Voorbereiding en oefenwedstrijden 2024-2025
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Forumicoon
Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2024-2025
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... trijd.html
Mag toch hopen dat de keepers voortaal toch 30 meter meer naar achteren staan, ondanks dat Van Persie wil dat iedereen heel hoog op het veld staat
Mag toch hopen dat de keepers voortaal toch 30 meter meer naar achteren staan, ondanks dat Van Persie wil dat iedereen heel hoog op het veld staat
-
Verified
- Superster
Omdat er 1x in een oefenduel een bal overheen geschoten wordt? Ollson moet die bal daar niet zo dom verliezen, verder niks aan het handje wat mij betreft.Feanfan 1 schreef: ↑19-07-2024 19:21 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... trijd.html
-
- Superster
- Contacteer:
Als ze met de auto gaan, en ze hebben twee pleken vrij, dan zouden ik en mijn broer wel mee willen.
Wéér uit!!!!
-
- Selectiespeler
Ik denk dat we de eerste 11 van gister wel kunnen invullen als basiselftal, op Hall en Rallis na. Voor Hall zal normaliter Braude komen en voor Rallis komt Nunnely. Er vanuitgaande dat Sahroaui nog niet verkocht is.
Al Saed zien ze echt als linksvoor, want die heeft nog maar één potje op rechts gespeeld geloof ik. Seboaui zou dan nog op rechts kunnen, maar speelde voornamelijk linksbuiten.
Ik hoop heel erg op een artiest op rechts en dat Sebouai en Al-Saed op links het mogen uitvechten wanneer Sahroaui vertrekt.
Door een vergadering heb ik tegen Zwolle met een schuin oog gekeken. Maar het drukzetten met Nico lijkt nog steeds een probleem?
Al Saed zien ze echt als linksvoor, want die heeft nog maar één potje op rechts gespeeld geloof ik. Seboaui zou dan nog op rechts kunnen, maar speelde voornamelijk linksbuiten.
Ik hoop heel erg op een artiest op rechts en dat Sebouai en Al-Saed op links het mogen uitvechten wanneer Sahroaui vertrekt.
Door een vergadering heb ik tegen Zwolle met een schuin oog gekeken. Maar het drukzetten met Nico lijkt nog steeds een probleem?
-
Verified
- Superster
Niet alleen het druk zetten eigenlijk. Gisteren liet hij in principe ook elke bal van zijn voet stuiteren. Speelde een hele matige pot. Kan natuurlijk een keer gebeuren, ik heb geen zicht op trainingen.
Persoonlijk vind ik dat Karlsbak juist hier en daar aardige dingen laat zien. Paar keer goed weg in de diepte, waar hij er overigens te weinig mee deed. Ook hier en daar lekker in de combinatie. Kaatsen en weer weg. Gewoon door het simpel te houden. En hij pikt zijn goaltjes mee, hoe simpel ze soms ook in te tikken zijn.
- Trevorp
- Invaller
Karlsbakk laat dingen zien die elke 3e klasse spits ook kan laten zien. Ik heb persoonlijk nog niks gezien wat zijn aankoopsom zou kunnen billijken en als Van Persie hem aan de praat krijgt is het wat mij betreft een wonderdokter. Tot nu toe vind ik het een grote miskoop, maar ik laat me graag verrassen.
-
Verified
- Forumicoon
Ik ben echt benieuwd naar de wedstrijd vrijdag tegen Rayo Vallecano.
Ben vooral benieuwd of we weer koste wat kost als idioten weer op gaan bouwen. Iets wat een aantal spelers en Noppert helemaal niet kunnen. We zijn geen Manchester City of het Barcelona van 10 jaar geleden
En zou Noppert weer 30 meter voor de goal staan ? Tegen Dordrecht en Zwolle in ieder geval wel
Verder mag Conde zijn kunsten vertonen en voorin is geen enkele speler zeker van een basisplek, op Sahraoui na
Ohja, mocht je nog eens naar Madrid gaan, dan moet je echt eens een wedstrijd mee pikken van Rayo Vallecano. Een apart, maar prachtig stadion
Ben vooral benieuwd of we weer koste wat kost als idioten weer op gaan bouwen. Iets wat een aantal spelers en Noppert helemaal niet kunnen. We zijn geen Manchester City of het Barcelona van 10 jaar geleden
En zou Noppert weer 30 meter voor de goal staan ? Tegen Dordrecht en Zwolle in ieder geval wel
Verder mag Conde zijn kunsten vertonen en voorin is geen enkele speler zeker van een basisplek, op Sahraoui na
Ohja, mocht je nog eens naar Madrid gaan, dan moet je echt eens een wedstrijd mee pikken van Rayo Vallecano. Een apart, maar prachtig stadion
-
- Selectiespeler
Van der Hart lijkt dus eerste keeper te worden en Al-Saed eerste keus op rechtsvoor.
Karlsbakk dus de voorkeur boven Nico in de spits. Dat concludeer ik uit de opstelling van vandaag.
Ik neem aan dat de eerste 11 vandaag zullen spelen en de reserves morgen in tegen VVCS.
Overigens is Köhlert de opvallende aanvoerder.
Karlsbakk dus de voorkeur boven Nico in de spits. Dat concludeer ik uit de opstelling van vandaag.
Ik neem aan dat de eerste 11 vandaag zullen spelen en de reserves morgen in tegen VVCS.
-
- Selectiespeler
Een aardige pot gezien. Soms was het nog wat slordig, maar er zit voor mijn gevoel meer positiviteit en tempo in dan vorig seizoen. Dat van achteruit opbouwen blijf ik lastig vinden, hahaha. Maar de basis lijkt beter. Paar keer wel wat kansen weggegeven, maar die van Rayo zijn ook geen koekebakkers natuurlijk.
In positieve zin vielen mij op: Kohlert en Conde. Kohlert met een paar goede intercepties, was defensief prima en is ook altijd betrokken in de opbouw. Conde lijkt een heerlijke speler. Houdt goed het overzicht, wisselt eenvoudige passing af met meer dieptepasses. Positioneerde zich ook vaak prima. En Karslbakk verdient ook een positieve vermelding. Het ziet er soms wat sloom en onbeholpen uit (misschien een beetje Crouch?), maar scoort drie keer. Positioneert zich in ieder geval goed. Gaf ook nog een bijna assist. Ik zou hem even goed in de sportschool zetten. Van Ion zien we nog maar weinig. Verder weinig spelers die door de ondergrens gingen. Al Saed niet heel veel gezien, maar een paar keer leuke dingen getoond. Kan wel voetballen volgens mij.
In positieve zin vielen mij op: Kohlert en Conde. Kohlert met een paar goede intercepties, was defensief prima en is ook altijd betrokken in de opbouw. Conde lijkt een heerlijke speler. Houdt goed het overzicht, wisselt eenvoudige passing af met meer dieptepasses. Positioneerde zich ook vaak prima. En Karslbakk verdient ook een positieve vermelding. Het ziet er soms wat sloom en onbeholpen uit (misschien een beetje Crouch?), maar scoort drie keer. Positioneert zich in ieder geval goed. Gaf ook nog een bijna assist. Ik zou hem even goed in de sportschool zetten. Van Ion zien we nog maar weinig. Verder weinig spelers die door de ondergrens gingen. Al Saed niet heel veel gezien, maar een paar keer leuke dingen getoond. Kan wel voetballen volgens mij.
-
Verified
- Superster
Je loopt iets te hard van stapel. Volgende week spelen we onze laatste oefenpot, dan zullen we zien welke keis er gemaakt is.SuperFrysk schreef: ↑26-07-2024 17:34 Van der Hart lijkt dus eerste keeper te worden en Al-Saed eerste keus op rechtsvoor.
De keepers hebben om en om gespeeld. Noppert speelde de laatste en Nico ook. Nu speelden van der Hart en Karlsbak dus.
- jeewee
- Basisspeler
Volgens Voetbalzone, weet hun bron niet, speelt Noppert volgende week weer basis. Ben benieuwd op wie dan de uiteindelijke keuze valt, zou bijna zeggen degene die de laatste oefenpot speelt.
.-
-
- Wereldspeler
Volgende week spelen inderdaad Nico en Noppert tegen Middlesbrough FC. Ze moeten het maar laten zien en onderling uitvechten. Vandaag een mooie uitslag maar we kwamen ook een paar keer goed weg met slechte passes. Bijvoorbeeld die terugspeelbal waarmee Brouwers een tegenstander voor de keeper zette. Het dubbeltje kan ook zo de verkeerde kant opvallen met risicovol voetbal.
-
Verified
- Nieuw talent
Ik denk dat het nog wat te voorbarig is om te zeggen wie volgende week tegen Middlesbrough FC in de basis staan
Wie het opstellingenformulier bekeek, zag dat een aantal namen ontbrak. Zo verdedigde Mickey van der Hart het doel in plaats van Andries Noppert en kregen Ion Nicolaescu, Levi Smans, Ché Nunnely en Ilias Sebaoui rust. Zij nemen het zaterdag in een besloten oefenwedstrijd op tegen de clubloze profs van de VVCS (Vereniging van Contractspelers).
,,Zo kan iedereen 90 minuten maken”, verklaarde Van Persie zijn beslissing om de selectie in tweeën te delen. ,,Op een aantal posities zijn we er wel uit, maar op andere plekken nog niet en dan is dit een mooie manier om meerdere jongens een kans te geven. Tegelijkertijd wil je ook vermaken en terugzien wat je getraind hebt. Dat is prima gelukt.”
-
- Wereldspeler
Bij Omrop Fryslan zei van Persie dat Noppert en Nico volgende week de kans in de basis krijgen.
-
- Selectiespeler
Misschien iets voorbarig, maar het lijkt mij dat je je basiselftal wil testen tegen het sterkste team.
Ik ben wel echt benieuwd naar Karlsbakk en Nico. Misschien dat we met het hoge druk zetten en het direct spel, onze spitsen veel meer in stelling brengen als onder KvW. En dan blijken het misschien helemaal niet zulke verkeerde spitsen te zijn.
Overigens zie je aan Al-Saed wel dat die beter op links kan, dan is die veel directer met zijn schot.
Ik vond het gister erg fris, maar ik vrees ook een beetje voor het optimisme. De verwachtingen worden wel erg hoog, dat mag wel een beetje getemperd worden.
-
- Bankzitter
Je kunt afvragen of Rayo Vallecano beter is dan Middlesbrough.
- Freezeman
- Superster
Zonder in de gaan op wie waar moet spelen heb ik gister avond een team gezien dat wou voetballen en dat is 100% winst op vorig seizoen.
Anti anti.
-
- Selectiespeler
-
- Bankzitter
Maar volgende week spelen Noppert en Nico tegen Middlesbrough. Als RvP eruit zou zijn zou hij niet meer switchen.
-
- Superster
Al eerder vermeld, maar nu even met bron.
Keeper en spits zijn nog niet definitief, tegen middelsborough zal de basis er anders uit zien om anderen een kans te geven.
Wel leuk dat je dus goed kunt zien wie er op de wip zitten (staan nu wel of juist niet in de basis) en wie zeker zijn.
https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/166 ... n-hattrick
Keeper en spits zijn nog niet definitief, tegen middelsborough zal de basis er anders uit zien om anderen een kans te geven.
Wel leuk dat je dus goed kunt zien wie er op de wip zitten (staan nu wel of juist niet in de basis) en wie zeker zijn.
Het is maar een spelletje
-
Verified
- Nieuw talent
Het is hier eerder gezegd, maar ik heb de echte bron waarin RvP zegt dat de basis tegen Middelsborough er anders uitziet nog niet kunnen vinden.vlqrt schreef: ↑28-07-2024 10:29 Al eerder vermeld, maar nu even met bron.
Überhaupt niets waarin RvP Middelborough noemt.
De link hierboven, is ook alleen maar een wedstrijdverslag.
Er is wel een artikel in de LC https://lc.nl/sport/Robin-van-Persie-ge ... 52249.html
Maar dat ging over de wedstrijd van gister:
Overigens kun je die wedstrijd hier terugkijken, met zo te zien Bekkema op goal:Wie het opstellingenformulier bekeek, zag dat een aantal namen ontbrak. Zo verdedigde Mickey van der Hart het doel in plaats van Andries Noppert en kregen Ion Nicolaescu, Levi Smans, Ché Nunnely en Ilias Sebaoui rust. Zij nemen het zaterdag in een besloten oefenwedstrijd op tegen de clubloze profs van de VVCS (Vereniging van Contractspelers).
,,Zo kan iedereen 90 minuten maken”, verklaarde Van Persie zijn beslissing om de selectie in tweeën te delen. ,,Op een aantal posities zijn we er wel uit, maar op andere plekken nog niet en dan is dit een mooie manier om meerdere jongens een kans te geven. Tegelijkertijd wil je ook vermaken en terugzien wat je getraind hebt. Dat is prima gelukt.”
- Pibe
- Jeugdspeler
Het wordt benoemd door Van Persie in het interview met Roelof.
Leuk dat de wedstrijd tegen VVCS online staat en het is ook fijn gefilmd met alle linies in beeld. Interessant om nog even terug te kijken als ik eraan toe kom deze week.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Goaltjes op/rond:N01tra schreef: ↑28-07-2024 14:18 Het is hier eerder gezegd, maar ik heb de echte bron waarin RvP zegt dat de basis tegen Middelsborough er anders uitziet nog niet kunnen vinden.
Überhaupt niets waarin RvP Middelborough noemt.
De link hierboven, is ook alleen maar een wedstrijdverslag.
Er is wel een artikel in de LC https://lc.nl/sport/Robin-van-Persie-ge ... 52249.html
Maar dat ging over de wedstrijd van gister:
Overigens kun je die wedstrijd hier terugkijken, met zo te zien Bekkema op goal:
0-1: 00:12:41
1-1: 00:25:56
2-1: 00:28:50
3-1: 00:47:31
4-1: 01:27:58
-
- Jeugdspeler
Heeft iemand een idee of en zo ja wanneer de trainingstijden bekend zijn? Graag zou ik volgende week even gaan kijken, maar dan moeten ze wel trainen
-
Verified
- Beheerder
Nunnely en Bochnie afwezig bij de training vandaag. Nunnely is geblesseerd. Bochnie geen idee
Heerenveen fan in Leiden
-
- Invaller
Die zijn hier te vinden: https://www.sc-heerenveen.nl/eerste-elftal
-
- Wereldspeler
Is de wedstrijd tegen Middlesbrough FC ergens te bekijken?
-
Verified
- Nieuw talent
-
Verified
- Nieuw talent
En toch een 2e poging: https://www.youtube.com/live/5slbat7Jcjo
-
Verified
- Nieuw talent