Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Otsje P
Verified
Superster

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Otsje P »

Mackan68 schreef: 10-06-2024 11:21 Amrabat inmiddels uit contract lopend op Cyprus en wil terug naar Nederland. Heeft naar eigen zeggen ook al met 2 clubs gesproken. Ik ben zeer benieuwd of onze club nog geïnteresseerd is in zijn diensten. Qua mentaliteit/agressie kun je hem er prima bij hebben in wele vorm dan ook. En met 35% basisplekken en een súterige 35% speeltijd vind ik 17% betrokkenheid bij goals ook niet slecht voor zo'n ouwe bok :lol:
Ik vrees dat je een beetje achter loopt Mackan. Amrabat heeft een week of twee terug al in de woestijn getekend.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Otsje P schreef: 10-06-2024 11:42 Ik vrees dat je een beetje achter loopt Mackan. Amrabat heeft een week of twee terug al in de woestijn getekend.
Oh? Het is ongeveer 2 weken terug dat ik las dat hij terug naar Nederland wilde. Kan verder ook nergens iets vinden op het www over een nieuwe club. Maar misschien moet ik dan nog wat dieper graven.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

Mackan68 schreef: 10-06-2024 14:11 Oh? Het is ongeveer 2 weken terug dat ik las dat hij terug naar Nederland wilde. Kan verder ook nergens iets vinden op het www over een nieuwe club. Maar misschien moet ik dan nog wat dieper graven.
Echt heel ver hoef je niet te zoeken Mackan. :lol: Het op 1 na laatste bericht in het aanvallers topic, hier op het forum toont een lachende Amrabat nadat hij getekend heeft bij Al Nassr.
ABE1920SCH
Jeugdspeler

Bericht door ABE1920SCH »

Plaats reactie