Middenvelders (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Marça Verified
- Wereldspeler
- Contacteer:
Re: Middenvelders (geruchten in de media)
Ik las ook iets over dat het een hele fijne gast is, die erg geliefd is bij de fans van Magdeburg. Ik denk dan vanwege zijn inzet en doorzettingsvermogen. Technisch gezien zeiden ze dat het makkelijker wordt om een vervanger te vinden. Maar een beetje grinta kan dit middenveld (al heeft Brouwers dit ook, de rest niet) wel gebruiken, zeker voor de verdediging.
-
- Selectiespeler
Waar ik normaliter meer fan ben van jonge spelers ophalen die waarde vertegenwoordigen, snap ik dat ze een dergelijke speler aantrekken. Een beetje ervaring op het middenveld en een balafpakker is wel nodig. Je hebt nu als het goed is wel een complementair middenveld met een balafpakker, technische speler en een diepteloper.
Ik zag dat deze speler ook aanvoerder is bij zijn vorige club, ik denk dat ze hier een dergelijke rol ook wel voor hem zien. Het lullige natuurlijk is dat wij twee ervaren spelers verkopen voor een minder bedrag dan dat deze ervaren speler kost.
Ik zag dat deze speler ook aanvoerder is bij zijn vorige club, ik denk dat ze hier een dergelijke rol ook wel voor hem zien. Het lullige natuurlijk is dat wij twee ervaren spelers verkopen voor een minder bedrag dan dat deze ervaren speler kost.
-
- Selectiespeler
Volgens Voetbalzone heeft Heerenveen ook nog belangstelling in Shiloh 't Zand (ouders fan van de Amerikaanse Burgeroorlog?). Was talent van het jaar in de JL en deed het volgens mij dus erg goed. Was altijd meer aanvallende middenvelder, nu meer een controleur. Zou gaan om huurbasis of een definitief vertrek naar het buitenland.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/shilo ... sie/437405
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/shilo ... sie/437405
-
- Invaller
Dan heb je wel alles dubbel bezet.
-----------Brouwers/Smans----------
Olsson/'t Zand----------------------Conde/Van Ee
-----------Brouwers/Smans----------
Olsson/'t Zand----------------------Conde/Van Ee
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
- Pibe
- Jeugdspeler
1,2 miljoen.
-
- Selectiespeler
Dit zou dan toch voorsorteren op Olsson zijn vertrek zijn dan, wauw.
Dan zijn we wel echt stappen aan het maken als club, als je de vervangers al vroegtijdig kan halen.
Dan zijn we wel echt stappen aan het maken als club, als je de vervangers al vroegtijdig kan halen.
-
- Selectiespeler
Misschien als back-up van Conde? Is volgens mij meer een controleur.
-
- Selectiespeler
Denk dat Conde zich eerder zorgen moet gaan maken, als je deze jongen haalt haal je een snellere handelende versie van Conde binnen. 1 keer volledig zien spelen deze Linday, de Zweedse Frenkie qua dribbel flair en combinerend vermogen. Echt een goede speler deze jongen. Dat Club Brugge hem ook graag ziet komen, die een uitstekende scouting hebben, zegt mij meer als genoeg.vincentdelbos schreef: ↑08-08-2024 14:59 Misschien als back-up van Conde? Is volgens mij meer een controleur.
-
- Jeugdspeler
Waarom hebben ze niet eerder werk gemaakt van deze jongen?ThiagoAlcantara schreef: ↑08-08-2024 16:33 Denk dat Conde zich eerder zorgen moet gaan maken, als je deze jongen haalt haal je een snellere handelende versie van Conde binnen. 1 keer volledig zien spelen deze Linday, de Zweedse Frenkie qua dribbel flair en combinerend vermogen. Echt een goede speler deze jongen. Dat Club Brugge hem ook graag ziet komen, die een uitstekende scouting hebben, zegt mij meer als genoeg.
-
- Nieuw talent
Jaja, Condé wordt gehaald en die zou zich zorgen moeten maken. Wat is dat nu voor onzin? Vorig seizoen hebben we dramatisch gepresteerd dus laat Brouwers maar banken.
-
- Jeugdspeler
Brouwers banken was/is een van de weinigen die wel zn niveau haalde vorig seizoen en gewoon degelijk was in onze selectie dus gewoon bassisklant
-
- Basisspeler
Lees veel positieve verhalen over die Linday, moet een groot talent zijn. Blijkbaar is er ook al langer contact met hem en zijn management en is er dus een bod uitgebracht. Wat dat betreft zitten we goed in de wedstrijd. Enige nadeel is dat er nu andere clubs wakker zijn geworden omdat het in de media is gekomen, zie ook de interesse van Brugge en Feyenoord. Ideaal om hem nu vast te leggen, Olsson hier nog een halfjaar spelen en Linday een halfjaar wennen. Heb je meteen de opvolger klaar te staan.
-
- Selectiespeler
Onzin, nouja ik probeer alleen te vermelden dat Linday toen ik in Zweden was een verdedigende middenvelder is die voor de verdediging gemakkelijk het spel vormgeeft en makkelijk wegdraait onder de eerste pressing/druk. En Ondanks zijn fragiele bouw komt hij tot veel balveroveringen.
Daarbij heeft Conde ook in interviews aan gegeven dat hij graag betrokken is in het aanvallende gedeelte dus ook op de 8 kan. Waar Linday juist graag in de opbouw fase aan de bal is en ook wel in een dubbele 6 rol kan fungeren.
Al is het huidige voetbal vaak zo dynamisch dat echte formaties niet meer bestaan. En daarbij, Brouwers blijft toch eigenlijk onze enige 10 naast Smans die vaak bijsluit in het strafschopgebied?
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
- Satyr
- Superster
Västerås gaf knap een 0-1 voorsprong weg in de 92e en 96e minuut en lijkt te gaan degraderen. Wacht nog maar even een week of drie met kopen Scheelt een ton
-
- Nieuw talent
Er moet wel snel een creatieve middenvelder bij. Die kan scoren. Want zo komen we tot amper goals.
-
- Jeugdspeler
-
- Selectiespeler
-
- Nieuw talent
Huh, speelden Olsson en Brouwers hier vorig seizoen ook al niet? Dat bsn je even vergeten dat die amper scoren en creeeren?
- Pibe
- Jeugdspeler
We hebben Smans ook nog voor die positie, maar ik zou Brouwers altijd opstellen en die pikt zijn goaltjes wel weer mee. Voorin voldoende creativiteit en wisselmogelijkheden maar ook veel nieuwe spelers, dus een beetje geduld is op z'n plaats.
-
- Selectiespeler
Brouwers scoort regelmatig, Olsson moet meer scoren. Dat is bekend. Maar zoveel scoorde Haye bijvoorbeeld ook niet. Vorig jaar lag het gebrek aan goals meer voorin, iets wat dit jaar hopelijk minder zal zijn.
-
Verified
- Wereldspeler
Er moet juist iemand bij de Van Ee kan vervangen als Condé er niet bij is. Die is absoluut niet goed genoeg voor een basisplaats in de eredivisie.
-
- Jeugdspeler
Iemand nog een update over Marcus Linday?
-
- Jeugdspeler
-
- Nieuw talent
-
- Wereldspeler
Onze clubwatchers lijken ook wel weer een snipper weekje op te nemen, want er komt maar weinig transfer nieuws los. Het lijkt erop dat men het weer aardig stil weet te houden.
-
- Basisspeler
Sander is er deze week niet lijkt mij, stond een andere schrijver bij de artikelen vanavond. Al vind ik dat er bij bijvoorbeeld een Tubantia clubwatchers zitten die er veel dichter op zitten dan de journalisten hier bij ons.
Het kan allemaal aardig stil gehouden worden maar het is wel prettig dat we in de laatste weken van augustus minimaal eens per 2/3 dagen een update krijgen van de stand van zaken
Het kan allemaal aardig stil gehouden worden maar het is wel prettig dat we in de laatste weken van augustus minimaal eens per 2/3 dagen een update krijgen van de stand van zaken