Als je voor een speler als Sarr 12 miljoen gebeurd hebt kun je Osame toch ook niet laten gaan voor veel minder? Ik denk dat het uiteindelijk ook ergens rond de 11-12 miljoen uit zal komen. Lille heeft geld zat en mogelijk komen er in meer dan een maand nog wat belangstellende clubs bij.
Osame Sahraoui
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Mackan68
- Forumicoon
Re: Osame Sahraoui
RvP, positiviteit, nieuwe ronde nieuwe kansen
-
- Wereldspeler
We kunnen wel van alles willen vragen, het is ook maar de vraag wat clubs uiterlijk willen bieden. Een probleem is dat Osame nog maar een contract heeft van 2 jaar. Krijg je over een half jaar met anderhalf jaar contract of over een jaar met nog 1 jaar contract nog 8m tot 10m voor hem? Dan zal hij wel zeer uitzonderlijk moeten presteren. Wil je de 'hoofdprijs' dan zal je hem deze transferperiode moeten verkopen.
-
- Bankzitter
Clubs zijn rond volgens Arjen de Boer. Sander de Vries zei trouwens dat de vraagprijs van 15 miljoen niet klopte en waarschijnlijk door Lille gelekt is aan een journalist om goede sier te maken als ze hem straks voor 8 tot 12 miljoen oppikken.
-
- Jeugdspeler
Sowieso lijkt me dat de club een bedrag wil van 7 nullen ipv 6 bedrag.
Hopelijk kan de club daar mooi investeren in verdediger en rechtsbuiten.
Verwacht dit weekend wel bericht van Fabrizio dan is de transfer officieel, lijkt me dat hij niet meer speelt tegen Middelsbrough.
Daarmee gezegd te hebben, Fantastisch voor de club en super voor Osame. Ga hem missen als voetballer en als persoon. (En godzijdank dat hij niet naar Leeuwarden is gegaan destijds)
Hopelijk kan de club daar mooi investeren in verdediger en rechtsbuiten.
Verwacht dit weekend wel bericht van Fabrizio dan is de transfer officieel, lijkt me dat hij niet meer speelt tegen Middelsbrough.
Daarmee gezegd te hebben, Fantastisch voor de club en super voor Osame. Ga hem missen als voetballer en als persoon. (En godzijdank dat hij niet naar Leeuwarden is gegaan destijds)
- Pibe
- Jeugdspeler
Dat lijkt het helaas niet te gaan worden. Ik lees zojuist de eerste tweets met 7,6 miljoen exclusief bonussen en 9 miljoen inclusief bonussen. Sander de Vries bevestigt ook dat het rond is, dus wellicht zo wat betrouwbaardere cijfers.
-
- Bankzitter
ABE1920 haalt een Noors artikel aan dat schrijft over 7,5 miljoen, Sander de Vries heeft het over één van de duurste uitgaande spelers uit de clubhistorie. Hoop op dat laatste.
-
- Bankzitter
Ruim 8 miljoen dus, aldus Sander de Vries. Prima deal.
-
- Selectiespeler
Alles voor minder dan 10 miljoen, is te weinig. Ik ga hem wel missen, wat een fijne voetballer man. Ik zal de goal tegen Cambuur in één van zijn eerste wedstrijden niet meer vergeten.
-
Verified
- Wereldspeler
Met 8 miljoen ben je toch lang niet één van de duurste uitgaande transfers? Of je moet dat oprekken tot een top 10 ofzo.
Alves, Sulejmani, Ejuke, Sarr, Huntelaar, Samaras, Finnbogason, Djuricic zitten allemaal op of over dat bedrag
Alves, Sulejmani, Ejuke, Sarr, Huntelaar, Samaras, Finnbogason, Djuricic zitten allemaal op of over dat bedrag
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Dit voelt als te weinig voor de kwaliteit vergeleken met wat we voor andere spelers hebben gekregen.
-
- Bankzitter
Noors medium: 7,6 miljoen
VI: 7 tot 8 miljoen
Sander de Vries: ruim 8 miljoen
Arjen de Boer: 9 miljoen + doorverkooppercentage
We zullen het waarschijnlijk nooit helemaal zeker weten.
VI: 7 tot 8 miljoen
Sander de Vries: ruim 8 miljoen
Arjen de Boer: 9 miljoen + doorverkooppercentage
We zullen het waarschijnlijk nooit helemaal zeker weten.
-
- Bankzitter
-
Verified
- Beheerder
Vålerenga heeft een doorverkooppercentage van 10%. Van de winst of de omzet is onbekend, maar vaak is het over de winst. Gaat sowieso om 6 ton+.
Heerenveen fan in Leiden
-
- Selectiespeler
Je kan van Sander de Vries veel zeggen, ik vind het niet een fijne meneer. Maar zijn informatie klopt wel eigenlijk altijd.
Ruim 8 miljoen, dat is natuurlijk interpretabel. Ik verwacht zelf 8 miljoen basis bedrag die tot bonussen tot 9 miljoen op kan lopen plus een klein doorverkooppercentage.
-
- Selectiespeler
- Fladian
- Invaller
10% of 15%?
Deze site maakt melding van 15% doorverkooppercentage (over de winst).
https://www.nettavisen.no/norsk-fotball ... 95-1938525
-
Verified
- Superster
Je rijtje klopt niet helemaal. De laatste drie zaten er sowieso onder volgens mij. Djuricic was nog geen 5 miljoen geloof ik.
-
Verified
- Nieuw talent
Geschatte/bevestigde bedragen:
Alves, 17milj
Sulejmani, 16,25milj
Ejuke, 11,5milj
Sarr, 11milj
Huntelaar, 9milj
Samaras, 8,5milj
Finnbogason, 8milj
Djuricic, 8milj
Pranjic, 7,7milj
Dost, 7milj
-
Verified
- Superster
Bevestigd door wie? Ook niet zo belangrijk natuurlijk, maar zou best kunnen kloppen hoor.
Wel bijzonder eigenlijk dat de transfers van het merendeel van die mannen 15 jaar terug al plaatsvonden. Als je daar een inflatiecorrectie op toepast dan zijn het maar flutbedragen tegenwoordig. We zaten toen natuurlijk dichter achter de top 3 en hadden financieel minder noodzaak te verkopen maar het is wel opvallend.
Zo is het ook bizar dat onze begroting nog geen 70% is van de begroting van meer dan 15 jaar terug. Nogmaals, als je daar de inflatie naast legt dan is het bijna niet te geloven.
-
- Wereldspeler
Alves schoot er dan ook 34 in in één seizoen. Om met Nicolaescu te spreken: He killed the league. Braziliaans international. Dat is wel even wat anders dan Sahraoui, die net 1 interland met Noorwegen heeft.
Met Ejuke, Sarr en nu Sahraoui bestaat de helft van de top 6 uit recente transfers, dat biedt hoop.
Met Ejuke, Sarr en nu Sahraoui bestaat de helft van de top 6 uit recente transfers, dat biedt hoop.
-
Verified
- Wereldspeler
Wat ik er over gevonden heb is dat Djuricic 8 miljoen opgeleverd heeft. O.a. van Transfermarkt, die het achteraf vaak goed blijken te hebben. Zeker als er al wat jaren verstreken zijn.
-
Verified
- Wereldspeler
Het zou me niks verbazen als we akkoord gegaan zijn met een wat lager bedrag, maar wel dit seizoen volledig betaald. In verband met de liquiditeit.
-
Verified
- Nieuw talent
Of gewoon een goede deal met nog een maand de tijd om versterking(en) te halen.
Wat beter te doen en te betalen is dan in de laatste week van de transferperiode.
-
Verified
- Beheerder
Doorverkooppercentage en bonussen als Lille de Champions League fase haalt lees ik
Heerenveen fan in Leiden
-
Verified
- Forumicoon
Ze hebben de eerste wedstrijd met 2-1 gewonnen van Fenerbahce. Volgende week de return en daarna nog een ronde
En neem aan dat als Lille in de competitie bij de eerste 4 eindigt, dat Heerenveen dan ook een bonus krijgt
-
- Selectiespeler
Hup Lille!
-
- Bankzitter
-
Verified
- Forumicoon
Lille, en dus ook Sahraoui, is een ronde verder in de Champions League. Thuis wonnen ze met 1-0 en in Turkije leek het ook lang goed te gaan. Tot in de 91e minuut toen Fenerbahce de 1-0 maakte door een eigen doelpunt waardoor het verlenging werd. Toen kwam Lille na 110 minuten met 10 man te staan door een rode kaart, maar kreeg het in de 116e minuut een penalty die ook werd benut. Vlak daarna kopte Fenerbahce nog tegen de lat, maar Lille hield stand
Hierna speelt Lille tegen de winnaar van Slavia Praag - Union St Gilles. De winnaar daarvan, waarschijnlijk Slavia Praag, gaat Champions League spelen
Hup Lille
Hierna speelt Lille tegen de winnaar van Slavia Praag - Union St Gilles. De winnaar daarvan, waarschijnlijk Slavia Praag, gaat Champions League spelen
Hup Lille
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Wel een goede manier om dit soort potjes spannend te maken voor ons, als er nog een eventuele bonus van af hangt
-
AMDJ Verified
- Beheerder
Liet ook weer wat leuke acties zien zoals we die van hem kennen. Hopelijk volgen de doelpunten en assists snel.Feanfan 1 schreef: ↑13-08-2024 21:47 Lille, en dus ook Sahraoui, is een ronde verder in de Champions League. Thuis wonnen ze met 1-0 en in Turkije leek het ook lang goed te gaan. Tot in de 91e minuut toen Fenerbahce de 1-0 maakte door een eigen doelpunt waardoor het verlenging werd. Toen kwam Lille na 110 minuten met 10 man te staan door een rode kaart, maar kreeg het in de 116e minuut een penalty die ook werd benut. Vlak daarna kopte Fenerbahce nog tegen de lat, maar Lille hield stand
Hup Lille