Vraagje

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
AFCA 1900
Jeugdspeler
Contacteer:

Vraagje

Bericht door AFCA 1900 »

Ja, een goeienacht allemaal. Vraagje aan jullie!

Ik kom aanstaande zaterdag naar Heerenveen. Ik heb geloof ik alle wedstrijden tussen Ajax en Heerenveen in het Abe Lenstra Stadion gezien (ook nog een paar keer in het oude stadion), dus ik ken het daar wel een beetje, maar tot dusver ben ik elke keer met georganiseerd vervoer gegaan - of met de auto vanuit Amsterdam, rechtstreeks naar het stadion.

Dit jaar komen we voor het eerst al vroeg naar Heerenveen. Effe hapje eten ergens, effe de kroeg in en dan vanuit het centrum naar het stadion. De vraag is: wat is de handigste route? Gaat er een bus vanuit het centrum naar het stadion? Of is het te lopen?

En: wat zijn de leukste tenten in Heerenveen ná de wedstrijd? We blijven overnachten bij familie in de buurt, dus we gaan nog effe door na afloop.
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

Nou hoef je niet met de bus vanuit het centrum naar het stadion, je kunt het gewoon lopend doen(parkeer voordat je in heerenveen komt gewoon je auto in de buurt van het stadion en ga dan naar het centrum toe). Het stadion en centrum is ongeveer 10 minutjes lopen van elkaar, wat de kroegjes betreft ga gewoon naar de Oude-Koemarkt das een pleintje waar allemaal horeca gelegenheden zich bevinden.
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Het huidige stadion ligt dichter bij het centrum dan het oude.
Wéér uit!!!!
Noukske
Invaller

Bericht door Noukske »

Station-centrum is 300 meter dus dat valt te belopen. Verder kan ik je aanraden om bij Pizzeria Etna te gaan eten, dat is ook op 10 meter van 't Skoffeltsje. De kroeg waar ik me vorig seizoen 2 maal vermaakt hebt. Vol met ajacieden ook (ze draaiden zelfs Amsterdamse liedjes), dus jij zult je daar ook wel vermaken!
AFCA 1900
Jeugdspeler
Contacteer:

Bericht door AFCA 1900 »

Oké dan! Bedankt voor de info.

Centrum-stadion is dus prima te lopen. Da's mooi. We maken d'r een feest van (bij gebrek aan goed voetbal).

Zie jullie zaterdag!
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

en als het rot weer is en je hebt geen zin om te lopen.
kan je met de bus gaan en dan moet je lijn:16 Assen nemen die gaat om kwart voor het uur bij het station weg en die stopt pal voor het stadion dus dat zou je ook nog kunnen doen.
Nieuw Noord
Plaats reactie