Seizoenskaarten SFEERVAK

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik lijk FF wel, ik spreek mezelf tegen :lol:
Corruption is everywhere, fight it!
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ik heb nog geen bevestiging gekregen, omdat ik pas vandaag de broef op de bus heb gedaan veels te laat inderdaad. Ik wil graag bij NN, staan en zingen en schreeuwen weet ik het.
Maar zoals eerder al genoemd door iemand "die opgefokte groep onder aan de trap" doen mij wel voorzichtig zijn. En dat is eigenlijk wat ik eerder aangaf, als Nieuw Noord zo wordt, dan ben ik snel weer weg! En ik zeg dus niet dat ik verwacht dat dat zal gebeuren! Voor ik daar commentaar op krijg! :-P Ik zeg als!!

Niet dat ze niet bij NN mogen van mij hoor, bedoel daar heb ik niks over te zeggen en als ze hier op het forum zijn wil ik ze ook niet voor de kop stoten! alleen dat is niet mijn soort/manier van aanmoedigen en zingen enzo....
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Sommigen van die idioten zijn zelfs fanmaster dus ik zou maar rustig aan doen Venderwel.. :wink:

Maar ik verwacht niet dat het in het sfeervak nog mogelijk is om op de trap te staan. En als je dat een 'eng' groepje vind ga je toch ergens bovenin staan?
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

die opgefokte groep onder aan de trap
Kukkel is toch die leider van de groep? :mrgreen:
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Jeroen schreef:Sommigen van die idioten zijn zelfs fanmaster dus ik zou maar rustig aan doen Venderwel.. :wink:

Maar ik verwacht niet dat het in het sfeervak nog mogelijk is om op de trap te staan. En als je dat een 'eng' groepje vind ga je toch ergens bovenin staan?
Oh nee ik heb het niet over eng....maar gewoon das niet mijn manier...ben ik misschien te rustig voor! :-P
En met voorzichtig zijn bedoel ik: Ik ga kijken of dat is hoe heel NN wordt en als dat zo is, dan ga k ergens anders zitten/staan, want dan is dat niet hoe ik achter de club wil staan.

En ik had het woord idioten niet gebruikt toch???? ;)
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

die opgefokte groep onder aan de trap
Zo mag van mij het hele vak wel zijn! :stan:
BBB
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door BBB »

Volgens mij heeft NN al aangetoond wat zij is. Bij wedstrijden waarbij sprake was van sfeervakken heeft NN gezorgd voor materialen en menskracht. Dit heeft geleid tot fantastische voetbalavonden waarop de typische SC Heerenveen zoals we die kennen van het oude ALS weer even tot leven is gekomen. Iedereen die voetbal op deze manier wil beleven en mede wil zorgen voor deze voetbalsfeer zou in het NN-vak plaats moeten nemen. Dan kan een zelfde beleving als bij wedstrijden zoals tegen Newcastle bereikt worden. Als het gaat om sfeer weet je wat je aan NN hebt, dat moet je in het FF-vak nog maar afwachten...
Ik ruik corruptie...
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Fluffy schreef: Zo mag van mij het hele vak wel zijn! :stan:
nou dan verschillen wij daarover van mening! :-P
Angerfist
Bankzitter

Bericht door Angerfist »

Tsja...wat is opgefokt?

Las in dit topic ook ergens de vraag hoeveel fanatics bij andere clubs in een vak zitten:

Correct me if i'm wrong......

Vitesse 1500
Graafschap 450
Twente 2000
Utrecht 2500
Nac B-side 700 vak G 150
Roda WSU 100 Roda NSC 150
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

Fluffy schreef: Zo mag van mij het hele vak wel zijn! :stan:
inderdaad ja is super met hun
Nieuw Noord
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

rolandos schreef: inderdaad ja is super met hun
Al was tegen Newcastle op een bepaald moment de saamhorigheid ver te zoeken(om maar even met andermans woorden te spreken)

Maar er moet toch iemand onderaan staan? :wink:
Corruption is everywhere, fight it!
30plus
Selectiespeler

Bericht door 30plus »

helaas voor hen op basis van valse verwachtingen want de feanfan heeft de zaakjes gewoonweg nog niet voor elkaar !
Torcida

weet je dat, denk je dat of hoop je dat :?:
de boswachter
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

ik ruik het..........
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Johnny '86
Wereldspeler

Op de off. site van Hveen staat dat losse kaartverkoop in het NN-vak niet van toepassing is. Betekend dit dat het vak al vol is of?
teppie
Nieuw talent

Bericht door teppie »

Fluffy schreef:Op de off. site van Hveen staat dat losse kaartverkoop in het NN-vak niet van toepassing is. Betekend dit dat het vak al vol is of?
Nee, dat betekend dat er geen losse kaarten in de verkoop komen voor vak 10.
De zijlijn heeft het er mee te doen!
Johnny '86
Wereldspeler

Je meent 't :?
Mijn vraag is wat de reden daarvoor is...
Poke
Invaller

Bericht door Poke »

Dat zal dan al wel uit voorzorg zijn denk ik. Zo voorkom je dat mensen voordat vak n krt kopen en dan willen blijken te zitten. En dan kun je wel zeggen dat mensen het dan moeten weten, tja, er zijn altijd mensen die het niet weten, niet bij stil staan of geen benul van vakken hebben. Dat zie je nu ook telkens weer bij de sfeervakken. Dus ik denk om problemen voor te zijn!
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Groeibeperking? :|
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Waarom roert NN zich nooit bij competitiewedstrijden? Zijn er zoveel dingen gemaakt en gekocht en daar zie je helemaal niets van terug............................ :urgs:
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Heerenveen rules schreef:Waarom roert NN zich nooit bij competitiewedstrijden? Zijn er zoveel dingen gemaakt en gekocht en daar zie je helemaal niets van terug............................ :urgs:
Zucht. :grmbl:

Lees de doelstelling van Nieuw Noord eens zou ik zeggen: Klik hier
Anti anti. :)
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Heerenveen rules schreef:Waarom roert NN zich nooit bij competitiewedstrijden? Zijn er zoveel dingen gemaakt en gekocht en daar zie je helemaal niets van terug............................ :urgs:
Ik heb Gonzo wel horen toeteren anders :D
Heerenveen rules
Forumicoon

Dan stellen ze die doelstellingen toch bij? Als je ziet wat er gemaakt is en dan is het zonde dat dat allemaal in het hokje ligt......... Er zijn 80 vlaggen gekocht, die blijven dus nu tot de volgende competitie in de 'kast'. :roll: :roll:
Arjen
Wereldspeler

Bericht door Arjen »

En nog meer vlaggen kwijtraken zeker....
Bovendien zal niemand nu een banner voor z'n kop willen hebben want dan ziet men "de spelers niet opkomen". Is al veel vaker gebeurd/geprobeerd en mislukt telkens weer.We zullen dit seizoen nog moeten uitzitten en hopen op volgend seizoen.
Angerfist
Bankzitter

Bericht door Angerfist »

Arjen schreef:En nog meer vlaggen kwijtraken zeker....
Bovendien zal niemand nu een banner voor z'n kop willen hebben want dan ziet men "de spelers niet opkomen". Is al veel vaker gebeurd/geprobeerd en mislukt telkens weer.We zullen dit seizoen nog moeten uitzitten en hopen op volgend seizoen.
Nee je moet die vlaggen lekker in het hokje laten liggen, dan blijven ze mooi en schoon :S
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Heerenveen rules schreef:Dan stellen ze die doelstellingen toch bij? Als je ziet wat er gemaakt is en dan is het zonde dat dat allemaal in het hokje ligt......... Er zijn 80 vlaggen gekocht, die blijven dus nu tot de volgende competitie in de 'kast'. :roll: :roll:
Er wordt wel eens wat geprobeerd tijdens de competitie (Groningen-thuis bijv.) maar dan worden de banners gewoon op de trap gedonderd. Men weigert ze gewoon omhoog te houden. Laat dan maar mooi zitten, en dan wachten we lekker op het NN-vak om dan goed uit te pakken. Dan is het verschil iig ook duidelijk.
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Inderdaad Jeroen.
Die laatste 6 wedstrijden houden we ook nog wel vol.
Wat een onzin zeg om je nu druk te maken over de dingen die voor noppes in het huisje liggen..
Heerenveen rules
Forumicoon

Ik maak me er niet druk om, ik vind het alleen wat onnozel!
Johnny '86
Wereldspeler

Ik maak me er niet druk om, ik vind het alleen wat onnozel!
Er wordt wel eens wat geprobeerd tijdens de competitie (Groningen-thuis bijv.) maar dan worden de banners gewoon op de trap gedonderd. Men weigert ze gewoon omhoog te houden. Laat dan maar mooi zitten, en dan wachten we lekker op het NN-vak om dan goed uit te pakken. Dan is het verschil iig ook duidelijk.
Dat laatste is toch duidelijk!? :grmbl:
D!£HÀ®Ð
Jeugdspeler

Bericht door D!£HÀ®Ð »

Genoeg over over hoe wel en niet dit jaar uit te leiden?
Ik ben namelijk erg benieuwd hoeveel seizoenskaarten er al voor het NN-vak van de hand zijn. En als dit aantal (ver) onder de gewenste 800 zit, wat dan te doen?!!?!!
Plaats reactie