Aanvallers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Abenello
Selectiespeler

Re: Aanvallers (geruchten in de media)

Bericht door Abenello »

Ga er maar vanuit dat dit één van de laatste transferperiodes waarin transfersommen betaald worden. Dat betekent dus ook dat je je minder hoeft te richten op jonge spelers die je door wil verkopen.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Een 25-jarige met 11 goals en 2 assists in 29 Elitserien wedstrijden. Dit is niet een "melkkoe transfer" zoals een Sahraoui of Sarr, maar meer een goedkope versterking. Ik zou echt niet meer dan 7 ton betalen, deze jongen gaat echt niet voor veel meer bij ons weg.
Heerenveen fan in Leiden
db_drachten
Jeugdspeler

Bericht door db_drachten »

Abenello schreef: 13-06-2024 13:15 Ga er maar vanuit dat dit één van de laatste transferperiodes waarin transfersommen betaald worden. Dat betekent dus ook dat je je minder hoeft te richten op jonge spelers die je door wil verkopen.
Ik moet dat echt nog zien hoor... Ik heb die artikelen rondom dat Bosman arrest wel gevolgd, maar ik heb niet de indruk dat het allemaal zo'n vaart loopt. Of hebben jullie meer/nieuwere info?
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Abenello schreef: 13-06-2024 13:15 Ga er maar vanuit dat dit één van de laatste transferperiodes waarin transfersommen betaald worden. Dat betekent dus ook dat je je minder hoeft te richten op jonge spelers die je door wil verkopen.
Ik hoop niet dat dit het uitgangspunt is van onze directie, want sturen op zoiets zou wel erg zorgelijk zijn.

Als Heerenveen aan het bieden is, zou er dan een bod liggen voor Sahraoui?
We hebben toch helemaal geen geld om uit te geven?
Pibe
Jeugdspeler

Bericht door Pibe »

Jazz schreef: 13-06-2024 13:30 Een 25-jarige met 11 goals en 2 assists in 29 Elitserien wedstrijden. Dit is niet een "melkkoe transfer" zoals een Sahraoui of Sarr, maar meer een goedkope versterking. Ik zou echt niet meer dan 7 ton betalen, deze jongen gaat echt niet voor veel meer bij ons weg.
Ik ben het met je eens, maar hij doet dit wel bij het Noorse Excelsior. Sahraoui had in zijn laatste jaar bij Vålerenga, een topclub in dezelfde competitie, 6 goals en 5 assists in 29 wedstrijden. Het is geen talent meer, maar je kunt hem over een jaar of twee echt nog wel voor een meerprijs verkopen.

Als de transfersommen daadwerkelijk volgend seizoen verdwijnen, is het vooral zorgelijk dat we nu transfersommen betalen.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Persson van Sirius IK is 22 jaar. Daar zit nog wel verdienste op.
Spijt heb je morgen maar!
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Pibe schreef: 13-06-2024 14:08 Ik ben het met je eens, maar hij doet dit wel bij het Noorse Excelsior. Sahraoui had in zijn laatste jaar bij Vålerenga, een topclub in dezelfde competitie, 6 goals en 5 assists in 29 wedstrijden. Het is geen talent meer, maar je kunt hem over een jaar of twee echt nog wel voor een meerprijs verkopen.

Als de transfersommen daadwerkelijk volgend seizoen verdwijnen, is het vooral zorgelijk dat we nu transfersommen betalen.
Dat is een beetje de spagaat waar clubs als Heerenveen in zitten. De kans is aanwezig dat transfersommen verdwijnen, elke euro die je nu nog betaald gooi je min of meer over de balk, maar als de transfersommen toch niet verdwijnen moet je nu nog steeds investeren in groeibriljantjes.
ABE1920SCH
Nieuw talent

Bericht door ABE1920SCH »

Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Oh, ik dacht dus serieus dat hij terug was naar Al-Nassr!

Zal wel iets gelezen hebben over 'reünie Ronaldo en Amrabat' oid en daar verkeerde conclusies aan hebben verbonden. 6 goals en 8 assists zijn geen indrukwekkende cijfers, maar wellicht wel als je 37 jaar bent en er ook Champions League-kwalificatieduels en Europa League bij zitten.
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

Marça schreef: 17-06-2024 09:04 Oh, ik dacht dus serieus dat hij terug was naar Al-Nassr!

Zal wel iets gelezen hebben over 'reünie Ronaldo en Amrabat' oid en daar verkeerde conclusies aan hebben verbonden. 6 goals en 8 assists zijn geen indrukwekkende cijfers, maar wellicht wel als je 37 jaar bent en er ook Champions League-kwalificatieduels en Europa League bij zitten.
Jij poste een poosje terug die tweet van Al-Nassr, dat zou dan dus inderdaad niet een contractering betreffen maar slechts een bezoekje.

Wat mij betreft is Amrabat ontzettend welkom in ieder geval.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Marça schreef: 17-06-2024 09:04 Oh, ik dacht dus serieus dat hij terug was naar Al-Nassr!
In de competitie speelde hij 9,2 volledige wedstrijden en was daarin bij 10 goals betrokken (4 goals, 6 assists) Met 35% basisplekken en een súterige 35% speeltijd over alle competities vind ik 17% betrokkenheid bij goals niet slecht voor zo'n ouwe bok :lol: Hij deed dat echter wel als middenvelder en leverde 1 assists in 1 wedstrijd als rechtsbuiten. Het is maar net wat de plannen van van Persie zijn.
Maar wat niet minder belangrijk is dat dit wel iemand is met karakter. Misschien moet je deze wel juist temperen i.p.v stimuleren. En een speler met zoveel diverse ervaring is sowieso een aanwinst voor onze ploeg ideale schoonzonen.
RvP, het waren 10 .... maanden
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Otsje P schreef: 17-06-2024 09:46 Jij poste een poosje terug die tweet van Al-Nassr, dat zou dan dus inderdaad niet een contractering betreffen maar slechts een bezoekje.

Wat mij betreft is Amrabat ontzettend welkom in ieder geval.
En dan blijkt maar weer dat iets soms niet is wat het lijkt. Ik vond het ook al vreemd dat ik er verder nérgens over kon vinden en dat het transfermarktprofiel van hem ook niet aangepast was. Wat mij betreft is hij ook welkom nu hij 'gratis' op te pikken is en als hij niet te hoge salariseisen heeft.
N01tra
Verified
Nieuw talent

Bericht door N01tra »

26 mei:
De 64-voudig international van Marokko verwacht snel witte rook. "Ik ga komende week een beslissing nemen. Even alle plussen en minnen bij elkaar wegstrepen, en dan een keuze maken. Binnen twee weken wil ik duidelijkheid, want ik wil niet te lang wachten. Ik houd ervan om vanaf de voorbereiding al bezig te zijn, gelijk te beginnen en dan zo het seizoen te beginnen."
Binnen die 2 weken is niet echt gelukt.
Je zou haast gaan denken dat hij die uitspraak vooral heeft gedaan om andere clubs even wakker te schudden en zo z'n onderhandelingspositie te kunnen verstevigen.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Wat zou Nordin hier moeten doen? Hebben we een nieuwe spitsentrainer nodig?
Heerenveen fan in Leiden
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Een stokoude Amrabat spreekt mij niet echt aan. Daarnaast is de Griekse competitie van een laag niveau. Wat mij betreft was het anders geweest als hij uit Spanje, Duitsland of Engeland was gekomen.
Spijt heb je morgen maar!
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Ebiede schreef: 18-06-2024 09:09 Een stokoude Amrabat spreekt mij niet echt aan. Daarnaast is de Griekse competitie van een laag niveau. Wat mij betreft was het anders geweest als hij uit Spanje, Duitsland of Engeland was gekomen.
Dan zal hij in ieder geval weinig aanpassingsproblemen ondervinden. Op een handjevol wedstrijden tegen pak hem beet de top-6 is onze mickey mouse competitie nou ook weer niet van zo'n hoog niveau. Om over het clubniveau van afgelopen seizoen nog maar te zwijgen. Qua karakter en winnaarsmentaliteit krijgt hij van mij al een +. Basis of invaller (logischerwijs), hij brengt in ieder geval strijd.
SuperFrysk
Wereldspeler

Mackan68 schreef: 18-06-2024 19:46 Dan zal hij in ieder geval weinig aanpassingsproblemen ondervinden. Op een handjevol wedstrijden tegen pak hem beet de top-6 is onze mickey mouse competitie nou ook weer niet van zo'n hoog niveau. Om over het clubniveau van afgelopen seizoen nog maar te zwijgen. Qua karakter en winnaarsmentaliteit krijgt hij van mij al een +. Basis of invaller (logischerwijs), hij brengt in ieder geval strijd.
Qua karakter? Kreeg die vorig jaar geen rode kaart in een oefenwedstrijd tegen een Nederlands team voor het uitschelden van de scheids?
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

SuperFrysk schreef: 18-06-2024 20:09 Qua karakter? Kreeg die vorig jaar geen rode kaart in een oefenwedstrijd tegen een Nederlands team voor het uitschelden van de scheids?
Weet je wanneer en in wat voor wedstrijd? Feit is dat hij dus inderdaad karakter of pit heeft wat eerder getemperd moet worden dan gestimuleerd. Met ideale schoonzonen gaan we geen strijd winnen, dat heeft afgelopen seizoen wel bewezen dacht ik.
SuperFrysk
Wereldspeler

Mackan68 schreef: 20-06-2024 02:06 Weet je wanneer en in wat voor wedstrijd? Feit is dat hij dus inderdaad karakter of pit heeft wat eerder getemperd moet worden dan gestimuleerd. Met ideale schoonzonen gaan we geen strijd winnen, dat heeft afgelopen seizoen wel bewezen dacht ik.
Kan het zo niet meer terugvinden, maar het was vorig jaar voorbereiding. Ik dacht toen nog: Goed dat die niet naar ons is gekomen.
Demster
Selectiespeler

Bericht door Demster »

SuperFrysk schreef: 21-06-2024 11:39 Kan het zo niet meer terugvinden, maar het was vorig jaar voorbereiding. Ik dacht toen nog: Goed dat die niet naar ons is gekomen.
Denk dat je hierop doelt.
ABE1920SCH
Nieuw talent

AMDJ
Verified
Beheerder

Bericht door AMDJ »

VI en LC melden het ook al

ABE1920SCH
Nieuw talent

SuperFrysk
Wereldspeler

Blijft opvallend, een 25-jarige linksbuiten voor 1 miljoen terwijl we geen geld hebben. Ik hoop dat als dit de opvolger van Sahroaui word, er nog een jonge rechtsbuiten bij komt.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Simon Olsson was op een maand na 25 jaar toen hij voor 1,3 miljoen kwam. Nu is hij international en een veelvoud waard.
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Ben zelf ook wat sceptisch over zijn leeftijd maar het kan zeker een schot in de roos zijn, Alves was ook 25/26 jaar.
Ervan uitgaande dat Sahraoui nog vertrekt en deze jongen op de linkerkant komt. Zie ik graag dat er voor de rechterkant nog wel een begin 20 talent wordt gehaald.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Abenello schreef: 27-06-2024 10:06 Simon Olsson was op een maand na 25 jaar toen hij voor 1,3 miljoen kwam. Nu is hij international en een veelvoud waard.
Een veelvoud zie ik 1,2,3 nog steeds niet gebeuren. Als hij voor het dubbele verkocht zal worden zou dat mij al verbazen. Je mag me er op wijzen wanneer ik ongelijk heb. Soms doet Simon best leuke dingen, maar als het niet loopt zoals afgelopen seizoen dan laat hij het (en zijn man) ook met regelmaat lopen.
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef: 27-06-2024 17:59 Een veelvoud zie ik 1,2,3 nog steeds niet gebeuren. Als hij voor het dubbele verkocht zal worden zou dat mij al verbazen. Je mag me er op wijzen wanneer ik ongelijk heb. Soms doet Simon best leuke dingen, maar als het niet loopt zoals afgelopen seizoen dan laat hij het (en zijn man) ook met regelmaat lopen.
Alleen al omdat hij international is, levert hij die 1,3 miljoen euro echt wel weer op. En al levert hij geen 5 miljoen op, we hebben dan mooi een international minimaal 2 seizoenen in het elftal gehad op een leeftijd waarin hij in zijn prime is, plus eraan verdient.

Snap daarom ook weinig van de kritiek op dit soort aankopen. Op dit soort spelers vang je misschien geen Ejuke-bedragen, maar aan de andere kant krijg je dat miljoen bij presteren van de speler ook altijd wel weer terug.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Sorry, maar ik vindt het bij Veerman meer een drama op het persoonlijke vlak dan het geld.

Toen hij nog bij ons speelde en ook daarna komt hij bij mij altijd over als een enorm sympathieke kerel die altijd het beste met Heerenveen voor heeft gehad.

Hij heeft geholpen aan de transfer van Henk Veerman zonder er zelf wat aan te hebben. Hij was altijd erg netjes naar Heerenveen ook toen er super veel geruchten waren rondom een transfer. Kwam ook nadat hij bij Heerenveen weg was nog wel eens kijken bij zijn oude cluppie en juicht nog steeds niet wanneer hij tegen ons scoort.

Kortom dat geld is veel minder belangrijk, (niet dat hij dit leest) kop op Joey, blijf in je zelf geloven en jij komt er altijd!
Het is maar een spelletje
gwgwgw
Invaller

Bericht door gwgwgw »

vlqrt schreef: 28-06-2024 07:57 Toen hij nog bij ons speelde en ook daarna komt hij bij mij altijd over als een enorm sympathieke kerel die altijd het beste met Heerenveen voor heeft gehad.
Heel sympathiek was zijn laatste periode niet. Nadat hij de eerste keer zijn transfer niet kreeg, heeft hij WEKEN lang lopen janken in de media en lopen klagen dat Heerenveen te veel vroeg enzo. Elk interview bij espn na een wedstrijd kwam zijn verongelijkte klaagzang weer. Wekenlang.

Terwijl meneer er niet bij vertelde dat hij, tegen een flinke salarisverhoging, zelf zijn contract had verlengd. Tja, dan kom je lastiger weg.

Een speler mag van mij best teleurgesteld zijn na een gemiste transfer. Ook mag hij dat prima eens uiten in de media. Maar dat wekenlange wekelijkse geklaag sloeg nergens op
Plaats reactie