Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7820
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Feanfan 1 »

Kevin Strootman is snel genoemd binnen de directie van sc Heerenveen als mogelijke versterking voor volgend seizoen.
Echter is er nog niks concreets, hij is alleen genoemd.
Denk dat hij dan nog eerder naar Sparta gaat. Maar las ook dat hij misschien wilde stoppen
SuperFrysk
Selectiespeler
Berichten: 688
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door SuperFrysk »

Alsjeblieft niet, helemaal geen zin in uitgerangeerde voetballers die er elke keer een half jaar uit liggen
pes5
Beheerder
Berichten: 3033
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door pes5 »

Heeft toch 26 duels gespeeld in de Serie A het afgelopen seizoen.
Pedeja
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 21-05-2024 13:23

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Pedeja »

Mirani (fc volendam),lelieveld (rkc) voor in achterhoede
CJunior
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 08-04-2024 10:22

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door CJunior »

Mbuyamba (22) van Volendam (contract tot zomer 2025) heeft dit seizoen slechts 606 minuten gemaakt maar zijn verdedigende statistieken zijn beter dan die van Van Beek. Echter is het wel een rechtspoot, net als Sam Kersten.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Marça »

CJunior schreef: 21-05-2024 13:43 Mbuyamba (22) van Volendam (contract tot zomer 2025) heeft dit seizoen slechts 606 minuten gemaakt maar zijn verdedigende statistieken zijn beter dan die van Van Beek. Echter is het wel een rechtspoot, net als Sam Kersten.
Zeker een interessante speler! Misschien wel goed om erbij te vermelden dat hij veel minuten heeft gemist vanwege hartproblemen. Er is een hartritmestoornis bij hem ontdekt, waarna hij zo'n defibrilator heeft laten plaatsen. Inmiddels is hij van die operatie hersteld en kan hij weer spelen. In principe kan hij nu zonder problemen verder topsport bedrijven.

Een jaar geleden stond hij ook al op het lijstje van Ajax, PSV, AZ, Celtic en Watford (Championship). Ben benieuwd of een van deze clubs nog durft toe te happen - of dat een club als de onze een kans maakt. Dat hij net als Kersten rechtsbenig is, maakt hem echter wel iets minder interessant.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 845
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door tha boelie »

Lijkt mij niet haalbaar die Mbuyamba. Denk ook dat we eerst op zoek moeten gaan naar een linksbenige CV want verwacht wel dat Pawel een transfer gaat maken. Frisse start bij een andere club is momenteel het beste voor hem lijkt mij.

Zomaar een naam, maar misschien is Filip Helander een geschikte opvolger. In het veleden wel eens aan ons gelinkt en heeft een aardige carrière gemaakt. Deze zomer transfervrij, speelte afgelopen jaar voor Odense.
Abenello
Invaller
Berichten: 257
Lid geworden op: 28-06-2023 08:44

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Abenello »

Mbuyamba is normaal gesproken onhaalbaar, maar misschien wil hij na zijn hartproblemen eerst nog opbouwen in de middenmoot.

Als je hem kan halen dan moet je dat altijd doen, er zijn geen linksbenige centrale verdedigers die in de buurt van het niveau van Mbuyamba komen.
Gebruikersavatar
Pibe
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 08-04-2024 14:43

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Pibe »

Kenneth Zandvliet heeft Mbuyamba eerder naar Chelsea gehaald, dus het is wel een kort lijntje. Ik zou altijd informeren gezien de degradatie van Volendam en zijn huidige toestand.
Gebruikersavatar
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 132
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door AMDJ »

Vitesse huurde het afgelopen half jaar Paxten Aaronson van Frankfurt, is een beetje vergelijkbaar met Michael Bradley. Na het vertrek van Tahiri, Haye, Webster en Nunumete zou het wel prettig zijn iemand (tijdelijk) terug halen waarvan je weet dat hij er direct kan staan.

https://www.transfermarkt.nl/paxten-aar ... ler/795738
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4952
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Otsje P »

Ik begrijp dat het contract van Marco van Ginkel afloopt en dat hij de KKD sowieso niet in wil i.v.m. de vele kunstgrasvelden. Hij is in het verleden natuurlijk blessure gevoelig geweest maar afgelopen seizoen speelde hij gewoon 30 wedstrijden.

Hij is nog altijd maar 31 jaar. Middenvelder die een goal kan maken, ervaring heeft enz. Zal bij Vitesse een fors contract gehad hebben, weet dus niet of het financieel haalbaar is maar kwalitatief zou het een mooie aavulling kunnen zijn na het vertrek van Haye, Tahiri, van Ottele en Webster. Alleen jonkies halen is ook risicovol.

Al zoeken we uiteraard meer een echte 6.
igo
Invaller
Berichten: 466
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door igo »

Otsje P schreef: 22-05-2024 15:46 Ik begrijp dat het contract van Marco van Ginkel afloopt en dat hij de KKD sowieso niet in wil i.v.m. de vele kunstgrasvelden. Hij is in het verleden natuurlijk blessure gevoelig geweest maar afgelopen seizoen speelde hij gewoon 30 wedstrijden.

Hij is nog altijd maar 31 jaar. Middenvelder die een goal kan maken, ervaring heeft enz. Zal bij Vitesse een fors contract gehad hebben, weet dus niet of het financieel haalbaar is maar kwalitatief zou het een mooie aavulling kunnen zijn na het vertrek van Haye, Tahiri, van Ottele en Webster. Alleen jonkies halen is ook risicovol.

Al zoeken we uiteraard meer een echte 6.
Heb hem laatst ook genoemd, zou mooi een rol als Stijn Schaars kunnen vervullen lijkt mij.
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 442
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Fladian »

Van Ginkel moet je niet aan willen beginnen. Zijn verleden verbloemt veel van de speler die hij nu is.

Wat ik over hem hoor is hij veel van zijn glans verloren. Zijn vele blessures heeft er voor gezorgd dat hij heel voorzichtig is geworden, wat misschien eerder als 'bang' omschreven kan worden om duels aan te gaan. Hij is niet meer de speler die hij ooit is geweest. Hij heeft veel krediet bij Vitesse supporters omdat hij toch de club cultuur met zich meeneemt, maar niemand zal beweren dat hij een van de betere spelers was in een selectie die hard door de ondergrens is gezakt. In een selectie als bij ons, die nou niet bepaald bekend staat als mentaal sterk, vrees ik dat hij alleen maar mee zal gaan in de spiraal naar beneden.

Daarnaast krijgt hij volgens mij nog steeds een heel aardig salaris. Met alle respect voor de speler die hij is geweest, ik zou hem niet bij ons willen zien.
Abenello
Invaller
Berichten: 257
Lid geworden op: 28-06-2023 08:44

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Abenello »

Hij zat gewoon op de bank bij Vitesse hè. De laatste wedstrijdjes mocht hij nog opdraven in de spits omdat bijna alle spitsen geblesseerd waren. Niet aan beginnen inderdaad.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2603
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Jazz »

Leegloop bij Vitesse, daar loopt wellicht wat interessants tussen voor ons?
Heerenveen fan in Leiden
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 739
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door boy waterman »

Dan zou ik voor Mica pinto gaan.
Hebben nog een goede linksback nodig.
Ervaring en zit wel pit/goede karakter in en dat hebben we wel nodig
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3691
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door fuotbalgek »

boy waterman schreef: 24-05-2024 22:10 Dan zou ik voor Mica pinto gaan.
Hebben nog een goede linksback nodig.
Ervaring en zit wel pit/goede karakter in en dat hebben we wel nodig
Inderdaad een goede optie uit dat elftal, alternatief voor de lb is George Cox, contract bij Volendam wordt ontbonden.
CJunior
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 08-04-2024 10:22

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door CJunior »

Als ik het me goed herinner was Foppe de Haan in de podcast Radio Camataru positief over Ties Oostra als '6' en zou ook Isaiah Ahmed tegen het eerste elftal aanzitten. In dat licht, voor hoeveel posities moeten er spelers worden aangetrokken? Ik kom zelf tot 1 CV, 1 rechtsback, 2 buitenspelers, 1 middenvelder en eventueel een spits en linksback (5-7 spelers).
Abenello
Invaller
Berichten: 257
Lid geworden op: 28-06-2023 08:44

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Abenello »

Dat hangt er natuurlijk vanaf wie er allemaal weggaan, op dit moment hebben we bijvoorbeeld drie rechtsbacks, waarvan Hall op de nominatie staat om te vertrekken. Heerenveen kan het zich niet echt permiteren om een vierde rechtsback te halen.
Abenello
Invaller
Berichten: 257
Lid geworden op: 28-06-2023 08:44

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Abenello »

Nu Excelsior 6-2 verloren heeft, maar even wat interessante opties droppen:

- Zagre (linksback)
- Baas (centrale middenvelder)
- Goudmijn (centrale middenvelder), gehuurd van AZ, maar komt daar niet aan de bak
- El Yaakoubi (centrale verdediger)
- Lamprou (linksbuiten)

Ik ben ervan uit gegaan dat Parrott en Driouech niet haalbaar zijn en dat Pierie te blessuregevoelig is.
pes5
Beheerder
Berichten: 3033
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door pes5 »

pes5 schreef: 20-05-2024 18:02 Ik vind die linkercentrale verdediger van NAC interessant. Jan vd Bergh. Iets ouder al en uitstekend opbouwer.

Ik gooi 'm er nog maar eens in. En met zijn inworpen ook nog een extra wapen.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2603
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Jazz »

Abenello schreef: 28-05-2024 22:19 - Baas (centrale middenvelder)
Blijkbaar is hij al bij ons op de korrel, ben nou niet echt super enthousiast.

Die Zagre is trouwens een verhaal apart, in 2019 op 17 jarige leeftijd voor 10(!) miljoen verkocht aan Monaco. 5 jaar later speelt hij bij Excelsior en gaat zo goed als zeker naar de KKD. Het kan soms raar lopen...
Heerenveen fan in Leiden
Pedeja
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 21-05-2024 13:23

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Pedeja »

Abenello schreef: 28-05-2024 22:19 Nu Excelsior 6-2 verloren heeft, maar even wat interessante opties droppen:

- Zagre (linksback)
- Baas (centrale middenvelder)
- Goudmijn (centrale middenvelder), gehuurd van AZ, maar komt daar niet aan de bak
- El Yaakoubi (centrale verdediger)
- Lamprou (linksbuiten)

Ik ben ervan uit gegaan dat Parrott en Driouech niet haalbaar zijn en dat Pierie te blessuregevoelig is.
Baas en el yakoubi zouden prima versterkingen zijn,was er niet sprake van dat baas vorig jr winterstop al zou komen staat me iets van bij,zagre/goudmijn/pierie niet aan beginnen,lamprou er lopen vast betere buitenspelers rond voor sch
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2093
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Superfries1994 »

Goudmijn zou ook zeker wel een mooie toevoeging zijn aan ons elftal. Uitstekende voetballer!
BakCristian
Invaller
Berichten: 384
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door BakCristian »

Misschien kan Van Persie, Milambo op huurbasis meenemen.

---------Smans---------
Olsson----------Milambo---
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4952
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Otsje P »

BakCristian schreef: 30-05-2024 08:40 Misschien kan Van Persie, Milambo op huurbasis meenemen.

---------Smans---------
Olsson----------Milambo---
Ik verwacht dat Brouwer wel in de ploeg blijft staan hoor.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 16000
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Heerenveen rules »

Of Brouwers? :wink:
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2117
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door zweed1 »

Volgens mij hebben wij zeker een rechtsbuiten nodig. Walemark gaat weg, Nunnely proberen te slijten met nog maar 1 jarig contract. Ik zou dan Nick Doodeman van Willem 2 halen. Heeft prima voorzet (dit jaar 13 assists) nog maar 1 jaar contract dus goed betaalbaar.Hij wil niet verlengen bij Willem 2.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4952
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef: 01-06-2024 07:21 Of Brouwers? :wink:
Euh ja. Die inderdaad. :oops:
Abenello
Invaller
Berichten: 257
Lid geworden op: 28-06-2023 08:44

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Abenello »

zweed1 schreef: 01-06-2024 09:00 Volgens mij hebben wij zeker een rechtsbuiten nodig. Walemark gaat weg, Nunnely proberen te slijten met nog maar 1 jarig contract. Ik zou dan Nick Doodeman van Willem 2 halen. Heeft prima voorzet (dit jaar 13 assists) nog maar 1 jaar contract dus goed betaalbaar.Hij wil niet verlengen bij Willem 2.
Was niet goed genoeg voor Cambuur hè. Typische KKD speler als je het mij vraagt.
Plaats reactie