Mickey van der Hart
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Crash
- Superster
Mickey van der Hart
MICKEY VAN DER HART NAAR SC HEERENVEEN
24 augustus 2023 10:28
sc Heerenveen heeft een nieuwe doelman aangetrokken: Mickey van der Hart. De 29-jarige keeper kwam het vorige seizoen uit voor FC Emmen, waar zijn contract deze zomer afliep. Van der Hart tekent in het Abe Lenstra stadion een verbintenis voor twee seizoenen.
Mickey Van Der Hart
Van der Hart doorliep de jeugdopleiding van Ajax en maakte in 2013 namens de Amsterdammers via Jong Ajax zijn debuut in het betaald voetbal. Na een verhuurperiode aan Go Ahead Eagles, verdedigde hij vervolgens vier seizoenen het doel van PEC Zwolle. In 2019 startte Van der Hart aan zijn eerste buitenlandse avontuur bij Lech Poznan. In Polen stond hij drie seizoenen onder de lat. Vorig seizoen keerde de geboren Amstelvener via FC Emmen terug naar Nederland.
Met de komst van de ervaren Van der Hart heeft sc Heerenveen weer de beschikking over het gewenste aantal keepers. Algemeen directeur Ferry de Haan: "Mickey heeft bijna 250 duels in het profvoetbal achter zijn naam staan. We denken dat het een doelman is die met zijn karakter en ervaring goed past bij de spelersgroep."
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/202 ... heerenveen
24 augustus 2023 10:28
sc Heerenveen heeft een nieuwe doelman aangetrokken: Mickey van der Hart. De 29-jarige keeper kwam het vorige seizoen uit voor FC Emmen, waar zijn contract deze zomer afliep. Van der Hart tekent in het Abe Lenstra stadion een verbintenis voor twee seizoenen.
Mickey Van Der Hart
Van der Hart doorliep de jeugdopleiding van Ajax en maakte in 2013 namens de Amsterdammers via Jong Ajax zijn debuut in het betaald voetbal. Na een verhuurperiode aan Go Ahead Eagles, verdedigde hij vervolgens vier seizoenen het doel van PEC Zwolle. In 2019 startte Van der Hart aan zijn eerste buitenlandse avontuur bij Lech Poznan. In Polen stond hij drie seizoenen onder de lat. Vorig seizoen keerde de geboren Amstelvener via FC Emmen terug naar Nederland.
Met de komst van de ervaren Van der Hart heeft sc Heerenveen weer de beschikking over het gewenste aantal keepers. Algemeen directeur Ferry de Haan: "Mickey heeft bijna 250 duels in het profvoetbal achter zijn naam staan. We denken dat het een doelman is die met zijn karakter en ervaring goed past bij de spelersgroep."
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/202 ... heerenveen
-
- Wereldspeler
Re: Mickey van der Hart
Ik denk een prima tweede doelman. Hij heeft ervaring en keepte bij F.C. Emmen een prima seizoen. Altijd goed om achter de hand te hebben.
-
- Wereldspeler
Mickey van der Hart
Ik vond hem goed keepen gister, ik had geen moment het idee dat hij makkelijk te passeren was en hij straalt ook wel wat uit. Ik denk toch dat Noppert nog wel eens zijn plek kan verliezen als hij de opgaande lijn niet doortrekt.
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Zoveel had hij niet te doen toch. Een prima redding maar verder ook niet echt getest.
-
- Wereldspeler
Eens, maar de redding die hij maakte was wel een hele goede. Ook was die voetballend goedNeymar schreef:Zoveel had hij niet te doen toch. Een prima redding maar verder ook niet echt getest.
- Freezeman
- Superster
Vooral dat kan Noppert wel eens opbreken, ik hou mijn hart vast als Andries probeert mee te voetballen.SuperFrysk schreef: Ook was die voetballend goed
Anti anti. 

-
Verified
- Superster
Mickey staat op goal tegen Ajax. Gezien de voorbereiding niet geheel onverwacht natuurlijk maar persoonlijk sta ik toch niet te juichen.
Al is het ondertussen bijna 2,5 jaar geleden dat Noppert piekte voor zijn uitverkiezen voor NL op het WK.
Al is het ondertussen bijna 2,5 jaar geleden dat Noppert piekte voor zijn uitverkiezen voor NL op het WK.
-
Verified
- Forumicoon
Wordt dus lekker opbouwen zondag
Tegen de kleine clubs die niet druk geven mag Noppert gaan keepen
Tegen de kleine clubs die niet druk geven mag Noppert gaan keepen
-
- Wereldspeler
Hij zag er niet lekker uit bij die tegengoal, daar hoor ik overigens niemand over?
- Trevorp
- Invaller
Moet het nog terugkijken, maar leek niet sterk gekeept idd. Het meevoetballen, wat blijkbaar zo belangrijkging is, ging helemaal nergens over. Grootste ergernis vind ik dat je niet voor de 3-1 gaat op het eind.
-
- Wereldspeler
Ze bleven wel tot het einde doorgaan toch? Hall die nog een paar keer mee op kwam, de laatste pass is gewoon vaak matig. Dat is nog een kritiekpuntje.
Meevoetballend was Van der Hart inderdaad ook niet best vandaag, vond het een matige wedstrijd van hem vandaag. Maar goed, hij kreeg ook niet veel meer te doen na die goal.
-
- Selectiespeler
De bal wordt vlak voor de goal best goed ingeschoten. Een topkeeper die wat langer is heeft hem heel misschien. Dit is toch zeker niet een blunder? Wat ik in een ander topic ook al zei. Van der Hart is een echte zesjeskeeper. Zo nu en dan pakt hij eens een puntje voor je en hij kost je zelden punten door geblunder.
-
Verified
- Forumicoon
Hij had de korte hoek misschien meer af moeten schermen, maar een blunder of grote fout is het niet
-
- Wereldspeler
2-1 is ook genoeg, schoot hij de bal snel uit en Groningen had de bal onderschept had Groningen nog een aanval gehad, nu zeker 3 punten.
- Trevorp
- Invaller
Vond het ook geen blunder, maar ook niet onhoudbaar als je beter opgesteld staat. Leek nu wat passief.
2-1 is zeker genoeg en bij 3 punten na 2 grote nederlagen iets van zekerheid kiezen begrijp ik ook wel. Zelf had ik liever een grotere voorsprong als zekerheid gekozen. Met 2 man meer op het veld moet je het ook wel rustig uit kunnen spelen.
Hoe dan ook.. mooie overwinning en wat vertrouwen gewonnen.
2-1 is zeker genoeg en bij 3 punten na 2 grote nederlagen iets van zekerheid kiezen begrijp ik ook wel. Zelf had ik liever een grotere voorsprong als zekerheid gekozen. Met 2 man meer op het veld moet je het ook wel rustig uit kunnen spelen.
Hoe dan ook.. mooie overwinning en wat vertrouwen gewonnen.
-
- Wereldspeler
Zag er vorige week al niet lekker uit, en nu 100% een fout. Ik vraag me ook af hoe een keeper van SC Heerenveen een buikje kan hebben?
-
- Forumicoon
Dat viel mij ook op! Een professional met een buikje. Het wordt steeds genanter. Weer een blunder.
NOPPERT AUB.
NOPPERT AUB.
-
Verified
- Beheerder
- Trevorp
- Invaller
Even uitbuiken op het bankje dan maar
-
Verified
- Wereldspeler
Toch vind ik dat de 2-1 veel meer Bochniewicz aan te rekenen is dan vdHart. Pawel probeert in te stappen na de inworp waar die aanval uit voortkomt, terwijl die bal meters bij hem vandaan is. Daardoor wil Kersten de van van Bochniewicz overnemen, en moet Hall de nummer negen van Heracles oppakken, daardoor kan de doelpuntenmaker de bal krijgen.
Ik vind het veel te makkelijk om deze in de schoenen van de keeper te schuiven.
-
- Forumicoon
Huh, hij laat een bal gaan die jij en ik zouden pakken. Dit was gewoon een dikke blunder, net als meerdere goals in Alkmaar en de penalty in Enschede. Hij kost ons punten.
-
- Wereldspeler
Mijn mening begint ook wel om te slaan, ik vond de 1-0 van Groningen ook echt een fout van hem ondanks dat die spits van Groningen zo vrij kwam.
-
- Wereldspeler
Plus ik vind het niet professioneel dat onze eerste keeper niet afgetraind is. Zoiets zie je misschien bij spelers van Emmen of Zwolle, maar niet bij SC Heerenveen. Dat heeft niets met topsportklimaat te maken.
-
- Forumicoon
Misschien moet je de conclussie trekken dat er bij Emmen en Zwolle meer topsportklimaat is. Bij ons staat er een keeper met een buikje. Ik denk in Zwolle en Emmen niet.
-
- Wereldspeler
Ik heb de goal nog even teruggekeken, maar dat valt toch wel mee? Ja Pawel stapt in en mist de bal en zijn speler geeft de breedte pass, maar het is niet zo dat daardoor direct een vrije man komt. Sterker nog, het is 4 tegen 3. Daarnaast drukt Hall die aanvaller van Heracles nog redelijk naar buiten zodat die geen vrij schot heeft. Deze bal mag er dan ook nooit in, een 100% fout van de keeper.Joucke schreef: ↑27-09-2024 22:42 Toch vind ik dat de 2-1 veel meer Bochniewicz aan te rekenen is dan vdHart. Pawel probeert in te stappen na de inworp waar die aanval uit voortkomt, terwijl die bal meters bij hem vandaan is. Daardoor wil Kersten de van van Bochniewicz overnemen, en moet Hall de nummer negen van Heracles oppakken, daardoor kan de doelpuntenmaker de bal krijgen.
-
Verified
- Wereldspeler
Ik zie Pawel de bal grandioos missen (86:16), dan is het 3 van Heracles tegen 2 van ons: Kersten en Hall. Hall trekt naar binnen, om samen met Kersten hun nummer 9 af te dekken. Hun nummer 8 krijgt de bal, dan is het nog steeds 2 tegen 2.
Hun nummer 8 passeert Hall kinderlijk eenvoudig, en Kersten is niet aanwezig om rugdekking te geven, omdat Pawel de 16 in komt sjokken (86:23).
Engels (8) schiet heel knap tegendraads langs de keeper richting lange hoek. Doordat Mickey die bal in een reflex nog raakt, ziet het er enorm knullig uit, mist ‘ie de bal dan zal niemand dat vreemd vinden.
Hall mag Engels natuurlijk never nooit niet laten schieten. Bochniewicz moet op z’n poten blijven staan en terugsprinten. Allemaal veel te slap.
Ik zeg niet dat vdHart niets fout doet, ik zeg alleen dat er veel meer mensen ernstige steken laten vallen, dan vind ik het te makkelijk om “blunder van de keeper” te roepen.
Als het alleen een blunder van Mickey is, hoeft de rest namelijk niets aan te passen / te verbeteren.
Hun nummer 8 passeert Hall kinderlijk eenvoudig, en Kersten is niet aanwezig om rugdekking te geven, omdat Pawel de 16 in komt sjokken (86:23).
Engels (8) schiet heel knap tegendraads langs de keeper richting lange hoek. Doordat Mickey die bal in een reflex nog raakt, ziet het er enorm knullig uit, mist ‘ie de bal dan zal niemand dat vreemd vinden.
Hall mag Engels natuurlijk never nooit niet laten schieten. Bochniewicz moet op z’n poten blijven staan en terugsprinten. Allemaal veel te slap.
Ik zeg niet dat vdHart niets fout doet, ik zeg alleen dat er veel meer mensen ernstige steken laten vallen, dan vind ik het te makkelijk om “blunder van de keeper” te roepen.
Als het alleen een blunder van Mickey is, hoeft de rest namelijk niets aan te passen / te verbeteren.
-
davp Verified
- Wereldspeler
Hall deed aan alibi verdedigen. Daar lag in mijn optiek de fout.
-
- Selectiespeler
Als je iedereen die een fout maakt de volgende week passeert, speel je elke week met 11 andere spelers. Hij hield ons daarvoor 3 á 4 keer in de wedstrijd.
-
- Wereldspeler
Het korte opbouwen doen we ook niet mee van achteruit. Dan kan je net zo goed Noppert weer opstellen. Mickey pakte ook een paar goede ballen maar dat mag ook wel als je zoveel te doen krijgt. Zag er tegen Groningen ook niet zo goed uit bij die goal.
-
- Wereldspeler
Ben het in grote lijnen wel met je eens, maar als iemand vanuit die hoek schiet dan moet de keeper hem gewoon hebben. Zulke momenten komen wel vaker voor in een wedstrijd en dan is het ook geen goal. Het is allemaal slap verdedigd maar het blijft een 100% fout van de keeper.Joucke schreef: ↑28-09-2024 00:15 Ik zie Pawel de bal grandioos missen (86:16), dan is het 3 van Heracles tegen 2 van ons: Kersten en Hall. Hall trekt naar binnen, om samen met Kersten hun nummer 9 af te dekken. Hun nummer 8 krijgt de bal, dan is het nog steeds 2 tegen 2.