EK 2024

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Vrieskist
Verified
Beheerder

EK 2024

Bericht door Vrieskist »

Vrijdag begint het al, en zondag mogen "we" aantreden tegen Polen.

Is er hier een beetje oranje koorts? Bij mij valt het nog wat tegen tot nu toe. Maar misschien komt het nog als het eenmaal begonnen is.
Ik hoor er om mij heen ook weinig mensen over praten. Alleen door de reclame voor oranje-meuk op TV heb je in de gaten dat het er aan zit te komen.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Re: EK 2024

Bericht door Kaz_SCH »

De oranjekoorts heeft mij een dag of 5 geleden totaal overvallen, ik heb er op basis van niet zoveel ineens heel veel vertrouwen én zin in. Koeman heeft veel te kiezen, zelfs zonder Frenkie de Jong.
AMDJ
Verified
Beheerder

Bericht door AMDJ »

Wat mij betreft kan het niet snel genoeg beginnen. Vind het huidige Nederlands elftal 1 van de leukste en meest interessante sinds de generatie Robben, Sneijder, Van Persie en vd Vaart er mee gestopt is. Er zit veel (groot) talent bij en dat is aangevuld met een aantal spelers die op de piek van hun carrière zitten. Niet dat de kans groot is dat we het toernooi winnen, maar onmogelijk acht ik het niet. Erg benieuwd om te zien hoe ver we kunnen komen.
N01tra
Verified
Jeugdspeler

Bericht door N01tra »

Vrieskist schreef: 11-06-2024 08:24 Vrijdag begint het al, en zondag mogen "we" aantreden tegen Polen.

Is er hier een beetje oranje koorts? Bij mij valt het nog wat tegen tot nu toe. Maar misschien komt het nog als het eenmaal begonnen is.
Ik hoor er om mij heen ook weinig mensen over praten. Alleen door de reclame voor oranje-meuk op TV heb je in de gaten dat het er aan zit te komen.
Totaal niet.
Maar dat is eigenlijk al een jaar of 8 het geval.
Op een gegeven moment was het voetbal gewoon niet meer om aan te gluren zo dramatisch. EK/WK (niet de kwalificatie) wedstrijden kijk ik nog wel vanwege een soort van plichtsbesef maar ik kan de TV ook zo uitzetten als het bagger is.

En (lineaire) TV kijk ik niet, dus reclames krijg ik niet mee :)
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

N01tra schreef: 11-06-2024 11:34 Totaal niet.
Maar dat is eigenlijk al een jaar of 8 het geval.
Op een gegeven moment was het voetbal gewoon niet meer om aan te gluren zo dramatisch. EK/WK (niet de kwalificatie) wedstrijden kijk ik nog wel vanwege een soort van plichtsbesef maar ik kan de TV ook zo uitzetten als het bagger is.

En (lineaire) TV kijk ik niet, dus reclames krijg ik niet mee :)
Ik kijk ook zelden lineaire tv, maar als je dan eens kijkt, dan zijn ze niet te missen :lol:
SuperFrysk
Invaller

Bericht door SuperFrysk »

AMDJ schreef: 11-06-2024 10:26 Wat mij betreft kan het niet snel genoeg beginnen. Vind het huidige Nederlands elftal 1 van de leukste en meest interessante sinds de generatie Robben, Sneijder, Van Persie en vd Vaart er mee gestopt is. Er zit veel (groot) talent bij en dat is aangevuld met een aantal spelers die op de piek van hun carrière zitten. Niet dat de kans groot is dat we het toernooi winnen, maar onmogelijk acht ik het niet. Erg benieuwd om te zien hoe ver we kunnen komen.
Hier sluit ik me bij aan, het is een leuke ploeg met mogelijkheden. Ook mooi om te zien hoe Veerman zich gister manifesteerde, net of die hier in het ALS Van Bergen aan het wegsteken was
Plaats reactie