Robin van Persie
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- jeewee
- Basisspeler
-
- Selectiespeler
Re: Robin van Persie
Ontzettend leuk gedaan van het mediateam. Wolkom RVP! Laten we hopen dat dit een groot succes wordt en we als club weer in de lift komen te zitten (naar boven wel te verstaan 

-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Eindelijk dan officieel! Heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Hopelijk weer wat (figuurlijk) vuurwerk in het stadion volgend jaar.
-
Muurligger Verified
- Jeugdspeler
Leuke presentatie en fijn dat het eindelijk officieel is. Hopelijk geeft dit een positieve boost aan de seizoenkaart verkoop
-
- Wereldspeler
Hartstikke vet dat een grote speler als Van Persie bij ons trainer wordt. Voor hem ook een risico, dat streepje heeft hij dan al voor dat hij het aandurft. Het wordt een pittig klusje voor 'm!
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Erg leuk! Op naar een topseizoen.
-
- Forumicoon
Wat ontzettend mooi dat dit gelukt is. Een trainer met een enorme naam, dit zal de club meer aandacht en aantrekkingskracht op spelers en publiek opleveren.
Dit is een enorm compliment waard voor de directie.
Dit is een enorm compliment waard voor de directie.
-
Verified
- Bankzitter
Marco van Basten was een nog grotere naam; dus dit zegt mij niets............
- Satyr
- Superster
Die had nooit op een laag niveau gespeeld of gecoacht. Die was alleen maar kreeft en kaviaar gewend en geen patat met frikandellen.
Van Persie heeft bij Excelsior wel die opvoeding meegekregen en zal er veel realistischer in staan.
-
- Jeugdspeler
Presentatie straks om half 11 bij Omrop Fryslan, de club gaat denk ik ook wel live uitzenden op hun youtube kanaal.
Ben erg benieuwd, het seizoen voor mij was al na Almere compleet klaar.. Dus ben wel toe naar wat positief geluid van uit de club.
Zou leuk zijn als Levi Smans dan ook gepresenteerd kan worden.
Ben erg benieuwd, het seizoen voor mij was al na Almere compleet klaar.. Dus ben wel toe naar wat positief geluid van uit de club.
Zou leuk zijn als Levi Smans dan ook gepresenteerd kan worden.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Presentatie valt hier live te volgen:
-
- Jeugdspeler
Heb liever dat we voor de aanval gaan en alles aan te doen om te winnen en eventueel verliezen, dan alles wat koste wat het kost een gelijkspel binnen te halen.
Nu verwacht ik niet met Ajax uit, dat we vol op de aanval gaan. Maar clubs die directe concurrenten zijn en net daar boven. Dat we daar proberen alles aan te doen om te winnen. Klinkt voor mij als muziek in me oren. Leuke eerste kennismaking, van Persie die ook gewoon meedere malen met Foppe spreekt doet mij gewoon erg goed. Zal vast wel eens advies vragen voor trainingsmethodes.
Het zou mooi zijn als onze seizoensstart ieder geval positief is, dan heeft hij tenminste beetje krediet. Want op onze bek gaan met komende selectie zal af en toe ook gebeuren komend seizoen.
Net fan dat benauwde zoals we altijd hier zeggen
Nu verwacht ik niet met Ajax uit, dat we vol op de aanval gaan. Maar clubs die directe concurrenten zijn en net daar boven. Dat we daar proberen alles aan te doen om te winnen. Klinkt voor mij als muziek in me oren. Leuke eerste kennismaking, van Persie die ook gewoon meedere malen met Foppe spreekt doet mij gewoon erg goed. Zal vast wel eens advies vragen voor trainingsmethodes.
Het zou mooi zijn als onze seizoensstart ieder geval positief is, dan heeft hij tenminste beetje krediet. Want op onze bek gaan met komende selectie zal af en toe ook gebeuren komend seizoen.
Net fan dat benauwde zoals we altijd hier zeggen

-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Heb niet alles gezien maar er werd hem de vraag gesteld of hij vooral een sociale trainer was en daarop antwoordde hij instemmend. Natuurlijk is het tactische aspect ook belangrijk, maar hij ziet zichzelf volgens mij vooral als een mentor, iemand die kan inspireren en jonge spelers het vertrouwen wil geven en een platform waarbij het maken van fouten een onderdeel is van zelfontwikkeling.
Daarbij gaf hij zelf ook eerlijk aan dat hij niet alles weet en ook veel zal moeten leren, maar dat hij een goede basis om zich heen heeft gebouwd en dat hij dat ook voor zijn spelers/staf wil creëren. Hij maakt in elk geval een goede eerste indruk op mij.
Daarbij gaf hij zelf ook eerlijk aan dat hij niet alles weet en ook veel zal moeten leren, maar dat hij een goede basis om zich heen heeft gebouwd en dat hij dat ook voor zijn spelers/staf wil creëren. Hij maakt in elk geval een goede eerste indruk op mij.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Alleen al door deze quote krijg je al zin in het nieuwe seizoen! Weg met dat behoudende wisselen of helemaal niet wisselen van Van Wonderen bij een achterstand. Wolkom, Robin!
-
- Superster
Op dit moment helemaal voor, maar ben benieuwd hoe de stemming is wanneer het dubbeltje een paar keer verkeerd valt.
Het is maar een spelletje
-
- Forumicoon
Een mooie eerste kennismaking met onze trainer! Ik denk dat hij een veel positievere visie/werkwijze heeft als van Wonderen. Niet dat schijterige, maar meer op de aanval.
Maar zo'n speler hier aan roer, het is fantastisch!!!
Maar zo'n speler hier aan roer, het is fantastisch!!!
-
- Nieuw talent
Leuk kijkje achter de schermen!
En wat zijn al die ruimtes mooi en professioneel geworden zeg! Moet je nagaan als je dit ook op Skoatterwald weet te realiseren.
- Frisian Viking
- Superster
Heb hier veel vertrouwen in. Over zijn kwaliteiten als trainer kan ik uiteraard nog niet echt oordelen. Maar zijn hele uitstraling en positieve instelling vind ik echt geweldig. Denk dat we een leuk jaar gaan hebben.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
xander Verified
- Superster
-
- Wereldspeler
Hoor af en toe het woord naïef vallen, maar ik kijk ernaar uit om de aanvallende speelstijl van RVP te bewonderen. Of dat lukt is een tweede, maar de intentie is goed. Ik ga dan ook liever wat vaker met een spectaculaire 3-4 nederlaag naar huis dan iets te vaak met zo’n oersaaie kleine overwinning waarbij de ploeg niet vooruit te branden is. Dan moet ik altijd weer denken aan een VVV-thuis jaren geleden. 2-0 winst met een striemend fluitconcert. Verschrikkelijk!
Ik laat me verrassen en eerlijk gezegd maakt de eindklassering op de ranglijst mij niet zoveel uit, als het spel op een uitzondering na wel wekelijks vermakelijk is. Just my two cents!
Ik laat me verrassen en eerlijk gezegd maakt de eindklassering op de ranglijst mij niet zoveel uit, als het spel op een uitzondering na wel wekelijks vermakelijk is. Just my two cents!
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
-
- Invaller
Beetje off-topic, maar dit pareltje van Kees Prins van Jiskefet zou niet misstaan in het stadion.
https://www.youtube.com/watch?v=iZ2jROuz9TA
https://www.youtube.com/watch?v=iZ2jROuz9TA
-
Verified
- Forumicoon
Het waren 4 maanden hosanna met Van Persie.
Hoe denken jullie nu over hem na deze regelrechte wanvertoning ?
Hoe denken jullie nu over hem na deze regelrechte wanvertoning ?
-
- Selectiespeler
Nog steeds fan van hem en zijn spelopvatting. Waar ik niet zo blij mee ben is dat hij heel stug en naïef blijft vasthouden. Als het 3-1 of 4-1 is, zak dan even in en probeer het later nog een keer. Als je dan 5-1 verliest, jammer maar helaas. Zo gaan we er meer 35-0 vanaf tegen PSV.
-
- Bankzitter
Dat het heel naief is wat hij wil. Leuk het aanvallende voetbal, maar we hebben de spelers er niet voor. Van der Hart is een hele matige keeper, altijd al geweest en die krijgt de voorkeur boven een WK-keeper. Ons centrum is het traagste van de eredivisie, onze backs kunnen niet verdedigen en zo kunnen we wel even doorgaan.
Maar het ligt nu niet ineens aan van Persie. Slappe hap elftal.
Maar het ligt nu niet ineens aan van Persie. Slappe hap elftal.
-
Verified
- Forumicoon
-
- Wereldspeler
Los even van de voetbalopvatting, ik vind het wel een fantastisch experiment hoe Van Persie dit benaderd, zoals het interview bij ESPN een toonbeeld is. Heel bijzonder. En erg benieuwd naar de reactie van de spelers hierop. Behoudt Van Persie het vertrouwen van zijn spelers?
-
Verified
- Forumicoon
Dat vooral. Aan het interview van Van der Hart kon je wel horen dat hij wel een voorstander was van indekken en even het tempo eruit halen
-
- Wereldspeler
Wat vonden jullie van de woorden van Van Persie?
-
- Bankzitter
Prima! Alleen dat hij gezegd heeft dat hij trots op ze was gaat veeeel te ver. Het was een afgang. Nul strijd de tweede helft. 0-8 tegen PSV vorig jaar en nu deze. En dat zonder reactie. Geen kaarten, helema niks. Deze spelers zijn te slap voor woorden. En dan is het woord trots een schande.
-
- Wereldspeler
Dit vind ik ook kwalijk, binnen 6 maanden twee keer met zulke cijfers op je kloten krijgen. Dat kan en mag nooit gebeuren.BWA23 schreef: ↑14-09-2024 23:48 Prima! Alleen dat hij gezegd heeft dat hij trots op ze was gaat veeeel te ver. Het was een afgang. Nul strijd de tweede helft. 0-8 tegen PSV vorig jaar en nu deze. En dat zonder reactie. Geen kaarten, helema niks. Deze spelers zijn te slap voor woorden. En dan is het woord trots een schande.