Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

pes5
Beheerder

Re: Verlengen seizoenskaart!

Bericht door pes5 »

13.500 gepasseerd inmiddels.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

@badfrisianboy Is het niet zo dat er elk jaar sponsors van de lijst verdwijnen en deze de volgende periode er weer op staan? Is dat niet een contract dingetje oid?
Spijt heb je morgen maar!
Abenello
Invaller

Bericht door Abenello »

Ebiede schreef: 21-06-2024 07:23 @badfrisianboy Is het niet zo dat er elk jaar sponsors van de lijst verdwijnen en deze de volgende periode er weer op staan? Is dat niet een contract dingetje oid?
Volgens mij klopt dit. Contract lopen tot een bepaalde datum (1 juni?) en de bedrijven zijn nog in onderhandeling met Heerenveen of heb het te druk met andere zaken. Een deel zal dus vermoedelijk snel weer terugkomen.
Abenello
Invaller

Bericht door Abenello »

pes5 schreef: 21-06-2024 00:16 13.500 gepasseerd inmiddels.
Dat is ongeveer gelijk aan het aantal dat we hadden bij de start van afgelopen seizoen, we liggen nu nog 1.500 kaarten voor op dezelfde datum als vorig jaar. De 15.000 moet er daarom nog inzitten.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Het is denk ik niet vreemd dat aan het eind van het seizoen een piek is in het aantal sponsoren dat opzegt. Contracten lopen nou eenmaal dan af.
Abenello
Invaller

Bericht door Abenello »

Het aantal sponsoren lijkt zich wel wat te stabiliseren: 508 vorig jaar op 1 juli tegen 504 nu.

Het aantal grote sponsoren (Co-sponsoren) is wel flink gestegen: 29 vorig jaar op 1 juli tegen 40 nu.

Per saldo krijg je dan wel substantieel meer geld binnen.
HUNTELAAR
Basisspeler

Bericht door HUNTELAAR »

Waarom niet even nieuwe update, is toch leuk.
Maar er bijvoorbeeld alvast een kleine derby van tegen Grunn..
Zij staan op14.000..

Friezen, wij kinnne toch nei de 15.000? Wa mat er nog bij weze?
HUNTELAAR
Basisspeler

Bericht door HUNTELAAR »

HUNTELAAR schreef: 23-06-2024 09:54 Waarom niet even nieuwe update, is toch leuk.
Maar er bijvoorbeeld alvast een kleine derby van tegen Grunn..
Zij staan op14.000..

Friezen, wij kinnne toch nei de 15.000? Wa mat er nog bij weze?
Laat maar, ze staan al op 15.000 bij Grunn :roll:
jeewee
Basisspeler

Bericht door jeewee »

HUNTELAAR schreef: 24-06-2024 16:40 Laat maar, ze staan al op 15.000 bij Grunn :roll:
Maar daarmee zijn ze ook uitverkocht daar. Moeten we toch overheen kunnen?!
.-
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

En weer een dag geen tussenstand vanuit de club? Vind het oprecht jammer.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Ik denk dat de Social Media-verantwoordelijke gewoon op vakantie is (moet ook gebeuren, en dit is de beste tijd ervoor, sc Heerenveen is ondanks het emotionele belang voor honderdduizenden mensen maar gewoon een MKB-bedrijfje waar maar een beperkt aantal mensen werkt). De laatste instagrampost is ook al van een week geleden.

Dus ik zou iedereen vooral willen aanraden er niet al te veel mee te zitten en te genieten van het zonnetje.
jeewee
Basisspeler

Bericht door jeewee »

Kaz_SCH schreef: 25-06-2024 10:04 Ik denk dat de Social Media-verantwoordelijke gewoon op vakantie is (moet ook gebeuren, en dit is de beste tijd ervoor, sc Heerenveen is ondanks het emotionele belang voor honderdduizenden mensen maar gewoon een MKB-bedrijfje waar maar een beperkt aantal mensen werkt). De laatste instagrampost is ook al van een week geleden.

Dus ik zou iedereen vooral willen aanraden er niet al te veel mee te zitten en te genieten van het zonnetje.
Sa ist. Hadden we vorig jaar ook niet zo’n periode?
.-
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Volgens mij wel. Het EK is in volle gang, de trainer is al gepresenteerd, de hardste deadline voor seizoenkaarten is geweest en het transfercircus begint pas weer echt als het EK is afgelopen. Als er een keer een weekje is dat de socialmediapersoon er tussenuit kan is het deze week wel.
SuperFrysk
Basisspeler

Bericht door SuperFrysk »

Kaz_SCH schreef: 25-06-2024 10:04 Ik denk dat de Social Media-verantwoordelijke gewoon op vakantie is (moet ook gebeuren, en dit is de beste tijd ervoor, sc Heerenveen is ondanks het emotionele belang voor honderdduizenden mensen maar gewoon een MKB-bedrijfje waar maar een beperkt aantal mensen werkt). De laatste instagrampost is ook al van een week geleden.

Ik hoop dat het niet echt zo werkt bij Heerenveen dat als er wat mensen op vakantie zijn, de boel stil ligt. Net of kun je Social Media posts niet inplannen en voorbereiden. Het is gewoon jammer dat de updates uitblijven, waar andere clubs dat wel doen.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Je kan inplannen wat je wil, maar je weet van te voren niet hoeveel kaarten je over een week verkocht hebt toch
SuperFrysk
Basisspeler

Kaz_SCH schreef: 25-06-2024 11:37 Je kan inplannen wat je wil, maar je weet van te voren niet hoeveel kaarten je over een week verkocht hebt toch
Het is heel simpel om vanaf je vakantieadres even het aantal aan te passen en te posten
davp
Verified
Wereldspeler

Bericht door davp »

Omdat een ongeduldig mannetje op een forum dat graag wil weten? Laat die meneer/mevrouw even lekker vakantie vieren. Wat maakt het nou een donder uit dat er even een weekje geen tussenstand gepresenteerd wordt? Gebeurt momenteel genoeg in de wereld (EK, Tour staat op het punt van beginnen, etc.) om je lekker mee bezig te houden. En anders even geduld, over een tijdje barst de transfermarkt weer los en heb je genoeg om je op te storten.
SuperFrysk
Basisspeler

davp schreef: 26-06-2024 08:42 Omdat een ongeduldig mannetje op een forum dat graag wil weten? Laat die meneer/mevrouw even lekker vakantie vieren. Wat maakt het nou een donder uit dat er even een weekje geen tussenstand gepresenteerd wordt? Gebeurt momenteel genoeg in de wereld (EK, Tour staat op het punt van beginnen, etc.) om je lekker mee bezig te houden. En anders even geduld, over een tijdje barst de transfermarkt weer los en heb je genoeg om je op te storten.
Nee; omdat je een professionele organisatie bent. Net alsof dergelijke taken niet even gedelegeerd kunnen worden als er iemand op vakantie is.

Overigens ben ik niet ongeduldig, ik geef slechts aan dat als een vakantie de reden voor radiostilte zou zijn, dat erg slecht geregeld zou zijn.

Ik neem aan dat andere voetbalclubs ook niet op bepaalde aspecten stilliggen als er iemand op vakantie gaat?
Pibe
Jeugdspeler

Bericht door Pibe »

Je kunt natuurlijk gewoon een post klaarzetten voor pak 'm beet 14.000 seizoenkaarten en deze eruitgooien wanneer het aantal is bereikt. De club geeft vaker updates dan de meeste clubs en kan me er eigenlijk ook niet zo druk om maken als het een paar weken stil is. NAC heeft een "real-time" tussenstand; dat is ook leuk!

https://www.nacseizoenkaart.nl/

Is het trouwens seizoenskaart of seizoenkaart?
Frisian Viking
Superster

davp schreef: 26-06-2024 08:42 Omdat een ongeduldig mannetje op een forum dat graag wil weten? Laat die meneer/mevrouw even lekker vakantie vieren. Wat maakt het nou een donder uit dat er even een weekje geen tussenstand gepresenteerd wordt? Gebeurt momenteel genoeg in de wereld (EK, Tour staat op het punt van beginnen, etc.) om je lekker mee bezig te houden. En anders even geduld, over een tijdje barst de transfermarkt weer los en heb je genoeg om je op te storten.
We willen het stadion weer vol hebben. Je ziet dat het goed gaat met de verkoop en dat mensen enthousiast bezig zijn mensen over te halen. Het is dan leuk en prettig om dat alles een zetje in de rug te geven door zo nu en dan wat te zeggen over de verkoop. Het is nu al een week stil, het lijkt dood te bloeden, maar de schouders moeten eronder.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
pes5
Beheerder

Bericht door pes5 »

14000 gepasseerd
Frisian Viking
Superster

Bron?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
pes5
Beheerder

Bericht door pes5 »

Frisian Viking schreef: 29-06-2024 16:58Bron?

Iemand die bij de club werkt en het zeker weet.
jeewee
Basisspeler

Bericht door jeewee »

.-
Makkum8
Basisspeler

Bericht door Makkum8 »

Mooi. Nu op naar de 15000!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
HUNTELAAR
Basisspeler

Bericht door HUNTELAAR »

pes5 schreef: 29-06-2024 18:19 Iemand die bij de club werkt en het zeker weet.
Waarom dan geen update?
gwgwgw
Invaller

Bericht door gwgwgw »

Mooi dat we de 14.000 voorbij zijn en op naar de 15.000! Dat zal er om spannen denk ik, want na het verlopen van de verlengingstermijn is de voorsprong wat geslonken. Vorig jaar verkochten we er in de eerste 6 dagen er nog 1.900. Nu na 2 weken een kleine 1.300.

Het zou mooi zijn als we Groningen nog zouden passeren, NAC passeren zie ik niet meer gebeuren.
SuperFrysk
Basisspeler

HUNTELAAR schreef: 29-06-2024 21:22 Waarom dan geen update?
Ze zijn op vakantie.
(Net alsof er, wanneer Sahraoui morgen voor 16 miljoen wordt verkocht, geen aankondiging zou zijn op de officiële kanalen.)
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

gwgwgw schreef: 30-06-2024 12:50 Mooi dat we de 14.000 voorbij zijn en op naar de 15.000! Dat zal er om spannen denk ik, want na het verlopen van de verlengingstermijn is de voorsprong wat geslonken. Vorig jaar verkochten we er in de eerste 6 dagen er nog 1.900. Nu na 2 weken een kleine 1.300.

Het zou mooi zijn als we Groningen nog zouden passeren, NAC passeren zie ik niet meer gebeuren.
Vorig jaar zijn er tussen het einde van de verlengperiode en het einde van de transferperiode, 1 september (start competitie is natuurlijk al iets eerder) nog ongeveer 1800 kaarten verkocht. Nu zijn er na het einde van de verlengperiode al 1300 kaarten verkocht. Met nog 2 volle maanden te gaan tot aan 1 september vind ik dat eigenlijk fantastische cijfers. Voorbereiding is nu pas begonnen, oefenpotjes komen nog, nog een aantal nieuwe jongens erbij enz.. Als je dan ook nog een beetje knap start in augustus, ondanks ons zware programma, dan kan er een hoop gebeuren.

Hoe zit dat overigens met die cijfers van Groningen, zijn dat allemaal particuliere seizoenskaarten?
jeewee
Basisspeler

Bericht door jeewee »

Euroborg heeft in totaal plaats voor ongeveer 17.000 supporters verdeeld over drie publieke tribunes. De totale capaciteit van het stadion betreft 22.500, maar dit is inclusief de tribunes voor zakelijke gasten en het gastenvak voor uitsupporters. De Trots van het Noorden houdt zo`n 2.000 kaarten per wedstrijd beschikbaar voor losse kaartverkoop.
Van hun website, bij het bericht dat ze uitverkocht zijn. Dus ik vermoed exclusief.

Wel zitten bij hun totaal seizoenkaarten 200 stuks die ze beschikbaar stellen aan een stichting voor mensen die onder de armoedegrens leven.
.-
Plaats reactie