Syb van Ottele
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Beheerder
Re: Syb van Ottele
Jammer maar Syb speelde niet beister goed dit seizoen. Had hem graag op het middenveld willen zien
Heerenveen fan in Leiden
-
- Superster
Goede schot, verdedigend redelijk maar heeft elke wedstrijd een broekpoep momentje
Het is maar een spelletje
-
- Bankzitter
Voorspelling: volgend jaar speelt Syb de pannen van het dak, een vaste basisspeler bij Fortuna en komt met twee goals in de 'top 10 mooiste goals'. O, en wij missen een voetballende CV die ook als 6 uit de voeten kan.
-
Verified
- Forumicoon
Als Danny Buijs er wel voor kan zorgen dat hij 90 minuten 100% geconcentreerd kan zijn, zal je gelijk hebben
Ik ben wel blij dat hij vertrekt. Elke wedstrijd maakte hij wel een dikke fout die meestal wel goed afliep, maar kan wel een handvol, zonder nadenken, dikke fouten opsommen
Ik ben wel blij dat hij vertrekt. Elke wedstrijd maakte hij wel een dikke fout die meestal wel goed afliep, maar kan wel een handvol, zonder nadenken, dikke fouten opsommen
-
- Nieuw talent
Als dat zo is, valt ons weinig te verwijten toch? Heeft hier genoeg kansen gehad, maar te licht bevonden.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Wat mij betreft is dat ook de juiste conclusie. Dat wil niet zeggen dat hij op z'n 22e zich niet kan doorontwikkelen maar ik denk dat hij in de basis gewoon tekort komt voor ons niveau of wat wij willen nastreven. Voor Fortuna is het een leuke speler om erbij te hebben, zoals hij dat bij ons uiteindelijk ook was. Maar niet eentje die het niveau structureel omhoog tilt.Driemaal is scheepsrecht schreef: ↑04-06-2024 01:20 Als dat zo is, valt ons weinig te verwijten toch? Heeft hier genoeg kansen gehad, maar te licht bevonden.
In de laatste wedstrijd tegen Sparta had hij ook weer zo'n momentje. Goede uitbraak en met een goede pass had hij Walemark (?) een-op-een kunnen zetten met Olij. Maar vlak voordat hij die pass geeft, haalt hij de bal nog even onder zijn voet door waardoor de pass die hij geeft net niet zuiver genoeg is. Net wat te hard, waardoor Olij er tussen kan komen.
-
- Wereldspeler
Ik weet direct welk moment je bedoelt, Braude volgensmij kwam één op één met Olij.Marça schreef: ↑04-06-2024 10:30 Wat mij betreft is dat ook de juiste conclusie. Dat wil niet zeggen dat hij op z'n 22e zich niet kan doorontwikkelen maar ik denk dat hij in de basis gewoon tekort komt voor ons niveau of wat wij willen nastreven. Voor Fortuna is het een leuke speler om erbij te hebben, zoals hij dat bij ons uiteindelijk ook was. Maar niet eentje die het niveau structureel omhoog tilt.
In de laatste wedstrijd tegen Sparta had hij ook weer zo'n momentje. Goede uitbraak en met een goede pass had hij Walemark (?) een-op-een kunnen zetten met Olij. Maar vlak voordat hij die pass geeft, haalt hij de bal nog even onder zijn voet door waardoor de pass die hij geeft net niet zuiver genoeg is. Net wat te hard, waardoor Olij er tussen kan komen.