Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jazz
Verified
Beheerder

Re: [centraal] Keepers

Bericht door Jazz »

Irevino schreef:St Juste wint bijna elk kopduel heb er even op gelet vooral tegen Vitesse.
Je kan niet op basis van een wedstrijd deze conclusie maken. Hij speelde erg goed tegen Vitesse maar ik heb ook invalbeurten gezien maar St. Juste iets terughoudender was. Algemeen gezien doet hij erg zijn best een gaat hij bijna elk kopduel aan.
Heerenveen fan in Leiden
nickstok
Basisspeler

Bericht door nickstok »

De presentatie van Mulder was vanmiddag gepland om 14 uur, maar is verschoven naar morgenmiddag. De precieze reden is onduidelijk, het proces is nog gaande.

Edit:
Sportredactie LC ‏@LC_Sport:
Presentatie Erwin Mulder bij Heerenveen uitgesteld naar morgenmiddag. 'Heeft te maken met familie en zaakwaarnemer', aldus persvoorlichter.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Theo Timmermans heeft op het punt gestaan om bij ons te tekenen als ervaren tweede man, waarschijnlijk is hij daarom hals overkop vertrokken bij Excelsior. De Fockert heeft dus wel degelijk het vertrouwen. Wanneer Mulder niet was gekomen was De Fockert eerste man geworden.
Spijt heb je morgen maar!
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Ebiede schreef:Theo Timmermans heeft op het punt gestaan om bij ons te tekenen als ervaren tweede man, waarschijnlijk is hij daarom hals overkop vertrokken bij Excelsior. De Fockert heeft dus wel degelijk het vertrouwen. Wanneer Mulder niet was gekomen was De Fockert eerste man geworden.
Wat is je bron? Als het echt zo is, dan mogen er blij zijn dat Mulder getekend heeft denk ik. Ik vind De Fockert een hele riskante zet als je al zo'n jong team hebt. En Timmermans is geen bijzonder ervaren doelman. Was een waardeloze zet geweest denk ik.
nickstok
Basisspeler

Bericht door nickstok »

Ander sc Heerenveen nieuws: Als Erwin Mulder niet was gekomen, dan had Heerenveen zaken gedaan met Theo Timmermans (foto). De Friese keeper stond op pole-position, meldt het Friesch Dagblad.

De voormalig doelman van FC Volendam is clubloos en zou mogelijk tweede keeper worden bij Heerenveen. Maarten de Fockert was dan doorgeschoven als de eerste man onder de lat
Aldus Tjerkstra media
Grimo
Superster

Bericht door Grimo »

Van het ene uiterste naar het andere uiterste. Hapsnap. Geloof daar niks van.
Ventoux
Jeugdspeler

Bericht door Ventoux »

Lijkt me ook sterk dat Timmermans de oplossing had moeten zijn. Hij heeft even een leuke periode gehad bij Volendam toen oa met die bekerwedstrijd tegen Ajax maar is er daarna gewoon uitgekeept door Zwarthoed. Zegt genoeg.
Fryskeboy22
Wereldspeler

Bericht door Fryskeboy22 »

Tjerkstra Media is niet zo'n betrouwbare bron, vermeld wel vaker dingen waar geen moer van klopt.
nickstok
Basisspeler

Bericht door nickstok »

Tjerkstra Media quote het Friesch Dagblad wat betreft Marco Timmer :wink: Hoewel ze het niet altijd correct lijken te hebben zitten ze soms wel degelijk goed. Als ik het mij goed herinner was Tjerkstra Media de eerste die op de hoogte was van de interesse in Cavlan.
Rick
Wereldspeler

Bericht door Rick »

Als dat waar is dan mag je je handen dichtknijpen met Erwin Mulder :D
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

Ik zie nog steeds graag Jurjus komen, Mulder keept hier Max 2 jaar. Jurjus is een prima keeper met potentie, die wellicht goedkoop valt op te pikken als de Superboeren degraderen. Heb van De Fockert niet het idee dat hij het gaat worden na Mulder.
Fryskeboy22
Wereldspeler

Bericht door Fryskeboy22 »

fuotbalgek schreef:Ik zie nog steeds graag Jurjus komen, Mulder keept hier Max 2 jaar. Jurjus is een prima keeper met potentie, die wellicht goedkoop valt op te pikken als de Superboeren degraderen. Heb van De Fockert niet het idee dat hij het gaat worden na Mulder.
Niet mee eens, vind die Jurjus een zeer matige keeper en acht hem dus geen versterking voor ons.
DSCH
Wereldspeler

Bericht door DSCH »

fuotbalgek schreef: Heb van De Fockert niet het idee dat hij het gaat worden na Mulder.
Toch hoor ik van veel mensen om mij heen dat dit onze volgende eerste keus wordt. Er is veel vertrouwen in die jongen volgens mij. Zelf kan ik er niet echt over oordelen omdat ik hem maar slechts één keer heb zien spelen, maar op de verhalen afgaande is de Fockert een jongen met behoorlijk wat potentie.
Erwin4ever
Wereldspeler

Bericht door Erwin4ever »

Hidde Jurjus zou een prima aankoop zijn als opvolger van Erwin Mulder, waarvan ik verwacht dat hij na dit seizoen weer vertrekt!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Lc.nl
Nu is hij bezig aan zijn laatste maanden in Flevoland. Agil Etemadi, die in Gorredijk nog een huis heeft, wil hogerop. De bevestiging dat hij goed bezig is, kreeg hij vorig jaar, toen erevoorzitter Riemer van der Velde hem belde namens Heerenveen.

,,Hij vroeg hoe ik tegenover een eventuele terugkeer stond. Ik was blij en trots. De club koos uiteindelijk voor Erwin Mulder, die vrij was en veel ervaring heeft op het hoogste niveau. Jammervoor mij, maar ik heb het gevoel dat ik ooit terugkeer bij Heerenveen."
bennieeee
Invaller

Bericht door bennieeee »

Dit weekend nog maar eens goed zien naar Jurjes, die begint steeds beter te draaien bij de Graafschap.
Erwin4ever
Wereldspeler

Bericht door Erwin4ever »

Kan mij niet voorstellen dat Mulder hier volgend jaar nog keept en dan is Jurjus een prima opvolger!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Rick
Wereldspeler

Bericht door Rick »

Erwin4ever schreef:Kan mij niet voorstellen dat Mulder hier volgend jaar nog keept en dan is Jurjus een prima opvolger!!!
Nee? Ik wel! Dit seizoen echt mega veel goals tegen gekregen en dat staat niet bepaald lekker op je cv. Heeft hier en daar wel wat punten gepakt, maar echt geweldig is het niet. Door al zijn ervaring had ik meer van hem verwacht.

Jurjus zou ik hier ook graag zien.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Ben het totaal niet met je eens, Mulder is de beste die we de afgelopen 20 jaar hebben gehad! Zeker in vergelijk met die clown van een Nordtfeld.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Ebiede schreef:Ben het totaal niet met je eens, Mulder is de beste die we de afgelopen 20 jaar hebben gehad! Zeker in vergelijk met die clown van een Nordtfeld.
Clown? Voor velen was Nordfeldt de beste keeper die we ooit hadden gehad. Ook verdiende hij een transfer naar de PL en was hij onze eerste keeper die echt wat opleverde.
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Als Nordfeldt al een clown is, wat waren al onze andere keepers van de afgelopen jaren dan wel niet... Nordfeldt was wel wat wisselvallig maar op zich een goede doelman voor ons. Heeft vaak genoeg punten voor ons gepakt.
Mulder vind ik overigens niet minder, die is me echt meegevallen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Ik herinner me Nordfeldt voor al als een bangerd die niet uit durfde te komen! Elke corner en vrije trap was gevaarlijk omdat hij bang was er uit te komen. Voetballend erg slecht! Alleen een tegen een, prima!
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Transfer naar Swansea ja waar hij de bank warmhoudt. Zeer onzekere keeper gevonden. Soms een 7 of 8. Maar ook vaak een 4.
g11
Selectiespeler

Bericht door g11 »

Nordfeldt is niet voor niets gekozen tot beste speler afgelopen jaar.

Nu hebben we een veel betere keeper en een veel slechtere spits, misschien dat Bijker dit jaar wel een kans maakt.
Als de mensen die vorig jaar hun stem op Nordfeldt hebben uitgebracht is alles mogelijk toch.
Ik pas hier niet
Rick
Wereldspeler

Bericht door Rick »

Ebiede schreef:Ik herinner me Nordfeldt voor al als een bangerd die niet uit durfde te komen! Elke corner en vrije trap was gevaarlijk omdat hij bang was er uit te komen. Voetballend erg slecht! Alleen een tegen een, prima!
Nordfeldt zijn zwakte was inderdaad de corner of voorzetten van de zijkanten. Vrije trappen? Het is juist een goede lijnkeeper en meer ook niet. Wel een van de betere over de afgelopen jaren die we hebben gehad. Voetballend inderdaad niet heel best, maar Mulder is daarin nog minder. Over 'bangerd' gesproken, die weet niet hoe snel die dat ding weer naar voren moet knallen.

Begrijp mij niet verkeerd, ik was en ben nog steeds blij met de komst van Mulder. Hij doet het bovendien best verdienstelijk, maar Mulder is wel een onzekerheidsfactor zodra hij de bal krijgt. En in een slecht draaiend team, val je niet bepaald op met zoveel tegengoals. Verwacht dan ook zeker niet dat hij nu al een mooie transfer kan maken.
Crash
Superster

Bericht door Crash »

Huh? Ik vind Mulder misschien wel de best meevoetballende keeper die hier ooit onder de lat heeft gestaan. Vonk kon er ook wat van. Voor de rest hield het niet over.
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

Crash schreef:Huh? Ik vind Mulder misschien wel de best meevoetballende keeper die hier ooit onder de lat heeft gestaan. Vonk kon er ook wat van. Voor de rest hield het niet over.
Mulder hengst bijna alles blind naar voren, heeft ons tegen Twente(?) een goal gekost en tegen de Graafschap ging het bijna weer fout. Mulder is op voetballend gebied een twijfelaar, en ook bij hoge ballen. Kopie van Nordfeldt. Maar prima voor ons.
Rick
Wereldspeler

Bericht door Rick »

Crash schreef:Huh? Ik vind Mulder misschien wel de best meevoetballende keeper die hier ooit onder de lat heeft gestaan. Vonk kon er ook wat van. Voor de rest hield het niet over.
Volgens de kenners zou dat Boy Waterman wel zijn geweest, die kon alleen weer niet zo goed keepen;). Zou graag willen weten waarom jij Mulder zo goed vindt in het meevoetballen? Als je er eens goed op gaat letten, valt je misschien wel op dat hij die bal helemaal niet wil hebben en dat hij vaak een soort van paniek reactie krijgt en dat ding zo snel mogelijk weg ramt. Angstig dus..

Bij corners of van de zijkanten vind ik hem niet eens zo zwak hoor Lardy, beter dan Nordfeldt. Als lijnkeeper gelijkwaardig alleen nog niet echt vaak kunnen betrappen op het tegenhouden van bijna onhoudbare ballen, iets wat Nordfeldt dan nog wel eens had. Dat is dan ook gelijk het grootste verschil, Mulder is vrij constant in zijn niveau en haalt bijna altijd wel een 6 of een 7 en Nordfeldt daarentegen kon een 4 of 8 scoren. Daarom zou ik ook voor Mulder kiezen.

De organisatie van het hele team en dus ook de verdediging is echter wel een stuk minder dan vorig jaar met bijna 50 tegendoelpunten. Lastig om te beoordelen wie daar allemaal voor verantwoordelijk zijn, maar feit is wel dat Mulder daar nu onderdeel van is en de verdediging grotendeels intact is gebleven. De vraag is dan ook in hoeverre je Mulder daar op aan mag kijken?

Nogmaals ik heb de hele zomer gepleit voor de komst van Mulder en ben ook blij dat hij gehaald is. Maar louter positief als velen hier over hem zijn, ben ik dan weer niet. Dat komt deels door de resultaten natuurlijk, maar een verdediging met 46 goals tegen, mag je ook de keeper op aankijken toch? Of is hij de reden dat het er geen 60 zijn en we nu nog moesten strijden voor degradatie? Hidde Jurjus van de Graafschap heeft er maar 4 meer tegen en dan durf ik te stellen dat zij nog meer schoten op goal tegen krijgen.
Crash
Superster

Bericht door Crash »

Ik vind Mulder een meer dan prima keeper voor een middenmotor. Ik denk dat hij in de subtop zelfs niet zou misstaan. Een topper is het inderdaad nét niet.

Je noemt Boy Waterman als best voetballende keeper. Technisch zal dit ook wel het geval zijn geweest, maar de wetenschap dat hij aardig kon voetballen maakte ook dat hij soms veel risico in zijn spel legde. Dat liep niet altijd goed af. En een bal tegenhouden was sowieso teveel gevraagd.

Ik verwacht van een keeper dat hij ballen tegenhoudt en zijn verdediging mede neerzet. Daarnaast dient hij functioneel een pass te kunnen geven en een bal te kunnen aannemen. Hij moet zonder risico kunnen worden betrokken in het spel. Dat kan bij Mulder. Net zoals Vonk dit prima beheerste. Bij beide was/ben ik zelden bevreesd (geweest) dat het verkeerd af loopt/zou lopen.

Nordfeldt beheerste dit zogezegd niet, ondanks dat hij soms over een mooie trap leek te beschikken. Keepers als Swager, Tukker, Lesjal of Van den Bussche (om maar een paar te noemen) waren ook niet sterk op dit gebied. Zelfs Storm vond ik onzeker ogen.

Maar mijn verwachting zijn zogezegd niet zo hoog. Als een keeper heel goed zou kunnen voetballen zou hij niet op de goal staan, toch? Ieder zijn kwaliteiten.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Waterman was echt een supertalent als keeper toen hij hier voor het eerst in de goal stond, maar na de blessure die hij al snel kreeg werd hij nooit meer de oude. En ik denk dat een mentaliteitsprobleem ook meespeelde.

Waterman was denk ik de meest getalenteerde die we ooit onder contract hadden.
Plaats reactie