Uitsupporters in 25-26 en 27??

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
T-Bird
Jeugdspeler

Uitsupporters in 25-26 en 27??

Bericht door T-Bird »

Zo, En dan is het stadion verbouwd aan de noordzijde... Mooi denk je dan!
Ruimte voor NOG MEER Friese Fans!!!

Dan krijg je ineens het meest raarste fenomeen te zien.
Het halve gedeelte van Noord (25-26 en 27) Is gevuld met..... UITSUPPORTERS!!!! :shock:

Dus ach, je ziet wat supportertjes van AZ... Nou jah, raar maar ok..., zal wel een foutje zijn!
Dan zie je later weer zoon "foutje" met RKC.
Hmm , begint vreemd te worden. Zijn er dan niet genoeg fans uit friesland voor deze plaatsen?
Ok, je kijkt de wedstrijd af en gaat weer naar huis.

Tot je grootste verbazing presteerd de club kaarten te verkopen aan... JAWEL... PSV-ers in deze vakken!
Je begint t nu toch wel verdacht te vinden...
Dan... De thuiswedstrijd tegen AJAX! UITVERKOCHT staat er op de site en teletekst.
MOOI!! denk je dan!! Volle bak !! Eindelijk als 1 man achter je club...

Wedstrijd begint... Dan het moment dat AJAX scoort... Je kijkt opzij naar vak 26.
En wat zie je tot je grootste verbazing?? AJAXFANS!!!! EN niet 5 of 10, nee!! stuk of 50-75!!!
Wie regelt dit en wie haalt dit in zijn/ haar grijze massa!!
Wil je dan graag dat t spannender wordt op de tribunes met deze nieuwe "uitdaging"?
Aangezien er ook niemand meer mag staan heeft de sfeer nl al een flinke deuk opgelopen!
Dan maar de spanning een beetje opbouwen dmv uitsupporters in het vak te drukken!
Wordt t misschien toch nog gezellig! :?

Nou meneer van der Velde, ik kan u met zekerheid vertellen dat dit spanningselement werkt, maar dit moet toch niet de manier zijn om uw stadion zo te vullen en de spanning op deze manier een beetje op te schroeven???
Ik geloof dat "we" ook nog een wachtlijst hebben... Mag ik u voorstellen deze aan te snijden voor de evt. gaten in de noordtribune? En anders stel ik voor de verdere plannen voor de verbouwing stop te zetten. Of willen we dat er nog meer plekken vrij komen voor de gasten ipv de echte FEANFANS!

Met vriendelijke groet,

T-Bird .
Steurder
Invaller

Bericht door Steurder »

Dit is ook al flink te sprake gekomen op: SC Heerenveen Forum Index -> Wedstrijden Heerenveen - Ajax.

Het is inderdaad te zot voor woorden.
Reboelje!! Fan bugjen frjemd.
GW
Bankzitter

Bericht door GW »

Dat er supporters van de tegenpartij op zuid zitten is niet het grootste probleem. Dat het een keer uit loopt op een matpartij is ook niet het grootste probleem. Wat wel heel jammer is dat SC Heerenveen nu geen actie onderneemt tegen uitsupporters in heerenveenvakken, maar bij een eventuele matpartij zal het waarschijnlijk de heereveensupporters hard aanpakken en dan denk ik bv aan: 1 kaart per club/seizoen kaart, registratieplicht zoals bij uitwedstrijden, zal het staanvak ongedaan maken en andere niet meewerken aan sfeer activiteiten. Dat heerenveen overdreven zware sancties oplegt na incidenten blijkt wel uit het incidentje bij zwolle (een poosje verplichte buscombi, registatieplicht en 1 kaartje per club/seizoenkaart).
Ik val onder klapvee!!
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Mag op 1 van de 2 onderwerpen hierover heel snel een slotje?? Anders gaan mensen dubbel posten zoals hierboven!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Deze maar dicht dan, omdat in het ajaxtopic er al veel meer over gezegd is.

:arrow: HIERRR dus verder...
Gesloten