Denzel Hall

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

DerFritz
Jeugdspeler

Re: Denzel Hall

Bericht door DerFritz »

Ferry Nijs schreef: 16-04-2024 16:22 Hij doet nu volgens Sander de Vries nogal gangster. Vraag me af hoe gangster hij is met Van Persie aan het roer.
Die zwei kommen schon klar.

https://arsenal-mania.com/forum/threads ... 78/page-34
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

20 jaar geleden...
Marça
Verified
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Marça »

Dit lijkt me inmiddels ook geen optie meer voor het komend seizoen onder een nieuwe trainer. Buiten de selectie gelaten en ook niet een beetje je best doen de indruk te wekken dat het je nog wat scheelt...

Hopelijk is er een Turkse club echt zo gek om hem voor nop over te nemen.
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Denk dat hij meedoet voor de nominatie allerslechtste speler ooit in een sc Heerenveen shirt. Zou echt nog wel eens Ferry zijn verhaal willen horen hoe de opvolging van vanEwijk is verlopen.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

tha boelie schreef: 13-05-2024 13:00 Denk dat hij meedoet voor de nominatie allerslechtste speler ooit in een sc Heerenveen shirt. Zou echt nog wel eens Ferry zijn verhaal willen horen hoe de opvolging van vanEwijk is verlopen.
Ik zou graag de scoutingsrapporten willen lezen. Zijn die er wel?
Heerenveen fan in Leiden
SuperFrysk
Selectiespeler

Bericht door SuperFrysk »

Ik heb een klein voorgevoel dat hij in de basis gaat beginnen tegen Ajax. Dat zou wel zeer opmerkelijk zijn.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Op welke positie dan?
SuperFrysk
Selectiespeler

Bericht door SuperFrysk »

Rechtsback en Braude op de bank
Ralt
Jeugdspeler

Bericht door Ralt »

SuperFrysk schreef: 07-08-2024 21:43 Rechtsback en Braude op de bank
Hall tegenover Forbs?
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Braude kan verdedigen wou je zeggen......
Ralt
Jeugdspeler

Bericht door Ralt »

Heerenveen rules schreef: 08-08-2024 14:53 Braude kan verdedigen wou je zeggen......
Zit meer aan de snelheid van beide spelers te denken. Qua verdedigend vermogen maakt het niet zoveel uit naar mijn mening. Carlos is een snel mannetje, daar kun je het beste een snel mannetje bij zetten.

Ik heb trouwens ook geen idee of hij in de basis begint bij Ajax. We gaan het meemaken.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

Ralt schreef: 08-08-2024 15:39 Zit meer aan de snelheid van beide spelers te denken. Qua verdedigend vermogen maakt het niet zoveel uit naar mijn mening. Carlos is een snel mannetje, daar kun je het beste een snel mannetje bij zetten.

Ik heb trouwens ook geen idee of hij in de basis begint bij Ajax. We gaan het meemaken.
Als dat je afweging is, dan speelt Hall dus. Braude is namelijk beslist niet snel. Hij komt wel rap. Op gang met die korte beentjes maar als er een beetje afstand overbrugt moet worden dan lopen ze hem er allemaal uit.

Aan de bal ia Braude natuurlijk een klasse beter. Heeft ook altijd als middenvelder gespeeld dus qua inzicht en vaardigheid is hij een klasse beter.
BWA23
Nieuw talent

Bericht door BWA23 »

Wel jammer dat Braude bijna alles terug of breed speelt. Ergerlijk. De ballen die hij vooruitspeelt zijn op 1 hand te tellen.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

BWA23 schreef: 09-08-2024 13:02 Wel jammer dat Braude bijna alles terug of breed speelt. Ergerlijk. De ballen die hij vooruitspeelt zijn op 1 hand te tellen.
Dat zeggen jouw ogen of dat zeggen de statistieken? Ik denk dat dit nogal meevalt namelijk. Het zal bovendien schelen dat Haye hem niet meer constant elke bal zowat van zijn voeten af komt halen.
du longhi
Selectiespeler

Bericht door du longhi »

Start morgen in de basis. Verrassend maar als hij op trainingen en oefenduels beter presteerd dan Braude dan is dat alleen maar positief. Hopelijk kan hij stappen maken onder van Persie. Hopenlijk worden spelers onder van Persie wel beter. Daar schorte het bij van Wonderen nog wel eens aan.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

du longhi schreef: 10-08-2024 15:32 Start morgen in de basis. Verrassend maar als hij op trainingen en oefenduels beter presteerd dan Braude dan is dat alleen maar positief. Hopelijk kan hij stappen maken onder van Persie. Hopenlijk worden spelers onder van Persie wel beter. Daar schorte het bij van Wonderen nog wel eens aan.
Dat is wel een daverende verrassing. We gaan het beleven maar hier ben ik niet bij voorbaat enthousiast over. Wat v/d Hart voetballend toevoegt, lever je nu voetballend op de back positie weer in.

Iedereen was laaiend enthousiast over de oefenpot tegen Rayo, daarin speelde Braude in balbezit een hele goede rol. Braude heeft fysiek wel een wat gemankeerde voorbereiding gekend geloof ik, dus wellicht dat dit ermee te maken heeft.
elmo87
Bankzitter

Bericht door elmo87 »

Hall was vorig na seizoen rijp voor Harkemase Boys en nu speelt ‘ie Braude uit de basis? Het kan bijna niet anders dan dat Braude niet fit is. Of RvP verricht echt wonderen…
:stan:
Sido1920
Jeugdspeler

Bericht door Sido1920 »

Viel mij vandaag niet tegen, is natuurlijk geen topper, maar had wel een aantal goede momenten. Dat ben ik niet gewend van hem.
BWA23
Nieuw talent

Bericht door BWA23 »

Speelde wel tegen hun beste man. Viel mij niet tegen. Laat maar mooi staan een tijdje.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

Bijzondere observaties van de beide heren hierboven.

Bij de rode/gele kaart voor Pawel ontstaat de situatie volledig en alleen doordat Hall halfbakken ingrijpt, veel te gemakzuchtig.

En de goal ontstaat ook alleen doordat Hall wederom veel te gemakzuchtig het duel aangaat. Een duel dat een beetje verdediger daar niet mag verliezen.

Op die 2 momenten na vond ik het allemaal best redelijk maar dat zijn de 2 cruciale momenten in de wedstrijd en die kun je beide op zijn naam zetten. Hij denkt er zo nu en dan veel te gemakkelijk over. Heeft alle fysieke voorwaarden maar hij moet veel doortastender en gefocust zijn.
Ralt
Jeugdspeler

Bericht door Ralt »

Otsje P schreef: 12-08-2024 09:43 Bijzondere observaties van de beide heren hierboven.

Bij de rode/gele kaart voor Pawel ontstaat de situatie volledig en alleen doordat Hall halfbakken ingrijpt, veel te gemakzuchtig.

En de goal ontstaat ook alleen doordat Hall wederom veel te gemakzuchtig het duel aangaat. Een duel dat een beetje verdediger daar niet mag verliezen.

Op die 2 momenten na vond ik het allemaal best redelijk maar dat zijn de 2 cruciale momenten in de wedstrijd en die kun je beide op zijn naam zetten. Hij denkt er zo nu en dan veel te gemakkelijk over. Heeft alle fysieke voorwaarden maar hij moet veel doortastender en gefocust zijn.
Te behouden in die duels. Er mag best een keer een overtreding gemaakt worden.
Pibe
Jeugdspeler

Bericht door Pibe »

Otsje P schreef: 12-08-2024 09:43 Bijzondere observaties van de beide heren hierboven.

Eens, je stelt Hall juist op vanwege zijn fysiek en duelkracht. Als dit soort duels niet door hem gewonnen gaan worden, heeft het weinig toegevoegde waarde en kun je beter voor Braude kiezen.
Sido1920
Jeugdspeler

Bericht door Sido1920 »

Ik denk dat je mijn reactie verkeerd opvat, hij viel mij niet tegen. Omdat alles wat ik van hem gezien had, nog veel slechter was dan gister. Gister had hij ook een aantal momenten waarvan ik dacht, zo, je kan toch wel iets. Dat had ik nog niet eerder gezien bij hem.
BWA23
Nieuw talent

Bericht door BWA23 »

En ik hoop dat Hall zich goed ontwikkelt omdat ik geen Braude fan ben. Die speelt veel te veel op safe.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

BWA23 schreef: 12-08-2024 16:50 En ik hoop dat Hall zich goed ontwikkelt omdat ik geen Braude fan ben. Die speelt veel te veel op safe.

Hij werd gisteren aan alle kanten voorbij gelopen. Alle gevaar kwam van links. Ik vind het beiden geen sterke rechtsbacks.
Plaats reactie