Dan klopt daar ergens iets niet
En Sander heeft dan z'n feiten weer eens niet op orde.
Per 31/01/2023 heeft ie een contract tot medio 2026 getekend.
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/202 ... -friesland
Anderhalf.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Dan klopt daar ergens iets niet
Anderhalf.
Die Sander is dan ook wel een hele luie journalist dus geen verrassing dat er weer eens een feitje niet klopt.N01tra schreef: ↑05-07-2024 10:58 Dan klopt daar ergens iets niet
Anderhalf.
Dan had ik liever gezien dat ze niet hadden verlengd met Van Beek en destijds al doorgeschakeld hadden. Dan kun je net zo goed een speler huren, natuurlijk weet je wat je hebt met Van Beek maar het blijft zonde.
Op transfermarkt worden dus ook klaarblijkelijk aanpassingen gedaan. Gister stond er 'laatste contractverlenging 31 mei 2024 tot medio 2026. Als ze daar dan nu nog eens een jaar bij willen gaan doen omdat hij bij zijn aantreden al tot 2026 tekende dan valt dat bij mij in de categorie pure kolder want op basis van wat, nog steeds 'alle voorwaarden van een topspits'? Misschien moeten ze het contract met Nunnely dan ook maar vast openbreken...N01tra schreef: ↑05-07-2024 10:58 Dan klopt daar ergens iets niet
Als Heerenveen zijnde moet je ook tevreden zijn met het feit dat een speler als Van Beek nu een aantal jaar bij ons heeft kunnen spelen, met al zoveel jaar ervaring bij Feyenoord 1. Jammer dat hij ook een aantal keer geblesseerd is geweest, maar dan was hij waarschijnlijk ook al eerder weggeweest en zonder zijn blessureverleden had hij hier waarschijnlijk überhaupt niet gespeeld.SuperFrysk schreef: ↑05-07-2024 16:13 Dan had ik liever gezien dat ze niet hadden verlengd met Van Beek en destijds al doorgeschakeld hadden. Dan kun je net zo goed een speler huren, natuurlijk weet je wat je hebt met Van Beek maar het blijft zonde.
Met Van Amersfoort hetzelfde, voor iemand met zijn statistieken moet je gewoon meer vangen.
Voor hetzelfde geld haal je geen degelijke vervangers.
Wat is dat nu voor rare conclusie? Het is niet zo dat die Japanners toen een fortuin boden hoor. Je hebt nu toch gewoon je aanvoerder en belangrijke speler een jaar langer binnenboord gehouden. Van welk geld hadden ze toen een vervanger moeten halen? En denk jij dat het huren van een speler niks kost?SuperFrysk schreef: ↑05-07-2024 16:13 Dan had ik liever gezien dat ze niet hadden verlengd met Van Beek en destijds al doorgeschakeld hadden. Dan kun je net zo goed een speler huren, natuurlijk weet je wat je hebt met Van Beek maar het blijft zonde.
De vervanger nu kostte toch ook geen geld? En ik zeg nergens dat het huren van een speler niets kost. Als dit de voorwaarde voor Van Beek was om te verlengen, hadden ze naar mijn mening beter direct door kunnen schakelen destijds.Otsje P schreef: ↑06-07-2024 10:18 Wat is dat nu voor rare conclusie? Het is niet zo dat die Japanners toen een fortuin boden hoor. Je hebt nu toch gewoon je aanvoerder en belangrijke speler een jaar langer binnenboord gehouden. Van welk geld hadden ze toen een vervanger moeten halen? En denk jij dat het huren van een speler niks kost?
Hoezo zo lang in hem geïnvesteerd? Hij is transfervrij gekomen en je hebt hem 3 jaar salaris betaald. En nu krijg je er misschien nog een heel paar centen voor. Al met al een prima deal geweest.SuperFrysk schreef: ↑06-07-2024 10:26 Mijn punt is dat het zonde is dat je zo lang in een speler investeert en hij voor een prikkie weggaat. Dan had ik liever gezien dat ze in een andere speler geïnvesteerd hadden. Nu heb je hem eigenlijk gehuurd voor een aantal jaar.
Nu levert hij misschien een ton op. Op het moment van de 1e belangstelling had jij liever direct doorgeschakeld. Ik ook als het een kapitaal oplevert maar die Japanners boden toen ook geen fortuin. Ik had liever de diensten van Sven, die erg goed en belangrijk was op dat moment, dan 3 ton meer dan dat we nu krijgen.SuperFrysk schreef: ↑06-07-2024 10:29 En je opmerking over Japanners en fortuin snap ik niet helemaal.
Alleen deze voorbereiding toont al dat deze speler gezien leeftijd, potentie en prestatie nog minstens 3-5x zijn jaarsalaris waard is. Dat hij compleet genegeerd werd onder Kees verschuilt niet dat er meer waarde in verkoop dan in afschrijven zit. Gelukkig pakt RvP het zo aan, net zoals hij andere jeugdspelers waar hij kwaliteiten in zoet inpast.Abenello schreef: ↑05-07-2024 08:54 Oneens. Je moet goed bedenken of hij nog naar een veel hoger niveau kan groeien. Als dat niet zo is, is het wanbeleid om zijn contract te verlengen. Dan zou je ook nog een extra jaarsalaris aan hem kwijt zijn.
Wat is er precies op 31 mei gebeurd? Hij ligt sowieso nog twee jaar vast.
Denk dat het voornamelijk is geweestwat Daniël liet zien tijdens de wedstrijden wat het gevoel heeft gegeven van een miskoop. Hij heeft in anderhalf seizoen nooit aan kunnen tonen wat hij nu in 5 wedstrijden wel deed. Goed, er zaten ook simpele intikkers bij, maar volgens mij is een andere naam daarvoor 'typische spitsengoals'. Het als spits weten waar je moet staan voor de goal en er klaar voor zijn áls de bal daar komt. Dat doet hij momeneel goed en ik hoop dat hij hier mooi mee doorgaat, want niemand die onze club een warm hart toedraagt zit er op te wachten dat je een dure speler voor weinig of niets van de hand moet doen. Daarnaast is het gewoon ook een aardige open jongen. Deze groei is hem gegund!fuotbalgek schreef: ↑28-07-2024 00:51 Denk dat je oordeel teveel op de beoordeling van Kees van Daniel gestoeld waren, dan op de kwaliteiten van Daniel.
Als je een andere naam wil geven daaraan prima, maar het zijn goals die gemaakt wordt door spitsen omdat ze positie kiezen en doorlopen. Denk dat je dan wel mist hoe een spits het veld ingestuurd wordt, de rol van Daniel nu is heel anders dan zijn rol ondern KeesMackan68 schreef: ↑28-07-2024 14:29 Denk dat het voornamelijk is geweestwat Daniël liet zien tijdens de wedstrijden wat het gevoel heeft gegeven van een miskoop. Hij heeft in anderhalf seizoen nooit aan kunnen tonen wat hij nu in 5 wedstrijden wel deed. Goed, er zaten ook simpele intikkers bij, maar volgens mij is een andere naam daarvoor 'typische spitsengoals'. Het als spits weten waar je moet staan voor de goal en er klaar voor zijn áls de bal daar komt. Dat doet hij momeneel goed en ik hoop dat hij hier mooi mee doorgaat, want niemand die onze club een warm hart toedraagt zit er op te wachten dat je een dure speler voor weinig of niets van de hand moet doen. Daarnaast is het gewoon ook een aardige open jongen. Deze groei is hem gegund!
Onder Ron JansCrash schreef: ↑28-07-2024 22:30 Onder Verbeek wist de moeilijk voetballende Bas Dost met hulp van Gerold Sibon uit te groeien tot een meevoetballende kapstok waar het team en in het bijzonder Assaidi en Narsingh wisten te profiteren.
Karlsbakk is heeft potentieel want is sterk en groot en hoewel Dost onmiskenbaar de betere kopper was, moet het toch ook mogelijk zijn Daniel wat handvaten te geven om in dienst van de buitenspelers en de aansluitende Brouwers te spelen.
Ik hoop dat de focus in de trainingen daarop komt te liggen, want dan kan het tegen alle verwachtingen in misschien nog wat worden.
Ik zie voor Nicolaescu écht veel minder kansen. Daar heb je voetballend echt niks aan. Die speelt sluipschuttertje in de 16 en dat is het dan ook wel.
Je weet precies hoe Kees hem het veld instuurde en hoe Robin dat nu doet? Ik neem aan dat daar echt niet veel verschil tussen zal zitten. Kees heeft vermoedelijk ook echt wel hoog druk willen zetten, maar kreeg het niet voor elkaar om dat goed te laten werken. Grootste verschil is denk ik dat Kees sneller spelers afschreef terwijl Robin juist een positieve instelling heeft en iedereen een eerlijke kans geeft en dat lijkt goed te werken aangezien er voor diverse posities meerdere spelers zijn die het zo goed doen en elkaar zo beconcurreren dat hij nog niet een beslissing heeft kunnen maken van een basisteam.fuotbalgek schreef: ↑29-07-2024 00:16 Denk dat je dan wel mist hoe een spits het veld ingestuurd wordt, de rol van Daniel nu is heel anders dan zijn rol ondern Kees.
Nou laten we een zaken op een rij zetten:Mackan68 schreef: ↑29-07-2024 10:31 Je weet precies hoe Kees hem het veld instuurde en hoe Robin dat nu doet? Ik neem aan dat daar echt niet veel verschil tussen zal zitten. Kees heeft vermoedelijk ook echt wel hoog druk willen zetten, maar kreeg het niet voor elkaar om dat goed te laten werken. Grootste verschil is denk ik dat Kees sneller spelers afschreef terwijl Robin juist een positieve instelling heeft en iedereen een eerlijke kans geeft en dat lijkt goed te werken aangezien er voor diverse posities meerdere spelers zijn die het zo goed doen en elkaar zo beconcurreren dat hij nog niet een beslissing heeft kunnen maken van een basisteam.
Dat wedstrijden liepen zoals ze zijn gelopen heeft toch niet veel te maken met hoe een coach spelers het veld in stuurt? We kunnen eeuwig doorgaan met KvW afbranden, maar dat is verleden tijd. Karlsbakk heeft in de voorbereiding vorig jaar ook geen potten kunnen breken en toen werd hij niet opgesteld als rechts- of linksvoor. De jongen lijkt gewoon nu een enorme ontwikkeling door te maken en daar kunnen we alleen maar blij mee zijn. Wat vertrouwen van een hoofdtrainer kan doen!SuperFrysk schreef: ↑29-07-2024 11:17 Nou laten we een zaken op een rij zetten:
1. Karlsbakk werd regelmatig niet op zijn eigen positie neergezet (linksbuiten/rechtsbuiten)
2. Karlsbakk werd vaak ingebracht in de laatste 10-15 minuten in een vaak al besliste wedstrijd
3. Onder KvW werd zelden echt hoog druk gezet
4. Onder KvW hebbben we zelden verfrissend aanvallend voetbal gespeeld
5. Onder KvW, als we het punt hadden gingen we zelden voor de drie punten
Natuurlijk kan een trainer enorm veel betekenen voor een speler, stel je voor dat spelers als Nico en Karlsbakk alleen al een aantal keer per wedstrijd meer in stelling gebracht worden. Dat we vaker nog voor de winst gaan aan het einde. Ik geloof zeker dat dat onze spitsen meer op gaat leveren.
En zo'n doorverkoopbedrag van Driouech, is die ook gelijk te besteden denk jij? Durf te vragenAbenello schreef: ↑01-08-2024 10:55 Ik vermoed dat er nu nog 1 á 1,5 miljoen kan geïnvesteerd kan worden met de miljoenen van Sahraoui.
8,5 miljoen
- 0,7 miljoen voor Valerenga
- 1,0 miljoen fees voor zaakwaarnemers/solidariteitsbijdrages etc.
- 4,5 miljoen operationeel tekort
- 1,3 miljoen reeds uitgegeven aan transfers - opbrengsten Van Beek en Van Amersfoort