Thom Haye

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

vlqrt
Superster
Berichten: 3056
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Re: Thom Haye

Bericht door vlqrt »

Achteraf is het wel makkelijk praten, maar het was denk ik wel beter geweest wanneer Haye afgelopen winter naar Italië was gegaan.

Haye zelf speelde als een natte krant, waardoor voor hem de clubs mogelijk afgehaakt zijn. Ons heeft het in ieder geval punten gekost, jammer want was hij in de winterstop vertrokken dan had ik in ieder geval een heel andere herinnering aan Thom Haye gehad.


Nu blijft hij altijd de zeurende kerel die speelde als een natte krant en iets teveel in zichzelf is gaan geloven. Dat had niet gehoeven.
Het is maar een spelletje
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3657
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Re: Thom Haye

Bericht door fuotbalgek »

Achteraf kijk je een koe wel in de kont. De scouting had geen alternatief dus mocht hij niet gaan.
Abenello
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 28-06-2023 08:44

Re: Thom Haye

Bericht door Abenello »

Maar Haye was dus gisteren een speler die het gisteren niet op kon brengen om te voetballen?
vlqrt
Superster
Berichten: 3056
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Re: Thom Haye

Bericht door vlqrt »

Abenello schreef: 20-05-2024 08:26 Maar Haye was dus gisteren een speler die het gisteren niet op kon brengen om te voetballen?
Ik vermoed van wel, althans later maakte van Wonderen er van dat hij andere spelers een podium wilde geven.
Vermoedelijk zullen we de waarheid nooit weten.
Het is maar een spelletje
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 467
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Re: Thom Haye

Bericht door SuperFrysk »

Abenello schreef: 20-05-2024 08:26 Maar Haye was dus gisteren een speler die het gisteren niet op kon brengen om te voetballen?
Als enige basisspeler eruit gehaald, toch?
Olsson stond er de vorige keer ook al naast
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4905
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Re: Thom Haye

Bericht door Otsje P »

4 van de 15 wedstrijden na de winterstop op de bank gezet... Hoe krijg je het als directeur in je hoofd om een bod van meer dan een half miljoen euro af te wijzen voor een doodgewone eredivisie speler met een aflopend contract, terwijl je met een begrotingstekort van meer dan 6 miljoen kampt??

En nee, dat is niet achteraf. Er waren met mij genoeg anderen die het volledig onverantwoord vonden om hem niet te verkopen. Een speler die net zo vaak heel matig en slordig is als dat hij goede duels speelt. Van Ottele kon op 6, je had Tahiri in de ploeg kunnen brengen en met Brouwers kunnen schuiven.

Ik mag hopen dat er bij ons wel een kritische noot gekraakt wordt door de raad van commissarissen, en dat het bestuur erop gewezen wordt dat dit volledig onverantwoord beleid is. Het wordt tijd dat Ferry de Haan eens ergens een succesje boekt want vooralsnog is er nog niks goed uitgepakt sinds zijn aanstelling. De verkoop van Sarr is leuk maar als jullie het niet erg vinden dan schrijf ik die op het conto van een paar losgeslagen Fransozen.
vlqrt
Superster
Berichten: 3056
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Re: Thom Haye

Bericht door vlqrt »

Als je het zo brengt dan heb je inderdaad helemaal gelijk.
Al snapte ik het toen beter dan nu
Het is maar een spelletje
Gebruikersavatar
ABE1920SCH
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 21-08-2023 15:57

Re: Thom Haye

Bericht door ABE1920SCH »

Plaats reactie