Het is wat vroeg voor een nieuwe topic maar de prijzen van sc-heerenveen zijn wel gestegen als je deze aanbieder mag geloven. (overigens een sponsor van deze site, rechtsboven) Dit is één kaartje
Kun je ze beter bij de ticketbox halen.
Maar tegen Ajakkes wordt het een prachtige voetbalavond.
Het is gewoon Ajax hoor. Het wordt ook niet gewaardeerd als men H O erenveen roept hier.
SCH - Ajax staat garant voor spectaculaire wedstrijden, dus ik verwacht veel van deze wedstrijd. Ook hoop ik dat het een ommekeer word in het spel van SCH. Uitslag: 2-1
fc knorr en ajakz lekkere potjes die je echt niet wilt verliezen, zal weer even kaart halen voor 427 hopen dat daar nu andere stewart voor de trapopgang staat...
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Ik heb ook wel zin in deze pot. Hoewel het natuurlijk afwachten is wat Blind eventueel allemaal versleuteld, zie ik wel kansen voor ons. Ben daarom ook erg benieuwd wat Ajax zondag klaarspeelt tegen PSV.
Hoop wel dat Verbeek nu toch eens echt iets met de opstelling aan het goochelen slaat. Zo'n fris van de lever spelende Nilsson mag er van mij wel in als linksbuiten. Bruggink dan maar op het middenveld of zelfs op de bank.
Voor mij is dit ook altijd al de wedstrijd van het jaar geweest. Heb er nu al veel zin in!
Ben ook benieuwd wat Ajax de komende tijd gaat doen onder leiding van Blind. Ben vrijdag nog even bij een training wezen kijken waar mij opviel dat de spelers messcherp waren.
Als we er vol op knallen kunnen we ajax wel hebben denk ik ...
Als Heerenveen strijd levert gaat het publiek ook wel mee en dan zit het meestal wel snor tegen ajax
Ook ik verwacht een zeer spannende pot beide ploegen missen een belangrijke middenvelder( vayrinen,Sneyder)
Heerenveen zal het door de vechtlust en een late goal winnen.
met de mooie uitzege in amsterdam ben ik niet bang voor dit ajax.
als je zag wat er vanmiddag tegen psv stond dat was 3 keer niks nu zijn wij niet hetzelfde als psv maar ik zie wel kansen liggen denk 2-1
Het is jammer dat er 2 weken rust tussen zit.. maar heerenveen is wat in de 'winning mood' en ajax zal nog niet heel veel vertrouwen hebben. Hierdoor is een overwinning zeker mogelijk.
Hoop dat Nilson nu eens vanaf de basis 11 mag beginnen.
Ik denk juist dat twee weken wel eens goed zouden kunnen uitpakken. Veel jongens kunnen wel wat extra rust gebruiken denk ik, in dat opzicht vind ik het ook niet zo erg dat Ugur niet geselecteerd is.
Ajax heeft het natuurlijk weer zwaar en is hopeloos uit vorm. Hopelijk kunnen we daar van profiteren. Maar laten we niet vergeten dat wij ook zeker niet in vorm zijn momenteel. Ik hoor hierboven alweer uitslagen van 3-0, 3-1 e.d. gebasseerd op de uitslag van gistermiddag. Maar PSV is dit seizoen gewoon van een uitzonderlijke klasse.
Belangrijk is denk ik dat wij het eerste doelpunt maken. Hopelijk is Klaas Jan tegen die tijd weer scherp dankzij de potjes met Jong Oranje.
Oh ja, Drost in de basis, want die speelde die Rosales tijdens die bekerpot in Amsterdam helemaal uit de wedstrijd.
We hebben de laatste jaren al heel vaak van Ajax gewonnen en dit seizoen ook al, voor het eerst in de geschiedenis, uit bij Ajax.
Dat moet een keer fout gaan en ik hoop het niet, maar denk het wel, maar ik gok op 1-2. Nederland (lees: Ajax) wint komende week (waarschijnlijk )van Roemenie en Armenie, wat goed is voor het moraal bij de Ajacieden.
Sneijder doet tegen Heerenveen niet mee ivm een schorsing, maar juist zijn vervanger, Lindgren denk ik, zal wel weer scoren. Of die vervelende Harry weer
sneijder is inderdaad geschorst, maar bij Heerenveen is Vayrinen er ook niet bij vanwege een schorsing na die domme gele kaart tegen Utrecht! Hij heeft tegen ADO woensdag zijn derde gekregen en tegen Utrecht dus zijn vierde...!
Ik zie zeker wel kansen tegen Ajax, als je kijkt naar de laatste jaren! En Ajax is de laatste tijd toch ook absoluut niet in goede doen. 0-4 verlies in eigen huis is die Amsterdamse kliek niet gewent! En ook die drie overwinningen onder Krol en Bruins-Slot waren niet bepaald overtuigend.
Aan een voorspelling waag ik me overigens niet....
Als Vayrynen niet speelt, staat Präger er wel. En we hoeven echt niet bang te
worden van Ajakkus. wordt gewoon een degelijke 3-1 overwinning.
Huntelaar scoort weer eens de andere worden gemaakt door Hansson en Nilsson.
Ik zou eerst maar eens een weekje wachten voordat je een voorspelling doet. Een dikke week geleden (RKC thuis) was er op het forum sprake van een crisis .... een dikke week (en 6 punten later) lijkt het allemaal weer koek en ei.
Niets is zo veranderlijk als voetbal, zo zou Ajax in die kleine 2 week ineens kunnen omslaan .... je weet het nooit.