Pelle van Amersfoort

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
ABE1920SCH
Nieuw talent

Re: Pelle van Amersfoort

Bericht door ABE1920SCH »

Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Gewoon betalen, ze hebben daar geld als water.
Heerenveen fan in Leiden
ABE1920SCH
Nieuw talent

Voor Pelle van Amersfoort is interesse van Sharjah FC, een club uit de Verenigde Arabische Emiraten. De 28-jarige aanvaller maakte vorig seizoen tien competitietreffers en was in de beker driemaal trefzeker. SC Heerenveen incasseert een transfersom van naar verluidt ruim 3 ton voor Van Amersfoort. De club had hem anderhalf jaar geleden transfervrij opgepikt.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

3 ton is echt lachwekkend laag als je naar zijn statistieken kijkt.
Heerenveen fan in Leiden
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Eens, niet laten gaan onder de 1 miljoen of rond dat bedrag. De tranferperiode duurt nog wel even. Je hoeft je spelers ook niet weg te geven.
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Eigenlijk vind ik dat voor een speler als Van Amersfoort elke euro meegenomen is, gezien zijn statistieken en het feit dat het een club uit een oliestaat is, had ik wel verwacht dat er iets meer op het kleed zou komen. Aan de andere kant ben ik blij dat hij vertrekt, met een Van Amersfoort komen we als club niet verder. Doorselecteren.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

Superfries1994 schreef: 06-07-2024 09:30 Eigenlijk vind ik dat voor een speler als Van Amersfoort elke euro meegenomen is, gezien zijn statistieken en het feit dat het een club uit een oliestaat is, had ik wel verwacht dat er iets meer op het kleed zou komen. Aan de andere kant ben ik blij dat hij vertrekt, met een Van Amersfoort komen we als club niet verder. Doorselecteren.
Ik vind dat Pelle wel een beetje ondergewaardeerd wordt eigenlijk. Hij is niet mijn 1e spits en ook niet mijn 1e tien maar hij is wel een waardevolle selectiespeler. Door zijn veelzijdigheid, loopvermogen, lengte en ondanks zijn tengere postuur ook duelkracht, is hij een prima speler om erbij te hebben.

3 ton vind wat dat betreft echt wel heel schijterig. Daar moet wat bij hoor, kom op zeg.
SuperFrysk
Selectiespeler

Bericht door SuperFrysk »

Het is toch lekker als je Pelle in kan brengen bij een achterstand. Die optie moet je nooit weg halen voor 3 ton. Stel je zou Pelle nu kunnen kopen voor 3 ton, dan is dat toch een koopje?
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Otsje P schreef: 06-07-2024 10:24 Ik vind dat Pelle wel een beetje ondergewaardeerd wordt eigenlijk. Hij is niet mijn 1e spits en ook niet mijn 1e tien maar hij is wel een waardevolle selectiespeler. Door zijn veelzijdigheid, loopvermogen, lengte en ondanks zijn tengere postuur ook duelkracht, is hij een prima speler om erbij te hebben.

3 ton vind wat dat betreft echt wel heel schijterig. Daar moet wat bij hoor, kom op zeg.
Voor beide posities komt hij tekort als we als club verder willen dan de 12e plek. En ik vind dus ook al selectiespeler. Ik had vorig jaar een beetje de hoop dat hij zich na zijn jaren in Polen verder had ontwikkeld, maar hij is niet beter geworden dan toen hij hier wegging. Vorig jaar is dan ook niet voor niets Brouwers gehaald en verloor hij aan het eind van 22/23 zijn basisplaats. Nee, ik ben blij als hij straks is vertrokken en ruimte maakt voor anderen.
ABE1920SCH
Nieuw talent

Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

In de podcast zegt hij dat Heerenveen 400.000 gekregen heeft voor hem
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

In de oefenwedstrijden ook daar zijn waarde al getoond met goals en een assist.
RvP, positiviteit, nieuwe ronde nieuwe kansen
Plaats reactie