperFrysk schreef: ↑01-08-2024 11:08 Daar moet je wel een goede rechtsbuiten van kunnen halen, een nieuwe groeibriljant. Dan heb je een aanval die potentieel volgende zomer nog wat miljoenen kunnen opleveren.
Zodat hij tenminste voor mooi bedrag verkocht kan worden in de zomer.
Dan heb je 2 potentiele spelers die geld kunnen opleveren, en heel eventueel met Al Saed een derde speler.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Voorhoede spelers leveren altijd meer op, dus sowieso belangrijk in die linie talenten te hebben die meer waard kunnen worden.
-
- Invaller
3,6 miljoen te herinvesteren zou er nu uit mijn sommetje komen, maar volgens Ferry de Haan kan dat niet allemaal geïnvesteerd worden doordat dit bedrag (nog) niet in kas zit. Het is wachten op de miljoenen van Ejuke.Abenello schreef: ↑01-08-2024 10:55 Ik vermoed dat er nu nog 2 á 2,5 miljoen kan geïnvesteerd kan worden met de miljoenen van Sahraoui.
8,5 miljoen
- 0,7 miljoen voor Valerenga
- 1,0 miljoen fees voor zaakwaarnemers/solidariteitsbijdrages etc.
- 3,0 miljoen operationeel tekort
- 1,3 miljoen reeds uitgegeven aan transfers - opbrengsten Van Beek en Van Amersfoort
+ 1,1 miljoen aan inkomende doorverkoopgelden
-
- Beheerder
Reken maar dat er al wat van dat geld voorgeïnvesteerd is.
-
Verified
- Wereldspeler
Het operationeel tekort voor aankomend seizoen lijkt terug te zijn gebracht tot zo'n € 3,0 miljoen. Dus € 1,5 miljoen minder dan waar in deze bijdrage van uit gegaan wordt.Abenello schreef: ↑01-08-2024 10:55 Ik vermoed dat er nu nog 1 á 1,5 miljoen kan geïnvesteerd kan worden met de miljoenen van Sahraoui.
8,5 miljoen
- 0,7 miljoen voor Valerenga
- 1,0 miljoen fees voor zaakwaarnemers/solidariteitsbijdrages etc.
- 4,5 miljoen operationeel tekort
- 1,3 miljoen reeds uitgegeven aan transfers - opbrengsten Van Beek en Van Amersfoort
Zie ook onderstaande link:
https://lc.nl/sport/SC-Heerenveen-tekor ... 60182.html
-
Verified
- Wereldspeler
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
-
- Basisspeler
Hansma lijkt mij de perfecte optie. Heeft het destijds ook helemaal niet zo slecht gedaan maar is toen op een vreemde manier vertrokken ivm de Veenstra situatie. Hij zal het wellicht zelf ook voelen dat hij zijn klus nooit heeft afgemaakt bij Heerenveen.
-
- Invaller
Dit zou zeer goed nieuws zijn. Onder Hansma stond er altijd een prima selectie.
-
- Invaller
Toen was onze omzet ook 50% hoger en de spelerssalarissen en overige kosten een stuk lager.
-
- Invaller
Dat zou mooi zijn! Man met een groot en divers Heerenveen verleden, ook vanuit de goede tijd, zowel sportief als bestuurlijk. Heeft actief netwerk en zit nu al vol in het segment waar Heerenveen het ook (mede) zoekt. Woont in de buurt en tenslotte hoort hij niet echt bij een ons-kent-ons 'groepje'. Liever vandaag dan morgen!
-
- Bankzitter
-
- Invaller
- Hakansson
- Invaller
Het is nog 5 dagen tot het einde van dd window.
Vind het opvallend rustig rondom onze club kwa geruchten over transfers.
Moet echt nog wel wat bij verdediger, middenvelder sws
Liefst nog een linksback en spits ook.
Zou mij ook niet verbazen als dit het is.
Vind het opvallend rustig rondom onze club kwa geruchten over transfers.
Moet echt nog wel wat bij verdediger, middenvelder sws
Liefst nog een linksback en spits ook.
Zou mij ook niet verbazen als dit het is.
-
- Selectiespeler
Een verdediger sowieso, en een links back zou ook goed zijn. Rest is nice to have, maar gaat niet gebeuren denk ik.
-
- Basisspeler
Centrale verdediger heeft de prio en denk dat het daarbij zal blijven (mocht het lukken..).
Misschien gaan ze nog voor Linday als Lille de groepsfase van de CL behaald.
Misschien gaan ze nog voor Linday als Lille de groepsfase van de CL behaald.
-
- Jeugdspeler
Mocht de keuze van Linday op sc Heerenveen vallen, dan kan het ook weleens een mogelijkheid zijn om hem in de winterstop aan de selectie toe te voegen. Ik verwacht de komende week alleen nog een jonge centrale verdediger als back-up. Of er moet nog iets gebeuren met spelers als Noppert of Nicolaescu.
-
Verified
- Forumicoon
Als Linday komt is het inderdaad in de winterstop. Zijn club wil hem nu, tijdens de competitie, niet kwijt
Een CV is de prioriteit, de andere posities hoeven we niks te verwachten
Een CV is de prioriteit, de andere posities hoeven we niks te verwachten
- zweed1
- Wereldspeler
De tijd begint krap te worden. Ik verwacht nog een centrale verdediger. Verder zou ik de spits van Telstar Eddahchouri proberen over te nemen. Dat kan voor 4/5 ton. Dan mag in de deal Karlsbakk het bij Telstar laten zien. Lijkt mij een win/win situatie.
-
- Selectiespeler
Haal Linday dan nu maar op, ik heb er nooit zoveel vertrouwen in als het een window later moet. Stel hij doet het nog erg goed, dan komen grotere clubs voorbij en ben je gezien. Die verdediger zal nog wel van een (sub)topclub komen die daar buiten de boot gaat vallen en op de valreep nog verhuurd mag worden.
-
- Nieuw talent
Ik zou het wel getuigen van heel matig beleid als je met deze 2 spitsen het seizoen ingaat. In het combinatievpetbal van van Persie kunnen ze beide niet meekomen omdat ze te beperkt zijn technisch. Dan stem je je elftal weer niet goed af op de speelstijl die je wilt hanteren. Dat gebeurt wel vaker bij ons. Dus of Karlsbak verhuren of Nicoleascu verkopen en een nieuwe spits halen. Dit kan niet zo.
Als het zou kunnen dan zou Kaplan van Ajax een goeie speler zijn. Kan onze Pool banken.
Als het zou kunnen dan zou Kaplan van Ajax een goeie speler zijn. Kan onze Pool banken.
Laatst gewijzigd door BWA23 op 27-08-2024 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Jeugdspeler
Ben het helemaal met je eens dat er een andere spits moet komen. Ik ben alleen bang dat de focus nu op het einde van de transfermarkt op een centrale verdediger ligt..
- Satyr
- Superster
Kan niet.SuperFrysk schreef: ↑27-08-2024 12:37 Haal Linday dan nu maar op, ik heb er nooit zoveel vertrouwen in als het een window later moet. Stel hij doet het nog erg goed, dan komen grotere clubs voorbij en ben je gezien. Die verdediger zal nog wel van een (sub)topclub komen die daar buiten de boot gaat vallen en op de valreep nog verhuurd mag worden.
- de club werkt niet mee
- Een speler mag niet voor drie clubs in een kalenderjaar/seizoen uitkomen en hij is pas sinds januari bij Vasteras
-
- Invaller
- Vasteras laat hem nu inderdaad waarschijnlijk voor meerdere miljoenen gaan
- Dit telt alleen als de seizoenen gelijk lopen. In Nederland is een nieuw seizoen begonnen en daarom mag hij gewoon bij ons spelen. Anders zou je je voor bijna anderhalf jaar kunnen ‘vastspelen’.
-
- Selectiespeler
Je kan hem toch kopen en terug verhuren?
Dan heeft Vasteras er nog iets aan en kan er waarschijnlijk ook over de prijs onderhandeld worden. Aangezien die anders wel in de winter naar Heerenveen zou gaan, voor waarschijnlijk minder.
-
Verified
- Superster
Je stelt het allemaal veel te stellig en simpel. Je hebt beide jongens gehaald voor grof geld. Beide mannen hebben onder van Wonderen eigenlijk geen serieuze kans gekregen. Als je overloopt van de centen dan zou je er 1 afschrijven en een andere spits halen maar dat geld is er niet. En dus geef je het vertrouwen en zet je er vol op in om ze aan het voetballen te krijgen.BWA23 schreef: ↑27-08-2024 12:59 Ik zou het wel getuigen van heel matig beleid als je met deze 2 spitsen het seizoen ingaat. In het combinatievpetbal van van Persie kunnen ze beide niet meekomen omdat ze te beperkt zijn technisch. Dan stem je je elftal weer niet goed af op de speelstijl die je wilt hanteren. Dat gebeurt wel vaker bij ons. Dus of Karlsbak verhuren of Nicoleascu verkopen en een nieuwe spits halen. Dit kan niet zo.
En dan kom je vervolgens met Kaplan die in Amsterdam 3 kwart miljoen verdiend. Volledig onhaalbaar, net als Medic eerder. Ajax is niet in de financiële positie om spelers te verhuren, puur voor de ontwikkeling. Lijkt me echt onhaalbaar maar Kaplan zou wel een geweldige speler voor ons zijn.
-
- Nieuw talent
Huh, ga je nu zeggen dat Karlsbak niet genoeg kansen heeft gekregen? Hij traint toch iedere dag? Als je daar laat zien dat je voldoende kwaliteiten hebt dan word je wel opgesteld. Komt bij dat in alle minuten die Karlsbak heeft gekregen, het zwaar ondermaats was. Qua alles eigenlijk.
Verlies nemen en door!
Verlies nemen en door!
- zweed1
- Wereldspeler
BWA23 schreef: ↑27-08-2024 18:08 Huh, ga je nu zeggen dat Karlsbak niet genoeg kansen heeft gekregen? Hij traint toch iedere dag? Als je daar laat zien dat je voldoende kwaliteiten hebt dan word je wel opgesteld. Komt bij dat in alle minuten die Karlsbak heeft gekregen, het zwaar ondermaats was. Qua alles eigenlijk.
Verlies nemen en door!
Eens gewoon een dure miskleun. In de kkd lopen veel betere spitsen voor veel minder geld. Vreemd dat ze hem ooit gescout hebben. Het is sneu maar hij heeft een heel matige motoriek en een zeer matige techniek. Soms moet je idd verlies nemen.
-
Verified
- Superster
Dat hij amper kansen heeft gehad, ga ik wel zeggen inderdaad. Nu krijgt hij die echter wel maar is het nog verre van overtuigend.
Hij traint elke dag inderdaad en daar zijn jij en ik niet bij. Van Persie beoordeeld dat blijkbaar anders dan Kees en hij stelt hem op.
Zoals Foppe altijd zei en deed. Minimaal 5 wedstrijden vertrouwen geven en laten staan.
Ik weet nog heel goed hoe iedereen hier moord en brand schreeuwde toen Finbogasson verkocht was en we met Uth aan het seizoen begonnen. Die speelde erg ongelukkig in de eerste potjes en iedereen schreeuwde om een nieuwe spits. Na een paar potjes begon het te lopen, hij maakte zijn eerste goaltje en het vertouwen groeide. Resultaat was een mooie transfer en 18 goals.
Spitsen hebben vertrouwen nodig. Karlsbak heeft nog niks laten zien maar dat betekent niet dat hij ook niks kan.