Thom Haye

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

vlqrt
Superster

Re: Thom Haye

Bericht door vlqrt »

Achteraf is het wel makkelijk praten, maar het was denk ik wel beter geweest wanneer Haye afgelopen winter naar Italië was gegaan.

Haye zelf speelde als een natte krant, waardoor voor hem de clubs mogelijk afgehaakt zijn. Ons heeft het in ieder geval punten gekost, jammer want was hij in de winterstop vertrokken dan had ik in ieder geval een heel andere herinnering aan Thom Haye gehad.

Nu blijft hij altijd de zeurende kerel die speelde als een natte krant en iets teveel in zichzelf is gaan geloven. Dat had niet gehoeven.
Het is maar een spelletje
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

Achteraf kijk je een koe wel in de kont. De scouting had geen alternatief dus mocht hij niet gaan.
Abenello
Invaller

Bericht door Abenello »

Maar Haye was dus gisteren een speler die het gisteren niet op kon brengen om te voetballen?
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Abenello schreef: 20-05-2024 08:26 Maar Haye was dus gisteren een speler die het gisteren niet op kon brengen om te voetballen?
Ik vermoed van wel, althans later maakte van Wonderen er van dat hij andere spelers een podium wilde geven.
Vermoedelijk zullen we de waarheid nooit weten.
SuperFrysk
Selectiespeler

Bericht door SuperFrysk »

Abenello schreef: 20-05-2024 08:26 Maar Haye was dus gisteren een speler die het gisteren niet op kon brengen om te voetballen?
Als enige basisspeler eruit gehaald, toch?
Olsson stond er de vorige keer ook al naast
Otsje P
Verified
Superster

Bericht door Otsje P »

4 van de 15 wedstrijden na de winterstop op de bank gezet... Hoe krijg je het als directeur in je hoofd om een bod van meer dan een half miljoen euro af te wijzen voor een doodgewone eredivisie speler met een aflopend contract, terwijl je met een begrotingstekort van meer dan 6 miljoen kampt??

En nee, dat is niet achteraf. Er waren met mij genoeg anderen die het volledig onverantwoord vonden om hem niet te verkopen. Een speler die net zo vaak heel matig en slordig is als dat hij goede duels speelt. Van Ottele kon op 6, je had Tahiri in de ploeg kunnen brengen en met Brouwers kunnen schuiven.

Ik mag hopen dat er bij ons wel een kritische noot gekraakt wordt door de raad van commissarissen, en dat het bestuur erop gewezen wordt dat dit volledig onverantwoord beleid is. Het wordt tijd dat Ferry de Haan eens ergens een succesje boekt want vooralsnog is er nog niks goed uitgepakt sinds zijn aanstelling. De verkoop van Sarr is leuk maar als jullie het niet erg vinden dan schrijf ik die op het conto van een paar losgeslagen Fransozen.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Als je het zo brengt dan heb je inderdaad helemaal gelijk.
Al snapte ik het toen beter dan nu
ABE1920SCH
Nieuw talent

Bericht door ABE1920SCH »

Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Het is veel zeggend dat er 0,0 belangstelling is voor Thom. Ik denk straks een 2de of derde bundesliga club of een team uit azië oid..
Spijt heb je morgen maar!
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ebiede schreef: 28-07-2024 11:51 Het is veel zeggend dat er 0,0 belangstelling is voor Thom. Ik denk straks een 2de of derde bundesliga club of een team uit azië oid..
Transfer afgelopen winter was echt voor iedereen het beste geweest. Straks speelt hij voor een kleine salarisverhoging bij Groningen wat wel een bedrag aan hem over houdt
Marça
Verified
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ebiede schreef: 28-07-2024 11:51 Het is veel zeggend dat er 0,0 belangstelling is voor Thom. Ik denk straks een 2de of derde bundesliga club of een team uit azië oid..
Wie zegt dat er 0,0 belangstelling is voor Thom? Net als Tahiri wacht hij rustig af wat er de komende weken nog gaat gebeuren op de transfermarkt. Er zijn genoeg clubs waar ze een type Haye goed kunnen gebruiken, maar waar er nu nog teveel spelers rondlopen op zijn positie. Dat komt echt wel goed.
SuperFrysk
Selectiespeler

Waarom eigenlijk die neerbuigendheid naar Haye?
Heeft zich altijd positief uitgelaten over Heerenveen, de supporters en de beleving.
Na zijn eerste anderhalf jaar, is het inderdaad wat teruggezakt. Maar Haye was wel degelijk een belangrijke speler voor ons. Het laatste half jaar was er niets meer van over, dat klopt. Maar toch altijd een fijne speler gevonden, het is jammer dat hij ons niet een mooie som opgeleverd heeft.
Maar die fout ligt meer bij Ferry door het korte contract in mijn ogen.
AMDJ
Verified
Beheerder

Bericht door AMDJ »

SuperFrysk schreef: 29-07-2024 11:19 Waarom eigenlijk die neerbuigendheid naar Haye?
Heeft zich altijd positief uitgelaten over Heerenveen, de supporters en de beleving.
Na zijn eerste anderhalf jaar, is het inderdaad wat teruggezakt. Maar Haye was wel degelijk een belangrijke speler voor ons. Het laatste half jaar was er niets meer van over, dat klopt. Maar toch altijd een fijne speler gevonden, het is jammer dat hij ons niet een mooie som opgeleverd heeft.
Maar die fout ligt meer bij Ferry door het korte contract in mijn ogen.
Hoezo is dat een fout? Haye wilde altijd nog een stap maken dus kan mij goed voorstellen dat hij niet zat te wachten op een contract voor 3 of 4 seizoenen. Als je dan ziet wat Haye voor Heerenveen betekent heeft (muv laatste 6 maanden), dan is hij zijn investering echt wel waard geweest.
SuperFrysk
Selectiespeler

AMDJ schreef: 30-07-2024 11:31 Hoezo is dat een fout? Haye wilde altijd nog een stap maken dus kan mij goed voorstellen dat hij niet zat te wachten op een contract voor 3 of 4 seizoenen. Als je dan ziet wat Haye voor Heerenveen betekent heeft (muv laatste 6 maanden), dan is hij zijn investering echt wel waard geweest.
Omdat je nu zijn aankoopsom in principe kwijt bent, normaliter hebben spelers bij Heerenveen 1/2 goede seizoenen nodig om de vervolgstap te kunnen nemen. Stel hij had een 3-4 jarig contract gehad, dan had je hem nog kunnen verkopen. Als die alleen wou tekenen voor 2.5 jaar, dan moet je er in mijn ogen geen transfersom voor neerleggen.
N01tra
Verified
Nieuw talent

Bericht door N01tra »

SuperFrysk schreef: 30-07-2024 11:58 Omdat je nu zijn aankoopsom in principe kwijt bent, normaliter hebben spelers bij Heerenveen 1/2 goede seizoenen nodig om de vervolgstap te kunnen nemen. Stel hij had een 3-4 jarig contract gehad, dan had je hem nog kunnen verkopen. Als die alleen wou tekenen voor 2.5 jaar, dan moet je er in mijn ogen geen transfersom voor neerleggen.
Een speler levert meer op dan alleen een potentiële transfersom heh.
Een aandeel hebben in waar het elftal aan het eind van het seizoen staat, is ook een vorm van geld opleveren.
SuperFrysk
Selectiespeler

N01tra schreef: 30-07-2024 14:01 Een speler levert meer op dan alleen een potentiële transfersom heh.
Een aandeel hebben in waar het elftal aan het eind van het seizoen staat, is ook een vorm van geld opleveren.
En toch moet een club als Heerenveen het van transfersommen hebben, zolang we een begrotingstekort hebben, leven we van transfer. Tuurlijk levert een cashcow als Sarr in één klap meer op en moet deze goede spelers om zich heen hebben. Toch moet je in mijn ogen er voor zorgen dat je een aantal speler in je selectie hebt, die een transfersom op gaan leveren. Haye had met een langer contract zomaar zo'n speler kunnen worden, ook omdat hij eigenlijk sinds zijn komst al in belangstelling stond van verschillende clubs.
N01tra
Verified
Nieuw talent

Bericht door N01tra »

SuperFrysk schreef: 30-07-2024 14:40 En toch moet een club als Heerenveen het van transfersommen hebben, zolang we een begrotingstekort hebben, leven we van transfer. Tuurlijk levert een cashcow als Sarr in één klap meer op en moet deze goede spelers om zich heen hebben. Toch moet je in mijn ogen er voor zorgen dat je een aantal speler in je selectie hebt, die een transfersom op gaan leveren. Haye had met een langer contract zomaar zo'n speler kunnen worden, ook omdat hij eigenlijk sinds zijn komst al in belangstelling stond van verschillende clubs.
Je moet soms ook de keuze maken om een speler te halen die wellicht géén transfersom oplevert maar je elftal wél beter laat spelen of op sleeptouw kan nemen. Dat zijn vaak de oudere spelers. Daarbij zijn winterstoptransfers (van buiten scandinavië) vaker wel dan niet noodgrepen ipv potentiële transferklappers.
Haye heeft zeker in z'n eerste anderhalf jaar zeker z'n waarde gehad.

Daarbij weten we niet of het de keuze van Haye of de club is geweest om 'maar' voor 2,5 jaar te tekenen.
Om op basis daarvan spelers uit te sluiten lijkt mij ook niet verstandig.
Filip Djuricic tekende initieel ook maar een contract voor 2,5 jaar ;)
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ben benieuwd, hoewel de transferdeadline niet geld voor transfervrije spelers duurt het wel lang. Tijdens het seizoen aansluiten of gehaald worden als paniekaankoop lijkt me ook geen ideaal begin bij een club
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Nog steeds geen club voor Thom Haye en Anas Tahiri, ook nergens geruchten over een nieuwe club. Voordat je wedstrijdfit bent ben je ook wel weer een tijdje verder.
Thom vermaakt zich wel op de golfbaan zie ik wel eens op zijn instagram.
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Haye slaat aanbod af
Fortuna gooide onlangs ook een lijntje uit naar Thom Haye (29), die nog clubloos is na zijn vertrek bij SC Heerenveen. De Indonesisch international bedankte voor de belangstelling. 'Een aantal clubs heeft interesse getoond', reageert zaakwaarnemer Wesley Verhoek. 'Maar de aanbieding waar Thom naar op zoek is, zat er nog niet bij. Zijn ambitie is om een mooie stap te maken naar het buitenland.' Haye houdt zijn conditie op peil bij Jong AZ.

VI.nl
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Wesley Verhoek 😂😂😂😂
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Ebiede schreef: 20-08-2024 21:56 Wesley Verhoek 😂😂😂😂
Vandaar nog geen nieuwe club dus.
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Oxford United, meestal een League One team, maar nu een jaartje Championship, wil Haye gaan halen
davp
Verified
Wereldspeler

Bericht door davp »

Mooie stad!
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Met een uniek stadion. Ik heb er ooit (2008?) Oxford United - Exeter City gezien, toen beide teams in de Conference speelden.
SuperFrysk
Selectiespeler

Gaat niet naar Oxford, maar kan terug naar NAC. Wil dat zelf ook graag, dat tekent hem wel hoor. Ik snap op basis van vorig half jaar dat sommige hier hem wel een beetje zat waren. Maar het blijft wel een karakter jongen.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Wat voor karakter dan.. zeuren en zeiken en als 1ste de kop laten hangen bij tegenslag?
SuperFrysk
Selectiespeler

Ebiede schreef: 02-09-2024 18:02 Wat voor karakter dan.. zeuren en zeiken en als 1ste de kop laten hangen bij tegenslag?
Veerman deed niet anders, en dat is ook onderdeel van het karakter.
Maar zichzelf kapot irriteren als het niet loopt en er dan eentje onderuit schoffelen.
Ik heb dat 100x liever dan iemand die het allemaal maar op zijn beloop laat. Ik denk overigens dat Haye ook niet zo'n goede band had met Van Wonderen, want met Tobiasen zag je een hele andere Haye.
Abenello
Invaller

Bericht door Abenello »

Wij zoeken eigenlijk ook nog een middenvelder van Eredivisieniveau? Tahiri is overigens ook nog transfervrij, maar die zie ik nog minder snel terugkeren.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

"Zijn ambitie is om een mooie stap te maken naar het buitenland"...

Breda is ook een soort van buitenland...
Heerenveen fan in Leiden
Plaats reactie