Verwachtingen seizoen 24/25
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Verwachtingen seizoen 24/25
Eindpositie:
Verrassing:
Tegenvaller:
Topscoorder:
Toevoeging:
Verrassing:
Tegenvaller:
Topscoorder:
Toevoeging:
-
- Selectiespeler
Re: Verwachtingen seizoen '23/24
Eindpositie: 7
Verrassing: Hussein Ali
Tegenvaller: Kohlert
Topscoorder: Ion Nicolaescu
Toevoeging: Als Noppert blijft, van Beek komt terug op zijn niveau, van Wonderen een iets avontuurlijker middenveld neer zet en er komt een goede rechtsbuiten dan kan het een mooi seizoen worden. Wel zorgelijk is de smalle selectie.
Verrassing: Hussein Ali
Tegenvaller: Kohlert
Toevoeging: Als Noppert blijft, van Beek komt terug op zijn niveau, van Wonderen een iets avontuurlijker middenveld neer zet en er komt een goede rechtsbuiten dan kan het een mooi seizoen worden. Wel zorgelijk is de smalle selectie.
-
Verified
- Forumicoon
Eindpositie: 14e
Verrassing: Webster en Nicolaescu
Tegenvaller: Kees van Wonderen
Topscorer: Nicolaescu
Toevoeging: Te weinig scorend vermogen om hoog te eindigen
Webster kan echt goed voetballen, hopelijk blijft hij fit. Nicolaescu zorgt er voor dat we in de Eredivsie blijven
Bij "tegenvallers" kan ik Nunnely en Olsson wel neerzetten, maar daar verwacht ik al niks van, dus die kunnen alleen maar meevallen
Het is nu 9 augustus. Op 1 september kan en hoop ik (door aankopen) wat positiever gestemd te zijn)
Verrassing: Webster en Nicolaescu
Topscorer: Nicolaescu
Toevoeging: Te weinig scorend vermogen om hoog te eindigen
Webster kan echt goed voetballen, hopelijk blijft hij fit. Nicolaescu zorgt er voor dat we in de Eredivsie blijven
Bij "tegenvallers" kan ik Nunnely en Olsson wel neerzetten, maar daar verwacht ik al niks van, dus die kunnen alleen maar meevallen
Het is nu 9 augustus. Op 1 september kan en hoop ik (door aankopen) wat positiever gestemd te zijn)
-
- Selectiespeler
Eindpositie: 11de
Verrassing: Nicolaescu
Tegenvaller: Webster
Topscoorder: Nicolaescu
Toevoeging: Te smalle selectie gaat ons opbreken. Van Wonderen vertrekt aan het einde van het seizoen (of zelfs eerder).
Tegenvaller: Webster
Toevoeging: Te smalle selectie gaat ons opbreken. Van Wonderen vertrekt aan het einde van het seizoen (of zelfs eerder).
-
Verified
- Wereldspeler
Tegenvaller: Tahiri
Topscoorder: Nicolaescu (21 goals)
Toevoeging: Bij verrassing wilde ik eigenlijk Sahraoui doen, maar dat mag al geen verrassing meer heten. 7e plek is optimistisch, maar ik heb gister met wat vrienden een lijst ingevuld over de eindstand van de eredivisie, en ik zie na PSV, Feyenoord, Ajax, AZ, Twente en Utrecht eigenlijk ook geen ploegen die per se boven ons moeten eindigen. Op basis van wat zouden NEC, Eagles, Vitesse etc. boven ons moeten eindigen? We zijn de afgelopen 2 seizoenen 8e geworden, en van dat basisteam zijn alleen van Hooijdonk en Van Ewijk weg. Van Beek komt terug, Noppert is terug. Ik schrik een beetje van de 11e en 14e plek hierboven, maar dat mag iedereen natuurlijk zelf weten!
Tegenvaller: Tahiri
Topscoorder: Nicolaescu (21 goals)
Toevoeging: Bij verrassing wilde ik eigenlijk Sahraoui doen, maar dat mag al geen verrassing meer heten. 7e plek is optimistisch, maar ik heb gister met wat vrienden een lijst ingevuld over de eindstand van de eredivisie, en ik zie na PSV, Feyenoord, Ajax, AZ, Twente en Utrecht eigenlijk ook geen ploegen die per se boven ons moeten eindigen. Op basis van wat zouden NEC, Eagles, Vitesse etc. boven ons moeten eindigen? We zijn de afgelopen 2 seizoenen 8e geworden, en van dat basisteam zijn alleen van Hooijdonk en Van Ewijk weg. Van Beek komt terug, Noppert is terug. Ik schrik een beetje van de 11e en 14e plek hierboven, maar dat mag iedereen natuurlijk zelf weten!
-
Verified
- Beheerder
Eindpositie: 10
Tegenvaller: Hall
Toevoeging: Nicolaescu zal te weinig ballen krijgen om te scoren. Hall zal net zoals bij Ado het niveau niet halen. In de winterstop zullen we een paniekaankoop doen.
Toevoeging: Nicolaescu zal te weinig ballen krijgen om te scoren. Hall zal net zoals bij Ado het niveau niet halen. In de winterstop zullen we een paniekaankoop doen.
Heerenveen fan in Leiden
-
AMDJ Verified
- Beheerder
Eindpositie: 8
Tegenvaller: Karlsbakk
Toevoeging:
In de basis zijn we redelijk stabiel gebleven. Op RB ingeleverd, qua spits hoop ik iets vooruit gegaan. Daarnaast Noppert en Van Beek er weer bij. In de breedte hebben we wel wat spelers ingeleverd. Neem aan dat er voor 1 september nog wel wat staat te gebeuren. Top 4, Twente en Utrecht zijn sterker. Zie ons samen met Vitesse, NEC en wellicht Sparta strijden om plek 7. Moet het jaar worden dat Van Wonderen het verschil maakt, vond hem vorig jaar niet overtuigend.
Tegenvaller: Karlsbakk
Toevoeging:
In de basis zijn we redelijk stabiel gebleven. Op RB ingeleverd, qua spits hoop ik iets vooruit gegaan. Daarnaast Noppert en Van Beek er weer bij. In de breedte hebben we wel wat spelers ingeleverd. Neem aan dat er voor 1 september nog wel wat staat te gebeuren. Top 4, Twente en Utrecht zijn sterker. Zie ons samen met Vitesse, NEC en wellicht Sparta strijden om plek 7. Moet het jaar worden dat Van Wonderen het verschil maakt, vond hem vorig jaar niet overtuigend.
-
- Basisspeler
Verrassing: Webster
Tegenvaller: Pawel
Toevoeging: Een bekerfinale zou wel een keer weer mooi zijn.
Verrassing: Webster
Tegenvaller: Pawel
Toevoeging: Een bekerfinale zou wel een keer weer mooi zijn.
- Satyr
- Superster
Eindpositie: Maximaal 10e
Verrassing: Hall, als ik de berichten hier moet geloven kan hij amper lopen
Tegenvaller: Ik vrees onze trainer
Toevoeging: De breedte van onze selectie is niet aanwezig. Mocht er niks meer bijkomen, dan vind ik dat prima, maar geef dan de jeugdspelers ook eens een kans en wissel niet altijd maar dezelfde spelers. Ik accepteer met alle liefde een zwaar seizoen, als we dan iig eigen jeugd de fouten laten maken.
Verrassing: Hall, als ik de berichten hier moet geloven kan hij amper lopen
Tegenvaller: Ik vrees onze trainer
Toevoeging: De breedte van onze selectie is niet aanwezig. Mocht er niks meer bijkomen, dan vind ik dat prima, maar geef dan de jeugdspelers ook eens een kans en wissel niet altijd maar dezelfde spelers. Ik accepteer met alle liefde een zwaar seizoen, als we dan iig eigen jeugd de fouten laten maken.
-
- Jeugdspeler
Eindpositie: 9
Verrassing: Ali
Toevoeging: Wanneer we ons nog kunnen versterken op rechtsbuiten en 10 dan kan kunnen we ook 7e eindigen. Hoop dat we weer eens minimaal 10/17 thuiswedstrijden gaan winnen. Kom op Kees, iets meer spektakel. Ook jij zit in je laatste contractjaar.
Verrassing: Ali
Toevoeging: Wanneer we ons nog kunnen versterken op rechtsbuiten en 10 dan kan kunnen we ook 7e eindigen. Hoop dat we weer eens minimaal 10/17 thuiswedstrijden gaan winnen. Kom op Kees, iets meer spektakel. Ook jij zit in je laatste contractjaar.
-
Verified
- Superster
Haha, als je het zo bekijkt dan kan hij alleen verrassen inderdaad.Satyr schreef: Verrassing: Hall, als ik de berichten hier moet geloven kan hij amper lopen
Verrassing: Olsson (gaat eindelijk zijn draai vinden. Wens is waarschijnlijk de vader van de gedachte...)
Tegenvaller: Tahiri (valt me eigenlijk altijd tegen)
- Hakansson
- Invaller
Verrassing: husein ali
Tegenvaller: kohlert
Topscoorder: nicolaescu
Toevoeging:
Verrassing: husein ali
Tegenvaller: kohlert
Topscoorder: nicolaescu
Toevoeging:
-
davp Verified
- Wereldspeler
Verrassing: Olsson (mits onze trainer hem op de juiste positie laat spelen =
Topscoorder: Nicolaescu (17 goals)
Toevoeging: Nicolaescu gaat een goede klik krijgen met Sahraoui en van Amersfoort. Van Wonderen blijft (helaas) conservatief en geeft weinig tot geen kans aan jeugdspelers. Te vaak (te laat) dezelfde wissels, die niks toevoegen en tactisch niet capabel om een keer een goede omzetting te maken.
Verrassing: Olsson (mits onze trainer hem op de juiste positie laat spelen =
Topscoorder: Nicolaescu (17 goals)
Toevoeging: Nicolaescu gaat een goede klik krijgen met Sahraoui en van Amersfoort. Van Wonderen blijft (helaas) conservatief en geeft weinig tot geen kans aan jeugdspelers. Te vaak (te laat) dezelfde wissels, die niks toevoegen en tactisch niet capabel om een keer een goede omzetting te maken.
-
Verified
- Forumicoon
Had 14e voorspeld. Ga er vanuit dat het 11e wordt
Topseizoen !
Topseizoen !
-
- Selectiespeler
Wellicht leuk om weer te doen, ben wel erg benieuwd naar jullie voorspellingen. Nu we ongeveer weten hoe de selectie eruit gaat zien.
Eindpositie: 7de
Verrassing: Karlsbakk
Tegenvaller: Braude
Topscoorder: Karlsbakk
Toevoeging: Hall gaat basisspeler worden en het redelijk goed doen.
Eindpositie: 7de
Topscoorder: Karlsbakk
Toevoeging: Hall gaat basisspeler worden en het redelijk goed doen.
-
Verified
- Forumicoon
Eindpositie: 14
Verrassing: Conde
Tegenvaller: Kersten
Topscorer: Karlsbakk
Toevoeging: Gelukkig dat er nog een paar clubs zijn die nog slechter zijn
Tegenvaller: Kersten
Toevoeging: Gelukkig dat er nog een paar clubs zijn die nog slechter zijn
-
Verified
- Wereldspeler
Ieder z'n mening natuurlijk, maar ik ben (oprecht) benieuwd hoe je tot die 14e plaats komt. Jij verwacht het aller slechtste seizoen sinds 1990/1991 toen we na de eerste promotie 17e werden. Dat mag natuurlijk he, maar op basis van de voorbereiding is het in mijn ogen helemaal niet de verwachting dat we het slechtste seizoen in 33 jaar gaan hebben.
-
Verified
- Wereldspeler
Toevoeging: 75 goals voor en 75 goals tegen
Toevoeging: 75 goals voor en 75 goals tegen
- Mackan68
- Forumicoon
Tegenvaller: Noppert
Topscorer: Trenskow
Toevoeging: Noppert krijgt de zaken ook dit seizoen niet op een rijtje na zijn gemiste transfer als Oranjekeeper en past zich het lastigst aan aan de nieuwe speelwijze.
Toevoeging: Noppert krijgt de zaken ook dit seizoen niet op een rijtje na zijn gemiste transfer als Oranjekeeper en past zich het lastigst aan aan de nieuwe speelwijze.
RvP, positiviteit, nieuwe ronde nieuwe kansen
-
Verified
- Forumicoon
Jij verwacht zelf 75 goals voor en tegen. Die tegengoals geloof ik wel, maar die 75 voor niet
Ik heb geen idee hoe ik de spitsen en vleugels moet inschatten. En dat idiote opbouwen gaat ons ontiegelijk veel punten kosten.
-
- Basisspeler
Verrassing: Smans
Tegenvaller: Bochniewicz
Topscorer: Al Saed
Toevoeging: Het is nog wel afwachten hoe onze compleet nieuwe aanval gaat renderen. Maar heb zeker vertrouwen in Al Saed en Trenskow, spits positie blijft een twijfel geval. Bochniewicz zou ik nog graag vervangen door een snelle en wenbare verdediger.
Toevoeging: Het is nog wel afwachten hoe onze compleet nieuwe aanval gaat renderen. Maar heb zeker vertrouwen in Al Saed en Trenskow, spits positie blijft een twijfel geval. Bochniewicz zou ik nog graag vervangen door een snelle en wenbare verdediger.
-
Verified
- Wereldspeler
Het was helemaal geen aanval hoor, maar een serieuze vraag waarom je denkt dat we het slechtste seizoen in 3 decennia gaan hebben. Daar is het een forum voor toch? Ik denk inderdaad dat we veel gaan scoren en veel tegen gaan krijgen, door de speelstijl van Van Persie. Als je er maar regelmatig eentje meer maakt dan de tegenstander kun je af en toe ook lelijk het deksel op de neus krijgen, dat is prima als je maar altijd aanvallende intenties toont.
-
Verified
- Forumicoon
- Ferry Nijs
- Jeugdspeler
Re: Verwachtingen seizoen 24/25
Eindpositie: 9
Topscorer: Nico
Toevoeging: Ik verwacht wederom een seizoen in de middenmoot. Vorig jaar had ik vanwege Sahraoui, Nico en Walemark hoop op plek 6-7. Op papier een veelbelovende voorhoede. Dat viel uiteindelijk tegen. Dit seizoen is de voorhoede op papier van mindere kwaliteit.
Topscorer: Nico
Toevoeging: Ik verwacht wederom een seizoen in de middenmoot. Vorig jaar had ik vanwege Sahraoui, Nico en Walemark hoop op plek 6-7. Op papier een veelbelovende voorhoede. Dat viel uiteindelijk tegen. Dit seizoen is de voorhoede op papier van mindere kwaliteit.
-
- Jeugdspeler
Verrassing: Condé
Toevoeging: Condé speelt zich in het elftal van het seizoen (VI of ESPN of Telegraaf, etc.), Nicolaescu maakt nog een transfer en we worden uitgeschakeld in de finale van de play-offs.
Verrassing: Condé
Toevoeging: Condé speelt zich in het elftal van het seizoen (VI of ESPN of Telegraaf, etc.), Nicolaescu maakt nog een transfer en we worden uitgeschakeld in de finale van de play-offs.
-
- Selectiespeler
Eindpositie: 5
Verrassing: Espen van Ee
Toevoeging: Ik denk dat in vergelijking met vorig seizoen we meer in balans zijn. Daarnaast vind ik kwalitatief andere ploegen er minder op staan dan vorig seizoen. Van Persie geeft de club een boost dat zien we terug in de eindstand.
Verrassing: Espen van Ee
Toevoeging: Ik denk dat in vergelijking met vorig seizoen we meer in balans zijn. Daarnaast vind ik kwalitatief andere ploegen er minder op staan dan vorig seizoen. Van Persie geeft de club een boost dat zien we terug in de eindstand.
- Crash
- Superster
Eindpositie: 10.
Verrassing: Condé.
Tegenvaller: miljoenen Nicolaescu en Karlsbakk nu écht verdampt.
Topscoorder: Woksnert maakt er 9.
Toevoeging: het ontbreken van een onbetwiste spits met de garantie voor 15 doelpunten of meer breekt de club opnieuw op. Er worden meer wedstrijden glorieus gewonnen, maar ook overtuigend verloren. Achterin is het zwakker geworden vanwege de ruimte in de rug die het te spelen systeem met zich meedraagt. In de omschakeling zijn we echter een stuk beter dan afgelopen jaren, waar vooral de buitenspelers kunnen excelleren. De schreeuw om een betere spits zal ook na dit seizoen te horen zijn.
Verrassing: Condé.
Tegenvaller: miljoenen Nicolaescu en Karlsbakk nu écht verdampt.
Topscoorder: Woksnert maakt er 9.
Toevoeging: het ontbreken van een onbetwiste spits met de garantie voor 15 doelpunten of meer breekt de club opnieuw op. Er worden meer wedstrijden glorieus gewonnen, maar ook overtuigend verloren. Achterin is het zwakker geworden vanwege de ruimte in de rug die het te spelen systeem met zich meedraagt. In de omschakeling zijn we echter een stuk beter dan afgelopen jaren, waar vooral de buitenspelers kunnen excelleren. De schreeuw om een betere spits zal ook na dit seizoen te horen zijn.
-
- Basisspeler
Toevoeging: gemiddelde toeschouwersaantal komt boven de 22.000 en een bekerfinale gaan we ook spelen.
Toevoeging: gemiddelde toeschouwersaantal komt boven de 22.000 en een bekerfinale gaan we ook spelen.
-
- Superster
Eindpositie: 11
Tegenvaller: Al Saed (staat rechts waardoor hij niet rendeert)
Toevoeging: van Persie heeft het eerst een half jaar over het opbouwen van het team en zijn speelwijze … tweede half jaar wordt het langzaam beter.
Tegenvaller: Al Saed (staat rechts waardoor hij niet rendeert)
Toevoeging: van Persie heeft het eerst een half jaar over het opbouwen van het team en zijn speelwijze … tweede half jaar wordt het langzaam beter.
Het is maar een spelletje
- Satyr
- Superster
Eindpositie: 12
Tegenvaller: de rechtsbackpositie
Toevoeging: Ik hoop echt dat we heel snel stoppen met dat opbouwen als het niet kan, of als het niet loopt.
Tegenvaller: de rechtsbackpositie
Toevoeging: Ik hoop echt dat we heel snel stoppen met dat opbouwen als het niet kan, of als het niet loopt.