Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2144
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Locatie: De Fryske Marren
Contacteer:

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Bericht door Marça »

Afbeelding

De komst van Sam Kersten voor komende drie jaar (plus 1 jaar optie) is inmiddels officieel!

Over Kersten specifiek graag hier verder discussiëren in zijn eigen topic.
Gebruikersavatar
ABE1920SCH
Jeugdspeler
Berichten: 35
Lid geworden op: 21-08-2023 15:57

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Bericht door ABE1920SCH »

Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2539
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Bericht door Jazz »

ABE1920SCH schreef: 23-05-2024 08:59
Deze jongen speelt in de League 2 by the way, is dat niet ongeveer gelijk aan KKD niveau?
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2144
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Locatie: De Fryske Marren
Contacteer:

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Bericht door Marça »

Een halfjaartje bij Forest Green Rovers in League Two en het afgelopen halfjaar in de Premier League 2 gespeeld, de reservecompetitie voor Premier League-teams.

Geen idee hoe hij het daar gedaan heeft maar ik kan me goed voorstellen dat de club naar dit soort spelers kijkt voor invulling van het eerste elftal. Vanuit onze jeugd is er in elk geval geen centrale verdediger die tegen het eerste aanhikt en je wil wel 4 centrale verdedigers in je selectie, waarvan er in elk geval drie direct het niveau aankunnen. Dat heb je nu met Van Beek, Bochniewicz en Kerstens. Moet sowieso nog eentje bij.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 411
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Bericht door SuperFrysk »

Zal wel uit de koker van Zandvliet komen, waardoor ik direct mijn bedenkingen heb
calincov
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 16-04-2024 15:27

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Bericht door calincov »

Doet me denken aan Shay Facey.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2539
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Bericht door Jazz »

calincov schreef: 23-05-2024 11:33 Doet me denken aan Shay Facey.
Oh ja, Facey, die vanwege heimwee weer naar huis ging. Is trouwens op 25 jarige leeftijd (!) gestopt met voetballen.
Heerenveen fan in Leiden
Beetle
Superster
Berichten: 3043
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Bericht door Beetle »

Zal wel achter een betaalmuur van de LC zitten maar in de column van Sander de Vries doet hij een opmerkelijke voorspelling.

Bron.
SEG vertegenwoordigt namelijk ook de zakelijke belangen van Robin van Persie. Reden genoeg om vorige maand, toen de geruchtenstroom over Van Persie en SC Heerenveen op gang kwam, eens te informeren. „Robin staat in de belangstelling van veel clubs”, reageerde Vos. „Nu wil ik graag weer aan het werk.”
Terug naar de voorspelling van die oude bekende. Let op, zei hij, wat er gaat gebeuren bij Heerenveen. SEG wil zich stap voor stap bemoeien met het transferbeleid. Voor hun cliënt Van Persie, maar ook omdat ze niet bepaald op geld spugen, iets wat trouwens niet verboden is. Kees Vos zei het volgens het AD zelf in de rechtszaal. „SEG is een commercieel bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling.”

Het positieve nieuws? Heerenveen bepaalt zelf wie de sleutels van de voordeur krijgt. Zorgwekkend? Een technisch manager is er niet. Aan het incapabele hoofd scouting wordt intern hevig getwijfeld. En de algemeen directeur drukt vaak zijn snor. Dit maakt het Abe Lenstra-stadion tot interessant grondgebied voor gewiekste lieden.

Eerst zien, dan geloven, zei ik.

Tot ik een nieuwtje hoorde. Oké, concreet is de belangstelling nog niet, maar Kevin Strootman is een optie voor Heerenveen. Ik geloofde het eerst niet. Tot ik las wie zijn zaakwaarnemers waren.

U mag raden wie.
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Bericht door Vrieskist »

Sander houdt er altijd wel van om een beetje te stoken bij Heerenveen.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 411
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Re: Verdedigers (geruchten in de media)

Bericht door SuperFrysk »

Ik vind het wel een beetje gezocht, maar ik denk dat Sander nog wel wat meer weet dat hij niet kan benoemen. Want op basis van deze summiere informatie vind ik het een vroege conclusie.

Hij benoemt zelf dat Strootman genoemd is, maar ik denk dat wel meer namen gevallen zijn. Zaten die ook allemaal bij SEG?
Plaats reactie