Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Driemaal is scheepsrecht
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 23-04-2024 21:59

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Erg goed gevoel over, dat we hopelijk weer meer gaan shoppen in de KKD. Volgens mij de oplossing voor als je een krappe portemonnee hebt én spelers staan er ook nog eens sneller, dan wanneer je ze uit het buitenland haalt.

En eindelijk weer eens een echte nummer 10; hoelang is dat wel niet geleden?!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6264
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Ebiede »

Belg van Dordt, kan ook linksbuiten spelen.

Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Neymar »

Voor m'n gevoel zijn we nog nooit zo vroeg actief geweest op de transfermarkt. Normaal komen alle spelers in de laatste week nog binnen.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 386
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door SuperFrysk »

Ik vraag me alleen af hoe het middenveld er volgend jaar uit komt te zien, met toch goede opties voor de 10 positie met Smans, Van Amersfoort & Brouwers. En ik vind Brouwers ook echt het meest tot zijn recht komen op de nummer 10 positie maar ik denk dat ik nog een jaar Van Amersfoort in de spits ook niet kan behappen.
Driemaal is scheepsrecht
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 23-04-2024 21:59

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Volgens mij wil van Amersfoort vertrekken (althans de club een transfersom gunnen, las ik in een interview). Ik trek nog een jaar van Amersfoort in de spits (en dus een échte spits van +1 miljoen nog een jaar laten banken) ook echt niet, maar het geluk bij een ongeluk: hij heeft nu wel veel doelpunten op z’n naam staan. Komt de transfersom vast ten goede! :lol:
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Superfries1994 »

SuperFrysk schreef: 10-05-2024 13:12 Ik vraag me alleen af hoe het middenveld er volgend jaar uit komt te zien, met toch goede opties voor de 10 positie met Smans, Van Amersfoort & Brouwers. En ik vind Brouwers ook echt het meest tot zijn recht komen op de nummer 10 positie maar ik denk dat ik nog een jaar Van Amersfoort in de spits ook niet kan behappen.
Volgens mij heb je juist een paar mooie opties voor één positie, waarbij Brouwers juist als pendelaar op 8 ook prima kan fungeren. Een echte 6 erbij en je hebt een prima middenveld. Maar zolang Olsson er ook nog is, kun je Smans ook rustig brengen.

Het is nu wel zaak ook een goede 6 te halen en je bent heel ver wat betreft het middenveld. Hoewel we niet veel geluk hebben gehad met huurspelers, zijn aanvallers makkelijker te huren dan dit soort posities en kun je later in de transferperiode inpassen. Al met al heb je het geraamte van je elftal dan straks al vrij snel staan, dat is wel eens anders geweest. Anderzijds dacht ik dat dat dit seizoen ook had kunnen leiden tot goede prestaties, maar dat is niet gebeurd, terwijl we op papier een heel aardig elftal hebben.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door du longhi »

Neymar schreef: 10-05-2024 11:33 Voor m'n gevoel zijn we nog nooit zo vroeg actief geweest op de transfermarkt. Normaal komen alle spelers in de laatste week nog binnen.
Juist nu is het toch verstandiger om te wachten tot een trainer aangesteld is?
Heb je een nieuwe trainer die opgezadelt wordt met nieuwe spelers die niet in zijn straatje passen.
casper
Invaller
Berichten: 309
Lid geworden op: 23-06-2011 22:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door casper »

@ du longhi, het kan natuurlijk zijn dat er overleg is gepleegd met de nieuwe trainer.
Zoniet ben ik het volkomen met je eens.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Neymar »

Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat van Persie in de verschillende gesprekken is geraadpleegd. Dat zou in ieder geval slim zijn geweest.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6264
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Ebiede »

Lekker spelertje die Suray.. steeds in bewegen, loopt steeds en speelt geen bal verkeerd, maar wel vooruit.
Spijt heb je morgen maar!
Abenello
Nieuw talent
Berichten: 69
Lid geworden op: 28-06-2023 08:44

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Abenello »

Volgens Sander de Vries is zijn komst niet aan de orde.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7736
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Feanfan 1 »

Ebiede schreef: 14-05-2024 20:13 Lekker spelertje die Suray.. steeds in bewegen, loopt steeds en speelt geen bal verkeerd, maar wel vooruit.
Volgens Sander de Vries is zijn komst niet aan de orde.
Speler viel mij ook in positieve zin op. Maar hij speelt veel te veel vooruit, vandaar dat het geen optie is. De directie wil alleen spelers die tikkie-terug spelen en op controle spelen :roll:
wilbot
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door wilbot »

heeft volgens mij zijn contract onlangs ook verlengt.
Gebruikersavatar
ABE1920SCH
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 21-08-2023 15:57

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door ABE1920SCH »

Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2095
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Locatie: De Fryske Marren
Contacteer:

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Marça »



De bovenstaande X'er heeft het weleens bij het rechte eind, maar dit lijkt me een moeilijk verhaal. Hoewel, in de winter waren we natuurlijk ook dicht bij zijn komst en koos Chery (wordt in juni 36) op het laatste moment voor NEC. Daar kan hij schijnbaar ook blijven, terwijl ook Antwerp interesse heeft.

Wat me hierin eigenlijk het meeste opvalt is dat ze blijkbaar al een tijdje zoeken naar een ervaren speler van 35+ die ook leiderskwaliteiten heeft. Niet voor niets waren ze afgelopen zomer ook al bezig met Nordin Amrabat (37). Die verlengde zijn contract uiteindelijk bij AEK en heeft daar dit seizoen ook bijna weer alles gespeeld.
Richard
Nieuw talent
Berichten: 116
Lid geworden op: 02-12-2002 18:39

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Richard »

Koste in de zomermaanden al te veel
Die komt echt niet naar Heerenveen
Gebruikersavatar
ABE1920SCH
Jeugdspeler
Berichten: 13
Lid geworden op: 21-08-2023 15:57

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door ABE1920SCH »

SuperFrysk
Invaller
Berichten: 386
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door SuperFrysk »

ABE1920SCH schreef: 17-05-2024 14:51
Als dit rond komt dan zou dat wel mooi zijn, dat PSV met hem door wil zegt wel veel. Ferry lijkt er bovenop te zitten deze transferperiode, hopen dat hij doorpakt. Over deze jongen zelf kan ik niet zoveel zeggen, iemand die wat meer kan vertellen?
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2486
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Bericht door Vrieskist »

Wel interessant komend seizoen, een groot deel van het team wordt opnieuw opgebouwd.
Ken deze speler niet, maar jonge talenten uit de KKD is altijd interessant, die passen zich vast makkelijker aan.
Plaats reactie