Nieuwe Feanfan en Brief

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

De Tike Utd schreef:Moet je vrij hebben om een antwoord op het forum te plaatsen?
In geval van 30+ is het denk ik eerder andersom. En computerdokter is dan vlakbij :wink:
Jos in de basis
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Wat ik niet snap is dat je een pop-up op de off. site van Heerenveen krijgt voor de FF, terwijl je er op het eerste gezicht NIETS over NN leest, ligt het aan mij of heeft de SC liever een vol FF-vak dan een NN-vak?
Corruption is everywhere, fight it!
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

Wat ik niet snap is dat je een pop-up op de off. site van Heerenveen krijgt voor de FF, terwijl je er op het eerste gezicht NIETS over NN leest, ligt het aan mij of heeft de SC liever een vol FF-vak dan een NN-vak?
Geldkwestie lijkt me...?
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Geen geldkwestie hoor. Sc Heerenveen vindt het goed dat Promotie Magazine en FeanFan samen zijn gegaan. Het heeft nieuwswaarde, dus berichten ze erover. Ze vinden het een goed magazine, dus plaatsen ze de pop up. Als NN een eigen vak heeft, zal daar ook wel aandacht aan besteed worden. Moet je natuurlijk wel zelf even contact leggen. Niks gaat vanzelf.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Nou zeg je wel dat niks vanzelf gaat, en je wel even contact moet leggen, maar je zegt wel dat de SC het een goed blad vind en dus een pop-up plaats. Gaat dat niet vanzelf dan? :roll:
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Nee, deze pop up is op ons verzoek (wens) geplaatst. En sc Heerenveen wilde daar wel aan meewerken.
Abe lives on in De Tike!
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Oké, dat mag je volgende keer wel erbij zetten :wink:
Johnny '86
Wereldspeler

Toch een beetje vreemd, de SV krijgt wekenlang (misschien maandenlang?) een pop-up op de site en over NieuwNoord is niet eens een nieuwsberichtje te zien terwijl toch ook de club erbij gebaat is dat het vak volkomt...Dit ligt dus aan NN (volgens DTU)?
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

De Tike Utd schreef:Nee, deze pop up is op ons verzoek (wens) geplaatst. En sc Heerenveen wilde daar wel aan meewerken.
Nou als NN iets nieuw heeft dan zouden ze dat dus ook aan sc Heerenveen kunnen vragen of zij een pop-up kunnen plaatsen. :| of zie ik dit nou verkeerd. :huh:
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Of dat aan NN ligt moet je NN vragen. :?:
Ik kan me voorstellen dat sc Heerenveen voor het vullen van een staanvak geen pop up plaatst. Onze pop up gaat over het vernieuwde blad, niet over een vak dat gevuld moet worden.
Abe lives on in De Tike!
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Bij jullie gaat het ook alleen maar om het promoten van een vernieuwd blaadje.

In het geval van NN zou het het promoten van het stavak kunnen zijn, dus waarom zou SCH daar dan niet een pop-up voor kunnen plaatsen?
Johnny '86
Wereldspeler

Bij jullie gaat het ook alleen maar om het promoten van een vernieuwd blaadje.

In het geval van NN zou het het promoten van het stavak kunnen zijn, dus waarom zou SCH daar dan niet een pop-up voor kunnen plaatsen?
Idd, tis maar net wat je belangrijker vind he; een nieuw blad van de SV of de langverwachte komst van een sfeervak in het ALS gerealiseerd door die andere supportersvereniging...
Ik kan me voorstellen dat sc Heerenveen voor het vullen van een staanvak geen pop up plaatst.
Dus vind jij de komst van een nieuw blad 'unieker' dan bijvoorbeeld de komst van een langverwacht NN-sfeervak DTU?
MrMister
Jeugdspeler

Bericht door MrMister »

Ja, man.... wees toch eens duidelijk! Dan hoeven we het niet steeds te vragen wat je nu eindelijk bedoelt....

Feanfan 4ever!
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

Ik denk dat je het gebeuren met de pop-up vooral moet zien in het kader van het samenvoegen van het Promotiemagazine en de Feanfan. Het eerste verdwijnt en gaat op in het tweede. Dat is van belang voor adverteerders (dus leden van de OSSH) en dat moet dus prominent onder de aandacht gebracht worden.
Verder is het zo dat de verkoop van het Promotiemagazine geld opleverde voor Aktie67 en er wellicht nu via Feanfan geld gegenereerd moet worden voor Aktie67. Dus hoe meer abonnees voor Feanfan (en dus leden voor de SV ) hoe meer geld voor Aktie67.
En vergeet niet, Aktie67 is heel, heel belangrijk voor de club.
Het feit dat NN zijn eigen vak krijgt in het seizoen 2005/2006 is van een geheel andere orde, en met name commercieel absoluut niet interessant. En voetbal draait om de poen en de pegels, vergeet dat niet !
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Zonder spot, wijze woorden van Arnoud. Daar komt het wel op neer. Feanfan vertelt met veel bombarie dat de Feanfan een stuk dikker is geworden, wat gewoon waar is. Wat ook verteld is, maar waar geen nadruk op gelegd is, is dat de Feanfan een paar keer minder uitkomt dan voorgaande jaren. En zoals gezegd is het promotiemagazine ter ziele.
Wéér uit!!!!
Johnny '86
Wereldspeler

En hoe onafhankelijk kun je de 'Feanfan' dan nog noemen?

edit: Ja, ik wil ff zeuren ja...
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Beetle, even een rekensommetje:
FeanFan oude stijl: 8x48 blz= 384 contractueel vastgelegde blz in zwart-wit.
FeanFan nieuwe stijl: 6x72 blz= 432 contractueel vastgelegde blz in full colour op breder formaat.

MrMister: ''Wees toch eens duidelijk??'' Wie is er nou onduidelijk?? Wat wil je nou weten dan? Je stelt niet eens een vraag!

André: Ik wil maar zeggen dat als je een pop up bij sc Heerenveen wilt regelen, dan moet je je bij hen met een goed voorstel melden. Ik ken hun beweegredenen niet waarom ze wel/geen pop up zouden plaatsen. Wellicht vinden ze het sfeervak zo'n goed idee, dat ze er wel aandacht aan willen besteden op hun site! Maar - en ik spreek uit ervaring - daar moet je zelf initiatief voor nemen.

Fluffy: Ik vind de komst van een stavak heel belangrijk, daar sta ik vierkant achter, al wil ik er niet zelf in zitten. Ik zit nl. grandioos met een heel stel vrienden op de Oosttribune.
Ik vind de komst van de vernieuwde FeanFan niet belangrijker dan de komst van een stavak. Een vernieuwd blad of een stavak.. dat zijn twee verschillende zaken. Appels en peren. Gezien de invulling van mijn vrije tijd bij FeanFan heeft ons magazine meer aandacht van mij. Het één volg ik passief (maar met interesse), de ander is mijn passie, waar ik me met mijn hele ziel en zaligheid voor inzet.
Wat betreft die onafhankelijkheid, Fluffy, moet je deze topic nog eens goed doornemen. Ik herhaal: De redactie van FeanFan blijft onafhankelijk, dat was de belangrijkste voorwaarde voor de samenwerking met Aktie'67. Een aantal pagina's in FeanFan zal door Aktie'67 worden gevuld (wedstrijdsponsors, Thomas Cook klassement etc.), deze pagina's vallen niet onder de verantwoordelijkheid van de redactie. De redactie heeft geen journalistieke pretenties. Wij willen een plezierig leesbaar magazine voor de Heerenveensupporter maken. That's all.
Abe lives on in De Tike!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

We vallen in herhaling... slotje dus maar. Sommigen zijn nu echt argumenten aan het zoeken om de supclup mee om de oren te slaan. Mijn god, het is maar een popup! :shock:
Gesloten